Taalcursus/summerschool Engels

26-05-2020 14:42 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Voor dochter van 8 ben ik op zoek naar een taalcursus/summerschool. Voorkeur gaat uit naar Engels. Vorig jaar al Spaans gedaan en dat is goed bevallen. Helaas dit jaar geen summerschool van die organisatie.
Een of twee weken en thuis slapen.
Heeft iemand een idee? Ik heb er een gevonden, maar die spreekt nog niet echt aan en is vrij prijzig. Regio Den Bosch/Eindhoven/Nijmegen. Dank!
Ik ben bang dat dat soort kampen sowieso wat moeilijker te vinden gaan zijn nu. Wie weet via een International School?

Voor mijn eigen nieuwsgierigheid, is dit iets dat dochter leuk vindt of iets dat ze van jullie als ouders moet? Niet veroordelend bedoeld, het klinkt zo anders dan zeilkamp of ponykamp.
Oei ik denk dat dat lastig wordt dit jaar.
Alle reacties Link kopieren
Hier een 5-daagse summercamp Engels op diverse locaties:
https://www.summercamp.nl/home/

Toevoeging, ivm Corona hebben ze overleg gehad en de summercamps kunnen gewoon doorgaan bij deze locatie.
poppie0022 wijzigde dit bericht op 26-05-2020 15:01
37.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dochter wil dit graag. Houdt heel erg van talen en spaart woordenboeken 😉 Bovendien ook erg handig aangezien ze gaat versnellen en dus geen klassikaal Engels heeft gehad.
Bedankt Poppie, die had ik ook gevonden. Zeker een optie, maar ik zou graag meer opties hebben als dat op dit moment überhaupt mogelijk is.
Internationale school ga ik naar kijken, dank.
Alle reacties Link kopieren
Moet het echt een 'camp' zijn.
Anders misschien zoeken naar studenten die engels studeren (dus niet een Engelstalige opleiding maar echt de Engelse taal). Zullen vast genoeg zijn die intensief met je dochter door middel van activiteiten en leren de taal willen oefenen.
Alle reacties Link kopieren
Ook een goede. In principe is zo'n 'kamp' met andere kinderen natuurlijk erg leuk, maar een student is zeker een optie. Dank.
poppie0022 schreef:
26-05-2020 15:00
Hier een 5-daagse summercamp Engels op diverse locaties:
https://www.summercamp.nl/home/

Toevoeging, ivm Corona hebben ze overleg gehad en de summercamps kunnen gewoon doorgaan bij deze locatie.
Bedankt voor deze info, ben gelijk aan het kijken voor jongste. Die zat gisteren al te mopperen dat de zomervakantie wel ingekort mocht worden.
Ik kan alleen nergens de kosten vinden? Heb maar een mailtje gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
290€ voor 5 dagen
Staat het er wel? :facepalm:
Heb je een linkje naar de pagina met prijzen?
Alle reacties Link kopieren
Bij het kopje informatie 😉
Na 16x doorklikken gevonden, dank je!
Dat is volgens mij Summercamp, bij kind gaat het om teencamp. Dan overnachten ze ook en ben je met internationale deelnemers.
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt. Mijn kind is 8 dus zijn wil alleen overdag naar kamp. Kan verder eigenlijk niks vinden.
Ik heb de laptop maar aangezet om te kijken of ik het dan wel zie. Op je telefoon kijkt toch ff anders. 795,- voor 5 dagen, we denken er nog ff over na...
Kind heeft er wel zin in.
Alle reacties Link kopieren
Ja is echt prijzig hè. Vorig jaar met Spaans was het 5 dagen zonder overnachting voor 170€. Nu 290€, wij denken er ook nog even over na.
Van Teencamp is ook nog niet zeker of het doorgaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven