Theehuis
maandag 2 februari 2009 om 14:37
Oh, das wel een geruststellend idee. Ik moet Xan dan wel even vertellen dat het de bedoeling is dat híj die indringers overmeestert
(waarschijnlijk is dat geen probleem, want ik lig naar allergrootste, aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid gewoon met mijn hoofd onder mijn dekbed )
(waarschijnlijk is dat geen probleem, want ik lig naar allergrootste, aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid gewoon met mijn hoofd onder mijn dekbed )
Peas on earth!
maandag 2 februari 2009 om 14:44
maandag 2 februari 2009 om 15:18
en voor Kess & Tony. Wat fijn dat je lekker bij hem kon zijn toen hij wakker werd. Sneu dat hij zo schrok van bloed Nu lekker verwennen en platknuffelen
Star Hij is nu onderweg
Ik zal zo blij zijn als ik weer thuis ben. Ik doe hele domme dingen vadaag. Flink warhoofderig bezig
Star Hij is nu onderweg
Ik zal zo blij zijn als ik weer thuis ben. Ik doe hele domme dingen vadaag. Flink warhoofderig bezig
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 2 februari 2009 om 15:38
Het was écht niet pijnlijk. Ze gaan met een vrij grote spuit in je oor en spuiten er dan warm water (met koud water wordt je kennelijk enorm misselijk en duizelig) in, met een redelijke kracht. Maar ze proberen om via de wand van het oor áchter de prop te komen, zodat die mee naar buiten spoelt. Ik moest zelf een bakje vasthouden en de ene kant was zo gedaan, de andere duurde even. Maar ik hoefde niet zo fanatiek te druppelen als jij, alleen 2 dagen van tevoren een drupje olie in mijn oor.
Pijn doet het niet, het maakt herrie en het is een beetje nat, maar ik vond het totaal niet eng (alleen van tevoren )of pijnlijk. Assistente had me gewaarschuwd dat het wat gevoelig kon worden, maar pijn mocht het niet doen. En ook gevoelig was het niet.
Dus valt echt reuze mee.
Pijn doet het niet, het maakt herrie en het is een beetje nat, maar ik vond het totaal niet eng (alleen van tevoren )of pijnlijk. Assistente had me gewaarschuwd dat het wat gevoelig kon worden, maar pijn mocht het niet doen. En ook gevoelig was het niet.
Dus valt echt reuze mee.
maandag 2 februari 2009 om 16:42
Das dan wel weer grappig.
*noteert mental note: als er ooit een Spruitje is, níet de oren laten uitspuiten*
Ik ben erg beniwued. Vind het wel gemeen dat ik dus echt VIER dagen 2 keer daags iets moet druppelen en Eow maar een keertje twee druppen en klaar.
Wij eten rijst met kip-kerrie-champignonsausje. Ik hou eigenlijk niet zo van kerrie, maar heb me opgeofferd voor vandaag omdat Xan er wel van houdt. Is dát nou niet échte liefde?
Peas on earth!
maandag 2 februari 2009 om 17:19
maandag 2 februari 2009 om 17:35
Als het ergens doorheen zit, als in een goede curry, dan vind ik het weer wel lekker. Kip kerrie salade heb ik af en toe echt een craving voor, heel raar.
Maar trauma heb ik te danken aan vroegere kampeervakanties (waar ik ook het Smac trauma van heb ). Gehakt rul bakken, prei in ringen en dan flink het hele mengsel met kerrie bestrooien. Aardappelpuree erbij. YUK.
Maar trauma heb ik te danken aan vroegere kampeervakanties (waar ik ook het Smac trauma van heb ). Gehakt rul bakken, prei in ringen en dan flink het hele mengsel met kerrie bestrooien. Aardappelpuree erbij. YUK.