Theehuis
zaterdag 10 januari 2009 om 20:18
Die van die ogen had ik ook al gezien, tis een veelpleger inmiddels
2dl wordt het heur, het houdt jullie zo bezig En ik heb een halve kilo gehakt, hoeveel zal ik erin mieteren?
Ik verdenk mijn darm ook van spasmen Huisarts had het over prikkelbare darm oid, heb het nog maar niet gegoogeld..... Wij kijken bij heel erg gebrek aan iets beters Garfield 2, zo sneu
2dl wordt het heur, het houdt jullie zo bezig En ik heb een halve kilo gehakt, hoeveel zal ik erin mieteren?
Ik verdenk mijn darm ook van spasmen Huisarts had het over prikkelbare darm oid, heb het nog maar niet gegoogeld..... Wij kijken bij heel erg gebrek aan iets beters Garfield 2, zo sneu
zaterdag 10 januari 2009 om 20:25
Heb ik ook ooit gehad *voelt zich Oprah *, prikkelbare darm. Is het zelfde. Volgens mij HA heeft het heel veel met stress te maken. Bij mij is dat ook echt zo. Eerste HA in andere stad tijdens studie raadde vezels aan in vieze zakjesvorm die alleen maar pijn aan buik deden en toen kwam nieuwe HA weer in Inadstad met idee van warm/lauw water drinken ipv koud water uit de kraan. Vooral sochtends, voor ontbijt, eerst een glas warm water drinken. Eerste keer vond ik het vies, maar sindsdien (minstens 6 a 7 jaar) drink ik eigenlijk bijna alleen maar lauw/warm water. Nooit meet PD gehad.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zaterdag 10 januari 2009 om 21:30
Ik bin da wieder
Uit eten was gezellig en lekker! Heel gezellig restaurantje, met vooral heel gezellige (lees: lage) prijzen én lekker eten, mooi opgemaakte borden, gezellig personeel. Helemaal leuk! Heb nog best verantwoordelijk gegeten en het toetje aan me voorbij laten gaan.
Leuk vermaak was ietwat typische man die in z'n eentje naast ons ging eten. Op zich vind ik mensen die in hun eentje uit eten gaan best Heel Stoer, maar deze was een beetje Gek. Toen serveerster vroeg of hij iets wilde drinken, riep hij enthousiast 'jaaa champágne!' en dipte vervolgens met zijn stokbroodjes zeer uitgebreid en overdreven in zijn bakjes met saus/kruidenboter/etc, onderwijl in zichzelf pratend .
Ik heb geen idee waar ooglaserverhaal over gaat, maar heb zo'n idee dat 't beter is dat ik dat ook niet weet. Ik heb twee brillen én lenzen. Denk dat ik 't daar maar bij hou
Fijn dat het met kindje van nichtje goed gaat Eow!
Ik ga even in NS kijken.
Uit eten was gezellig en lekker! Heel gezellig restaurantje, met vooral heel gezellige (lees: lage) prijzen én lekker eten, mooi opgemaakte borden, gezellig personeel. Helemaal leuk! Heb nog best verantwoordelijk gegeten en het toetje aan me voorbij laten gaan.
Leuk vermaak was ietwat typische man die in z'n eentje naast ons ging eten. Op zich vind ik mensen die in hun eentje uit eten gaan best Heel Stoer, maar deze was een beetje Gek. Toen serveerster vroeg of hij iets wilde drinken, riep hij enthousiast 'jaaa champágne!' en dipte vervolgens met zijn stokbroodjes zeer uitgebreid en overdreven in zijn bakjes met saus/kruidenboter/etc, onderwijl in zichzelf pratend .
Ik heb geen idee waar ooglaserverhaal over gaat, maar heb zo'n idee dat 't beter is dat ik dat ook niet weet. Ik heb twee brillen én lenzen. Denk dat ik 't daar maar bij hou
Fijn dat het met kindje van nichtje goed gaat Eow!
Ik ga even in NS kijken.
Peas on earth!
zondag 11 januari 2009 om 08:32
Leuk zo`n exentrieke meneer Nog leuker zijn goed eten in combi met lage prijzen tuulk
Oogverhaal had niets, maar dan ook niets met laseren te maken Erwt Sterker nog, er valt niets meer te laseren bij persoon in kwestie
Fijn dat achternichtje (want dat is ze dan toch?) het goed doet Eow! Lekker geforumd gister?
Hoe is de uiensoep gelukt Star? Al stiekem gesnoept?
Wat gana jullie vandaag doen? We willen íets maar weten niet wat...
Oogverhaal had niets, maar dan ook niets met laseren te maken Erwt Sterker nog, er valt niets meer te laseren bij persoon in kwestie
Fijn dat achternichtje (want dat is ze dan toch?) het goed doet Eow! Lekker geforumd gister?
Hoe is de uiensoep gelukt Star? Al stiekem gesnoept?
Wat gana jullie vandaag doen? We willen íets maar weten niet wat...
zondag 11 januari 2009 om 11:01