T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Kess, whahahah

Vish, ooh spannend!! ben benieuwd! Ik ga zeker voor je kaarsen. Nu vast gewoon voor de zekerheid

Als je in t Spaans zoekt krijg je vreselijke kitchkaarsen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Oeh, spannend! Ik zet de fik er ook vast in, hoor!

Stickertje vanmorgen weer in orde. Toen lekker de hort op geweest. Vanmiddag was hij dus weer uitgeput en heeft hij de hele middag geslapen.
Loretta is De Mol. Punt.
Vish, doe eens wat vertellen over vacature?

Anders gewoon weer de Put in duiken, wel zo makkelijk!
Loretta is De Mol. Punt.
Kan er niet zoveel over vertellen want ik moet zelf de afdeling nog eerst op gaan zetten maar het is dat waarvoor ik de opleiding laatst heb gedaan.

Heb hier een sticker van 39.7 graden, er heerst zeker iets.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Hou bij je graag, moet maandag nog naar Texel
Oe, dat is een warm stickertje. beterschap!!

Ben echt heel benieuwd naar baan.

Vitosticker dus weer wat beter. En Doperwtsticker?

Star!

Ik ben bezig met grotehuiskruipbabyveiligmakingsactie. Dat betekent grote plant die in grote pot op vloer staat weg, want aarde-etende kruipschuifreus, alle stopcontacten beveiligd, boekenkast heringedeeld en op ondersteplank alleen niet te slopen kartonnen en stoffen boekjes, dvd speler een verdieping omhoog, kast met schoonmaakzooi bebabyslot, mand met breiwol die onder eettafel stond naar zolder en gft vuilnisbakje in keuken in een keukekastje gezet. Daar wilde hij namelijk vanmiddag leuk mee spelen, ding lag al om en hij was net bezig een senseopad af te kluiven. Leuk hoor, dat kruipen ende verhoogde mobiliteit

Even wijn opdrinken, want net gevoederd, en dan verder.
Waneer gaan we Naturalissen?

Boekenkast herindelen heeft Eetje voor me gedaan laatst, die schuift nu overal naar toe

Gatver senseopad!
Ja, dat was even een stap, viel net buiten het schema van Stefan Kleintjes ook

Ja, Naturalissen, leuk! Kun je woensdag niet aanstaande maar de week erop bijvoorbeeld? (wij krijgen hele volgende week namelijk een Ierse vriend van Ier te logeren. Trouwens niet heeel blij mee, want hij is nogal van t laat maken, hele ochtend in bed liggen stinken en wiet roken. Maar goed).

Eetje ook aan de kruip dus,
Nee Eetje aan de iktrekmezelfvoortopdevloer

O gezellig, heb je een afdakje in de tuin? Kan hij daar wiet roken

Woensdag 4 augustus? Ja nog open
Tja, je krijgt het pas druk met die kinderen als ze niet meer zo lief stil blijven liggen! Over twee jaar hebben jullie de peuterpuberteit achter de rug keert de rust weder....
Loretta is De Mol. Punt.
Nou, die was niet zo erg, het begint pas bij vier de ellende
Echt? Is Ceetje veranderd in een heksje dan? Ik moet zeggen dat ik alle tijd van de wereld heb met een kleuter en een peuter-die-heel-graag-kleuter-wil-zijn. Nog een half jaartje, dan mag/gaat/moet hij naar school!
Loretta is De Mol. Punt.
Gezellige vooruitzichten heb ik

En natuurlijk!

DoperwtStickertje gaat goed. Is wel érg hongerig en snel wakker (en drinkt eigenlijk wel erg veel), gisteren voeding voor hongerige baby's gekocht en nu maar eens kijken of dat helpt. Verder is 'ie lief en leuk en geweldig

Belangrijke Vraag: hoe lang duurt het voordat ik niet meer steeds om onzinnige dingen moet janken i.v.m. hormonen enzo?
Peas on earth!
Dat janken wordt alleen maar erger.
Ja, en als ze dan vier zijn begint het janken pas echt

Hier ook bij twee, tweeënhalf, ergste periode. Toen wilde Chica iedereen bijten, slaan en schoppen en riep ze als er ook maar iemand binnen straal van halve meter van haar speelgoed kwam MIJ MIJ MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!

Nano nu heel leuk maar had ook op die leeftijd bijt schop spuug en stommerd fase. Toen Mier net geboren was kwam Mille met em op bezoek. Ik zat Mier te voeden en zij ging even thee zetten terwijl Nano rustig speelde, maar zodra ze de deur uit was ging ie me schoppen en spugen en zo. Ik nog helemaal brak en hormonaal en kon alleen maar Mille, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp roepen
Ik zie het helemaal voor me, Inad!

En inderdaad Erwt, wen er maar aan, dat janken. Komt nooit meer (helemaal) goed.
Loretta is De Mol. Punt.
Hoe zit het intussen eigenlijk met je schoolissue, Star? Ben je nog op die andere school gaan kijken? Of was het gewoon een verkeerde start en loopt het nu lekker op de montessori?
Loretta is De Mol. Punt.
Whahaha Inad, zie je al helemaal ontredderd zitten

We hebben de K

We hebben de O

We hebben de T

+ S

En het ging over tafel tijdens het eten, joy to the world potatoepuke is net een soort lijm. Hiep hiep nu het kind in slaap met enorme snurk en droomgeluiden.
Zit ik dan met mijn chippies
quote:Kess schreef op 24 juli 2010 @ 13:26:

Hoe zit het intussen eigenlijk met je schoolissue, Star? Ben je nog op die andere school gaan kijken? Of was het gewoon een verkeerde start en loopt het nu lekker op de montessori?Ik ben wel gaan kijken, maar dan zou ze pas na zomervakantie over kunnen en ik denk dat juffen gewoon eerste weken allebei PMS hadden
quote:Star schreef op 24 juli 2010 @ 22:33:

Zit ik dan met mijn chippies Lijmdippie erbij?
Nou, yum
quote:Star schreef op 24 juli 2010 @ 22:34:

[...]

Ik ben wel gaan kijken, maar dan zou ze pas na zomervakantie over kunnen en ik denk dat juffen gewoon eerste weken allebei PMS hadden

Had je ze misschien een paar repen chocola moeten geven

Vish , maar ook een beetje

Ben ook benieuwd naar mogelijke baan!

Over janken: ik zie net een filmpje (gemaakt door Xan) van Doperwtje toen hij nog geen week oud was. Wat huilde (lees: piepte) hij toen schattig en lief... en wat krijst hij nu dan eigenlijk als hij huilt
Peas on earth!
Ja, dat krijsen, dat wordt alleen maar harder

Ahh, Bnemootje en

Moest zo lachen om de fotos op Starhyve van Ceetje en Nemo. En om Mal bij de Madurodamfoto

Ik ben mijn Ierland fotos aan t sorten. Moet er nog berg deleten want heb er weer eens 85.000 (bij benadering).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven