Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oeh, Cee dus ook lekker aan de kwakkel. Denk je dat het opnieuw/nog steeds blaasontsteking is of iets anders?
Loretta is De Mol. Punt.
Ja via site van de mol, inschrijven.

Denk eerder keelontsteking zoals ze hoest, maar blaas kan ook nog want drinkt heel veel.
Ha, ik heb me aangemeld
Peas on earth!
Griep, al dan niet Mexicaans
Peas on earth!
Ondanks de inenting dus?

Beterschap en Eetje goed in de gaten houden.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Hoe is het gegaan vannacht Star?

Jullie verhuizing komt ook al snel dichterbij Inad! Stuur je me nog even je nieuwe adres!

We zitten al een half uur braaf aangekleed te wachten op de verwarmingsmannen. Ik droomde dat Herman Brood dat kwam doen Droom best vaak over die man terwijl ik eigenlijk niks met hem heb.

Als de mannen zijn geweest ga ik de zolder weer eens op want begin nu sommige spulletjes te missen. Denk dat ik alle dozen maar even open ga maken om te gluren.

Star had Ceetje ook een adventkalender van playmobil of niet?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Vish om Herman Brood verwarmingsmannen. Misschien wordt je onbewust toch warm van hem?

Uitpakken ook erg essentieel

Star, hoest met Ceetje?

Ierenzus komt dit weekend helpen en op kraambezoek, zo leuk

En vandaag is een klusser de vloer aan t schuren, we hebben het na veel lezen over hoe doe het zelfers de mist in gingen toch maar uitbesteed en gaat hij in de waxolie. Jaja. We komen er wel.

Ierenzus en ik gaan de zolder afmaken en dan hoeven we alleen nog maar dingen te doen als we er eenmaal wonen. Alle deuren en kozijnen en zo verven.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Whahaha nee Inad, ik geloof niet dat mijn onderbewuste ook maar enigszins opwarmt van hem

Ben 1x naar" concert" van hem geweest en tijdens en daarna met hem gekletst, was weird, grappig en leuk. Tijdje later toevallig bij hem in trein, was ook weer grappig. Ik droom altijd dat ik zijn ex ben, echt te raar.

De sterrenmeubeltjes staan in de folder van de Leen Bakker trouwens.

Nu weer verder aan de opruim, begin de bodem te zien!

Deuren en kozijnen zijn zo gedaan!! lekker dat de rest dan al klaar is, voel je je ook veel sneller thuis als dat allemaal niet meer hoeft.
Zo, hij kwam weer van diep

Even bijlezen. Starman en Ceetje in bed.
Leuk van iErenzus Inad

Vish, is de HermanBroodVerwarmingsman nu geweest?

Peas on earth!
Hoest met Ceetje?
Peas on earth!
Nog een vervolg op doekjesoverhoofd op kdv. Heb aangegeven dat niet te willen. Kwam vanmiddag voor voeding en kind ligt met doekje over gezicht in wipper. Dus ik krijg zowat hartverzakking en roep iets van 'aaaaargh ik zei vanmorgen nog zo dat ik dat niet wilde?'. Waarop leidster grijnst. 'het is jouw kind ook niet'

Ceetje wel naar kdv gegaan, maar Starman heeft haar eerder opgehaald want wel ellendig. Nu weer koorts, pfffff.
Playmobil kalender, check.

Herman Brood, sep, check.

Adres Inad vragen, check, maar wacht nog steeds

Griep niet Mexicaans volgens arts, want niet piepen tijdens ademhalen. Kan wel ondanks inenting, want na eerste maar 40% beschermd.

Ierenzus helpen, leuk en gezellig.
Zo klaar. Bijna Gordon tijd
quote:Star schreef op 09 december 2009 @ 19:23:

Nog een vervolg op doekjesoverhoofd op kdv. Heb aangegeven dat niet te willen. Kwam vanmiddag voor voeding en kind ligt met doekje over gezicht in wipper. Dus ik krijg zowat hartverzakking en roep iets van 'aaaaargh ik zei vanmorgen nog zo dat ik dat niet wilde?'. Waarop leidster grijnst. 'het is jouw kind ook niet'

En had jij de instructies wél eerst gelezen voordat je hem gaf vroeg ik mij af... (van de kalender that is)
En de verwarmingsmannen zijn weer niet geweest, dan werd het januari. Dacht het niet mevrouwtje. Ok dan volgende week. Das beter.
quote:Vishnu schreef op 09 december 2009 @ 19:30:

En had jij de instructies wél eerst gelezen voordat je hem gaf vroeg ik mij af... (van de kalender that is)Nee, anders had ik een kalender gekocht die wel kant en klaar was
Gelukkig Star geen Mexicaanse, relaxter idee lijkt mij. Knuf voor Ceetje! Haha doekje op hoofd

Vish goed geregeld!
quote:Star schreef op 09 december 2009 @ 19:23:

Ik moest na Bridges hint even spieken natuurlijk

Vrienden van ons doen dat ook altijd, nooit iets van begrepen.

theedames!
Mamax!
Loretta is De Mol. Punt.
Hooooooi

Eetje ligt te slapen, prik gehad en ontzettend verkouden dus zielig hompje meisje. Hopelijk doet slaapje haar goed.

Is net als haar zus een kleintje; 5210 gram en 59 cm.
Mooie maatjes, Star!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven