termijnecho
dinsdag 1 februari 2011 om 19:49
quote:potsiedikkie schreef op 01 februari 2011 @ 19:22:
Ik had bij de derde een echo op 7 weken en dat was uitwendig, heb trouwens nog nooit een inwendige echo gehad, dan wacht ik wel liever iets langer.....Als je een kind kunt maken kun je ook een inwendige echo hebben.
Ik had bij de derde een echo op 7 weken en dat was uitwendig, heb trouwens nog nooit een inwendige echo gehad, dan wacht ik wel liever iets langer.....Als je een kind kunt maken kun je ook een inwendige echo hebben.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 1 februari 2011 om 19:55
Ik heb niet alles gelezen, maar in- of uitwendig is afhankelijk van het aantal weken, je postuur, de ligging van je baarmoeder, de ligging van het kind, de kwaliteit van de echo-apparatuur, enzovoorts... Ik kreeg met 8 weken een echo, niet uitwendig geprobeerd, meteen inwendig en ik had hier geen problemen mee. Viel alles mee...
dinsdag 1 februari 2011 om 19:55
Allemaal heel hartelijk bedankt voor jullie reacties!
(alleen jammer dat sommige zo pinnig zijn...)
Maar het is overduidelijk dat er geen 'norm' is
Bereid me dus maar voor op een inwendige echo.
Ben nu bijna 8 weken zwanger en moet nog ff een afspraak maken voor volgende week.
En wat ik begreep van de verschillende reacties is de hoeveelheid buikvet en stand van baarmoeder ook van belang..
heb een gekantelde baarmoeder en redelijk wat buikvet....
maar ach we zien wel!
Ben nu bijna 8 weken zwanger en moet nog ff een afspraak maken voor volgende week.
En wat ik begreep van de verschillende reacties is de hoeveelheid buikvet en stand van baarmoeder ook van belang..
maar ach we zien wel!
dinsdag 1 februari 2011 om 20:19
quote:mama2408 schreef op 01 februari 2011 @ 19:55:
Ik heb niet alles gelezen, maar in- of uitwendig is afhankelijk van het aantal weken, je postuur, de ligging van je baarmoeder, de ligging van het kind, de kwaliteit van de echo-apparatuur, enzovoorts... Ik kreeg met 8 weken een echo, niet uitwendig geprobeerd, meteen inwendig en ik had hier geen problemen mee. Viel alles mee...En soms is het gewoon de VK die het één of ander prefereert. Hier is een uitwendige echo standaard, inwendig pas als er geen goed beeld is.
Ik heb niet alles gelezen, maar in- of uitwendig is afhankelijk van het aantal weken, je postuur, de ligging van je baarmoeder, de ligging van het kind, de kwaliteit van de echo-apparatuur, enzovoorts... Ik kreeg met 8 weken een echo, niet uitwendig geprobeerd, meteen inwendig en ik had hier geen problemen mee. Viel alles mee...En soms is het gewoon de VK die het één of ander prefereert. Hier is een uitwendige echo standaard, inwendig pas als er geen goed beeld is.
dinsdag 1 februari 2011 om 20:20
quote:annayake schreef op 01 februari 2011 @ 19:55:
maar ach we zien wel!Kan je niet gewoon de VK bellen en vragen wat zij normaliter doen?
maar ach we zien wel!Kan je niet gewoon de VK bellen en vragen wat zij normaliter doen?
dinsdag 1 februari 2011 om 20:29