Thuis!

11-12-2010 21:50 2129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat was ik ook zeker niet van plan!

Mam ik denk dat in onze bijbel niks over Pasen staat hoor. Staat écht geen paasei in.

Die onderste crocs met wit randje staan echt schattig bij die jongens hoor! Slippers vind ik ook niks omdat tenen bloot zijn. Liggen ook al open want een slaaaaaaaiding op slippers is niet zo'n goed idee kwam hij al achter.
Hoe zit het met die maten van de crocs, Trav? Valt het groot of klein? Dan kan ik een poging tot online bestellen doen...
Hoe vind je deze? Ook van crocs.

Op de site staat een sizing chart, ook in cm. Nee die gympen vind ik niet echt wat.

Wij gaan eieren zoeken, tjuuuhuuuuss!

Star kom eens online.
Braaf.

Aan tafel dames! Gaan jullie nog iets boeiends doen vandaag?
Lekker Trav! Don is werken. Ik denk dat ik met de jongens maar eens een speeltuin op gaan zoeken, ofzo. Heb jij spannender suggesties dan?
Ik wacht het weer even af. Als het niet zo warm wordt ga ik met Nemo een wandeling door het dorp maken. Wil hij al tijden. En anders gaat hij lekker buiten spelen en ik het huis dweilen van boven naar beneden.
Kijk, dat is nog eens een mooie tweede paasdag!
Ja wij vieren dit soort dingen altijd heel feestelijk.
Maar nu eerst koffie!!!

Iemand van jullie nog gisteravond die documentaire gezien over Ferrero surprise eieren?
Nee, vertel eens
Heb met open mond zitten kijken.
Vertel dan?!?

Hier staat een picknick langs het water op het programma vandaag, lekker buiten. Doperwtje vindt het ook leuk buiten, alleen jammer dat hij steeds in de modder/gras prutst en z'n vingers in z'n ogen stopt en dan uiteindelijk twee enorm ontstoken ogen heeft

Kezz, fijn dat de misselijkheid wat minder lijkt te worden! Hoe ver ben je nu?
Seks met eieren? Kinderarbeid? Slavernij? Verslavingen?
Klinkt goed Erwt! Wij keutelen in en om het huis vandaag. Ook lekker.
Seks met eieren

In en om huis is ook lekker, hier ook al twee dagen, dus nu tijd voor een picknickuitje. Ohnee, gisteren ook nog bij Xan's oma op de koffie. Xan's oma is bijna een eeuw oud en kan dus niet meer alles onthouden:

- ze was verbaasd toen we aanbelden (terwijl Xan de vorige dag had gebeld)

- had de verwarming op 26 graden staan ('want dat voelt zo lekker warm')

- had een soort roze lippenstift op waarmee ze Doperwtje kusjes gaf

- serveerde chocolaatjes bij de koffie die ook al enige tijd op een kamertemperatuur van 26 graden bewaard werden

Lief Omaatje Erwt . Staat roze Doperwt een beetj leuk?
Trav, ik ben nu stik nieuwsgierig ja.... Kom even door met verhaal. Kinderen zijn bijna vervelend dus nog een minuut of twee en dan moet ik weer iets met ze. Doortiepen dus graag.
Ik ben ook benieuwd, Trav. Ik vermoed dat er meer volwassenen zijn ie de surprises verzamelen dan kinderen.

Roze Doperwt.

Misselijkheid gaat inderdaad stukken beter nu. Voel me echt een stuk beter. Ben nu 14 weken. Over 2 weken zouden we een geslachtsbepaling kunnen doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven