STEM OP BINCK

13-06-2011 08:57 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
verwijder

Stem op BINCK

Totaal aantal stemmen: 14

Hallo, (14%)
kunnen jullie mij helpen door allemaal te stemmen op onderst Geen stemmen
stem op Binck geboren 29-10-10 Geen stemmen
https:www.bolifestyle.nl/babyNotification.php/peuter-v (7%)
an-de-maand/ (43%)
dan maak ik nog een kans om een foto wedstrijd te winnen. (7%)
alvast heel erg bedankt. (14%)
Monique (14%)
anoniem_127053 wijzigde dit bericht op 14-06-2011 12:53
Reden: verwijder
% gewijzigd
quote:Zanne schreef op 13 juni 2011 @ 12:18:

Is het op meerdere fora gezet?Google maar op stem op binck of vote on binck.
krijg je dan gratis hondenvoer?
quote:meds schreef op 13 juni 2011 @ 12:42:

krijg je dan gratis hondenvoer?Nee, een lelijke bakfiets t.w.v. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel zakken hondenvoer.
Hallo allemaal,

Helaas heeft iemand mijn naam en dat van mijn kind misbruikt om deze prijsvraag te winnen. Ik ben hier helemaal niet blij mee en op deze manier wil ik zeker niet meedoen aan een wedstrijd. Ik heb die persoon dan ook heel duidelijk laten weten dat hij er mee op moet houden. Ik ben een trotse moeder die veel van haar kind houd en natuurlijk geld dat voor iedere moeder met haar eigen kind. Sorry voor de overlast en nog veel plezier op dit forum.

Groet, Monique.
En nogmaals

Als deze reactie klopt, dan is het dus inderdaad iemand die een hele vervelende grap aan het uithalen is. Jammer dat Monique nu dit soort reacties moet lezen over haar kind.

Ik sta echt versteld dat er mensen zijn die serieus dachten dat dit echt was, en dan ook nog dit soort reacties geven.
Ik krijg er een punthoofd van!
Plokkie, het forum wordt heel vaak overspoeld door moeders die zeggen dat je op hun kind moet stemmen?!
quote:Plokkie schreef op 14 juni 2011 @ 11:00:

Als deze reactie klopt, dan is het dus inderdaad iemand die een hele vervelende grap aan het uithalen is. Jammer dat Monique nu dit soort reacties moet lezen over haar kind.

Ik sta echt versteld dat er mensen zijn die serieus dachten dat dit echt was, en dan ook nog dit soort reacties geven. Zal ik je nóg verstelder doen staan? Ik denk serieus dat Preston aan het dubbelnicken is. En daar sta ik vermoedelijk niet alleen in.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 14 juni 2011 @ 11:16:

[...]

Zal ik je nóg verstelder doen staan? Ik denk serieus dat Preston aan het dubbelnicken is. En daar sta ik vermoedelijk niet alleen in.

Dat denk ik ook.

En zo niet dan zou ik Preston adviseren om direct een email te sturen naar de Mod. Dat iemand jouw echte naam gebruikt, of misbruikt, dat staat garant voor een directe permaban.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Die slogan op die site!

Krijgt u een kleintje

Geef ons een seintje

Kan zo als motto op de sekspijler.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Mylene_Valerie schreef op 14 juni 2011 @ 11:22:

[...]

Dat denk ik ook.

En zo niet dan zou ik Preston adviseren om direct een email te sturen naar de Mod. Dat iemand jouw echte naam gebruikt, of misbruikt, dat staat garant voor een directe permaban.Ik denk dit ook. Maar misschien ben ik gewoon achterdochtig.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Eens met MV. Als Preston echt lastig wordt gevallen door iemand moet ze dit melden bij de moderators van de diverse fora en BO Lifestyle.

Maar sorry, ik denk eerder aan dubbelnicken.
Kan iemand me uitleggen hoe een ander zo wil winnen? Als er nou maar 1 ander kind was, okee. Maar met zoveel is dat een beetje lastig.
Ik geloof TO niet Binck is van Bo lifestyle verwijderd en mag niet meer mee doen. Volgens mij probeert Monique of Preston gewoon haar straatje schoon te vegen, door nu te zeggen dat zij al die topics op diverse fora niet heeft geopend.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 14 juni 2011 @ 21:55:

Ik geloof TO niet Binck is van Bo lifestyle verwijderd en mag niet meer mee doen. Volgens mij probeert Monique of Preston gewoon haar straatje schoon te vegen, door nu te zeggen dat zij al die topics op diverse fora niet heeft geopend.Is dat joch door de organisatie gediskwalificeerd dan? Of gewoon op verzoek van de moeder verwijderd omdat ze spijt heeft gekregen van de deelname (en het gespam)?
Ik heb een mail gestuurd inclusief link, en de opmerking dat ze dagelijks nieuwe topics opent
quote:Dana schreef op 14 juni 2011 @ 11:28:

Die slogan op die site!

Krijgt u een kleintje

Geef ons een seintje

Kan zo als motto op de sekspijler.

Ja of;

Van geintjes komen kleintjes.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Feeks, ook antwoord terug gehad?
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 14 juni 2011 @ 22:18:

Feeks, ook antwoord terug gehad?nee, maar dit zegt genoeg denk ik
Jammer, ik ben dol op sensatie!
quote:Dana schreef op 14 juni 2011 @ 22:01:

[...]

Is dat joch door de organisatie gediskwalificeerd dan? Of gewoon op verzoek van de moeder verwijderd omdat ze spijt heeft gekregen van de deelname (en het gespam)?Zou ook kunnen natuurlijk .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven