Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heel fijn Kess, gelukkig achter de rug! Klaagt hij over pijn?
Waarom zouden mannen eigenlijk dichter bij de deur slapen?!

(en waarom blijken Xan en ik dan dus ook stereotypen te zijn)
Peas on earth!
Om grote boze indringers als eerste te kunnen encounteren natuurlijk.
Oh, das wel een geruststellend idee. Ik moet Xan dan wel even vertellen dat het de bedoeling is dat híj die indringers overmeestert

(waarschijnlijk is dat geen probleem, want ik lig naar allergrootste, aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid gewoon met mijn hoofd onder mijn dekbed )
Peas on earth!
Mij zien ze ook heel makkelijk over het hoofd.

En wat fijn dat Tony weer thuis en in orde is. Narcose wakker worden is ook niet leuk

vanwege dagtaak aan smeren en druppelen. Oren uitspuiten vond ik ook dóódeng, hoewel iedereen tegen me zei dat het wel meeviel... En dat zeg ik dus maar weer tegen jou: het valt écht mee
en voor Kess & Tony. Wat fijn dat je lekker bij hem kon zijn toen hij wakker werd. Sneu dat hij zo schrok van bloed Nu lekker verwennen en platknuffelen

Star Hij is nu onderweg

Ik zal zo blij zijn als ik weer thuis ben. Ik doe hele domme dingen vadaag. Flink warhoofderig bezig
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Maar Eow, hoe was het nou écht? . Nu verdenk ik je ervan dat je gewoon niet vertelt hoe vreselijk afschuwelijk en pijnlijk 't was
Peas on earth!
Fijn dat het goed is gegaan met Tony! (moest toch ff loeren hier hoor!)

Erwt, volgens mij is oren uitspuiten niet pijnlijk, wel troeperig en lawaaierig
Ik ben mijn eigen bananenschil
Het was écht niet pijnlijk. Ze gaan met een vrij grote spuit in je oor en spuiten er dan warm water (met koud water wordt je kennelijk enorm misselijk en duizelig) in, met een redelijke kracht. Maar ze proberen om via de wand van het oor áchter de prop te komen, zodat die mee naar buiten spoelt. Ik moest zelf een bakje vasthouden en de ene kant was zo gedaan, de andere duurde even. Maar ik hoefde niet zo fanatiek te druppelen als jij, alleen 2 dagen van tevoren een drupje olie in mijn oor.

Pijn doet het niet, het maakt herrie en het is een beetje nat, maar ik vond het totaal niet eng (alleen van tevoren )of pijnlijk. Assistente had me gewaarschuwd dat het wat gevoelig kon worden, maar pijn mocht het niet doen. En ook gevoelig was het niet.

Dus valt echt reuze mee.
En daarna hoor je zóveel....
Ik heb het gevoel dat ik alles best wel goed hoor. Maar das dus niet waar, ik ben benieuwd wat voor nieuws is hoor vrijdag

Maar euh, dank hoor Eow en Olijf, voor de geruststelling
Peas on earth!
quote:Eowynn_ schreef op 02 februari 2009 @ 15:38:

En daarna hoor je zóveel.... Hoef je dus niet meer zo te schreeuwen
Nee, ik moest er opeens weer uit 's nachts Ik werd namelijk domweg niet meer wakker van de kinderen en Eowman wel

Das dan wel weer grappig.

*noteert mental note: als er ooit een Spruitje is, níet de oren laten uitspuiten*

Ik ben erg beniwued. Vind het wel gemeen dat ik dus echt VIER dagen 2 keer daags iets moet druppelen en Eow maar een keertje twee druppen en klaar.

Wij eten rijst met kip-kerrie-champignonsausje. Ik hou eigenlijk niet zo van kerrie, maar heb me opgeofferd voor vandaag omdat Xan er wel van houdt. Is dát nou niet échte liefde?
Peas on earth!
Wow Erwt, Nou! (dat rijmt )

Ik mag naar huuuishuuuuhuis

Doe mij ook zo'n dicht oor
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Mijn rechteroor is altijd al vrij stuk, dus ik zorg dat dat oor boven ligt 's nachts

Kerrie, brrrr, ook niet mijn ding.
Wat is een huishuhuis?
Ik meld me voor de antikerrie ploeg
Wauw, wat fijn dat jullie ook allemaal zo antikerrie zijn. Dat schept toch een band . Ik vind 't ook niet lekker, en als sausje eignelijk best wel saai met kip en champignons. Maar ja. Het is wél goed voor de lijn (omdat ik er dan weinig van eet)
Peas on earth!
Als het ergens doorheen zit, als in een goede curry, dan vind ik het weer wel lekker. Kip kerrie salade heb ik af en toe echt een craving voor, heel raar.

Maar trauma heb ik te danken aan vroegere kampeervakanties (waar ik ook het Smac trauma van heb ). Gehakt rul bakken, prei in ringen en dan flink het hele mengsel met kerrie bestrooien. Aardappelpuree erbij. YUK.
O en ik hou ook niet van rijst (warm iig), dus avondeten van Erwt zou geen plezier zijn.
Rijst juist wél lekker, vooral van die lekkere notenrijst. Smactrauma: check
Peas on earth!
Ik vind rijst alleen lekker met boter en suiker Of in een rijstevlaai
En even voor de dagelijkse wie eet wat: Aardappelen, kip uit de oven en andijvie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven