Theehuis

12-08-2009 18:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is echt een inadje....
Loretta is De Mol. Punt.
Had tijdje geleden dit jurkje besteld: 864-04-979

even inzoomen, tis echt een dotje!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Vishnu schreef op 20 september 2009 @ 16:02:

Okeej das heel goed dat je bij die niet aan mij denkt

Zal even iets Visherigs zoeken dan.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 20 september 2009 @ 16:03:

Het is echt een inadje.... ja
Zag op een ander topic ook een heel leuk jurkje,

Oh, wat een leukerd, dat jurkje. Super zo'n miniruitje.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Vishnu schreef op 20 september 2009 @ 16:04:

Zag op een ander topic ook een heel leuk jurkje,

[afbeelding]

Walgelijk, sorry.

Tis net een verknipte theedoek.
Loretta is De Mol. Punt.
geweldig!! Nou zoek bij die theedoek eens laarzen!
Deze dan maar. Klaar is je mode-flater.

Loretta is De Mol. Punt.
Ben eigenlijk intussen ook weer tassen aan het kijken. En door jou herinnerde ik me ineens ook nog het bestaan van en envelopje met irischeques.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 20 september 2009 @ 16:12:

Deze dan maar. Klaar is je mode-flater.

[afbeelding]OMG, al lig ik halfdood in een steegje, dan nog trapte ik ze uit en gooide ze in de kliko.
Precies, en dan maar hopen dat je in ieder geval mooi ondergoed aan hebt, want dat jurkje had ik allang van je lijf gescheurd.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Inad schreef op 20 september 2009 @ 15:25:

Haai allemaal

Ik zie dat ons mooie jongetje al een nick heeft en ik vind em geweldig!

Dacht eerst dat het om kind Dier ging, want Dier Mier, maar hij is gewoon voor ons

Allemaal bedankt voor de felicitaties, ook die per sms, zo lief allemaal!

Ik ga nog keer uitgebreid opschrijven hoe & wat qua bevalling, maar dat van Mille dekt de lading wel. Om 23.00 begon het met hele krachtige weeën en vliezen die braken. Laatste 2 uur waren heel heftig, niet op te vangen en heb ook heel erg gegild (bij Chica meer geschreeuwd dat mensen op moesten donderen ). Vind het een wonder dat niemand de politie gebeld heeft, maar buren hebben allemaal dikke buik gezien natuurlijk

Om 00.30 zei Mille nog iets in de trant van kan nog een paar uur duren, maar tegen 6en moet hij er toch zijn.. en zei ik: nee dat kan niet, dan ga ik dood! En toen meteen op andere toon: nou, dat was wel heel dramatisch En gezegd dat ze de verloskundige moesten bellen, want voelde persgebeuren opkomen. Toen zei Mille: nou dat was geen perswee, en ik: hoe weet jij dat nou? Was erg leuk, in retrospect dan Toen verloskundige binnen was zei ze dat ik inderdaad 10 cm ontsluiting had en mocht gaan persen. Eerst nog even moeite met zoeken naar hoe, maar toen ging het heel snel en was hij er. Placenta kwam een paar minuten later al. Eerste aanleg ging heel goed en inmiddels is hij een superdrinker. Het is een heel rustig babietje met bescheiden huiltje. Heel anders dan Chica. Hij is heel mooi gaaf, mooi kleurtje en niet dat rimpelige. Ik zal op Hyves wat foto's zetten nu. Ier ligt nu met hem in zijn armen op bed te slapen. Twee slapende mannen samen, erg schattig Hij lijkt trouwens enorm op Ier. Ik kijk soms voor mijn gevoel naar Ier als baby

Kom binnenkort wel weer meer buurten. Ik doe het lekker rustig aan, ook qua bezoek en zo en neem veel rust want dat ging bij Chica beetje mis. De eerste twee nachten gingen trouwens super, vannacht 22.30 en daarna 4.00 en toen Chica om 7.30 wakker, en we lagen er al gelijk met Chica in om 20.00 dus gewoon best lang geslapen. Kraamverzorgster deze keer erg lief en goed en laat je zelf dingen kiezen en beslissen dus ik ben superblij met haar. Voel me heel fit en goed, alleen beetje duizelig af en toe van lage bloeddruk en ijzer in combi met bloedverlies.

Wat klinkt dat geweldig allemaal Inad.

Moet erg lachen om je bevallingsverhaal want klinkt heel grappig als je het zo leest, al was het op dat moment niet grappig waarschijnlijk

Jij maakt Mier niet wakker voor een voeding dus 's nachts? Ik vind het weer zo eng allemaal
Nee, maak nooit slapende babies wakker

Of er moet meer dan 6 uur tussen zitten maar dat is nog niet gebeurd. Ik snap dat overdag 4 uur nooit zo goed, want alsof een pasgeboren baby al een idee heeft van dag/ nacht. Na die voeding van 4 uur kwam hij pas weer om 10.00.

Chica kwam geloof ik vrijwel meteen altijd om de 2 uur, mutsie

mooie romper, Inf
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Overdag doe ik het ook niet, maar vind het 's nachts beetje eng nog met die bloedsuikerspiegel en in mijn BV boek van Stefan Kleintjes staat ook iets over niet langer dan 5 uur slapen. Nog maar even goed lezen wat er staat.
Hij slaapt tussen ons in dus hij is heel dichtbij en voel hem steeds ademen en bewegen, ook in mijn slaap. Klinkt beetje gek. Hij is ook heel sterk. Heb er vertrouwen in.
Oja, hyves is kut. lukt dus nog niet..

ik stuur jullie een linkje naar picasagebeuren..
ohh, die kleinergemaakte fotos van picasa van Ier willen wel op hyves. duh
Och wat een lieffie Inad!!!! Wat een heerlijk echt jongenskoppie!!
Okeej geen egel maar ontzettend lekker poppie!!!
iedereen zegt: lekker veel haar, maar ik vind hem echt bijna kaal vergeleken bij egelmeisje inderdaad

oh eten klaar

en hij begint wakker te worden

op schoot dus geen hoofdletters
quote:Inad schreef op 20 september 2009 @ 17:18:

Hij slaapt tussen ons in dus hij is heel dichtbij en voel hem steeds ademen en bewegen, ook in mijn slaap. Klinkt beetje gek. Hij is ook heel sterk. Heb er vertrouwen in.

Ja je klinkt nog een beetje zweverig zo na de bevalling

Maar vertel, hoe vindt Ier het allemaal?!?!?!?! En Chica???

Ben zo benieuwd!

Hier ook een sterke dame trouwens, huisarts was verbaasd dat ze op mijn borst lag en steeds haar hoofd wilde optillen

Zit ook wel nadeel aan trouwens, want is ook heel sterk qua drinken met als gevolg dat ze zich om de haverklap verslikt en de boel weer uitproest. Ben al aan het blokvoeden geslagen om de productie enigszins in toom te houden
Ja, hoe vind Chica het allemaal?

En vind Ceetje haar zusje nog steeds leuk?
[ MENSTRUATIE KOMT NIET EN IK WIL GRAAG KINDEREN ]

Haar cyclus duurt net zo lang als haar zin denk ik.
Inad

Het klinkt heel mooi en bijzonder allemaal

Ik ga even je foto's kijken!
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven