Thuis!

11-12-2010 21:50 2129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is echt niet bij te houden hier!!!

Nemo wil na deze school graag naar de Middelwaartse.
Heb je lang moeten oefenen op dat kunstje? Jij hebt echt geen leven, he?
Lees nu pas van Middelwaartse! Nemo heeft altijd zulke leuk uitspraken!
En hoi

Had ik al verteld hoe leuk en lief en geweldig Doperwtje is?
Nee? Vertel eens!
Ik ben ineens (weer) in een soort verliefde fase . Hij is zo leuk en vrolijk en lief en zoet en gezellig enzo. En knap natuurlijk. En fantastisch enzo
Tof kunstje trouwens Trav
Jaja bladiebla leuk lief vrolijk maar staat hij nu al? heeft hij nu eindelijk al zijn tanden???

Kewle Theekunst he!
Kezz, is toch Vito melkvrij? Ik heb even wat tips nodig voor zuivelvrij dieet voor Nemo.

Hij is alweer weken aan de diarree en ik schrok net echt weer van zijn ribbetjes die door zijn vel steken. Wil dus weer zelf even wat dingen elimineren, beginnen met alle zuivel weglaten maar wat kan ik hem dan geven. Die Sojaspullen lust hij ook niet.

Even handen in het haar.
Leuk, die lieve Doperwt van je. Maar Trav heeft natuurlijk wel een punt. Praat hij al?

Vito is niet melkvrij, Trav. Kan je dus helaas niet adviseren. Hij heeft zichzelf wel sinds hij ongeveer anderhalf was een groente- en fruitloos dieet voorgeschreven, maar sinds kort lust hij regelmatig groene dingen die op zijn bord liggen. Fantastisch!

Trav, gewoon geen melk maar ook geen soja geven? En dan eventueel extra calcium via kindermultivitamine? Kreeg Vito ook heel lang, toen hij alle soorten groente en fruit weigerde.
Tsskkk, wat een belachelijke vragen. Hij fietst inmiddels gewoon zelf naar het kdv natuurlijk. Vanavond heeft hij nog spareribs gegeten

Wel naar van aanhoudende diarree en ribbetjes van Nemo

Soja inderdaad?
Heb je trouwens al eens gebprobeerd om fruit weg te laten? Mijn neefje had ook altijd diarree, totdat hij op een fruitrantsoen ging. Hij at namelijke vreselijk veel fruit. Vier stuks per dag, ofzo. Toen ze dat drastisch teruggebracht hadden, was het over met de diarree. Zomaar iets wat me net te binnen schoot...
Zelf naar de kdv fietsen? Goed zeg! Nog wel met zijwieltjes?
Whahaha ik zie nu die ene clip van dat bronwater voor me, met die rolschaatsende babies

Fruit had ik zelf sinds deze week al teruggebracht naar 1 stuk per dag. Echte melk krijgt hij sowieso niet, het wordt schrappen van yoki, yoghurt en kaas en dat krijgt hij al beperkt. Vind het zo moeilijk te bedenken hoe ik het moet doen. Als ik ermee naar huisarts ga kom ik toch niet verder. Mag ik weer poep scheppen en daar komt toch niks uit.
Is het da niet handiger om eens een diëtiste te raadplegen? Zij weet vast wel wat je verantwoord kunt schrappen en wat je daarvoor in de plaats zou kunnen geven.
Heeft Nemo al eens een allergietest gehad? Misschien dat daar wel iets uitkomt?
Nemo heeft gewoon mijn darmen
Toevallig las ik net ergens anders een lijstje wat betrekking heeft op peuterdiarree. Nu heeft hij dat niet (denk ik) maar misschien dat ik me iig even aan dat lijstje ga houden.

Mi darmen es su darmen Star

Nog nooit een allergietest gehad, dietiste gaat via huisarts?
Hij zou trouwens ook meer vetten binnen moeten krijgen maar hij houdt alleen van droge meuk. Iemand daar nog een idee voor?
En thee? Ik ken een kind dat altijd diarree had tot ze geen thee meer kreeg. Heel raar.

Gefeliciteerd met lief Vierkantje nog, Kess.

Doperwt verliefheid is lief

Ja, ben naar arts geweest. Rug gaat stuk beter (hij voelde wel gespannen spieren/knoop maar verder niets vreemds) en Mier is ook weer beter. Heeft wel lang geduurd, maar nu eet hij weer en poept ook weer normaal.

Verder teleurstelling hier, want Ierenouders zouden gisteravond aankomen voor lang weekend hier. Maar gistermiddag was er ongeluk op Cork Airport. Nog over gehoord Star? Klein vliegtuig vanuit The Isle of Man neergestort. 12 inzittenden, 6 dood nu. Dus eigenlijk zijn we vooral heel blij dat Ieren-ouders leven en gezond zijn, maar vooral Chica heeft er toch wel moeite mee dat ze nu pas volgende week komen, omdat vliegveld nu dicht is.
Ik had het gelezen, van crash in Ierland inderdaad. Bah! Gelukkig Ierenouders niet aan boord, maar snap de teleurstelling wel. Fijn dat jullie weer beter zijn!

Trav, extra vet? Kroketten, frikandellen en veul mayo natuurlijk! Ehm.... eens even denken. Zuivel in de volle variant geven gaat het hem dus niet worden. Pindakaas? Daar zitten volgens mij gezonde vetten in. En verder vette vis zoals zalm?

Vies idee trouwens, dat jullie elkaars darmen zijn!
quote:Kezz schreef op 11 februari 2011 @ 12:32:

Vies idee trouwens, dat jullie elkaars darmen zijn!
Ik kan het nog viezer maken maar dat doe'k maar niet. Jullie zijn zo keurig!

Het gets Inad, dat nieuws had ik nog niet gezien.

Pindakaas lust hij niet en vis eten we 2x per week. Maar misschien ga ik toch eens een diëtiste bellen en om tips vragen, heb net nog even nagedacht maar volgens mij doe ik het al aardig goed. Kan geen verbetering verzinnen zoals ik er nu tegenaan kijk.
Dit kijkt Nemo nu:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven