Theehuis
zaterdag 19 september 2009 om 00:26
Ja, gewerkt en daarna borrel + in de stad blijven hangen Vishnu
(tja, dat kan als je geen kinderen hebt en ook niemand die thuis op de bank op me wacht)
En ik ben trouwens wel van Erwt gewend dat ze gaat slapen zonder iets te zeggen. 't Zou verboden moeten worden
Hmmm, ik duik toch maar eens m'n bed in. Laptop mag ook bij me slapen vannacht, dan ben ik meteen op de hoogte van Inad's toestand als ik weer wakker word.
En Erwt sms't me als ze iets hoort van Inad.
Spannend hoor!!
*huppelt nog maar even door*
(tja, dat kan als je geen kinderen hebt en ook niemand die thuis op de bank op me wacht)
En ik ben trouwens wel van Erwt gewend dat ze gaat slapen zonder iets te zeggen. 't Zou verboden moeten worden
Hmmm, ik duik toch maar eens m'n bed in. Laptop mag ook bij me slapen vannacht, dan ben ik meteen op de hoogte van Inad's toestand als ik weer wakker word.
En Erwt sms't me als ze iets hoort van Inad.
Spannend hoor!!
*huppelt nog maar even door*
zaterdag 19 september 2009 om 01:02
Heb het rokje gezien en geef je als modetip:
Grijze legging. Okergele laarzen of Bruine laarzen. Donkerbruine legging voor als het winter is.
Panty voor nu (met dit weer) met grijze laarzen.
Kun je echt alle kanten meer op!
En als jij in dat rokje past is jouw bonbon echt geen chocoladetaart hoor!
Ik ga nog even wat tv kijken en dan ook maar eens slapen...
Hup hup Inad!
Grijze legging. Okergele laarzen of Bruine laarzen. Donkerbruine legging voor als het winter is.
Panty voor nu (met dit weer) met grijze laarzen.
Kun je echt alle kanten meer op!
En als jij in dat rokje past is jouw bonbon echt geen chocoladetaart hoor!
Ik ga nog even wat tv kijken en dan ook maar eens slapen...
Hup hup Inad!
zaterdag 19 september 2009 om 06:28
Neeee, daar passen mijn billen (nog) niet in hoor helaas!
Ik heb het rokje in de kast hangen maar trek het nooit aan, ik dacht laat ik eens wat inspiratie opdoen.
Misschien toch maar bruine laarzen kopen dan, zal bij daglicht je tips nog even doornemen
En Inad, ik hoop dat je heerlijk met een hummeltje ligt te knuffen!!!
Ik heb het rokje in de kast hangen maar trek het nooit aan, ik dacht laat ik eens wat inspiratie opdoen.
Misschien toch maar bruine laarzen kopen dan, zal bij daglicht je tips nog even doornemen
En Inad, ik hoop dat je heerlijk met een hummeltje ligt te knuffen!!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.