Theehuis!
dinsdag 19 mei 2009 om 13:56
Ik ben weer terug van mijn lunchdeet. I Bagels&Beans!
Vish is góed bezig! Wil je die camera kopen die nu bij de MM in de aanbieding is? Wel leuk! Is een goeie volgens mij hoor.
Ik doe niet aan Birkies (toegegeven: ik heb ze wel eens gepast) en zéker niet aan Crocs, maar Plakkies zijn cewl!
Even wachten tot Xan z'n vakantiegeld heeft
Ik vind oergeluiden schattig!
Vish is góed bezig! Wil je die camera kopen die nu bij de MM in de aanbieding is? Wel leuk! Is een goeie volgens mij hoor.
Ik doe niet aan Birkies (toegegeven: ik heb ze wel eens gepast) en zéker niet aan Crocs, maar Plakkies zijn cewl!
Even wachten tot Xan z'n vakantiegeld heeft
Ik vind oergeluiden schattig!
Peas on earth!
dinsdag 19 mei 2009 om 14:16
Als je een groter zoombereik wil, moet je in feite nog (minimaal) zo'n lens erbij kopen:
http://www.digitalstreet. ... 0_23_202&products_id=3886
Deze is 198 euro.
Dat is al bijna 500 euro. En dán zou ik eerder kiezen voor bijvoorbeeld mijn camera (530 euro), wat een nieuwer model is met een één lens (zodat je niet hoeft te wisselen)....
http://www.digitalstreet. ... 0_23_202&products_id=3886
Deze is 198 euro.
Dat is al bijna 500 euro. En dán zou ik eerder kiezen voor bijvoorbeeld mijn camera (530 euro), wat een nieuwer model is met een één lens (zodat je niet hoeft te wisselen)....
Peas on earth!
dinsdag 19 mei 2009 om 14:21
Canon EOS1000 is heel goed, maar iets duurder. Zit voor een 18-55 lens al op (minimaal) 429, en voor leuke lens (18-200) al op 729 bijvoorbeeld...
Schijnt trouwens (bleek uit mijn onderzoek) ook nogal smaakgevoelig te zijn, omdat de Canon nogal verzadigde kleuren heeft. Daar moet je van houden.
Vish, wat is je budget ongeveer?
Schijnt trouwens (bleek uit mijn onderzoek) ook nogal smaakgevoelig te zijn, omdat de Canon nogal verzadigde kleuren heeft. Daar moet je van houden.
Vish, wat is je budget ongeveer?
Peas on earth!
dinsdag 19 mei 2009 om 14:22
dinsdag 19 mei 2009 om 14:42
Bij Canon EOS1000 zit zelfde lens toch?
Budget is op zich wel groot maar begin nu toch wel te twijfelen of ik niet gewoon lekker weer een Canon Powershot moet nemen ofzo. Hou het lekker simpel.
Zo lief, de buurvrouw kwam net vragen of ze iets voor me kon doen, ze dacht dat ik ziek thuis zat.
Budget is op zich wel groot maar begin nu toch wel te twijfelen of ik niet gewoon lekker weer een Canon Powershot moet nemen ofzo. Hou het lekker simpel.
Zo lief, de buurvrouw kwam net vragen of ze iets voor me kon doen, ze dacht dat ik ziek thuis zat.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.