Spoorwegmuseum met peuter en kleuter

06-06-2020 08:23 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is het spoorwegmuseum leuk voor een vierjarige en een tweejarige die dol is op treinen?
Ja dat denk ik wel. Zelfs mijn toen 1 jarige had de grootste lol met rondlopen en treinen in en uit klimmen. En voor haar grote broer van 4 was het helemaal leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik ging ook toen ze zo oud waren, was zeker leuk!
Alle reacties Link kopieren
Senna1985 schreef:
06-06-2020 08:23
Is het spoorwegmuseum leuk voor een vierjarige en een tweejarige die dol is op treinen?
Ja hoor!
Alle reacties Link kopieren
Zeker weten! Wij gaan dinsdag weer met onze peuter en bijna-kleuter :jump:
Alle reacties Link kopieren
Hartstikke leuk om dat met je kinderen te doen!
Alle reacties Link kopieren
Dat is super leuk voor die leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
Ja, helemaal geweldig! Precies leeftijden waarvoor het heel geschikt is (al vonden onze jongens het tot een jaar of 8, 9 nog steeds leuk).
Ik ben er vorig jaar geweest met twee kinderen van precies die leeftijden (niet mijn kinderen, ik was mee met bevriend gezin). Ze vinden niet altijd dezelfde dingen leuk, maar zoals ik het zag vonden ze het echt erg leuk samen. Oudere broer had iets meer enthousiasme voor de treinen, maar jonger zusje huppelde er gewoon gezellig achteraan.
Alle reacties Link kopieren
ja superleuk. Treintje buiten, speeltuin, treinen waar je in kan klimmen, veel knopjes waar je op kan drukken, grote hallen, etc..
Alle reacties Link kopieren
Ja, al vind de mijne die attractie in een karretje zogenaamd door een oud station erg eng vanwege alle geluiden.
Ja, zeker! Veel plezier alvast :)
Hamer schreef:
06-06-2020 10:53
Ja, al vind de mijne die attractie in een karretje zogenaamd door een oud station erg eng vanwege alle geluiden.

Ja van sommige dingen kunnen ze wel een beetje bang worden.
Alle reacties Link kopieren
Jazeker! Er is van alles te doen voor jong en oud(er). Boven zijn allerlei wetenschappelijke activiteiten te doen. Daar zijn ze iets te jong voor om te begrijpen, maar wel leuk om te zien en om op knopjes te drukken. Buiten kunnen ze oa in een treintje rijden, met een bootje naar een soort eilandje met een uitkijkpost. En in de grote treinen (1 buiten) kan je doorheen lopen. Er zijn goede toilet voorzieningen en er is een restaurant. Maar je mag en kan zelf ook eten/drinken meenemen.

Veel plezier!
Ja, absoluut, veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Oh dat klinkt goed :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Senna1985 schreef:
06-06-2020 14:23
Oh dat klinkt goed :cheer:
Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven