T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Plak Vish, plak zoveel als je kunt!

Hoe is he met jou en Dopje, Erwt?

Hier alles goed!
Loretta is De Mol. Punt.

Vish, vanwaar noodzaak voor Pritt-therapie? Goooo! Plakken!

Hier alles goed! Sinds twee nachten slaapt Doperwtje in z'n eigen kamer. Dat bleek een grotere drempel voor mij dan voor hém, want sinds die twee nachten slaapt hij ineens wonderwel goed! Daarvoor was hij zó onrustig en werd dat waarschijnlijk een wisselwerking (want ik gespannen, onrustig, hoorde hem steeds), terwijl hij nu veel beter slaapt. Komt wel iedere drie uur, maar dat mag natuurlijk. Hij slaapt daartussen in ieder geval gewoon en dat is fijn!

Ik zie dat jij een uitje hebt vanochtend, Kess?
Peas on earth!
Wat lekker zeg, dat jullie nu allebei fijner slapen! Bij Tony was dat ook zo, die was zelf heel luidruchtig in zijn slaap en die lag dus ook al na een week op zijn eigen kamer. Voor ons allemaal beter, want ik steeds wakker, in de wieg loeren, even voelen aan dat heerlijke mannetje (kon het gewoon niet laten!) en Tony dus ook weer wakker.

Hoe voel je je verder sinds de bevalling? Ben je al weer wat fitter? Went het al een beetje om moeder van Dopje te zijn?

Vish, ik had intussen wel al veul plakkerij verwacht, maar nog niets hier..... Andere therapeut gevonden?

Ja, ik had uitje vanmorgen. Was echt superleuk! Nu vakantie, dus voorlopig geen wekker meer. Wat een heerlijkheid!

En nu even complete rust, midden op de dag: Vito is op de bank in slaap gevallen, helemaal moe gespeeld van vanmorgen. En Tony heeft een kinderfeestje. Zálig!
Loretta is De Mol. Punt.
Herkenbaar dus bij Tony . Het is echt rustiger als hij daar slaapt en hij voelt zich er prima bij volgens mij . Hoewel hij op dit moment een beetje onrustig is, niet wilde slapen en gezellig tussen ons in ligt op de bank. Lekker een beetje knuffelen. Ik vind het zo leuk om te zien hoe hij de wereld ontdekt. Hoe hij steeds helderder kijkt, probeert te focussen, hoe hij met zijn handjes beweegt en zijn coördinatie een beetje lijkt te oefenen. Kan tijden naar hem kijken

Ik voel me eigenlijk ook wel okee. Ik heb er soms wat moeite mee om rustig aan te doen. Dan voel ik me goed en vind ik dat de bevalling toch al wel een tijd geleden is en dat ik alles zou moeten kunnen /doen. Dat kan ik duidelijk niet, want na een blokje om ben ik best moe . Ik herstel wel goed volgens mij, voel me op zich prima. Soms stomme onverwachte tranen, vaak zonder aanwijsbare reden... dát zullen dan wel hormonen zijn

Leuk van uitje! En lekker van rustige middag ineens! Fijn hoor, vakantie zonder de wekker te zetten. Lekker relaxed! Gaan jullie eigenlijk ook nog weg?
Peas on earth!
Ja, wij gaan weer kamperen op dezelfde camping als vorig jaar. De jongens hebben er heel veel zin in, en wij ook! Jij hebt de laatste tijd (vóór Dopje, of course ) veel boeken gelezen, toch? Heb je nog tips voor lekkere vakantieboeken?
Loretta is De Mol. Punt.
Leuk! Lekker kamperen! Wanneer gaan jullie?

Ja, er is een boekenleestijdperk van vóór Doperwtje inderdaad, daarna heb ik nog geen boek gezien .

Ik weet niet precies van welke boeken je houdt? Ik ging voor de wie-heeft-de-moord-gepleegd-boeken, gewoon lekker makkelijk en spannend leesvoer: Baldacci, Tess Gerritsen, Karin Slaughter, oh en ook nog Wallanders (van Henning Mankell), maar daar moet je misschien van houden?
Peas on earth!
Vakantie is al gevierd hoor Erwt, het Franse gedeelte iig (Starman moet langzaam ingewerkt worden in het vakantiegebeuren, dus dit jaar week ).
Thrillers zijn inderdaad lekker om te lezen. Maar een mooie roman (lekker janken!) vind ik ook heerlijk vakantiemateriaal. Heb je titels?
Loretta is De Mol. Punt.
En: hoi Star! Welkom thuis!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Star schreef op 18 juli 2010 @ 17:42:

Vakantie is al gevierd hoor Erwt, het Franse gedeelte iig (Starman moet langzaam ingewerkt worden in het vakantiegebeuren, dus dit jaar week ).

Ohhhh, ik vond al dat je zo snel weer terug was, maar ik zie dat het een onderdeel voor een Groter Plan is

Hebben jullie het leuk gehad?
Peas on earth!
quote:Kess schreef op 18 juli 2010 @ 17:53:

Thrillers zijn inderdaad lekker om te lezen. Maar een mooie roman (lekker janken!) vind ik ook heerlijk vakantiemateriaal. Heb je titels?Ik heb de jank-boeken even van mijn lijstje geschrapt tijdens zwangerschap, want dan moest ik steeds zo huilen . Hmmm... ik zal even denken of ik nog boeken weet....
Peas on earth!
Ha allemaal,

We zijn weer terug bij Ierenouders. Vakantie was tot nu toe erg leuk en ook erg nat, gelukkig goede regenkleding mee. Wel heel veel mooie dingen gezien en hele leukle tijd gehad met vrienden. Ook naar Ier's familie in t Noorden geweest en naar Noord Ierland, waar we meteen in een heel erg IRA-dorp aankwamen. Was ineens hele andere wereld en maar kwartier rijden van waar familie woont. Heel gek.

Woensdag vliegen we terug naar NL. Ben benieuwd wat er allemaal gebeurd is in de afgelopen weken. Ga vanavond even op de hyve kijken.

Dikke kus voor iedereen!!

Oh en Mier kan ineens zoveel. Hij klapt op commando in zijn handjes (blij blij blij) en kruipt en trekt zichzelf op en geeft kusjes en hij is rossig blond geworden
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Dolle boel weer hier!!

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Vish
Peas on earth!
Kon je het weer niet aan, het bijlezen, Vish? Sorry...

Klinkt fijn, jullie vakantie, Inad. Maar morgen dus alweer terug. Nog leuke, kitscherige meuk kunnen scoren?

Hier weer zieke Vito, dus wel vakantie, maar gewoon huis-, tuin-, bank en keukendagje gehad. Kind ligt nu op bed met de zweetdruppeltjes over zijn hele lijfje. Zo zielig, koorts hebben met dit weer!
Loretta is De Mol. Punt.
Kitscherige meuk... ik bedenk me ineens dat The Hand nog in Xan's nachtkastje ligt

Arme Vito

Jammer ook dat hij weer ziek is....
Peas on earth!
Ooooh, schande! Ik vind he echt schandalig dat The Hand geen mooie, prominenten plek heeft gekregen in jullie interieur. Of dan tenminste mooi op het plankje boven de commode. Iets met paarden en bekken enzo...

Oef, wat een nacht... Vito tegen me aan geplakt en allebei nauwelijks een oog dichtgedaan. Ik doe vandaag dus helemaal niets. Alleen maar lekker hangen en hopelijk zelf ook nog even mijn ogen dicht doen.
Loretta is De Mol. Punt.
Arme Vito en arme jij

Hoe gaat het vandaag met hem? Ik hoop dat jij nog een dutje kunt doen vandaag

Misschien zet ik The Hand vandaag wel even op Xan's nachtkastje... kijken wat hij zegt als hij naar bed gaat
Peas on earth!
Maak je dan een foto van zijn gezichtsuitdrukking?

Hier stickert Vito er nog lustig op los!
Loretta is De Mol. Punt.
Vish

Ach, Stickervitootje

Ik heb alle kitschy zooi lekker DAAR gelaten met als excuus al veel te veel bagage. Dus vrees dat Ierenmoeder t meeneemt als ze komen voor Mier's eerste verjaardag (das t plan )

Ik ben er dus weer.

Net lekker liggen slapen. Hmm. We moesten namelijk om 3.30 Ierse tijd op vanmorgen. Vlucht terug ging super, mede door idiootvroege tijdstip, Mier hele reis geslapen :cheerleader:

Hij heeft tijdens vakantie heel snel leren kruipschuiven dus we moeten nu bij thuiskomst meteen hele huis veilig maken :D
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Welkom thuis, Inad!
Loretta is De Mol. Punt.
Thee? Iemand?

Loretta is De Mol. Punt.
Kess
Peas on earth!
Inad, slim van achtergelaten zooi

Hoewel... je krijgt nu vast het driedubbele als ze voor verjaardag komen

Hoest met Stickertje, Kess?

Doperwtje is gisteren en vandaag ook een beetje stickerig... wil niet zo graag alleen in z'n wiegje liggen, dus we hebben net samen een dutje gedaan en nu ligt ie naast me op de bank
Peas on earth!
How are the stickers??

Inad weer terug, gezellig!

Wij een klein uitstapje gemaakt en ook weer thuis. Dinsdag een sollicitatiegesprek, steken jullie de kaarsjes in de hens voor me? Het lijkt zo op het oog namelijk echt dé ideale baan en op dit moment ben ik de enige gegadigde volgens mij. Dus.

Ik ben nu al op van de zenuwen.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven