Theehuis

12-08-2009 18:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Vishnu schreef op 02 oktober 2009 @ 10:14:

Binnenfoto's zijn heel slecht en foto's met mensen die niet stilstaan ook. Baal ervan want dacht echt dat het zelfde kwaliteit zou zijn als die ik had.Ik had een Nikon en nu heb ik weer een Nikon en dat k*tding heeft dus precies hetzelfde. Knop om foto te nemen reageert ook zo traag en scherpstellen lijkt ie niet goed te doen en bewegende dingen idd ook niet.
Ja, even googlen had me inderdaad al van m'n steen verlost

Jammer van camera Star!
Peas on earth!
Mijn compacte canon heeft dat ook. Ik gebruik nu alleen nog maar Nikon Spiegelreflexding van Ier. Dat van die batterijen had/heeft mijne dus ook, Vish. Misschien helpen nieuwe oplaadbare? Hielp hier wel namelijk.

Ik vind mijn nieuwe rok zooo cewl. Ik plak em hier ook gewoon

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ooh jaa een echte Inadrok!! (bedenk me nu dat hele doos met hippiekleren heel goed bij jou in kasten had kunnen hangen maar sorry paar jaar geleden weggedaan.)

Irritant he Star, denk je dat je een verbeterde versie koopt van wat je had is het gewoon rukkerderuk. Magoe, ga er de vakantie nog even goed mee spelen misschien moet ik gewoon nog iets doorkrijgen.

Nieuwe oplaadbare van diverse merken, niet oplaadbare, goedkope, dure het maakt allemaal niks uit helaas. Misschien laat ik er nog weleens iemand naar kijken want ben echt heel blij met Powershot verder.

Nu eerst even koffie maken.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Hippiekleren zijn leuk. Jij nu meer een punkje?

Ja, lekker op vakantie uitproberen, die camera.

Wanneer ga je ook alweer precies?

Het zijn uiteindelijk deels gewone en deels aalbessenmuffins geworden. Aalbessenmuffins zijn echt lekkkkkerrr. Die met muisjes (zonder aalbessen, want vieze combi) zijn ook leuk
Morgen vertrekken we om 12.30 van huis, wooeehooeeeiiiii.

Beetje skater, beetje punk, beetje truttig

Toen ik voor de klas stond vonden leerlingen dat heel verwarrend overigens. Want gisteren was u toch een vette alto en nou bennu ineens weer een hippie dus wat bent u dan?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Whahaha, leuk, die verwarring

Skaterpunktruttig is erg leuk

Lekker hoor, veel plezier vast

Ik wacht op mijn moeder. Die komt zo kleinzoon kijken voor t eerst. Haar vliegtuig is geland
Up

Erwt, hoe was het Erwtenweekend?

Inad, lekker van je rust aan het genieten? Of heb je nu je eigen moeder van Miertje af te slaan?
Inad's rok Desigual zeker? Verkopen ze nu ook veel bij de V&D. Even bijlezen, net weer thuis

allemaal!
Peas on earth!
Oh. hoefde niet zoveel bij te lezen, da's aardig van jullie

Erwten-weekend was leuk, maar ook best leuk om nu weer thuis te zijn . Laten we het erop houden dat het níet m'n hobby is om met z'n heel velen samen te koken, samen plannen te maken en met z'n allen een marktje af te struinen . Verder was het leuk en gezellig, leuk om iedereen weer eens even te zien .

Hoest met jullie?

Vishie lekker bijna weg

Inad, hoes Mier?

Star, hoest met Eetje?

Wanneer komt Kess ookalweer terug?
Peas on earth!
Klopt, Erwt

Moeders vliegtuig bleek helemaal nog niet geland, had paar uur vertraging, dus ze kwam vanmorgen. Was heel erg leuk, ze wachtte netjes haar babybeurt af, geen gesnatch

Mille was er ook en die nam Chica nog paar uur mee voor lunch en speeltuin enzo, heb haar net opgehaald. Op de fiets, jaja gisteren ook al gefietst. Toen ging Chica met ex naar kermis en haalde ik haar daar op. A.s. zaterdag krijgen we de bakfiets. Ier is nog 1 week vrij maar daarna moet ik aan de bak(fiets ) qua Chica van school halen. Er is grappig genoeg een directe busverbinding maar heb hekel aan bus

Straks traktaties maken, Chica trakteert morgen lange vingers met muisjes

Toen Chica bij Mille was zijn IEr en ik heel end gaan wandelen, was lekker om lang buiten te zijn. Heb ook al even buiten gevoed want na 1.5 uur in de wagen werd Miertje met honger wakker. Nu weer helemaal klaar voor de wereld. Was toch weer even spannend, voor t eerst echt naar buiten met luiers en billendoekjes mee en zo
Klopt was over Desigual

Leuk van weekend en fijn dat t weer voorbij is ook

Hoe was je cake? Vindt Xan je familie leuk?
Was Xan ook mee Erwt of durfde je hem dat niet aan te doen?

Vish is al weg (gisteravond aangekomen, vlucht met Nemo was goed gegaan) en Kess komt morgen terug.

Eetje heeft vanmorgen haar eerste bezoek aan huisartsenpost gehad want rochelt als een oude vent en werd steeds erger en had last met drinken enzo, dus gezien haar leeftijd toch maar even laten checken want vind haar nog wel erg klein ukje om zelf met hoestdranken aan de slag te gaan enzo.

Gelukkig maakte arts zich geen zorgen en waren longen mooi schoon.

Hee, deja vu mbt Inad's tekst

Lekker fietsen, jij durft in die storm (hier stormt het tenminste ontzettend )

Leuk bakfiets, welke is het geworden? Miertje in zo'n babyschaal geval of in de maxi cosi?
Dejavu

Ik typ met 1 hand (voeding) dus dan mag het. En hier stond ie t eerst

Arme Eetje. En ja, nog zo klein, goed dat je gegaan bent. En fijn dat alles goed is

Lekker hoor, Vishje & Nemo, veel plezier

Leuk, Kess terug

Tis een Baboe Big, Star

Ik doe er een Maxi Cosi in, die schalen schijnen heel slecht te zijn.

Heb twee Maxi Cosi's dus hoef niet steeds erin en uit te halen.

Die mensen en die hond moet je wel apart voor betalen

Handige is dat er 4 kinderen in kunnen en aangezien ik op kdv=nu school vriendinnetje ga passen. En ik ben niet heel stabiel op de weg dus beter drie wielen dan twee
Die Desigualdingen zijn leuk inderdaad. Heb er een jurk van. Drift uit Afvaltopic heeft een hele gave jas ervan gekocht!

Leuk dat het leuk was met je moeder Inad. Stoer hoor, met bakfiets enzo!

Heeft Eetje last van gerochel of denk je dat 't meevalt? Wel sneu voor zo'n kleintje.

Xan was ook mee, hij durfde wel mee te gaan en vond mijn familie toch eigenlijk best heel aardig. Jaja

(een weekend is dan wel weer genoeg hoor )
Peas on earth!
Oooo die Babboe is cool, kennisje (met drie koters ) heeft 'm ook. Mooi ding.

Je mag mijn hond wel lenen als je ideaal plaatje wil zijn :puke:

O, hongerig kindeke.
*begint alvast Why God Why te zingen*

Ik zou best nog een dagje weekend willen
Peas on earth!
Star

Ik heb 4 maanden weekend
Ik heb nog 2 maanden weekend
Nog maar 2, gaat snel!

Ik heb extra maand vrij genomen, maar we denken eraan dat nog te verlengen met 1 maand. We vinden Mier met 4 maanden nog zo klein voor kdv. Zo stom kort, verlof in NL. Vind dat ze er 6 maanden van moeten maken, ook i.v.m. borstvoeding.
Hou op, wil er nog niet aan denken. Eetje ook zo klein voor kdv, had er bij Ceetje beduidend minder moeite mee. Word nu al naar als ik er aan denk. En als ik inderdaad aan al dat gekolf denk
Jajaja, terwijl ik dat berichtje schreef, dácht ik gewoon al dat jullie zó zouden reageren. Op dit moment wil ik alleen liever weekend zónder kind

Gelukkig heeft iedereen hier wat moeite met de maandag en hebben we koffie gedronken tot 2 minuten geleden
Peas on earth!
Dat is dan best wel weer een relaxte start op maandag
Ah, das lekker beginnen

Was wel om 6 uur op, Erwt, mocht het je troosten

Ja, niet leuk Star Kun je niet wat extra tijd opnemen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven