Theehuis

12-08-2009 18:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag 'm ook al Vish

Ceetje vindt Eetje nog steeds leuk ja. Ze heeft nu bijvoorbeeld haar hekje voor haar kamer weggehaald omdat ze haar zusje nog een knuffel wil geven. Zucht. Wat een excuus
Zal ik wat lekkers meenemen dinsdag? En zo ja wat?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Whaha ja mooie nieuwe bron van smoesjes natuurlijk!!

Nemo is heel erg van de "samen spelen samen delen" fase op het moment. Dat wil zeggen als hij op moet ruimen of zijn bord leeg moet eten bijvoorbeeld
O ik wilde chococake laten maken die kinders

Hahaha ja hier ook alleen samen spelen samen delen als er iets te halen valt voor mevrouw.
Ooh verse chococake, zal ik mijn blikje goddelijke toffeesaus meenemen? Kan ik het niet alleen opeten
Nou vooruit, doe maar dan

Inad, gefeliciteerd met je prachtige zoon (heb al op Hyves gespiekt).

Mooie naam ook.

Veel geluk met z''n viertjes!
En 's avonds moet ik nog aan de kaasfondue ook, dat wordt rauwkost en droog brood de rest van de week.
quote:Inad schreef op 20 september 2009 @ 15:25:

Haai allemaal

Ik zie dat ons mooie jongetje al een nick heeft en ik vind em geweldig!

Dacht eerst dat het om kind Dier ging, want Dier Mier, maar hij is gewoon voor ons

Allemaal bedankt voor de felicitaties, ook die per sms, zo lief allemaal!

Ik ga nog keer uitgebreid opschrijven hoe & wat qua bevalling, maar dat van Mille dekt de lading wel. Om 23.00 begon het met hele krachtige weeën en vliezen die braken (Die braken om 23.30u, en toen werd het pas echt heftiger). Laatste 2 uur waren heel heftig, niet op te vangen en heb ook heel erg gegild (bij Chica meer geschreeuwd dat mensen op moesten donderen ) (Dat was dus het uurtje tussen 23.30 en 00.30u, maar het leek idd. veeeel langer te duren ). Vind het een wonder dat niemand de politie gebeld heeft, maar buren hebben allemaal dikke buik gezien natuurlijk

Om 00.30 (Dat was een uur eerder, vlak voor de vliezen braken. Daarna was het wel duidelijk dat het veel sneller zou gaan )zei Mille nog iets in de trant van kan nog een paar uur duren, maar tegen 6en moet hij er toch zijn.. en zei ik: nee dat kan niet, dan ga ik dood! En toen meteen op andere toon: nou, dat was wel heel dramatisch En gezegd dat ze de verloskundige moesten bellen, want voelde persgebeuren opkomen. Toen zei Mille: nou, dat was geen perswee, en ik: hoe weet jij dat nou? Was erg leuk, in retrospect dan (Rond 00.00u zei je dat je een perswee had, en toen zei ik dat dat geen perswee was. Rond 00.15u vroeg je om de verloskundige, en die hebben we gebeld, en die was er rond 00.20u al, ze was heeel snel).Toen verloskundige binnen was zei ze dat ik inderdaad 10 cm ontsluiting had en mocht gaan persen. Eerst nog even moeite met zoeken naar hoe (en op een gegeven moment, zo'n 10 minuten later, zei Inad "hee, nu heb ik een perswee"en toen zei ik "zie je nou wel" ), maar toen ging het heel snel en was hij er. Placenta kwam een paar minuten later al. Eerste aanleg ging heel goed en inmiddels is hij een superdrinker. Het is een heel rustig babietje met bescheiden huiltje. Heel anders dan Chica. Hij is heel mooi gaaf, mooi kleurtje en niet dat rimpelige. Ik zal op Hyves wat foto's zetten nu. Ier ligt nu met hem in zijn armen op bed te slapen. Twee slapende mannen samen, erg schattig Hij lijkt trouwens enorm op Ier. Ik kijk soms voor mijn gevoel naar Ier als baby

Kom binnenkort wel weer meer buurten. Ik doe het lekker rustig aan, ook qua bezoek en zo en neem veel rust want dat ging bij Chica beetje mis. De eerste twee nachten gingen trouwens super, vannacht 22.30 en daarna 4.00 en toen Chica om 7.30 wakker, en we lagen er al gelijk met Chica in om 20.00 dus gewoon best lang geslapen. Kraamverzorgster deze keer erg lief en goed en laat je zelf dingen kiezen en beslissen dus ik ben superblij met haar. Voel me heel fit en goed, alleen beetje duizelig af en toe van lage bloeddruk en ijzer in combi met bloedverlies.

Niet omdat ik graag gelijk heb ofzo , maar het is misschien wel leuk voor later als je bevallingsverhaal klopt. Kan me voorstellen dat je alle details qua tijden enz. echt helemaal kwijt was

En die opmerking was idd. superkomisch. Ik moest lachen en Inad ging van schrik ineens excuses aanbieden omdat ze dacht dat ze heel vals overkwam, terwijl het alleen maar grappig was

En Miertje klinkt heel lief!

Dag theehuismevrouwen!
**** breek ff in voor Inad ****

Inad, Ier & Chica, gefeliciteerd met jullie zoon & broertje (ben wel heel benieuwd naar de naam!)

Geniet van elkaar!!

Kus, Layla

**** breekt weer uit *****

Dank voor je heldere inbreng, Mille!
Loretta is De Mol. Punt.
Fijn, zo'n rectificatie op het verslag

Mille, gefeliciteerd ook he, met je nieuwe neefje!

Ik heb vannacht gedroomd dat ik vandaag laarzen aan't kopen was en daardoor een werkafspraak (die ik ook daadwerkelijk vandaag heb) vergeten was. Ik denk dat mijn laarzen-obsessie nu zorgelijke vormen begint aan te nemen
Peas on earth!
quote:Vishnu schreef op 20 september 2009 @ 19:22:

[ MENSTRUATIE KOMT NIET EN IK WIL GRAAG KINDEREN ]

Haar cyclus duurt net zo lang als haar zin denk ik.

kraamzorg net weg, Mier slapend op schoot, Ier gaat Chica van school halen want halve dag want sportdag dus even lezen hier
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Mille
Mille

Zo ging t bij Chica ook wet ik nog, verschillende versies

Ik moet zeggen dat ik niet op de klok gekeken heb, op geen enkel moment, dus ik ga voor de Mille versie. En was geen persWEE, maar wel persDRANG dus. Was du moment niet taaltechnisch op mijn sterkst

Mille komt hierheen zo trouwens

Morgen mag niet familie komen, vandaag lekker rustig.
Wat is dat, niet familie?
Nietfamilie

Inad is taalkundig nog steeds niet op haar sterkst
Peas on earth!
O ik dacht dat ze bedoelde dat familie NIET mocht komen
Ik weet óók niet wat ze bedoelt hoor, Star
Peas on earth!

vandaag kwam dus een goede vriendin langs zonder bloedband

ierenouders komen a.s. zatedag, zo leuk

hier alles goed trouwens

miertje op schoot

zo samen slapen

ier is aangifte van geboorte aan t doen
Hee Inad ben je bevallen?! Gefeliciteerd! Het fietsen heeft dus goed geholpen?
Dat doen Ierenouders snel, leuk hoor!
Leuk Inad, ierenouders op bezoek!

Hoe is het nu met Starreke? Feeling better?
Ik zit dubbelgevouwen te typen, dan heb ik niet zoveel last
Ach gos, hier een hug

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven