Theehuis

12-08-2009 18:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben even aan het clusterreageren hoor

Ooooo arme Erwt, dat is niet leuk

Moet je al snel?
quote:Vishnu schreef op 22 oktober 2009 @ 08:16:

Succes bij de tandarts Erwt!

Even Nemo wegbrengen en dan kom ik even zitten met een bakkie koffie voordat ik er 3 sollicitaties uit ga knallen.

8.16.

Hoe laat had je ze uiteindelijk af ook alweer? X_D
Goede tanden, check (nou ja, er missen 6 kiezen van volwassen gebit, maar goed ). 29 en nog nooit een gaatje gehad. Ik win! Ik win!

Regen, check

Ceetje beetje vervelend van binnen zitten maar had ook geen zin in herfstvakantie naar zo'n indoorspeelhel te gaan.
quote:Star schreef op 22 oktober 2009 @ 17:27:

[...]

8.16.

Hoe laat had je ze uiteindelijk af ook alweer? X_D

Uhh niet

Wij gaan ervandoor pleaseeeee pray for us!!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Kennen jullie deze foto al trouwens? Hopelijk slaat mijn schoonmoeder niet weer aan het breien

http://www.josbreg.nl/pasfoto/
Ik bid
Voor Vish en nummer 1!

Nu even verder lezen
Peas on earth!
Ik wil níets horen over wkb's . Heb er ooit al eens eentje gehad, maar heb ik verdrongen. Heb ook twee kronen en een berg vullingen. Ik win dus qua stom gebit

Ik moet morgen werken omdat ik gisteren vrij was. Grmpfff....

Spannend van Vissekind. Is nu vast onderweg!
Peas on earth!
quote:Vishnu schreef op 22 oktober 2009 @ 16:52:

[...]

Je positieve krachten reiken verder dan je zelf denkt.....

Net wilde ik de deur uitgaan om Nemo op te halen voor kdv, lag er een brief op de deurmat.

Ik sta op 1 voor een huisje in O. Had ik weken geleden al reactie op gegeven maar stond op 10 en huis was vergeven stond op site. verder weer ik niks meer van huis want is niet meer terug te zien maar de straatnaam is mooi en het heeft 3 slaapkamers. Maar nu sta ik dus ineens op 1 enzo en joepie enzo enzo dus enzo.

Waaaaaahhaahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Oooooooh! Mijn bek valt echt open hier!!!

Dta is dat huisje tegenover RL, toch?

Whaaaaaaah!!!!!!! Wat goedddd!!!

Oooooh, ik had gezegd dat jij voor Kerst een nieuw huisje had en dat klopt nu echt!!! Ik ben ook goed!!!

Gefeliciteerd!!

*** overweegt nu serieus een carriere als positivteitsgoeroe en voorspellerT ***
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Star schreef op 22 oktober 2009 @ 17:32:

Kennen jullie deze foto al trouwens? Hopelijk slaat mijn schoonmoeder niet weer aan het breien

http://www.josbreg.nl/pasfoto/Wat ergggg! Mijn stiefschoonoma (of zoiets) heeft zo'n soort mutsje voor Tony gebreid. Ziet er niet uit! Zal straks even foto opzoeken ervan. Is meest walgelijke babyfoto van Tony die we hebben.
Loretta is De Mol. Punt.
Erwt, balen van die WKB (Inad, dank voor invoeren afkorting, is wel zo handig en klinkt dan ook meteen minder eng)

Misschien ter geruststelling: ik heb 2 jaar geleden voor het eerst een WKB gehad en ik was er heel erg bang voor. Maar ik heb echt geen centje pijn gehad en de tandarts legde steeds precies uit wat hij deed en achteraf is het me echt meer dan 100% meegevallen. Hoop dat het bij jou ook zo uitpakt. Weet je al wanneer je moet gaat?
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 22 oktober 2009 @ 18:19:

[...]

Wat ergggg! Mijn stiefschoonoma (of zoiets) heeft zo'n soort mutsje voor Tony gebreid. Ziet er niet uit! Zal straks even foto opzoeken ervan. Is meest walgelijke babyfoto van Tony die we hebben.

O ja leuk, walgelijke foto's

Maar al een leuk goeroe-outfitje besteld?
26 november is de WKB-dag!

Kess, jij bent inderdaad écht goed! Ik zie een nieuwe carriere voor je!
Peas on earth!

Haaa! Je gaat 't dus doen?!

Peas on earth!
Whahahahaaa Nemo ziet onderste plaatje en zegt: Ze is erg blij. maar ook erg dik. Ze is te zwaar om te dansen, ze komt niet omhoog.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA en maandag sleutel?!?!?!??!?! Gefeliciteerd wat goeeeeeeeeeeeeed!
Ben zo blij voor je

Per 1 november?!
Peas on earth!
De huurders zijn er al uit en het ziet er nog zo goed uit dat ik er in principe zo in kan trekken. Wel een verfje her en der maar dat kan ook als ik erin zit. Ze laten enorm veel achter oa laminaat beneden en boven dus dat hoeft ook niet gekocht en gelegd.

Het is een half open keuken en er is een vaste trap naar zolder waar wasmachine droger aansluiting is gemaakt. 3 slaapkamers en de achtertuin is ook heel erg netjes! Mijn zus heeft foto's gemaakt ik zet ze straks op hyves.

Waaaaahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Peas on earth!
Een paar muren zijn geel/groen die moeten wel even anders, ga heerlijk lijstjes maken en dromen en inrichten enzooooo
Ik heb Ikea-drang
Jeej ik word gek van mezelf whaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven