Tegen werken Ex
donderdag 6 februari 2020 om 23:14
Hallo allemaal wie kan mij helpen me ex blijft mij maar tegen werken ben al vanaf sept bezig om eind Februar begin maart met me 2 kinderen naar America af te reizen maar ze blijft maar tegen werken zelfs eind Jan rechtzaak geweest en vervangende toestemming voor de vakantie gekregen maar nu doet ze weer moeilijk voor de paspoorten wil eerst niet het doen omdat school nog geen verlof had verleend en nu school het heeft verleend kan ze niet eerder dan volgende week woensdag. Wat zijn de mogelijk heden nog voor. Mij kortgeding aanspannen gaat ook weer tijd en geld kosten wie heeft tips en heeft dit zelf ook mee gemaakt
vrijdag 7 februari 2020 om 07:29
Ik zie geen duidelijke vraag. Gaat het om de paspoorten of om wat hij nog aan het tegenwerken van zijn ex kan doen?Moekiemilo schreef: ↑07-02-2020 07:26[...]
Hopelijk zijn de paspoorten er op tijd en verder inderdaad alle documenten meenemen op reis.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-02-2020 09:28
Reden: quote gewijzigd/off topic
Reden: quote gewijzigd/off topic
37.35% gewijzigd
Honey, you should see me in a crown
vrijdag 7 februari 2020 om 07:30

vrijdag 7 februari 2020 om 07:45
Sommige mensen mogen apart vrij vragen voor kinderen ligt er aan wat voor werk ze doen.Luci_Morgenster schreef: ↑07-02-2020 07:43Ik zou die paspoorten ook niet afgeven als de kinderen gewoon op school horen te zitten.
Vind maar vaag en onduidelijk verhaaltje TO.

vrijdag 7 februari 2020 om 07:46
Jij vind de meeste reacties normaal?

vrijdag 7 februari 2020 om 08:48
Want? Jij negeert een rechterlijke uitspraak?Luci_Morgenster schreef: ↑07-02-2020 07:43Ik zou die paspoorten ook niet afgeven als de kinderen gewoon op school horen te zitten.
Vind maar vaag en onduidelijk verhaaltje TO.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.

vrijdag 7 februari 2020 om 09:05
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-02-2020 09:31
Reden: quote verwijderd / off topic
Reden: quote verwijderd / off topic
72.37% gewijzigd
vrijdag 7 februari 2020 om 09:18
Zoals ik het lees, heb je voor deze vakantie periode aantoonbare toestemming van de rechtbank en van de school ontvangen.
De paspoorten hoort je ex dan ook aan jou te geven. Ze staan immers op naam van de kinderen.
Zo te lezen gaat je ex deze geven volgende week woensdag. Is er een dringende reden waarom je de paspoorten nu al nodig hebt?
De paspoorten hoort je ex dan ook aan jou te geven. Ze staan immers op naam van de kinderen.
Zo te lezen gaat je ex deze geven volgende week woensdag. Is er een dringende reden waarom je de paspoorten nu al nodig hebt?
vrijdag 7 februari 2020 om 11:38

liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
vrijdag 7 februari 2020 om 11:49
schorpioentje28 schreef: ↑07-02-2020 11:38je hebt helemaal gelijk. Zo wakker was ik dus vannacht om half drie niet meer
![]()

vrijdag 7 februari 2020 om 11:51
Niet zonder toestemming van moeder, én dan moet je de oude inleveren dus dat schiet ook niet op.
Het kan vast ook met toestemming van de rechter, maar aangezien dat in de vorige rechtszaak blijkbaar niet geregeld is zouden daar weer maanden overheen gaan.
TO, waar zit je?