Theehuis
zondag 1 februari 2009 om 15:01
Kess komt vast helemaal goed. Tony maakt er vast hele mooie verhalen van als hij weer thuis is!!
Doen ze bij kinderen een extra geurtje bij narcose ofzo? Ben paar jaar geleden onder narcose geweest maar kan me niks van herinneren. Ja dat ik wakker werd met 2 tampons in mijn neus en dat ik ze er niet uit durfde te halen.
Doen ze bij kinderen een extra geurtje bij narcose ofzo? Ben paar jaar geleden onder narcose geweest maar kan me niks van herinneren. Ja dat ik wakker werd met 2 tampons in mijn neus en dat ik ze er niet uit durfde te halen.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
zondag 1 februari 2009 om 19:39
Oh das wel lekker Kess, dan kun je er morgenochtend niet zo lang tegenop zien. Nu alleen vannacht nog even iemand vinden die je met een hamer op je kop kan slaan
Vishje, hoest met de temperatuur in je huis? En verder?
Ik voel me toch echt wel beterderderder
Inad, heb even vraagje voor je in NS.
Vishje, hoest met de temperatuur in je huis? En verder?
Ik voel me toch echt wel beterderderder
Inad, heb even vraagje voor je in NS.
Peas on earth!
zondag 1 februari 2009 om 19:57
zondag 1 februari 2009 om 19:58
zondag 1 februari 2009 om 20:02
quote:Laluna schreef op 01 februari 2009 @ 19:58:
Hoera voor alle mensen die beterder zijn.
Helaas geldt dat (nog) niet voor mij. Kijk morgenochtend even hoe ik me voel op de schaal van miserabel en beslis dan of school al dan niet wat aan me heeft.Luun, waarom bel je niet gewoon NU af? Even goed uitzieken, joh! En voor school is het handig om het nu al te weten, zodat ze nu alvast vervanging kunnen regelen. Gun jezelf nou dat ene dagje extra beter worden! Anders ben je straks wéér de klos door nietgoeduitzieken! En 2009 zou een gezond jaar worden, weet je nog? Daar moet je dan zelf natuurlijk ook wel een beetje aan meewerken! Muts!
Hoera voor alle mensen die beterder zijn.
Helaas geldt dat (nog) niet voor mij. Kijk morgenochtend even hoe ik me voel op de schaal van miserabel en beslis dan of school al dan niet wat aan me heeft.Luun, waarom bel je niet gewoon NU af? Even goed uitzieken, joh! En voor school is het handig om het nu al te weten, zodat ze nu alvast vervanging kunnen regelen. Gun jezelf nou dat ene dagje extra beter worden! Anders ben je straks wéér de klos door nietgoeduitzieken! En 2009 zou een gezond jaar worden, weet je nog? Daar moet je dan zelf natuurlijk ook wel een beetje aan meewerken! Muts!
Loretta is De Mol. Punt.