Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pritt-therapie Jullie zijn weer lekker bezig dames!

Ff naar jullie en balen van trage UWV Eow, verder hoop ik dat Chica en Erwtenkijkers gauw opknappen.

Oh ja, ik heb vandaag mijn eerste grijze haren ontdekt
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik zie hier een Rick-Obsessie

Gutemorgen

Zou vandaag paar uurtjes gaan (over)werken, maar blijf maar lekker thuis. Ben alweeerrrrrr/nog (?) verkouden . Snap er niets van. Ik doe gezond, ik slaap genoeg, heb niet echt stress ofzo, voel me verder prima, wááááárom dan?! grrrr!

Olijf en grijze haren

*gniffelt en denk 'waar maak je je druk om', verft al meer dan een jaar haar haren vanwege overdosis grijs en is paar jaartjes jonger dan Olijf *

Én even jubelen! Zojuist geconstateerd dat ik sinds 1 januari precies ZEVEN kilo ben afgevallen
Peas on earth!
Zeven kilo! Ik vind het echt hartstikke knap, Erwt! Je doet het hartstikke goed! Hoeveel wilde je eraf hebben? Volgens mij zit je al bijna op streefgewicht, of niet?

Neem je trouwens extra vitamines, om weerstand te verhogen? Misschien dat dat een beetje helpt met snot- en ogenellende.

Rick is helemaal geen engerd, Vish! Rick is de mol.

Grijze haren heb ik gelukkig nog niet * klopt gauw af * Is maar goed ook, want de laatste keer dat ik mijn haren verfde (en dat is toch zeker zo'n 15 jaar geleden!!) 'kreeg ik dus net zo'n leuk kleurtje als Star laatst had.

Hier weer vreselijke butnachten door Vito die steeds wakker wordt. Wist ik nou maar waar het aan lag! Binnenkort komen mijn ouders 3 dagen hier in huis als Don en ik samen weggaan, maar ik vrees dat die lieve mensen daarna compleet gesloopt weer richting huis vertrekken! Voor die tijd nog maar eens even een goed gesprek emt Vito hebben, geloof ik.
Loretta is De Mol. Punt.
Hmmm wat vervelend voor Vito en voor jullie. Heb je geen idee waardoor hij wakker wordt? Valt hij aanvankelijk wél in slaap? Of is dat ook al een probleem?

Nog één kilootje erbij en dan zit ik op wat ik vorig jaar op 1 januari woog en ben ik dus weer helemaal terug. Ik wil eigenlijk nog een paar kilo meer afvallen, want ben niet dik, maar ietsjes meer is mooier en gezonder (ik hou braaf voeding, gewicht en BMI bij). Ik ben eigenlijk best wel trots op mezelf, want heb nog nooit zoveel discipline gehad. Ik eet écht gezond en voel me er ook beter bij. Leuk is dat!

Het stomme is, dat ik die vitamines vergeet zodra ik me weer gezond voel. Vanochtend net bedacht dat ik ze maar naast de pil moet leggen, want die neem ik ook iedere ochtend, dus dan vitamines ook. Vinyl tipte me net in ons BZV-afval-topic over 'weerstand' van de Etos, is een vijfdaagse kuur begrijp ik, om je weerstand te verhogen. Misschien is dat wel goed voor mij, want met die weerstand is echt iets mis.

Wanneer gaan jullie nu trouwens weg Kess? En waarheen?
Peas on earth!
Klinkt best goed, zo'n weerstandskuur! Inderdaad maar even routine van maken om iedere dag vitamines te nemen. Heb zelf ook een potje op aanrecht staan, maar vergeet het ook heel vaak.

We gaan over twee weken, maar weten nog niet precies waarheen... Ga zo even googlen!

Vito valt gelukkig wel gemakkelijk in slaap. Denk dat hij wakker wordt van dromen. Zal wel weer een fase zijn, maar ondertussen is het jong twee en slaapt hij nog niet door Best vermoeiend af en toe.
Loretta is De Mol. Punt.
Willen jullie in hotelletje?
Peas on earth!
Rick EngelKESS
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Oh, Inad zag trouwens pas vanochtend NS (was er even niet geweest).

Hoest met Chica?
Peas on earth!
Ik moet nog bijlezen maar aan de foon...
Goed, heel vrolijk en weer kleur in gezicht
Mooi zo
Peas on earth!
Zo, foon weer opgehangen Was werk...wilden iets weten.

Ik schrijf nog steeds in aan de foon steno

Leuk, Kess, weekend weg.

Erwt, goed hoor, van gewicht.

En Olijf, hier zelfde als Erwt. En weet niet hoe oud je bent, maar als Erwt paar jaar jonger is dan heb je er wel echt de leeftijd voor
Fijne therapie hier
Heb je nu toch een waarschuwing gehad, Star?
Nee, geen hotelletje. We gaan gezellig met de caravan.

Loretta is De Mol. Punt.

Hoe heette het ook alweer, de sleur - nog wat..?
Ja, waarschuwing. Terecht ook wel natuurlijk, maar schoot me zo verkeerd gezien achtergrond van Mal. Reageer dan niet.

Die caravan

Wij willen eind mei naar Frankrijk. En ik wil eigenlijk in juli naar London, maar dat gaat niet meer vrees ik. Ik wil naar Wacko
Sleurhut
Oja, Sleurhut

Chica en ik gaan vanmiddag naar A'dam. Zin in. Even iets heel anders na zoveel thuis zijn en zij vindt de trein heel leuk. Gaan op bezoek bij jongere zus en King Louie " Positiejurk" halen, dan pas ik weer ergens in en kan ik weer naar werk
Oooooh, die caravan!!!

Wij stonden in Zwitserland ooit eens op een camping waar een Zwitserse familie kampeerde met een caravan die er zoiets uitzag. (alleen waren dat allemaal uitspraken in de trant van 'Gott ist Liebe'). De familie zelf naderde qua omvang de familie Von Trapp en pa von Trapp was om te knuffelen, die man straalde de hele dag

Erwt, wat goed dat je 7 kg kwijt bent! Ik zal morgen voor jou verantwoorde rijstwafels neerzetten ok?

Oh, en na de grijze haren van gisteren ontdekte ik ook dat ik de laatste tijd allergisch reageer op chocola. Ik voel nu toch een diepe depressie opkomen...

Gisteren naar nieuwe vermoeidheidscentrum in Lelystad geweest en daar binnenstebuiten gekeerd. Heb er een goed gevoel over, voelde me serieus genomen (zonder aggossie-gedoe gelukkig). Vandaag al eerste conclusies binnen over de mail en die waren niet mals. Moet e.e.a. even laten bezinken.
Ik ben mijn eigen bananenschil

:puke:
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
U heeft last van uw buik fraulein Vish?
Neeeeee ik had een heel mooi plaatje geprittert.
Shaaikirila??
Ow het is Chy-Kyria, ook moooooiii.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven