Theehuis
woensdag 30 september 2009 om 14:40
Ik dacht, ik meld het even voor de zekerheid. Straks denkt Kess dat ik haar man hier op de deurmat verwacht .
Ik heb geen zin meer. Het is stom weer en ik wil naar huis!
Had ik al verteld dat ik dit weekend een FamilieWeekend heb?! Jaja, alle Erwtjes bij elkaar . Voor de tweede keer in m'n hele leven een familieweekend. 't Zal me benieuwen
Ik heb geen zin meer. Het is stom weer en ik wil naar huis!
Had ik al verteld dat ik dit weekend een FamilieWeekend heb?! Jaja, alle Erwtjes bij elkaar . Voor de tweede keer in m'n hele leven een familieweekend. 't Zal me benieuwen
Peas on earth!

woensdag 30 september 2009 om 14:44
Ik heb eigenlijk geen idee of er ook Een Programma is . De Erwtjesfamilie kennende (het is trouwens de 'op de Erwt'-kant van de familie) wordt het wel actief, dus da's leuk. En als het niet leuk is, zijn die twee dagen vast ook wel redelijk snel voorbij . We zijn ongeveer 20 minuten onder Kess-stad, dus als het écht vreselijk is, kan ik zelfs nog naar huis
Peas on earth!
woensdag 30 september 2009 om 17:21
Absoluut Erwt, ennnnnnnnnnnnnnnnn, dan krijg je DE HAND, of direct van mij of van iemand die je voor was
Ier en Chica nu naar Schiphol. Miertje is aan t drinken.
Ja wassen al meteen exorbitant veel he, Star, vooral spuugdoekjes, hydrofielen en ondergepiste rompers
Hier andersom, Kess, Ier laat mij niet inpakken, ik neem alles mee wat niet nodig is en vergeet het belangrijkste
Ier en Chica nu naar Schiphol. Miertje is aan t drinken.
Ja wassen al meteen exorbitant veel he, Star, vooral spuugdoekjes, hydrofielen en ondergepiste rompers
Hier andersom, Kess, Ier laat mij niet inpakken, ik neem alles mee wat niet nodig is en vergeet het belangrijkste
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

woensdag 30 september 2009 om 17:24
quote:Inad schreef op 30 september 2009 @ 17:21:
Absoluut Erwt, ennnnnnnnnnnnnnnnn, dan krijg je DE HAND, of direct van mij of van iemand die je voor was
Ohja... was ik even vergeten
Euhm... laat maar... ik zorg wel dat ik dan tegen die tijd stiekumpjes zwanger word, in het geheim beval en zo die HAND ontloop
Ohja... was ik even vergeten
Euhm... laat maar... ik zorg wel dat ik dan tegen die tijd stiekumpjes zwanger word, in het geheim beval en zo die HAND ontloop
Peas on earth!