Theehuis

12-08-2009 18:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Kess schreef op 18 september 2009 @ 23:51:

[...]

Ja, lastig dus, want testen doen ze ook niet meer...

Ik wil het eigenlijk toch wel weten, want broertje van Tony, Vito, valt in een risicogroep.Mex begon voornamelijk met veel keelpijn dacht ik?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Kun je beter een meisje hebben, die krijgen dat dan ook gewoon! (zie je nou wel dat roze en bloemetjes beter is! )

Waar is Erwt gebleven?!
Zie je Age, en ik om maar es een dwarsstraat te noemen wilde dus niet dood gevonden worden in een jurk..

En mijn leen-kind roept ook "nee ik ben een pwinses"als ik em lekker ding noem... dusssss

Lelliebellies noem ik die heb ik hem idd op gewezen in de winkel die kleine van mn vrienden, èchte pwinsessenschoenen stoer joh!!
quote:Vishnu schreef op 18 september 2009 @ 23:52:

[...]

Mex begon voornamelijk met veel keelpijn dacht ik?Fuck. Ik heb zelf hartstikke keelpijn.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 18 september 2009 @ 23:52:

[...]

Ik denk dat Nemo & Tony serieus en leuk setje zullen zijn, saampies. Nemony als artiestennaam
Testen ze niet meer op MexGriep Kess?

Ook niet in geval van risico-groep?
quote:Kess schreef op 18 september 2009 @ 23:43:

Ooooh, Nieuw-Zeeland! Wordt dat jullie huwelijksreis?

Zo iets, staat in de planning voor oktober 2010, huwelijk mei 2010. Maar nog een keer heel ver weg voordat het niet meer kan met guppen is al wel een tijd het plan, nu kunnen we het eindelijk ook betalen.

Age: maar 1? lijkt me zo weinig, jij komt toch ook uit een groot gezin, vind je dat niet heel erg leuk, of heeft het daar niets mee te maken?
quote:AgentL schreef op 18 september 2009 @ 23:52:

Kun je beter een meisje hebben, die krijgen dat dan ook gewoon! (zie je nou wel dat roze en bloemetjes beter is! )

Waar is Erwt gebleven?!

Maar dan slibt je hele huis dicht met allerhande onnozele roze zooi en meuk en glitterspul.

Erwt is verdwaald op ebay, denk ik.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 18 september 2009 @ 23:51:

[...]

Ja, lastig dus, want testen doen ze ook niet meer...

Ik wil het eigenlijk toch wel weten, want broertje van Tony, Vito, valt in een risicogroep.Is dat geen argument om hem nog wel te testen? Ik zou het even telefonisch voorleggen morgen aan de huisarts (enpost). Kunnen ze je in ieder geval even uitleggen waar je op kunt letten bij de oudste enzo...
Het belangrijkste symptoom van de Mexicaanse griep is koorts, die meestal gepaard gaat met enkele van de andere verschijnselen:

Koorts, hoger dan 38 graden

Hoesten, niezen

koude rillingen

zere, droge keel

loopneus

spierpijn

hoofdpijn

vermoeidheid

Soms: diarree.
quote:AgentL schreef op 18 september 2009 @ 23:53:

Testen ze niet meer op MexGriep Kess?

Ook niet in geval van risico-groep?

Tony zelf valt niet in een risicogroep. Dus geen test, dacht ik.

Ik geloof dat ik morgen maar eens de HAP bel, om te vragen hoe dat nou zit.
Loretta is De Mol. Punt.
Doe maar Kesske
Ja, maar 1 Keessie... Ik vond het vroeger veel te druk bij ons thuis. Eén kind is lekker makkelijk, die kan overal mee naar toe.
Doen Kess, zou ik ook doen!

Erwt is druk aan het bieden op tassies??
quote:Vishnu schreef op 18 september 2009 @ 23:55:

Het belangrijkste symptoom van de Mexicaanse griep is koorts, die meestal gepaard gaat met enkele van de andere verschijnselen:

Koorts, hoger dan 38 graden

Hoesten, niezen

koude rillingen

zere, droge keel

loopneus

spierpijn

hoofdpijn

vermoeidheid

Soms: diarree.Die keelpijn weet ik niet, daar heeft hij niets over gezegd. Vooral hoge koorts en veel spierpijn in zijn benen, vermoeidheid, loopneus, warm/koud... Maar ja, dat is bij een gewone griep ook zo. Ik ga er morgen echt even een telefoontje aan wagen.
Loretta is De Mol. Punt.
voor het oppaskind van Bor. Denk ineens aan neefje: Ik heet geen Maawten* ik heet Maawten!!

Zo schattig!

* maar dan anders met een R in het midden
Ik vind 1 kind ook ideaal hoor. Maar ja ik heb dan ook een ideaal kind
Ik hoop wel dat jij geen Drieling ofzo over je aan het afroepen bent nu idd Age
quote:AgentL schreef op 18 september 2009 @ 23:57:

Ja, maar 1 Keessie... Ik vond het vroeger veel te druk bij ons thuis. Eén kind is lekker makkelijk, die kan overal mee naar toe.Dat is echt zo. En het stomme is, dat realiseer je je pas als je er twee hebt. (Inad is er ook ingestonken!) Nee, twee kinderen is heel leuk, zeker ook de interactie tussen de broertjes (in ons geval) maar 1 kind is wel heerlijk gemakkelijk, overzichtelijk en handig.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 18 september 2009 @ 23:56:

[...]

Tony zelf valt niet in een risicogroep. Dus geen test, dacht ik.

Ik geloof dat ik morgen maar eens de HAP bel, om te vragen hoe dat nou zit.Maar z'n broertje toch wel zei je net? Nou, zeg maar tegen de HA dat Age zegt dat Tony wél getest moet worden!
quote:Mevrouwdekees schreef op 18 september 2009 @ 23:58:

voor het oppaskind van Bor. Denk ineens aan neefje: Ik heet geen Maawten* ik heet Maawten!!

Zo schattig!

* maar dan anders met een R in het middenLieff!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:borrie2 schreef op 18 september 2009 @ 23:59:

Ik hoop wel dat jij geen Drieling ofzo over je aan het afroepen bent nu idd Age Nee alsjeblieft niet zeg!
quote:borrie2 schreef op 18 september 2009 @ 23:59:

Ik hoop wel dat jij geen Drieling ofzo over je aan het afroepen bent nu idd Age The Next Octomummy
Krijg ècht de koude rillingen van dat mens ieuw!
quote:AgentL schreef op 18 september 2009 @ 23:59:

[...]

Maar z'n broertje toch wel zei je net? Nou, zeg maar tegen de HA dat Age zegt dat Tony wél getest moet worden!Ja, broertje wel. Ik zal het zeggen, Age, dat jij het gezegd hebt. Komt goed!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven