Stoppen met anticonceptie in 2010 :duckie:

09-01-2010 20:02 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van topic 'Stoppen met de pil in 2010'.

Nu met tabel.

NaamLeeftijdWanneer voor het echie?N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendMarloes8425Januari 201011 juniTeepje29Januari 2010 19 januari 2011PinkLady25Januari 2010Rihs23Januari 2010 3 dec 2010Nolleke27Januari 2010 15 jan 2011Thir10senses22Januari 2010Lente198129Januari 201019 juniTroela7832Januari 2010Maedl27Februari 2010Angie21xx26Maart 2010 24 dec 2010Emytje29Maart 201018 juniLily30 - 2e kindje30Maart 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010Raarmaarwaar32April 201026 juniKookabbura27April 20103 febr 2011Joda32April 20103 juliBianca198723April 201017 juniAnkeliem28April 201011 juliMeike198129April 20103 juliJanine2000131April 201031 jan 2011Nelleke425April 201030 juniNukje33April 2010Lazuurtje27April 201017 januari 2011Marill27Mei 2010Lievegerritje24Mei 2010Knorretje28 - 2e kindje29Mei 2010Juuls8227Juni 2010chocolate_lover26Juni 201024 juniJuffertje2228Juni 20107Up24Juni 2010Drenthegirl26September 2010
Pinklady! dat ziet er uit als zwanger!!! gefeliciteerd!!!

3 in 1 week...wat gaat het nu snel!!!
Zo weer een erbij!! Gefeliciteerd Pink!!

Dikke plus + Super!!!

Meike heeft het druk na haar vakantie!

@Angie; lief van je, hier alles goed hoor.. Post wat minder, maar lees wel braaf alles mee

Volgende week weer een NOD, dus we zijn benieuwd..

Wacht nu in ieder geval tot na mijn NOD en ga mij niet meer wagen aan vroege testen..

Wat kut zeg dat jij je zo beroerd voelt.. En dan ook nog een griep er overheen!

Hopelijk knap je snel op en kan je gaan genieten!!!
@ pinklady

Gefeliciteerd!!!! Je wilt het zo graag en dan zie je de test en kun je het niet geloven he?! Haha.... Geniet ervan!
nog 24 uur en ik zit ook met een test in mijn handen... kan het haast niet geloven! nu even mijn gedachten ergens anders op focussen: dom tv kijken :-)

@de zwangeren: hebben jullie het ouders al meteen verteld? en hoe? hebben jullie nog een speciale manier verzonnen? ik zit dat nu al te bedenken, hoe ontzettend op de zaken kun je vooruitlopen, haha!
gefeliciteerd pinklady!! Lekker nog 1000 keer testen omdat dat plusje er zo mooi uitziet :-) ('t is toch bijna weer salaristijd..)
Dankje wel allemaal

Ik heb aan me vriend gevraagd zal ik me ouder bellen of niet?

Ik heb een goede band met me moeder die bel ik bijna elke dag.

Hij zei ja doe maar joh! dus ik kreeg me vader aan de lijn vroeg of me moeder er was hij zei eerst nee hoezo ik zo ohh nou ik dacht dat ze me op me mobiel gebeld had maar die is nu leeg.

Nou wij stom over het weer gebabbeld toen zei hij in eens hier is je moeder ze was er dus wel en dan grapje haalt ie altijd uit.

dus ik me ma aan de lijn ik zeg hoi kan je de telefoon op pieker zetten want ik wil iet zeggen tegen jullie ale 2 du hun kijken hoe dat moet me vader ja waarom moet dat dan? toen hoorde ik me ma al weet ik het misschien is ze wel zwanger.

du ik zei ja goed geraden dat klopt eerst geloofde ze het niet

maar toen stuurde ik de foto

Nou ze waren hartstikke blij 2 uur met ze aan de lijn gehangen.

voor de rest wil ik het tegen niemand zeggen nog.

ik heb een goede band met me schoonpa maar die kan geen geheimen bewaren.en met de rest van de schoonfam hebben we wat minder contact.

maar goed ik ga mrg gewoon nog een keer testen

Ik heb er toch nog 1 liggen.

Ik ben gewoon heel bang om als nog ongesteld te worden op de 1 of andere manier.

Nou sorry voor alle spel fouten maar ik heb een beetje ADHD gevoel maar ik had wel gelijk in mei bevrucht me vriend mijn ei;)

@Raarmaarwaar die kruitvat test is idd duidelijk

ik wou eerst 1 van clearblue halen waarop staat zwanger of niet zwanger maar die vond ik duur

ik kom morgen terug om te kijken of jij ook een plusje heb! ik duim voor je!
@pinklady: grapjes van paps ook hihi. Volgens mij zou ik het niet kunnen laten om het mijn ouders direct te vertellen.. Want tja, ik bel mijn moeder ook bijna dagelijks... en dat adhd gevoel lijkt me logisch.. je bent ook zo blij...!
idd pink, je heel post ademt ADHD

moet morgen gewoon werken, eens kijken of ik er wel tussenuit kan sneaken om een test te halen. voor het zelfde geld lukt het pas dinsdag. of ik moet mijn vriend sturen natuurlijk... hm.

truste en slaap lekker (dat zal wel lukken zeker? )
hehe, ik ben de vriend van pink lady.

ze is inderdaad heel hyper nu, lopen de hele avond al met een brede glimlach op ons gezicht!

ze ligt nu lekker te slapen, ga zeker goed voor haar en natuurlijk mijn aanstaande kind zorgen, dat ze niks tekort komen!

de rest die zwanger is geworden gefeliciteerd!!

jullie horen snel weer van me!
Wat lief, zelfs een postje van pink-man! mijn man is ook helemaal lief en zorgzaam ineens. doet ineens heel goed het huishouden en gaat klusjes in huis opknappen die al tijden moesten gebeuren! Echt heel lief!

Wij hebben het onze ouders nog niet verteld, we hebben besloten te wachten tot ongeveer 8 weken. Mijn ouders zijn over 4 weken ook pas terug van vakantie, dus dan maken we waarschijnlijk iets waarop staat: welkom thuis opa en oma!

Vandaag weer werken, bijna een opluchting, zodat ik me weer op andere dingen kan richten! Het slapen gaat nog altijd vrij slecht, ik slaap licht en onrustig.
@raarmaarwaar; Wij hebben het nog niet verteld, maar zijn al wel druk aan het bedenken hoe we het gaan vertellen. Ik denk ook zo rond een week of 8 aan intimie (ivm 3 feestjes/weekenden met zelfde familie) om gezeur te voorkomen "goh, drink er toch ook 1tje mee..doe je anders ook wel". rest pas na wk 12 ofzo

Helaas echo pas na die 3 weekenden: 23-6 eerste echo!!!! vind het zoooooooooo spannend allemaal!
Poeh, na een week verhuizen ben ik er weer. Veel gebeurt zeg. Ik ga het vanaf nu weer beter bijhouden.

@pinklady; gefeliciteerd!

@raarmaarwaar; Het kassa-meisje van de kruitvat kijkt bij mij niet op of om als ik met zwangerschapstesten aankom. Heb je al getest?

Mijn nod schat ik op 5 juni. Mijn cyclus lijkt te schommelen tussen de 28 en de 26. Ik ga uit van 28.
Oeh Lazuurtje, jouw geduld wordt wel op de proef gesteld zeg! Dat maakt het wel heel spannend allemaal!
@raarmaarwaar; hoe is het??

@Lazuurtje; pfff geduld!! Spannend hoor..

Hier bij het Kruidvat heb ik laatst die vrouw bijna over de toonbank getrokken!

Leg ik de test op de toonbank om te betalen vraagt ze (naar mijn mening best hard) heeft u nog vragen over de test? Nou NEE hoor..

Dan wil ze hem in een tasje doen waarop ik zeg dat hij wel in mijn eigen tas kan, zegt zei oh meestal ivm privacy willen mensen er wel een tasje om... ???

Dus........!!!

Hopelijk kan ik er wel einde van de week heen om weer een test te halen
@PinkLady en Peter85 GEFELICITEERD! Wat een fijn nieuws! Ben blij voor jullie! En wat gaat het ineens hard! De lijst met zwangeren wordt maar groter en groter jiha

Volgende week kan ik ook gaan testen en hopelijk sta ik dan ook in de tabel, ben in ieder geval een stuk relaxedter (of hoe je dat ook schrijft haha) dan vorige maand.
@ Pinklady

Gefeliciteerd meid! Het gaat wel ineens snel met de zwangeren.

Ik ben nu erg aan het twijfelen wanneer ik zal gaan testen.. Aangezien mijn cyclus zo onregelmatig is. (29-37 dagen) Ik dacht eerst om komende zaterdag te gaan testen, dat is dag 33 en ik heb testen van sensitest.. Maar misschien is het toch slimmer om te wachten tot dag 37.. Ik weet het nog niet. Voel eigenlijk niets dat op een zwangerschap wijst. Had afgelopen week wel wat dagen dat ik een trekkend gevoel had in mijn onderbuik, maar misschien zit dat wel tussen de oren.
PinkLady & PinkMen GEFELICITEERD!! Wauww wat fantastisch he! En het is idd moeilijk te bevatten maar t is echt zo haha!! Je hebt waarsch vanmorgen weer snel over dat ding heen gepiest en dan is het een nog snellere + haha! Geniet ervan!

@ Raarmaarwaar ook heel veel succes, en ik weet zeker dat jij wel ergens 5 minuutjes ergens vandaan tovert om een test te halen vandaag. Dat kun je gewoon niet uitstellen haha.

@ teepje schattig zijn die mannen dan he. Ze vergeten geloof ik even dat het nog een dikke 7 a 8 maanden duurt en dan doen ze die klusjes vast niet meer Maar tis wel heel lief bedoeld. AngieMan verzorgt mij ook al t hele weekend en doet ook allerlei klusjes dat ik denk; huh? oh jeejtje wat lief zeg! Whihi!

Ik heb in het begin ook slecht geslapen, ook door mn zere borsten waar je gewoon niet op kunt liggen. Dat is inmiddesl allemaal wat minder en slaap ik weer als een roosje.

@ Meadl heel veel succes meis! Nog heel ff geduld dus en laat je niet gek maken he!

@ Troela, vervelend die bloedingen zeg! Ik heb dat ook alelmaal gelezen hoor dat dat geen kwaad kan en dat het inderdaad zo kan gebeuren tijdens sex of zelfs tijdens de inwendige onderzoeken. Ik hield daar ook rekening mee maar heb nog niets gezien. Goed in de gaten houden en als het nog een keer gebeurd zou ik miss zelf wel even naar de verloskundige bellen, miss mag je dan wel weer een echo laten doen zodat je gerust gesteld bent. Nu ben ik vrij goed in piekeren maar volgens mij vinden die dames daar dat helemaal niet gek!

Ik nog steeds ziek in mn bedje, het gaat inmidddels wel wat beter. Ik heb alleen het gevoel zodra ik wakker word dat ik stik door al het slijm wat overal in mn neus, keel en lichaam zit (sorry, ranzig..) en ben nog wel vrij slapjes. Maar goed dat kan ook door mn zwangerschap komen natuurlijk.

Ik las net even mn mail en daarin stonden weer allerlei berichten van klanten en mn manager en ik kreeg het me toch warm ineens. Ik vind het heel moeilijk om me te focucsen op mn werk en krijg het spaans benauwd van alle deadlines die ik heb de komende tijd.. Ik ben zelf vrij hard en direct in mijn zakelijke wereldje en de rest is dat ook maar ik kon vanmorgen wel janken om alles wat er van mij verwacht word... Raar he..

Pfff als ik dit zo teruglees ben ik een echte zwangere muts.. Met alle twijfels emoties die daarbij horen.. Worden jullie al gek ervan? sorry dan.. Zijn jullie vast voorbereid
Wij hebben het nog tegen niemand verteld. 11 juni gaan wij op vakantie en een week later komen mijn moeder en stiefvader ook naar dezelfde camping en dan wil ik als welkomstkadootje een fotolijstje met de echo erin geven.

En als we een week later thuiskomen willen we langs de andere opa’s en oma’s en broers en zussen gaan met de vakantiefoto’s en daar doe ik dan ook de echo foto tussen. Oooh, heb er nu al zin in, haha!

@Raarmaarwaar, daar heb ik ook al genoeg over gefantaseerd van tevoren hoor, hoe ik het ging vertellen. Gewoon lekker doen!

@Pinklady, wauw gefeliciteerd!

Dat licht slapen heb ik ook een week lang gehad. Kon heel moeilijk in slaap komen en werd steeds heel vroeg wakker. Nu gaat dat al beter, heb alleen last van mijn gevoelige borsten als ik lig.

@Angie, beterschap!

@Mayala, dat gevoel herken ik heel erg, dat het niet mogelijk lijkt dat je ooit zelf zwanger bent. Maar het kan toch, weet ik nu uit ervaring. En dat gevoel begint steeds meer weg te gaan en vertrouwen steeds meer te komen.

@Troela, wat vervelend iedere keer zeg. Wanneer moet je weer naar de verloskundige?

@Lazuurtje, dat wachten is echt erg he! Maar we slepen elkaar er wel doorheen, haha!
Pinklady: geweldig meid, je bent ook al vanaf januari bezig zie ik, dus geweldig voor je!!

Het januari rijtje is nu bijna vol met , ik zie dat ik bij april sta, moet Meike maar even aanpassen, want ben ook al vanaf januari bezig..

Ik hoop dat ik volgende maand ook mag mee cheeren..ik ben zo bang... misschien kan ik het wel helemaal niet
Lenthe, heb je wel een regelmatige cyclus? Vrij je op de goede momenten? Kan me voorstellen dat je bang bent, herken je gevoel helemaal!! Ik probeer dan meestal te denken dat het gemiddeld 8 maanden duurt...ofzo.
@Lenthe; ik ken het gevoel! ik zit zelf 'pas' in ronde 3 maar ben nu al bang dat het nooit gaat lukken. zucht. En al die zijn leuk maar ik word er lichtelijk jaloers van Nou ja, klein dipje zullen we maar zeggen.
Pink, whoohoo! Super zeg Ik moest wel lachen om de reactie van Pink-man..hihi.

@Lenthe: Kom op! Ook in ben in januari begonnen, en ik weet wat je voelt. Ik heb dat ook regelmatig. Maar het helpt ons niet. Laten we de moed erin houden, bij de één duurt het gewoon wat langer dan bij de ander

En als het hier deze maand niet raak is, nou dan...trek ik alle haren uit m'n kop! :P Volgens mij hebben we op de goede momenten sex gehad: Dag 10, 12, 13 en 14. Daar moet toch wel iets vruchtbaars bijzitten dacht ik zo.. Nu weer dat lange wachten.

Iedereen, zet hem op!
o zo herkenbaar Thir10senses, Joda en Lenthe, ook al ronde 3 en voel me soms ook wel een beetje dipperig als ik zie hoe snel het bij sommigen gaat, maar ja, als je het gemiddelde leest duurt het gewoon langer. Heb ook errrug mijn best gedaan dus ik ben zeker niet te genieten als dat geen succes is geweest. aaaargh!
Die onzekerheid had ik ook enorm hoor, toen het bij ronde 4 nog niet raak leek. en ik werd heel jaloers van alle zwangeren hier, eerlijk gezegd. Ik hoop gewoon dat jullie snel volgen!
Thir10sences: Bedankt voor de schop onder me kont, ik moet ook niet zo negatief doen, maar heb er echt een rotweek van gehad. Ik begreep er gewoon niks meer van, raar lichaam. Ik ben altijd, echt altijd minimaal 5 dagen ongesteld en nu, heb ik maar twee dagen een bloeding gehad en vandaag alleen een soort bruin spul. Heel raar allemaal. Waarschijnlijk doe ik het nog allemaal zelf ook nog, met mijn gepieker. Heb sowieso al de hele week een soort ongelukswolk boven mijn hoofd Ik was een beetje aangekomen (wat minder erg was als ik zwanger was geweest,haha) en tot overmaat van ramp had ik een scheurtje op mijn nagelbed en sla ik mijn hele eigen nagel + acrylnagel + stuk nagelbedvlees (jaaaaa AUWW) kapot met het dichtslaan van de autodeur, viel bijna flauw, wat deed dat pijn zeg!! Nou, ik heb even gespuid, deze week gaat het allemaal weer beter en uiteraard, we gaan er lekker voor!! Die baby gaat verwekt worden dit jaar

@Mayala ik moet eerlijk zeggen, niet echt, ik ga deze maand gewoon weer voor de ovulatietesten en braaf om de dag sexen in mijn vruchtbare tijd, dan weet ik in ieder geval dat we er deze maand alles aan hebben gedaan

@raarmaarwaar: wij zijn benieuwd...waar blijft die uitslag??

@ iedereen: ik zat me net te bedenken hoe apart het eigenlijk is dat ik hier alles bespreek, mijn vriendinnen en familie weten bijvoorbeeld helemaal niet dat ik hiermee bezig ben en ik denk dat mijn vriend tot op zekere hoogte ook niet eens weet hoe bezorgd ik me maak soms...daarom vind ik het fijn, lieve meiden, dat ik me hier soms mag aanstellen zodat ik in mijn dagelijks leven gewoon rustig kan blijven...Thanks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven