Kinderen
alle pijlers
Stoppen met de pil.......vraagje...?!
maandag 14 april 2008 om 10:07
Hallo,
Van het weekend met mijn lief besloten dat we er voor gaan !
Ben helemaal in jubelstemming...wil het al zo lang, en na een paar mislukte relaties heb ik nu dan eindelijk de ware met wie ik het dan ook helemaal zie zitten.
Maar ff to the point....
We hebben een datum in ons hoofd om te stoppen met de pil.
Misschien is dit wel een hele domme vraag hoor maar die datum valt dus halverwege een strip. Als ik vanaf die datum dus stop met slikken wordt ik toch ongesteld, ook al ben ik het dan in prinicipe net anderhalve week geleden geweest ? Niet dat dan zo'n drama zou zijn maar ben hier gewoon ff benieuwd naar...
Groetjes Cuore !!!
Van het weekend met mijn lief besloten dat we er voor gaan !
Ben helemaal in jubelstemming...wil het al zo lang, en na een paar mislukte relaties heb ik nu dan eindelijk de ware met wie ik het dan ook helemaal zie zitten.
Maar ff to the point....
We hebben een datum in ons hoofd om te stoppen met de pil.
Misschien is dit wel een hele domme vraag hoor maar die datum valt dus halverwege een strip. Als ik vanaf die datum dus stop met slikken wordt ik toch ongesteld, ook al ben ik het dan in prinicipe net anderhalve week geleden geweest ? Niet dat dan zo'n drama zou zijn maar ben hier gewoon ff benieuwd naar...
Groetjes Cuore !!!
woensdag 7 mei 2008 om 12:39
En had jij dat ongesteldheidsgevoel ook al zolang van tevoren??
Ik heb het echt al bijna 2 weken....
Ja bij mijn vorige relatie eerst een tijd geprobeerd, toen temperatuurlijsten bijgehouden maar dat hielp ook allemaal niet...
Toen hebben ze het zaad van mijn ex getest en was alles meteen duidelijk...hij was helemaal onvruchtbaar. Zat niks levends bij...Zelf heb ik dus helemaal geen onderzoeken gehad, zover is het niet eens gekomen.
Heb er destijds wel veel verdriet van gehad maar nu ben ik blij dat het nooit gelukt is. We zijn inmiddels gescheiden, mijn huwelijk is een behoorlijk drama geweest...dus maar beter zo...
Maar jij bent natuurlijk in jubelstemming...heb je het al aan je ouders verteld??
Ik heb het echt al bijna 2 weken....
Ja bij mijn vorige relatie eerst een tijd geprobeerd, toen temperatuurlijsten bijgehouden maar dat hielp ook allemaal niet...
Toen hebben ze het zaad van mijn ex getest en was alles meteen duidelijk...hij was helemaal onvruchtbaar. Zat niks levends bij...Zelf heb ik dus helemaal geen onderzoeken gehad, zover is het niet eens gekomen.
Heb er destijds wel veel verdriet van gehad maar nu ben ik blij dat het nooit gelukt is. We zijn inmiddels gescheiden, mijn huwelijk is een behoorlijk drama geweest...dus maar beter zo...
Maar jij bent natuurlijk in jubelstemming...heb je het al aan je ouders verteld??
woensdag 7 mei 2008 om 12:52
Nou jubelstemming. Nog niet hoor. Ik zit vandaag op de dag dat het vorige keer precies misging. Nu lijkt alles goed te gaan maar er word in mijn koppie nog flink gewisselt tussen positieve en negatieve gedachtes.
Ouders en mensen die dichtbij me staan weten het ja. Vorige keer niet en dan is het zuur om te vertellen dat je zwanger wás. Nu kan iedereen er rekening mee houden en dat voelt wel goed.
Kan me voorstellen dat het nu dan toch wel éxtra spannend voor je is. Je bent er al langere tijd klaar voor.
Dan ongesteldheidsgevoel had ik wel iets voor mijn nod ja. Maar ik heb ook heel erg last van ovulatiepijn dus dat liep een beetje in elkaar over.
Ouders en mensen die dichtbij me staan weten het ja. Vorige keer niet en dan is het zuur om te vertellen dat je zwanger wás. Nu kan iedereen er rekening mee houden en dat voelt wel goed.
Kan me voorstellen dat het nu dan toch wel éxtra spannend voor je is. Je bent er al langere tijd klaar voor.
Dan ongesteldheidsgevoel had ik wel iets voor mijn nod ja. Maar ik heb ook heel erg last van ovulatiepijn dus dat liep een beetje in elkaar over.
woensdag 7 mei 2008 om 13:09
Oh ja dan is het idd allemaal wel heel spannend voor je....hopelijk gaat het deze keer wel goed zeg.....
Is dit jullie eerste kindje?
Ja het voordeel als je het alvast verteld is dat deze mensen je ook kunnen steunen mocht het fout gaan....
Maaaaar....dat gaat niet gebeuren!!!!
Ben 34 dus ja..ben er zeker wel klaar voor. Alleen daarom kan ik al niet geloven dat het de eerste keer meteen raak zou zijn....
Ze zeggen dat je toch verminderd vruchtbaar bent naarmate je ouder wordt.
Enneh...geeft niet hoor...kalken maar !
Is dit jullie eerste kindje?
Ja het voordeel als je het alvast verteld is dat deze mensen je ook kunnen steunen mocht het fout gaan....
Maaaaar....dat gaat niet gebeuren!!!!
Ben 34 dus ja..ben er zeker wel klaar voor. Alleen daarom kan ik al niet geloven dat het de eerste keer meteen raak zou zijn....
Ze zeggen dat je toch verminderd vruchtbaar bent naarmate je ouder wordt.
Enneh...geeft niet hoor...kalken maar !
woensdag 7 mei 2008 om 13:46
Nee das ook zo met zoveel andere dingen.....ieder lichaam is anders...als we daar allemaal naar moeten kijken wordt je meteen zwaar depressief en begin je nergens meer aan.
Nou spannend hoor voor je....zeker als het de eerste is...
duimen maar dat het goed blijft gaan...!
Zodra ik getest heb of ongesteld ben meld ik het....
Kom snel ff op je andere topic kijken oke?
Nou spannend hoor voor je....zeker als het de eerste is...
duimen maar dat het goed blijft gaan...!
Zodra ik getest heb of ongesteld ben meld ik het....
Kom snel ff op je andere topic kijken oke?
vrijdag 9 mei 2008 om 11:02
Even een snelle update:
Niet ongesteld geworden en nog niet getest .
Kwam maar geen goed moment, en wil het toch een beetje bijzonder maken. Manlief is nu een paar dagen weg en als hij terugkomt wordt t misschien wel tijd.
Zit toch ook een beetje met die bruine smurrie. Misschien was dat dan toch wel beetje ongesteldheid.
We wachten nog even af. Voel ook helemaal niks. Geen idee van ongesteld worden, misselijk ofzo... dus kweetnogniks
Bij jou al iets bekend?
Fijn weekend en geniet van de zon!!
Niet ongesteld geworden en nog niet getest .
Kwam maar geen goed moment, en wil het toch een beetje bijzonder maken. Manlief is nu een paar dagen weg en als hij terugkomt wordt t misschien wel tijd.
Zit toch ook een beetje met die bruine smurrie. Misschien was dat dan toch wel beetje ongesteldheid.
We wachten nog even af. Voel ook helemaal niks. Geen idee van ongesteld worden, misselijk ofzo... dus kweetnogniks
Bij jou al iets bekend?
Fijn weekend en geniet van de zon!!
vrijdag 9 mei 2008 om 11:46
Nope...zelfde als bij jou.
Behalve dan dat ik wel krampen heb al bijna 2 weken.
Hoe is je vakantie geweest? Lekker genoten van het mooie weer. Lekker kleurtje opgedaan natuurlijk. Je valt hier ook wel meteen in het mooie weer trouwens...
Wacht het ook maar rustig (soms) af...vind het wat voorbarig om te testen. Kan natuurlijk ook gewoon die cylcus zijn die ff op gang moet komen...
Als ik het volgende week zaterdag nog niet ben ga ik wel ff testen...
Jij ook alvast een goed weekend maar dat lukt wel he met zulk weer !
Behalve dan dat ik wel krampen heb al bijna 2 weken.
Hoe is je vakantie geweest? Lekker genoten van het mooie weer. Lekker kleurtje opgedaan natuurlijk. Je valt hier ook wel meteen in het mooie weer trouwens...
Wacht het ook maar rustig (soms) af...vind het wat voorbarig om te testen. Kan natuurlijk ook gewoon die cylcus zijn die ff op gang moet komen...
Als ik het volgende week zaterdag nog niet ben ga ik wel ff testen...
Jij ook alvast een goed weekend maar dat lukt wel he met zulk weer !
vrijdag 9 mei 2008 om 11:51
Vakantie was super. Prachtig weer en veel te kort.
Nou, zo te zien zitten we nog steeds in hetzelfde schuitje
Had mijn verhaal kunnen zijn. Vind het dus ook te voorbarig.
Maar aan de andere kant:...... niks drinken, wel opletten met bepaald eten. Met dit weer zou ik best een roseetje lusten op het terras. En zelfs vriendinnen kijken nu raar op als ik weer een cola bestel hahhahahahah. ZOu wel handig zijn als je uitsluitsel zou hebben....
xxxx
Nou, zo te zien zitten we nog steeds in hetzelfde schuitje
Had mijn verhaal kunnen zijn. Vind het dus ook te voorbarig.
Maar aan de andere kant:...... niks drinken, wel opletten met bepaald eten. Met dit weer zou ik best een roseetje lusten op het terras. En zelfs vriendinnen kijken nu raar op als ik weer een cola bestel hahhahahahah. ZOu wel handig zijn als je uitsluitsel zou hebben....
xxxx
vrijdag 9 mei 2008 om 12:03
Ja das ook wel zo Liselotje...moet zeggen dat ik er eigenlijk helemaal nog geen rekening mee houd.
Drink gewoon af en toe een roseetje (niet veel hoor), heb ook totaal niet het idee dat ik al zwanger zou kunnen zijn vandaar...
Misschien toch niet zo slim van me en dus ook misschien wel slimmer om ff te testen....
Mja....kweet niet hoor....hahahaha
haha aruba....je bent de eerste die het hoort oke ?
Drink gewoon af en toe een roseetje (niet veel hoor), heb ook totaal niet het idee dat ik al zwanger zou kunnen zijn vandaar...
Misschien toch niet zo slim van me en dus ook misschien wel slimmer om ff te testen....
Mja....kweet niet hoor....hahahaha
haha aruba....je bent de eerste die het hoort oke ?
vrijdag 9 mei 2008 om 12:13
Ik wacht echt nog even!!
En over die roseetjes ben ik het wel eens met Aruba. Dat is precies de reden waarom ik radicaal volgens het zwangerschapsboekje leef. Wil mezelf niks kwalijk kunnen nemen.
Ik ben alleen benieuwd hoe lang het duurt voordat mensen door gaan krijgen dat ik geen drank meer neem . Zie mijn vriendinnen nu al een beetje vreemd kijken hahahahaha
En over die roseetjes ben ik het wel eens met Aruba. Dat is precies de reden waarom ik radicaal volgens het zwangerschapsboekje leef. Wil mezelf niks kwalijk kunnen nemen.
Ik ben alleen benieuwd hoe lang het duurt voordat mensen door gaan krijgen dat ik geen drank meer neem . Zie mijn vriendinnen nu al een beetje vreemd kijken hahahahaha
vrijdag 9 mei 2008 om 12:14
hahaha nou...ik durf gewoon niet zo goed eigenlijk hahaha
Kweet niet hoor Aruba, ik lees ook her en der dat het vroeg genoeg is om gezond te gaan leven op het moment dat je zwanger bent...
De eerste paar weken schijnt het kind nog niet echt verbonden te zijn qua voedsel en drinken.
Roken doe ik sowieso al jaren niet meer....
Test test...ikel ikel.....
Misschien ......zodra ik het gedaan heb laat ik het wel weten hoor...maar wacht toch nog maar ff ....denk ik.....hahaha
Kweet niet hoor Aruba, ik lees ook her en der dat het vroeg genoeg is om gezond te gaan leven op het moment dat je zwanger bent...
De eerste paar weken schijnt het kind nog niet echt verbonden te zijn qua voedsel en drinken.
Roken doe ik sowieso al jaren niet meer....
Test test...ikel ikel.....
Misschien ......zodra ik het gedaan heb laat ik het wel weten hoor...maar wacht toch nog maar ff ....denk ik.....hahaha
vrijdag 9 mei 2008 om 12:20
Klopt hoor Cuore. Het is ook zo dat de eerste 2 weken na de eisprong nog niet zo ontzettend veel invloed hebben op het vruchtje. Feitelijk gezien zal dat rosétje geen invloed hebben. Máár met al die horrormonen kan je van elke mug een hele dikke olifant maken achteraf.
Ach joh, ik zit jullie ook maar te pesten. Doe wat goed voelt. Als het raak is pik je ook een paar weekjes zonder spanning mee. Dan ben je al 5 of 6 weken als je het weet. Maar ik wil het wel graag even horen
Ach joh, ik zit jullie ook maar te pesten. Doe wat goed voelt. Als het raak is pik je ook een paar weekjes zonder spanning mee. Dan ben je al 5 of 6 weken als je het weet. Maar ik wil het wel graag even horen
vrijdag 9 mei 2008 om 12:23
Ik ken het gevoel... durf ook niet zo goed. Toch gek als het gelijk zo zou zijn. Dat zou betekenen dat ik in de middag besloot de pil niet meer te slikken, die avond en de dag erna beetje geoefend, en dus diezelfde dag of de dag erna zwanger zou zijn geworden. Dat geloof je toch niet??!!! Dussee. ik wacht nog wel even af hahahahahaha