Theehuis
zondag 13 september 2009 om 09:59
zondag 13 september 2009 om 12:30
Lekker socializen dus vandaag, Inad. En daarna inderdaad deze week de tijd nemen om je to-do-list af te werken. Tussendoor een beetje forummen om ons op de hoogte te houden en dan zondag: voilá!
Ik zit een klein katertje te verwerken met veel cola en sloten met koffie. Dat was lang geleden zeg!
Ik zit een klein katertje te verwerken met veel cola en sloten met koffie. Dat was lang geleden zeg!
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 13 september 2009 om 19:48
Oei, dat vind ik moeilijker hoor! Bij een bevalling zit er echt een sort van eindtijd aan he, met 42 weken max. Bij jou zou het theoretisch allemaal nog jaaaaaren kunnen gaan duren.
Maar hey, ik ben de beroerdste niet, al durf ik het niet op het uur en de minuut nauwkeurig te zeggen.
Huis: dit jaar nog. Rond kerst zit jij tussen de verhuisdozen.
Baan: eerste kwartaal volgend jaar. Het goede nieuws daarvan is dat je NU kunt stoppen met solliciteren, want voorlopig krijg je toch alleen maar afwijzingen. En ipv solliciteren ga je er dus gewoon een lekker lange vakantie van maken. Relax, geniet en doe waar je straks geen tijd meer voor hebt.
Zoiets?
Maar hey, ik ben de beroerdste niet, al durf ik het niet op het uur en de minuut nauwkeurig te zeggen.
Huis: dit jaar nog. Rond kerst zit jij tussen de verhuisdozen.
Baan: eerste kwartaal volgend jaar. Het goede nieuws daarvan is dat je NU kunt stoppen met solliciteren, want voorlopig krijg je toch alleen maar afwijzingen. En ipv solliciteren ga je er dus gewoon een lekker lange vakantie van maken. Relax, geniet en doe waar je straks geen tijd meer voor hebt.
Zoiets?
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 13 september 2009 om 20:03
Haha Kess leuke voorspellingen, lach me suf! Goed gedaan!
Thanks voor felicitaties. Hier gaat alles goed. Kleine kerel ligt heerlijk in zijn wieg te slapen. We genieten ons suf. De moeheid is natuurlijk al toegeslagen met wat pittige nachtjes maar deze tijd is ook zo weer voorbij dus neem het uiteraard voor lief.
Kess wat een supermooie laarzen en voor bruiloft mag je extra geld uitgeven toch ? Heb je ze uiteindelijk nog gekocht. Heb jaar geleden ook zoiets gekocht en geniet er nog steeds van dus geld ook wel waard of ben ik nu heel erg mosterd.
Hoe is het verder met Star, lekker aan het genieten?
INad las dat je knuffel nodig had Ik zal Ns er even op naslaan. Rustig aan!
Vish hopelijk vlieg je nog niet tegen de muren? Hopelijk snel een leuke baan en huis etc etc.
Erwt ben benieuwd hoe alles is maar daarvoor zal ikv ast ook naar Ns moeten
Thanks voor felicitaties. Hier gaat alles goed. Kleine kerel ligt heerlijk in zijn wieg te slapen. We genieten ons suf. De moeheid is natuurlijk al toegeslagen met wat pittige nachtjes maar deze tijd is ook zo weer voorbij dus neem het uiteraard voor lief.
Kess wat een supermooie laarzen en voor bruiloft mag je extra geld uitgeven toch ? Heb je ze uiteindelijk nog gekocht. Heb jaar geleden ook zoiets gekocht en geniet er nog steeds van dus geld ook wel waard of ben ik nu heel erg mosterd.
Hoe is het verder met Star, lekker aan het genieten?
INad las dat je knuffel nodig had Ik zal Ns er even op naslaan. Rustig aan!
Vish hopelijk vlieg je nog niet tegen de muren? Hopelijk snel een leuke baan en huis etc etc.
Erwt ben benieuwd hoe alles is maar daarvoor zal ikv ast ook naar Ns moeten
zondag 13 september 2009 om 20:28
Hai Dierewier, klinkt heerlijk bij je!! Lekker genieten!
Kess, dit huis gaat in april tegen de vlakte dus das best wel de eindtijd dan
Maar kerstmis klinkt mij prima in de oren!!
Heul heul misschien zit er nog een vakantie in dit jaar, voor het eerst in 9 jaar, kheb ur sinnin!!!
Kess, dit huis gaat in april tegen de vlakte dus das best wel de eindtijd dan
Maar kerstmis klinkt mij prima in de oren!!
Heul heul misschien zit er nog een vakantie in dit jaar, voor het eerst in 9 jaar, kheb ur sinnin!!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
zondag 13 september 2009 om 21:29
Wie heeft waar in de tuin gekotst?
Lief, V laten zien (van kind dan he )
Dier, klinkt heel fijn allemaal
Ben benieuwd hoe het met Star is.
Hier alles goed. Wel weer nare kramp gehad. Kon Chicaatje niet eens afdrogen na haar bad, dus dat heeft Ier gedaan en haar naar bed gebracht en zo. Au. Maar verder wel gewoon fit en zo dus je hoort me niet klagen
En, nog maar een week he
Lief, V laten zien (van kind dan he )
Dier, klinkt heel fijn allemaal
Ben benieuwd hoe het met Star is.
Hier alles goed. Wel weer nare kramp gehad. Kon Chicaatje niet eens afdrogen na haar bad, dus dat heeft Ier gedaan en haar naar bed gebracht en zo. Au. Maar verder wel gewoon fit en zo dus je hoort me niet klagen
En, nog maar een week he
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 14 september 2009 om 08:32
Oh, hahahaha, Kess
Ik denk niet dat dat het is, Vish, want heb het ook op rustige dagen, zoals gisteren. Eerst dacht ik dat het indalingsgebeuren was, maar volgens verloskundige is hij al helemaal ingedaald. Gelukkig hebben meer mensen het (vrouwen op aug/sep, Mille had het ook bij Nano), dus zal er wel bij horen.
Ik denk niet dat dat het is, Vish, want heb het ook op rustige dagen, zoals gisteren. Eerst dacht ik dat het indalingsgebeuren was, maar volgens verloskundige is hij al helemaal ingedaald. Gelukkig hebben meer mensen het (vrouwen op aug/sep, Mille had het ook bij Nano), dus zal er wel bij horen.
maandag 14 september 2009 om 11:11
Als je dat huis echt krijgt, kom ik persoonlijk je tuintje nog eens onderkosten, Vish. Vind dat wel een mooie manier om verleden, heden en toekomst met elkaar te verbinden, ofzo. Gaan we dan wel eerst stappen in de R.L.? Anders kan ik niet kotsen.
Katertje weer grotendeels verdwenen, maar wel pijn in mijn heupen. Ben iets te enthousiast geweest, geloof ik. Maar dat mag de (na)pret niet drukken.
Inad, vervelend die krampen. Maar ach, tis inderdaad nog maar een paar dagen. Hoe staat het met je to-do-list?
Katertje weer grotendeels verdwenen, maar wel pijn in mijn heupen. Ben iets te enthousiast geweest, geloof ik. Maar dat mag de (na)pret niet drukken.
Inad, vervelend die krampen. Maar ach, tis inderdaad nog maar een paar dagen. Hoe staat het met je to-do-list?
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 14 september 2009 om 11:57
Gaat hardstikke goed, net weer paar dingen kunnen afstrepen
Moet nog even de boxkleden wassen en maxi cosi en wipstoel en zo schoonmaken, maar dan nadert het allemaal zijn einde zo'n beetje. Oja, enveloppen schrijven voor geboortekaartje, maar ik heb ze nog niet binnen. Wacht op proefdruk en enveloppen
Weer onderkotsen
Wel zelf opruimen dan dit keer he?
En voor je heupen. Vandaag lekker rustig aan doen.
Moet nog even de boxkleden wassen en maxi cosi en wipstoel en zo schoonmaken, maar dan nadert het allemaal zijn einde zo'n beetje. Oja, enveloppen schrijven voor geboortekaartje, maar ik heb ze nog niet binnen. Wacht op proefdruk en enveloppen
Weer onderkotsen
Wel zelf opruimen dan dit keer he?
En voor je heupen. Vandaag lekker rustig aan doen.
maandag 14 september 2009 om 12:01
Onderkotsen lijkt me gezellig Kess, maar doe dan maar in tuin van de buren. Meteen leuk voor mijn sociale contacten! Zal de RL nog bestaan??
Te hard geswongen Kess?
Lekker de laatste dingetjes Inad!
Ben verse tomatensoep aan het maken, vanavond lekker met een broodje uit de oven met feta, heb er nu al zin in. Oh eerst nog lunchen nu .
Te hard geswongen Kess?
Lekker de laatste dingetjes Inad!
Ben verse tomatensoep aan het maken, vanavond lekker met een broodje uit de oven met feta, heb er nu al zin in. Oh eerst nog lunchen nu .
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.