spelen op de fiets
donderdag 6 september 2012 om 09:31
Mijn dochter van dertien maanden zit regelmatig voor op de fiets. Nu ben ik opzoek naar iets leuks wat ik aan mijn stuur kan vast maken waar ze een beetje mee kan spelen. maar verder dan een bel en toeter kom ik niet.. en dat is niet precies wat ik bedoel. een vriendin opperde een bloemenslinger maar ik denk dat die snel stuk zou zijn...
iemand idee"en? bij voorkeur met waar ik het kan kopen?
ik heb Hema en Bol.com al geprobeerd maar niets gevonden..
iemand idee"en? bij voorkeur met waar ik het kan kopen?
ik heb Hema en Bol.com al geprobeerd maar niets gevonden..
donderdag 6 september 2012 om 09:39
quote:kelso schreef op 06 september 2012 @ 09:35:
Ik begrijp nooit zo goed waarom kinderen op de fiets iets te spelen moeten hebben. Er is een hele wereld om ze heen waar ze mee kunnen spelen, leren, ontdekken.
Vertel wat je ziet, zing een liedje en laat haar lekker kijken.dat deden die van mij ook, lekker met snoet in de wind rondkijken (en dan in slaap vallen, heel onhandig op de fiets)
Ik begrijp nooit zo goed waarom kinderen op de fiets iets te spelen moeten hebben. Er is een hele wereld om ze heen waar ze mee kunnen spelen, leren, ontdekken.
Vertel wat je ziet, zing een liedje en laat haar lekker kijken.dat deden die van mij ook, lekker met snoet in de wind rondkijken (en dan in slaap vallen, heel onhandig op de fiets)
donderdag 6 september 2012 om 10:03
donderdag 6 september 2012 om 12:35
donderdag 6 september 2012 om 15:12
Maar is ze vervelend dan op de fiets ofzo? Als dat niet het geval is zou ik niet met speelgoed enzo gaan beginnen hoor. Ze vermaken zich prima met om zich heen kijken volgens mij.
Wel had ik vroeger zo'n draaibaar stuurtje op mijn stoeltje, dan kon ik mee sturen. Dat vond ik wel leuk!
Bobike heeft ze ook volgens mij.
Wel had ik vroeger zo'n draaibaar stuurtje op mijn stoeltje, dan kon ik mee sturen. Dat vond ik wel leuk!
Bobike heeft ze ook volgens mij.
zaterdag 8 september 2012 om 23:33
Ik heb weleens vrouwen met een `gewoon` rammelspeeltje wat je makkelijk kunt bevestigen met een touwtje oid aan hun stuur gezien. Ik kan me voorstellen dat je dat doet met een rammelaar of van die speelgoedsleutels oid (wat ik toen zag was met een knuffeltje, daar zou ik zelf niet voor kiezen ivm regen enz.)
Ik denk dat zo`n bloemenslinger misschien nog best wel stevig genoeg is. Je zit er tenslotte toch bij, als ze echt aan dat ding zou gaan rukken trekken merk je dat wel en kun je haar makkelijk corrigeren.
Ik vraag me trouwens af waarom TO niet gewoon antwoord kan krijg op haar vraag, er wordt gevraagd om een speelgoed tip. Dan is het toch overbodig om als enige opmerking te plaatsen dat jij speelgoed op de fiets niet nodig vindt?
Ik denk dat zo`n bloemenslinger misschien nog best wel stevig genoeg is. Je zit er tenslotte toch bij, als ze echt aan dat ding zou gaan rukken trekken merk je dat wel en kun je haar makkelijk corrigeren.
Ik vraag me trouwens af waarom TO niet gewoon antwoord kan krijg op haar vraag, er wordt gevraagd om een speelgoed tip. Dan is het toch overbodig om als enige opmerking te plaatsen dat jij speelgoed op de fiets niet nodig vindt?