Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Je geloof ontkennen is helemaal erg. Hel en verdoemenis, wat ik je brom.
Die I mom pyjama was er toch niet in 5T? Want die vind ik wel leuk!

Wat een hoop goden zijn er eigenlijk, he? Voor elk wat wils. Of je leeft gewoon lekker zonder. Das ook best fijn.
Loretta is De Mol. Punt.
Hier spuit elf: Bram zou toch al een keer vervangen worden door Jos Brink? Hij overleed toen waardoor Bram het nog even bleef doen? Maar ik ga ook voor Bram, kunnen we geen Hyve oprichten, geen Sinterklaas zonder Bram?

Wat ik je brom

Vish succes morgen op school, gaat hij in februari voor het eerst naar school? Zit je al helemaal op je stek?
Ah, Dier! Wilde net op je reageren in het Putje, maar ik krijg geen reactievenster. Hou je dus nog tegoed!

En verder: goedemorgen allen!
Loretta is De Mol. Punt.
Mier heeft een paspoort

Zo gek, zo'n minimens met al eigen paspoort

Net opgehaald bij de gemeente na Chica naar school te hebben gebracht. Eigenlijk brengt Ier haar altijd maar die moest al heel vroeg lesgeven. Allemaal Megamindies en Tobies, liepen er rond. En gemeente is perfect zo vroeg, gewoon 3 ambtenaren klaar om mij te helpen

Nu aan de thee en forum
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Tis toch gelukt!

Haai! Lief, zo'n Mierenpaspoort! Tegen de tijd dat hij 5 is en eht vervangen moet worden (gaat 5 jaar mee, toch?) is het ook ruimschoots tijd voor een nieuwe, goedgelijkende pasfoto!
Loretta is De Mol. Punt.
Star vandaag weer aan het werk, toch?

Raar zeg, toch weer einde van en tijdperkje, zeg maar. Succes vandaag!
Loretta is De Mol. Punt.
Ja, en een lengte-updeet Kess, nu staat er 59cm

Oh, Star aan t werk? Sterkte, succes en ook veel plezier

Gek idee.

Hier 18 januari weer.
Even inspiratie opdoen hoor:

Loretta is De Mol. Punt.
Lekker zeg, nog heel de maand vrij!
Loretta is De Mol. Punt.
Loretta is De Mol. Punt.
Ja, ik ben aan het werk. Euh, aan het forummen dus

Net terug van voeden van Eetje, bepaald niet ideaal zo, maar tis niet anders
Is kdv vlakbij je werk Star?

Hier naar school geweest, voelde erg goed. Ga zo aanmeldingsformulier meteen invullen.Daarna nog voor opleiding wat dingen regelen/vragen etc. Internet doet het nog steeds niet en bij Nuon gaat er ook iets fout. De verwarmingsmannen kwamen vorige week niet op afgesproken dag langs dus die ook maar weer bellen.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ja, nog geen 5 minuten met de auto.

School leuk? Nemo mee?
Maar heb je wel al verwarming, Vish? Anders wel erg koud.

Fijn van school

Kess helemaal in de Kersst KesskerstkerstKess stemming

Dat is lekker dichtbij Star. Wel irritant inderdaad, stom toiletgebeuren ook. Maar ook wel weer lekker dat je haar dan even ziet. Ik vond het toen bij Chica wel gezellig.

Moet zelf nog even overleggen met kdv hoe we t gaan doen. Werkgever vond live voeden geen probleem want snapte dat t sneller gaat dan kolven. Zit alleen soms in vergaderingen en kan dan niet meteen richting kdv rennen, dus moet sowieso ook altijd afgekolfde melk meegeven en een kolf mee.
Heb ik ook gedaan hoor Inad, staan twee flesjes in de koelkast op kdv just in case.

Ik vind het helemaal niet zo leuk haar tussendoor te zien want wil niet weten wat ze daar met die kindjes doen. Ze zitten er soms zo verloren bij En met een doekje over hun gezicht om in slaap te vallen sommige kindjes
Echt? Oh.. Dat zou ik niet zo fijn vinden.

Doen ze dat bij Eetje ook? Zou wel aangeven dat je dat niet wil. Gevaarlijk ook.

Hier heel fijn kdv wat dat betreft, net als die 1e van Chica in A'dam destijds. Geloven niet in kindjes laten huilen, hebben hangmatjes in de algemene ruimte voor babies, dus ze hoeven niet apart in een kamertje.

En dacht al dat je wel zo slim was van fles hoor

Drinkt E. goed uit de fles?
Dat ga ik ook doen inderdaad. Had het verdrongen dat ze het toen bij Ceetje ook deden. Schijnt wel vaker te gebeuren op kdv's. Halen ze eraf als kindjes slapen. Maar toch, brrrr.

Ja, fles gaat schoon op

Antroposofisch zeker?
Niet eens. Maar ze werken samen met de Uni hier in Inadstad, en kennelijk propageren wetenschappers ook ons softy-moederschap

Vind doekje ook als ze het bij eenmaal slapen afhalen raar. Denk trouwens dat Mier er alleen maar boos van zou worden.

Fijn van de fles. Hier ook zo gelukkig

Hoe vaak oefenen jullie?
Nemo deed altijd zelf doekje/poppie over zijn hoofd en nu soms ook nog.

Wel verwarming maar maakt 's nachts enorme herrie.

Wat fijn dat ze de fles ook allebei goed pakken.

Kersststemming zit er al goed in bij je, misschien pak ik woensdag alles van zolder, eens kijken waar we alles neer gaan zetten/hangen in nieuwe huis moet alles weer heel nieuw plaatsje krijgen natuurlijk!
Nemo nog niet bang door nieuwe geluiden 's nachts?

Euhm, oefen niet echt met fles. Ze krijgt 'm wanneer het mij uitkomt
Ja behoorlijk bang, kruipt ook vaak bij mij in bed. Of roept 's avonds dat het voor mij toch ook veel leuker is als hij erbij komt liggen!!

Mam, je hoeft vanavond niet bij me te kijken hoor, ik kom zo bij je liggen
Oh, wat schetige Nemo die bij zijn moeder komt liggen omdat dat natuurlijk gewoon veel gezelliger is! Lekker ding!

Doekje op hoofd deed Vito ook, Tony niet. Ik zou eht ook niet fijn vinden, behalve als kindje het zelf doet. Maar beetje triest om op kdv op die manier de prikkels te minimaliseren. Kan me voorstellen dat je dat niet echt lekker zit, Star. Wel lekker dat je meteen je eerste werkdag weer lekker kunt forummen!

Vito begint ineens enorm te kletsen. Zo lief! Hij heeft echt een ultraschattig stemmetje, maar doordat hij zo weinig/nauwelijks praatte, hoorde je dat gewoon maar heel weinig. Nu hoor ik hem heel vaak en ik kan er gewoon van janken. Ben ook blij dat hij uit zichzelf is gaan praten. Twee maanden geleden had ik bedacht dat ik het tot Kerst de tijd zou geven en daarna aan de bel zou trekken, maar gelukkig dus niet nodig. Best wel een opluchting, eigenlijk.
Loretta is De Mol. Punt.

Lekker van forummen op werk Star

Niet zo leuk om Eetje dan zo te zien tussen verloren kindertjes . Doekje over hoofd, hmm

KerssstKess, wat fijn van kletsende Vito

Inad, schiet het op met het huis?

Vish, Nemo die bij jou komt liggen

Ik heb het zo druk op het werk dat ik niet eens tijd heb om te forummen. Misschien moet ik maar eens gaan klagen over de werkdruk
Peas on earth!
Belachelijk Erwt, ik zou echt een gesprek hierover aanvragen hoor. Ik zet het ook gewoon alvast in mijn sollicitatiebrieven

Wat fijn van kletsende Vito!! Dat zal toch wel wat van je schouders genomen hebben denk ik zo! Ik wilde je er laatst toevallig nog naar vragen omdat zoon van broer ook nog niet praat.

Kerststal LP staat al, nog steeds blij met dat ding De rest blijft nog even in de bakken tot de kasten verankerd zijn.

Nemo vertelde net een sprookje en eindigde als volgt;

En ze leefde. Maar nog lang en gelukkig. (Alsof dat niet de bedoeling was )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven