tienerkamer
maandag 30 januari 2012 om 17:54
maandag 30 januari 2012 om 17:58
quote:fienne1205 schreef op 30 januari 2012 @ 17:50:
ze wil zelf eigenlijk niet zo veel als er maar een bed,bureau,kast, en toiletkastje staan...en het is niet de grootste kamer,
ideeën om het toch gezellig te maken?
Misschien is dochter al druk genoeg in haar hoofd en wil ze een lekkere rustige kamer waar ze goed kan slapen en lekker kan ontspannen en wil ze helemaal geen felle kleuren allerlei dingen aan de muur en ladingen kussentjes en frutseltjes.
Als dochter dat niet wil dan is het goed toch.
De meeste kinder/tienerkamers zijn tegenwoordig zo druk en kleurrijk ingericht dat ik het niet gek vind als je in die kamers maar moeilijk in slaap kan vallen. Dat is nog altijd de hoofdfunctie van een slaapkamer.
ze wil zelf eigenlijk niet zo veel als er maar een bed,bureau,kast, en toiletkastje staan...en het is niet de grootste kamer,
ideeën om het toch gezellig te maken?
Misschien is dochter al druk genoeg in haar hoofd en wil ze een lekkere rustige kamer waar ze goed kan slapen en lekker kan ontspannen en wil ze helemaal geen felle kleuren allerlei dingen aan de muur en ladingen kussentjes en frutseltjes.
Als dochter dat niet wil dan is het goed toch.
De meeste kinder/tienerkamers zijn tegenwoordig zo druk en kleurrijk ingericht dat ik het niet gek vind als je in die kamers maar moeilijk in slaap kan vallen. Dat is nog altijd de hoofdfunctie van een slaapkamer.
maandag 30 januari 2012 om 17:59
gezellig maak je het met haar eigen accessoires. Meestal dingen die je niet kant en klaar koopt maar die 'eigen' zijn.
Een kussentje met zelfgehaakte hoes bv, haar lievelingsknuffel van vroeger, gekke foto's van haarzelf en vriendinnen.
Ik had vroeger een prikbord hangen waar ik zelf plaatjes opprikte van paarden (toen ik 11 was) of van lekkere jongens/mannen (toen ik 15 was ).
Dus als jij zorgt voor de basis, dan zorgt zij zelf wel voor de extraatjes.
Een kussentje met zelfgehaakte hoes bv, haar lievelingsknuffel van vroeger, gekke foto's van haarzelf en vriendinnen.
Ik had vroeger een prikbord hangen waar ik zelf plaatjes opprikte van paarden (toen ik 11 was) of van lekkere jongens/mannen (toen ik 15 was ).
Dus als jij zorgt voor de basis, dan zorgt zij zelf wel voor de extraatjes.
maandag 30 januari 2012 om 18:23
Geen idee wat ze leuk vindt, inderdaad zelf kleuren laten kiezen van behang, en wat voor bed ze leuk zou vinden.
Ik zou zoiets als tiener wel geweldig hebben gevonden:
http://www.kidskamers.nl/ ... /07/barok-kinderkamer.jpg
Ik zou zoiets als tiener wel geweldig hebben gevonden:
http://www.kidskamers.nl/ ... /07/barok-kinderkamer.jpg
maandag 30 januari 2012 om 19:09
Als het niet de grootste kamer is dan is een hoogslaper een echte uitkomst.Er past een bureau onder én het is meteen een gezellig plekje voor toekomsig huiswerk.Of een hoogslaper en een apart bureau,kun je onder het bed een zitplek maken met lekker veel kussens in allerlei kleuren.Vinden onze tieners geweldig!
dinsdag 31 januari 2012 om 13:48