T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

En mag ik hier even zeggen dat Dora een stomme trut is die haar bek moet houden.

Dan ben ik het weer even kwijt.
Latoy, bij deze nick horen natuurlijk ook andere nicks fur die Kinder. Ik dacht aan Chariti-Ann-Poverty en Eyecandyl-Traquisha
Trav

En nee, ik ben stoer. Ik heb niet gehuild. Niet toen ik Doperwtje op KDV achterliet voor het eerst. Niet bij die prikken. Alleen heel soms als ik 'm in z'n ledikantje zie slapen, met blozende wangetjes enzo
Oh, dat is ook een heel legitiem huilmomentje, hoor! Aandoenlijker kun je ze niet zien. Zo kwetsbaar en zo hulpeloos en zo van jullie en zo ontzettend lieffffff!

Heb filmpje van lopend Miertje, Inad? Die eerste dronkemansstapjes zijn zo schattig!

Zo. Kinderen afgeleverd op hun plek van bestemming. Nu koffie en dan lekker in mijn eentje shoppen. Het leven is mooi!
Ohhhh lekker

Ik ga zo mijn lunchpauze in de H&M doorbrengen
Stelletje shopperts!
Ik ben al weer thuis, hoor. Want ik moest poepen.
Euh? En dat kon niet op de wc in de V&D ofzo?

Ik denk dat mijn lunchpauze bijna begonnen is
Ja, vast wel. Maar dan toch liever thuis!

Go Erwt! Shoppppppp!
Ga je nu weer terug om te shoppen Kezz? En had je al iets gekocht?

Ik heb een lijstje met wat ik mag/moet shoppen. Ik heb namelijk gisteren alle maat68-kleding uitgezocht en besloten dat er echt iets nodig is

Oh, en ik mag theepotten in de V&D bekijken
Hoor ik daar shoppen?
Leuk lijstje, Erwt!

Nee, ik ga niet meer terug. Heb in korte tijd wat schoenmeuk voor Sinterklaas gekocht, cadeautje Vito gevonden, even bij de hema geneusd, drogisterij leeggekocht.

En intussen Vito ook weel opgehaald van psz. Nu lekker cocoonen op de bank, want hij is moe.
Hmmm misschien was die avatar zónder hoofd toch beter

Mijn lunchpauze is voorbij met als score een donkerblauw joggingbroekje, petrolblauw shirtje en een gestreept vestje. Wilde eigenlijk ook nog een rood effen shirtje, maar die leek een beetje te oranje bij de H&M en ik had geen tijd meer om naar de Hema te lopen.

Die effen shirtjes kunnen dan op dit broekje: http://www.retrokids.nl/n ... _design_broek_fish_2.html

Theepot bij de V&D was leuk maar te klein. Van de week even bij de DE-winkel kijken.

Leuk Kezz, sint-meuk kopen
Vorige week kreeg Doperwtje trouwens een briefje van het KDV mee over een Sint-viering. Los van het feit dat het kind natuurlijk nog geen flauw benul heeft van Sinterklaas stond er dat er een knutselavond is om een kadootje te knutselen. Voor ouders.... dat ouders dan 's avonds een kadootje voor hun kind kunnen knutselen... is dat gebruikelijk? Ik vond het namelijk nogal stom
Ja, ik moet binnenkort ook aan de slag bij de psz. Zijn wel altijd heel gezellige avonden, bij ons.

Leuk broekje!! Echt super.
Oh, dan moet ik misschien toch een beetje aan het idee gaan wennen
Uhm, nooit geknutselavond hier. (Gelukkig )

Wat een heerlijk broekje Erwt!

Ik heb vandaag zowaar een knalrode winterjas voor Nemo gevonden! Tussen al het zwart grijs en donkerblauw hing die daar gewoon te hangen. Toen ik ging afrekenen ging er ook nog eens 15 euro vanaf dus helemaal gelukkig!

Moet ook nog wat klein schoenspul, voor 5 dec ben ik wel helemaal klaar gelukkig.
Ik moet nog beginnen zo goed als voor 5 dec. Pfffffff.
Heb je geen kast die uitgeruimd kan? Daar heb ik alles vandaan.
Hebben Chariti-Ann-Poverty en Eyecandyl-Traquisha al verlanglijstjes?
Doe es emmesen aan Latoymeisje
quote:Travis schreef op 27 oktober 2010 @ 19:11:

Ik heb vandaag zowaar een knalrode winterjas voor Nemo gevonden! Tussen al het zwart grijs en donkerblauw hing die daar gewoon te hangen. Toen ik ging afrekenen ging er ook nog eens 15 euro vanaf dus helemaal gelukkig!Wauw vanwege prijs en wauw vanwege rood. Ik vind nú alle jongensbabykledingschappen (galgjewoord) al zo stom en grijs en saai
Hij lijkt een beetje op deze

Ja van de meeste jongenskleren word je echt depressed.
Stoere jas! Ja, ik vind het stom: donkerblauw, donkergroen, donkergrijs, alles donker en saai.

Heb nu in 68 leuke kleding. Bij dat broekje van hierboven een petrolblauw of rood shirtje, rood joggingbroekje met wit met rood shirtje, kermitshirtje, en meer kleurige dingen. Oh en van Inad ook een tuinbroekje te leen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven