Thuis!

11-12-2010 21:50 2129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yep, Cars.

Heb veel klein spul voor hem en een hotwheels racebaan. Er komt misschien nog een fiets bij maar daar moet ik deze week achteraan en eigenlijk geen tijd voor.
Even het Theehuis reanimeren. Of laten we het doodbloeden?

Nee hoor, ik ben te druk bezig met mijn MJ verzorgen. Heb net zo'n pakje aan als die beer
Zelfgebreid ook?
Gelukkig, ik voel weer een pols...

Hoe is het met je MJ? Heeft hij veel pijn? En vooral: had doc een goede dag?
MJ, Doc? Wat mis ik?
En...

Hoe lang duurt het voor die tandjes er eindelijk zijn zeg....?!
Doc had een goede dag. Tenminste daar ga ik vanuit

MJ is wel sip nu, opgezwollen ogen en pijn wel.

O Erwt, dat kan heeeeeeel lang duren voor ze eenmaal echt door zijn
Hoezo? Heeft Doperwtje ze nou nog steeds niet allemaal? Dat kind loopt echt achterlijk achter, heur!

Over achterlopen gesproken: vandaag eindgesprek gehad op psz. Mijn lieve, kleine Vito heeft in een jaar zulke rare, aparte ontwikkelingssprongen gemaakt, dat hij helemaal niet meer achterloopt, maar gewoon lekker gemiddeld is, qua ontwikkeling. Ben zo vreselijk trots op mijn jochie! Was ik anders ook geweest hoor, maar het is toch fijn om dit soort nieuws te horen en zwart op wit op papier te zien staan.
Kezzz, hij heeft zelfs ál zijn melktanden nog niet, ik maak me flinke zorgen over zijn achterstand natuurlijk

Maar mán... poep poep poep rode wangen, jengelen, huilen, poep en nog meer poep... ik ben nu wel aan die tandjes toe
Wauw, stoere Vito! Wat mooi dat hij het zo goed doet!
Maakte je je zorgen dan om Vito? Nee toch? Lekker mannetje!
Ja, heb me er wel zorgen om gemaakt. Maar de laatste maanden heeft hij echt een enorme inhaalslag gemaakt. Hij klets je de oren van het hoofd, wil dingen weten, zoket nieuwe uitdagingen. Dat was voorheen gewoon niet zo. Maar je hebt gelijk: het is een lekker manneke!

Fijn, die tandjesluiers!
Fijn, Kezzelina

MJ, quoi?

Ik heb een ziek jongetje (hele weekend kots kots en ende soepkak. zo erg dat ik op een gegeven moment dacht: laat ik nu een glas omvallen? was plens kak door luier en kleren heen) en vanmorgen een aanrijding. We reden rustig richting stoplicht, ineens van achteren geraakt door bestelwagen. Was dus zijn schuld en gaf hij ook meteen toe. iedereen oke gelukkig alleen ik nu weer last van rug, voelt als toen na trapval. en wel wat schade aan de auto. Maandag even met Mier naar HA, voor hem (want begint echt zwakjes en dunnig te worden) en voor mijn rug want best kuttige pijn.
Gefeliciteerd lieve Nemo!

Soepkak! Het meest ranzige woord dat ik in tijden gehoord heb, Inad! Hopelijk knapt Mier gauw weer op en gaat het beter met je rug. Gelukkig hebben jullie verder niks ernstigs! Sterkte!
Oehhh is dat vandaag?

Hieperdepiep!

Happy belated, ik ben echt Dory. Zei het laatst nog bij de Slimmies. Vreselijk. Soepkak ipv hersens ook

Hadden jullie een leuke dag Nemo en Travje? Gaat hij vandaag trakteren?
Wauw wat een mooie taarten hebben jullie geknutseld!

Soepkak is echt

heeel

erg vies

en

beeldend ook.

Kom net terug van school/trakteren, nu huis even uitmesten want binnenkort op rommelmarkt staan.
Oja, ik ging ook uitmesten.

Vanmorgen was het schuimende gele soep met bruine vlokken..

sorry

Wat heeft ie getrakteerd? was t leuk?
Yummie, klinkt heerlijk!!

Uitmesting gaat hier lekkerrrr, ik kwam een doos met oude cd's tegen dus die ben ik aan het draaien tijdens de opruiming. Nu even broodje maken en dan weer verder ruimen.
Bedankt Inad, ik heb het plaatje geloof ik... Yuk!

Wat zijn jullie allemaal uitmesterig! Lekker hoor, geeft altijd zo'n goed gevoel! Hier vanmorgen ook getrakteerd. Ventje heeft zichtbaar genoten van zijn feestje.

Don heeft laatst mijn oude cassettebandjes die ik vroegah in mijn blauwe Sony Walkman draaide, op de fiets naar school, gedigitaliseerd. Zo leuk! Voel me weer helemaal 15 als ik er naar luister!
Ik zou hem andersom doen Kezz

Jouw mannetje is morgen pas jarig toch???
Blauwe walkman? Nee man zo'n gele, dat was de Bom!

Ik moet hem even plakken hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven