Theehuis

dinsdag 29 september 2009 om 09:59
Watjes inderdaad. Moest vanmorgen Ceetje aankleden en Eetje wilde niet neergelegd worden en was echt boos/verdrietig en zelfs tranen Maar snel opgepakt dus
Tuurlijk ben je verdrietig, in meer of mindere mate, als je een miskraam krijgt/hebt gehad, maar ik vind de manier van schrijven gewoon niet echt prettig. Net als een tijdje terug op het zwangerinshowbizlandtopic. Schreef ook iemand 'een kindje verloren' ging over een miskraam bij 8 weken ofzo.
Tuurlijk ben je verdrietig, in meer of mindere mate, als je een miskraam krijgt/hebt gehad, maar ik vind de manier van schrijven gewoon niet echt prettig. Net als een tijdje terug op het zwangerinshowbizlandtopic. Schreef ook iemand 'een kindje verloren' ging over een miskraam bij 8 weken ofzo.

dinsdag 29 september 2009 om 10:36
Hello ladies, heb er al een wereldreis opzitten. ben even langs eventuele toekomstige huis gereden en ik wil het ik wil het ik wil het. Nu koffie en uitpuffen.
Zag topic ook en dacht al dat ik z'n koude was maar valt mee dus.
Nemo was 2780 op laagst geloof ik.
Ik liet hem wel janken hoor, dat deed hij ongeveer 20 uur per dag anders kwam ik helemaal nergens aan toe
Zag topic ook en dacht al dat ik z'n koude was maar valt mee dus.
Nemo was 2780 op laagst geloof ik.
Ik liet hem wel janken hoor, dat deed hij ongeveer 20 uur per dag anders kwam ik helemaal nergens aan toe
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
dinsdag 29 september 2009 om 12:35