Theehuis

12-08-2009 18:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 27 augustus 2009 @ 21:10:

Nu voel ik me toch een beetje schuldig dat ik niet enthousiast gereageerd heb, want poes ziet er een beetje verdrietig uit .

Poes voelt zich waarschijnlijk een beetje afgewezen want wil kopjes geven, maar dat wil ik niet, gezien muizenprut tussen tanden van poes Wacht je toch even tot poes zich heeft gewassen :puke:
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Oh, das op zich wel goed, buikpijn van snoepjes. Dan doe je het misschien niet zo snel weer

Heb trouwens geen muizenprut gezien, maar stel me zo voor dat die er wél is. Poes blijft voorlopig dus nog even eind uit mijn buurt
Peas on earth!
En lag er ook nog een cadeautje op je kussen Erwt?
Gatverdamme Vish

O en meld
Iewww.. godezijdank niet maar ik hou m'n hart vast. Grijs Monster is jachtig aan't rond in het kijken in de tuin... op zoek naar nieuwe slachtoffers...
Peas on earth!
Joehoe!

Had grootse laptoptroubles, maar Don de Almachtige heeft het voor me gefixed.
Loretta is De Mol. Punt.
Wat moeten we toch zonder die mannen, die alles met kabeltjes en computergestuurde huppeldepups kunnen fixen
Peas on earth!
We waren je al kwijt idd Kess, maar gelukkig problem solved
Welkom terug
Peas on earth!
Hoera voor Don!
Don is goehoed!

Grijs Monster is een echte kat dus

Is Dier al bevallen of gewoon afwezig?

Ik ben naar de verloskundige geweest vanmorgen en alles is goed. Zij schatte de baby trouwens weer kleiner dan de vorige verloskundige (er zijn er 5, dus je krijgt ze allemaal een aantal keer), zo rond de 6,5 pond (kijk, das fijn ). Geen idee wat het gaat worden dus. Alles tussen 6 en 9 pond
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Dan wordt het vast tien pond Inad
Ja, leuk man. En dat met 43 weken waarschijnlijk

En dan die laatste maand nu ineens als een gek vocht gaan vasthouden en er nog 10 kilo bij aankomen. (ik zit nu pas op 12, echt vet )
Tja, boys & their toys... Af en toe toch wel handig, heur!

Hoe bevalt je verlof, Inad? Volgende week, als Chica hele dagen naar school gaat heb je nóg meer rust! Lekker hoor! Fijn dat Chica het zo goed doet, trouwens.

Star, heb je zeiltje al op bed?

Erwteke, ik voel met je mee. Grootste nadeel van katten is hun jachtinstinct. Mijn kat heeft nu 4 belletjes om haar nek en dat helpt. Weet niet of dat komt doordat het er 4 zijn, of doordat ze spuuglelijk roze en parelmoer zijn...
Loretta is De Mol. Punt.
4 belletjes nog wel en roze parelmoer, die muizen lachen zich suf

Zeiltje doe ik niet aan, kans is zo klein dat vliezen in bed breken, dat risico neem ik dan maar

Trouwens, vroeg ik me van de week af, mist Vito zijn broer niet overdag of vindt hij het wel lekker mama voor zichzelf?
Vito gaat zelf 2 ochtenden in de week naar de psz en de andere ochtenden vindt hij het heerlijk om even de aandacht voor zich alleen te hebben. En ik vind het ook fijn om Vito eens lekker alleen te hebben! Tis zo'n heerlijk knuffelkontje!

Tony is verbaal enorm sterk en overruled Vito daarmee met gemak, maar Vito komt er steeds meer achter dat hij fysiek sterker is... Daar krijgt Tony binnenkort een harde dobber aan. Maar meestal spelen ze heel lief samen. Je merkt aan de manier waarop ze met elkaar omgaan, dat ze echt op elkaar gesteld zijn. Als er een ander kindje eens iets verkeerds zegt/doet tegen hun broertje, veegt Tony verbaal de vloer met ze aan en Vito geeft rustig een 6-jarig jongetje een enorme poeier. En stiekem vind ik dat best leuk.
Loretta is De Mol. Punt.
O jee, dat wordt letterlijk vechten dus als hij niet uit zijn woorden kan komen? Ik zie nu een hele grote Italiaanse uitsmijterachtige Vito voor me

Merk je geen veranderingen in Tony nu op school? Dat er meer kindjes zijn die verbaal sterk zijn?

Ik vermoed dat Ceetje het wel eens moeilijk kan gaan krijgen op school straks.
Zo Starreke, hoe voelt dat nou? Je laatste zwangere dag?
Wat lief dat het zulke maatjes zijn Kess.
quote:Vishnu schreef op 28 augustus 2009 @ 16:14:

Zo Starreke, hoe voelt dat nou? Je laatste zwangere dag?Ja morgen moet het gebeuren natuurlijk.
Ga je vernoemen naar MJ? Zou mij echt tegenvallen als je dat niet zou doen, trouwens...

Volgens de juf is Tony op school verbaal ook erg sterk, vergeleken bij zijn klasgenootjes, dan. Maar ook sociaal, dus niet betweterig en irritant. Tot nu toe. Hij ligt goed in de groep en dat vind ik fijn.

Vito inderdaad vechtersbaasje. Gooien, smijten, haren trekken, duwen als hij er verbaal niet meer uitkomt. En dat is nogal snel. CB adviseerde logopedie, maar de laatste weken is er echt ineens een grote vooruitgang merkbaar. Woordenschat groeit met de dag, nu ook zinnetjes van 3 en soms 4 woorden, dus het komt best goed. Ik kijk het nog even aan, want met de taalsprong verdwijnt ook zichtbaar de frustratie.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik lees zo even bij, maar: Inad, voor Dier even in NS kijken
Peas on earth!
Lijkt me ook nog wel vroeg voor logopedie, vind dat ze het tegenwoordig wel erg snel aanraden.

Goed in de groep liggen is inderdaad fijn
Oh ik ga meteen kijken, Erwt, gracias

En lekker Kess, een goed liggend mannetje Leuk die verschillen tussen Tony en Vito. En dat verdedigen van elkaar erg schattig

Chica doet het ook goed in de groep tot nu toe, hoorde ik van juf vandaag. En ze gaat volgende week dus lekker hele dagen (heb nu al zin in de nog meer rust, Kess ), terwijl er ook veel kindjes zijn die nog even half blijven doen, omdat ze nog echt heel moe zijn na een ochtend. Hoorde dat ze goed van zich afbijt (had daar ook geen twijfel over ) en niet bang is voor andere, ook niet voor veel grotere, kinderen. Gisteren had ze het steeds over een jongentje en vandaag zag ik ze samen spelen (was vroeg met halen). Hij is enormmmm En hij is heel erg lief voor haar, hij bleef zelfs lief toen ze hem sloeg met een schepje (bleek op afspraak, hij was het monster ) en pakte haar vest voor haar van de grond en zo. Erg schattig. Hij is geloof ik Turks, aan de naam te horen. Die naam herhaalt ze dus 85000 keer op een dag. Het is de grootste en sterkste jongen uit haar klas en hij is al wat ouder (tis een 1/2 combi groep) dus ze heeft meteen de goede Alpha Male te pakken, slim kind

Vind ook dat ze logopedie wel erg snel aanraden, gewoon even aankijken nog, hij is nog zo klein, dat komt dus wel goed. Chica slist een beetje, maar dat wordt ook steeds minder, dus dat kijken we ook lekker aan nog.
Gefeliciteerd lieve, gekke Vish!

Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven