Theehuis

maandag 5 oktober 2009 om 10:58

maandag 5 oktober 2009 om 12:03
maandag 5 oktober 2009 om 12:40
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 05 oktober 2009 @ 12:03:
Haaa, iemand heeft m'n computer gedingest (geen idee wát precies) en nu kan ik op het werk ineens een stuk sneller forummen
*proessssst*
Daar was het je werkgever vast om te doen, want hoe sneller t forum, hoe meer tijd je overhoudt om te werken
Ja, dat heb ik ook, Star, wordt anders erg lange BSO-middag.
Ik ga zo de buslijn uittesten en Chica van school halen, Mier in kinderwagen en gaan. Duurt niet eens langer dan met fiets zag ik op site van busgebeuren.
Haaa, iemand heeft m'n computer gedingest (geen idee wát precies) en nu kan ik op het werk ineens een stuk sneller forummen
*proessssst*
Daar was het je werkgever vast om te doen, want hoe sneller t forum, hoe meer tijd je overhoudt om te werken
Ja, dat heb ik ook, Star, wordt anders erg lange BSO-middag.
Ik ga zo de buslijn uittesten en Chica van school halen, Mier in kinderwagen en gaan. Duurt niet eens langer dan met fiets zag ik op site van busgebeuren.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

dinsdag 6 oktober 2009 om 17:33
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 06 oktober 2009 @ 11:49:
Tsskkk
Wel leuk dat je ook weet dat het exact 7 voor half 8 was
Lief was ik he, in 'kind in je uppie'-topic . Vind Vinyl ook zo leuk, die zie ik dat wel doen
ik keek uiteraard op de klok, moet toch beetje bijhouden hoeveel nachtrust ik krijg
Jaaa, superlief
En ja, ik ken haar alleen op form, niet i.r.l., maar vind haar ook erg leuk.
Tsskkk
Wel leuk dat je ook weet dat het exact 7 voor half 8 was
Lief was ik he, in 'kind in je uppie'-topic . Vind Vinyl ook zo leuk, die zie ik dat wel doen
ik keek uiteraard op de klok, moet toch beetje bijhouden hoeveel nachtrust ik krijg
Jaaa, superlief
En ja, ik ken haar alleen op form, niet i.r.l., maar vind haar ook erg leuk.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook