Theehuis

12-08-2009 18:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mier heeft soort SuperInterne Klok dus

Vish, da's inderdaad leuk en grappig en gek tegelijk
Peas on earth!
Zijn moeder is 2 jaar geleden overleden en zijn vader gaat heel binnenkort dus was wel even heftig. Vind het altijd wel fijn dat we ook echt vrienden zijn gebleven, echt een goeie kerel is het.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Pfoe, da's wel heftig inderdaad Vish. Wel fijn dat jullie nu echt vrienden zijn, dat dat kan
Peas on earth!
Ja het bestaat dus echt

*kan zich dat niet echt voorstellen met eigen ex *
Peas on earth!
quote:Inad schreef op 28 september 2009 @ 20:11:

Oh das gek en grappig, Vish Das wel een leuke ex dus?

Hier regeldag, precies op 10e dag. Mier is een klokkijkend Iers unicum Ben flink moe en kon vanmiddag slaap niet vatten. Ik moet het juist van dat uurtje hebben, Star.

Tuurlijk wordt je oma, Kess! Eetje had 'm op dag twaalf (of dertien, weet het al niet meer). In ieder geval te laat
Viiiiish, SBS
Ohhhjeee sbs of rtl 5 moeilijk moeilijk
Ik kijk RTL5
Peas on earth!
quote:Vishnu schreef op 28 september 2009 @ 20:46:

Ohhhjeee sbs of rtl 5 moeilijk moeilijkMwa keuze snel gemaakt. Stel wichtjes of Johnny Depp.
ik ook
Shame on jullie.
Ja wichtjes dus
Ik ga maar eens douchen. Ook zoiets 's ochtends met twee van die wichtjes
Dat vond ik met 1 al zo'n onderneming. Ik deed dat geloof ik de eerste weken niet net als eten, had ik ook geen tijd voor.
Ik heb even iets gevraagd in NS Het Putje
Peas on earth!
quote:Vishnu schreef op 28 september 2009 @ 21:00:

Dat vond ik met 1 al zo'n onderneming. Ik deed dat geloof ik de eerste weken niet net als eten, had ik ook geen tijd voor.

Ik deed Chica altijd in de wipstoel en dan mee naar de badkamer. Douchegordijn half open en dan voor haar zingen. Echt uitgebreid douchen was er dus niet bij Eten meestal staand en met 1 hand

Mier ligt nu op mijn opgetrokken benen. Zit op 2 stoelen. Net lekker zo ontbeten. Douchen wacht ik mee tot Ier terug is van Chica naar school brengen.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Eetje echtere Ier dus

Ik ga in NS kijken
Ja wippertje deed ik met Ceetje ook op een gegeven moment, maar daar is Eetje net te klein voor
Wipper is leuk En echte wipstoel ook, zie aug/sep. En ook zie aug/sep voor horrorverhaal over invation of the babysnatchers

hoe groot is Eetje nu?
Ik sprong altijd onder de douche als Tony lekker in zijn wiegje lag te slapen. Aangezien hij als baby 2x een half uurtje per dag sliep, was dat wel altijd haasten!

Dus liever deed ik dat 's avonds, als Don thuis was.

Heb gereageerd in het Putje.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik moet heel erg op mijn handen zitten met dat topic 'voor mijn lief kleintje wat niet komt'. Tuurlijk beleeft iedereen een miskraam anders, maar ik dacht aan veel naardere dingen bij het zien van die titel.

Putje, check.

Eetje is 3800 gram nu.
3800, die groeit heerlijk zeg!

Heb het ook gelezen. Denk dat het vooral zo'n impact heeft doordat ze dacht dat ze niet zwanger kon raken.

En ja, ik ben ook erg verdrietig geweest toen ik een miskraam kreeg. Maar voelde toch niet de behoefte er een topic over te openen.
Loretta is De Mol. Punt.
Lekker mini nog. Mier zal ook wel zoiets zijn. Bij laatste weging door kraam zat hij op 3600, 4 dagen geleden.

Ja sneldouchen ken ik ook van bij Chica Wat zijn we lekkere niet laten huilen watjes he?

Ik ga weer de put in
Heb topic gezien en dacht zelfde als Star, maar idd, ze had gedacht niet zomaar zwanger te kunnen raken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven