STEM OP BINCK
maandag 13 juni 2011 om 12:00
Wat ik dan wel weer sneu vindt, is dat het afgereageerd wordt op Binck. Hij wordt zelfs "lelijke homp vlees" genoemd en er wordt ergens gevraagd of hij Down heeft. Dat vind ik dan best wel weer ver gaan. Het arme kind kan hier niets aan doen....
Snap ook niet dat Monique dan niet direct stopt met het spammen van haar kind. Die moet dit soort reacties toch ook zien? Dat doet toch zeer dan, als moeder zijnde?
Snap ook niet dat Monique dan niet direct stopt met het spammen van haar kind. Die moet dit soort reacties toch ook zien? Dat doet toch zeer dan, als moeder zijnde?
maandag 13 juni 2011 om 12:05
maandag 13 juni 2011 om 12:14
maandag 13 juni 2011 om 12:16
quote:Zanne schreef op 13 juni 2011 @ 12:14:
[...]
Hoe zou die er achter moeten komend an?
Ik denk ook dat het een gemene grap is, vooral door de poll.
Via via. Het is op zoveel fora gezet, dat er heus iemand rondloopt die haar echt kent en haar waarschuwt.
En die poll? Tja, dat is gewoon een foutje wat wel meer beginnelingen maken hier. Zo duidelijk is het forum ook weer niet.
[...]
Hoe zou die er achter moeten komend an?
Ik denk ook dat het een gemene grap is, vooral door de poll.
Via via. Het is op zoveel fora gezet, dat er heus iemand rondloopt die haar echt kent en haar waarschuwt.
En die poll? Tja, dat is gewoon een foutje wat wel meer beginnelingen maken hier. Zo duidelijk is het forum ook weer niet.
maandag 13 juni 2011 om 12:18
quote:Star schreef op 13 juni 2011 @ 12:16:
[...]
En die poll? Tja, dat is gewoon een foutje wat wel meer beginnelingen maken hier. Zo duidelijk is het forum ook weer niet.Die persoon kan ook denken dat het echt is, net als jij. En dus haar niet waarschuwen.
[...]
En die poll? Tja, dat is gewoon een foutje wat wel meer beginnelingen maken hier. Zo duidelijk is het forum ook weer niet.Die persoon kan ook denken dat het echt is, net als jij. En dus haar niet waarschuwen.
maandag 13 juni 2011 om 12:19
http://stewardess.startpa ... -spammer-monique-spronsen
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 13 juni 2011 om 12:20
Het is toch supersneu dit..... Er komt een moment dat het kind oud genoeg is om te bedenken "hey, laat ik mijzelf eens zoeken op Google". Iets wat zo ongeveer iedereen wel een keer in zijn leven gedaan heeft. Alle opmerkingen die nu gemaakt zijn, blijven tot in lengte van dagen op het internet staan. Die gaat ie allemaal vinden dan. Dat is toch zielig?! Bedankt mam (of wie dan ook).....
maandag 13 juni 2011 om 12:20
http://forums.about.com/n ... tag=ab-contests&tid=31009
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 13 juni 2011 om 12:23