Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuk Kess dat Vito zo enorm begint te kletsen! Zal zeker een opluchting zijn en snap tranen van zijn stemmetje

Joehoe Kerststal LP dat is ook zo, die haal ik van het weekend weer van stal . Gezelligheid bij Vish.

Star alweer aan het werk, nog gesprek gehad over het gedoe van kolven ouderschapsverlof? Klinkt niet fijn doekjes over gezichtjes. Nesta deed het zelf ook maar dat is wat anders dan dat zij het doen. Blegh niks aan...

Bij Inad gaat fles ook goed, dat is wel handig. Nog 1 maand ook, genieten!
Kletsende Vitooo

En Nemo sprookje

Ik ga richting bank en film kijken met Mier.

Ier is nog aan t werk in t huis. Best lastig dat ik vanwege Mier niet ook hele avonden en dagen bezig kan zijn in t huis. Gelukkig doen we in t weekend wel afwisselend iets met Mier en is de ander bezig.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
kruispost Dier, hoe is het bij jou?
Hier alles prima! Alles gaat gewoon zijn gangetje. Beetje saai zeg maar

Snap dat je lekker aan het werk wil, beetje lastig dan. Maarre wanneer gaan jullie over, al enig idee?
Wat sneu voor Nemo dat ze nog lang & gelukkig leefden. Hij is duidelijk meer van het dramatische genre. Alleen op de Wereld al voorgelezen? Of loopt dat ook goed af? Ik weet het niet meer...

Ai, babietjes zijn wel echt handenbindertjes he? Lastig dat je niet even lekker samen flink aan de slag kunt. Wandelwagen meenemen en dan daarin een slaapje laten doen lukt ook niet?

Dier, gezellg dat je hier weer wat vaker aan komt waaien. Nieuwe laptop bevalt goed zeker?

Ja, ben zo blij met kletsende Vito! Maakte me toch wel zorgen, maar wilde hem ook de tijd geven om gewoon zelf te gaan praten, hetzij wat langzamer dan gemiddeld. Maar fijn dat hij het wel gewoon kán dus.
Loretta is De Mol. Punt.
Nieuwe laptop is fantastisch Kess! Heb zelfs overwogen om wachtwoord Kess te doen, zo happy :-)

Hij kan het gewoon en neemt mooi de tijd, is gewoon heerlijk relaxt ventje (gelukkig!)
anoniem_61436 wijzigde dit bericht op 07-12-2009 21:08
Reden: Weer wennen aan Nicks ;-)
% gewijzigd
quote:Dierewier schreef op 07 december 2009 @ 21:07:

Hij kan het gewoon en neemt mooi de tijd, is gewoon heerlijk relaxt ventje (gelukkig!)

Ik moest even heel hard denken waarom je dt nou zo fijn vindt aan je nieuwe lappie, maar het gaat over Vito!

Wachtwoord Kess! Ik ben vereerd!
Loretta is De Mol. Punt.
Joehoe! Goedemorgen!

Erwt, ben net al even in het putje geweest!

Waar had jij nou je nieuwe bril gekocht? Was dat een fijne zaak? Ik wil nu écht een nieuwe bril. Alleen nog even een moment zoeken dat Don en ik zonder kinderen even rustig kunnen kijken en passen.
Loretta is De Mol. Punt.
Wachtwoord Kess

Ik moet ook weer eens in Putje kijken.

Dier, we verhuizen de 19e.

Ja, af en toe slaapt hij in kinderwagen of wieg in t nieuwe huis.

Nog minder dan 2 weken en dan is t zover.

Echt gek idee dan ineens niet meer hier te wonen..
Zag je al in Putje

Mijn brillen zijn van Pearle. Ik ben zelf erg tevreden over die winkel, de service is echt heel goed. Als er iets is, fixen ze het meteen. Één bril bleek onherstelbaar te zijn (maar ook heel erg kwetsbaar montuur) en ik mocht zó een hele nieuwe bril uitkiezen (die eigenlijk zelfs duurder was). Ik ben fan van Pearle
Peas on earth!
Owww, leuk van putje

*meer inhoudelijks dan dit kan ik niet typen, want andertussen ergens telefonisch in de wacht *
Peas on earth!
Oooooooooooo ja Putje vandaag!
Star
Peas on earth!
Dier, fijn dat alles goed gaat

*houdt zelf wel van 'saai'*

Inad, slaapt Mier inderdaad niet in kinderwagen? Zodat je tussendoor misschien toch iets kunt doen? Maar ja, ook lastig met Chica waarschijnlijk.

Kess, praat Vito nu veel? En praat ie meteen goed? Sommige kinderen doen dat toch, pas praten als ze het ook écht kunnen? Ik vind dat eigenlijk wel stoer

Ik ben eerder thuis, want licht, computers en rest van elektriciteit deed raar op werk. Helemaal niet erg, want ik wilde anders toch net gaan klagen over die werkdruk, maar nu is dat gecompenseerd omdat ik thuis kan forummen
Peas on earth!
* verdenkt Erwt van ernstige sabotage op de werkvloer *

Een buitenstaander kon tot voor kort niet zo veel maken van Vito´s verbale uitspattinkjes, maar sinds een paar weken spreekt hij steeds duidelijker en is zijn woordenschat ook enorm uitgebreid. En hij praat gewoon méér. Niet alleen als het noodzakelijk is, maar ook voor de ´leuk´, zeg maar. Hij loopt nog steeds achter hoor, maar er is ineens en enorme ontwikkeling, waarvan ik hoop dat het goed doorzet.

Hij heeft vorige week wel zijn Eerste Officiele Grappige Uitspraak gedaan die regelrecht het schriftje in kon. Ik was met hem bij de snackbar en we zaten op de bestelling te wachten. Er liep een meneer naar de toiletten en Vito zei tegen mij: `die moet plassen´. Even later komt de meneer terug en Vito roept snoeihard tegen hem: ´Heb je gepoept?´ Meneer wist niet waar hij moest kijken, ik heb de meneer vriendelijk toegeglimlacht en Vito vodn het geloof ik een beetje raar dat hij geen antwoord kreeg.
Loretta is De Mol. Punt.
Vito is tof
Peas on earth!
Wist je dat we vandaag over een maand gisteren de eerste aflevering van de nieuwe serie Wie is de Mol hebben gezien?
Loretta is De Mol. Punt.

Komt dat op zondag?
Peas on earth!
Nee, donderdag.
Loretta is De Mol. Punt.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa ik kreeg ook Molmail

Vito is grappig
Starman met Ceetje naar HAP. Kuur voor blaasontsteking zondag afgelopen en nu sinds gisteravond weer 39 graden koorts. Arm ding hoest daarbij ook nog longen uit haar lijf.
Molmail? Hoe kom je daar aan? Ik wil ook!
Peas on earth!
Oh? Ik heb geen molmail gehad, maar ik bedacht het me ineens. Hmmm, ik wil ook molmail! Via de avro, neem ik aan?
Loretta is De Mol. Punt.
Arme Ceetje
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven