teveel tegelijk

07-09-2012 16:21 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

dit is mijn eerste keer op het forum en hoop op deze wijze even mijn ei kwijt te kunnen.

Ik heb een dochtertje van bijna 3 en ben 32 weken zwanger van de tweede. Mijn leven is momenteel wel erg overhoopt gegooid. Mijn moeder heeft voor de vierde keer kanker gekregen en deze keer gaat ze het niet redden. Hoe lang ze er nog zal zijn is niet duidelijk. Mijn schoonvader ligt op de intensive care met ademhalingsproblemen en ook wat hem betreft zijn de artsen niet positief. Zelf wordt ik gek van de zwangerschapsjeuk en morgen ga ik bloedprikken om cholestase uit te sluiten. Als klap op de vuurpijl zijn we aan het verbouwen en is er onlangs een moedervlek weggehaald. Deze was goedaardig, maar bij het eruit halen van de hechtingen vertelde de arts wel dat deze licht onrustig was. Nu zit ik onder de moedervlekken en dergelijke en ben nu dus doodsbang dat ik mijn lieve kindjes straks niet meer kan opgroeien. Misschien loop ik te hard van stapel, maar het lukt me niet om mezelf rustig te houden. Over een kleine drie weken moet ik weer naar het ziekenhuis zodat de dokter nog een keer naar alle plekjes kan kijken. nu is mijn moeder begonnen met huiskanker en verbrand ik zelf altijd dus heb ik zeer verjhogd risico op huidkanker. Steeds als ik mijn dochtertje zie dan moet ik huilen en wil ik haar knuffelen. Wordt gek van mezelf
Vraag hulp, partner, vriendinnen etc.

Doe dit niet alleen. Een een forum kan geen echte arm om je schouders vervangen.
Wat naar allemaal voor je met je moeder en schoonvader! Heel veel sterkte daarmee.

Over je moedervlekken: ik ben zelf 29 weken zwanger en heb ook echt 'last' van vergroeiende moedervlekken. Heb er vandaag nog een weg laten halen die echt te groot werd. Het zijn puur hormonen volgens mijn arts. Dit is echt heel normaal in zwangerschappen en niets om je zorgen over te maken. Maar praat er zelf over met je arts, laat je hier alsjeblieft over inlichten.

Heel veel sterkte ermee meis. Hopelijk heb je wel steun uit je omgeving?
Wat een nare rotsituatie!

Denk niet meteen het ergste, en als het al zo is dan ben je er waarschijndelijk nog op tijd bij! Laat je eigen regematig controleren zodat je er gewoon zeker van bent, zeker omdat het bij je in de familie zit.

Maak je voor nu niet zo ongerust, geniet lekker van je zwangerschap. Het zijn ook beetje de hormonen en emoties denk ik dat je aan alles zo zwaar telt.

Zoek steun in je omgeving, die kunnen je het beste steunen. Beter als wij op zo'n forum

Dikke knuffel en sterkte met alles!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven