tips voor fijne verloskundige in Amsterdam
woensdag 25 maart 2009 om 22:47
woensdag 25 maart 2009 om 23:09
quote:fleurtje schreef op 25 maart 2009 @ 23:05:
Oh, je kon hem op meerdere manieren lezen....
Wat die vent van je vroeg, als in: die vent vroeg iets van je
Wat die vent van je vroeg, als in: die vent van jou, die heeft iets gevraagd. In dit geval: zo strak mogelijk dichtnaaien.
Maar jij bent idd niet genaaid!Volgens mij ben ik achterlijk
Oh, je kon hem op meerdere manieren lezen....
Wat die vent van je vroeg, als in: die vent vroeg iets van je
Wat die vent van je vroeg, als in: die vent van jou, die heeft iets gevraagd. In dit geval: zo strak mogelijk dichtnaaien.
Maar jij bent idd niet genaaid!Volgens mij ben ik achterlijk
donderdag 26 maart 2009 om 20:25
Fleur, lijkt me een strak plan!
Weet alleen niet of ik die geboortewinkel trek. Krijg nu spontaan heftige jeuk. Het klinkt bovendien erg eng. Voor je 't weet kom je de winkel niet meer uit zonder geboortesoof, borstvoedingscoach, pijnisfijn-goeroe. Kom je wel eens bij de Griek? Ik hang ook graag rond op de kinderboerderij. Net zoals de 5-jarige dochter v.e. vriendin van mij. Vriend en ik pasten 1 dag op en hadden 't plan met haar naar de dierentuin te gaan. Madame prefereerde echter de speeltuin boven de dierentuin. We hebben 4! uur daar doorgebracht. Volgende keer nemen we een thermoskan koffie mee etc. Het kind was er niet weg te slaan...
Ik ben trouwens ook een grote fan van de boekhandel, afgelopen week daar nog m'n slag geslagen
Weet alleen niet of ik die geboortewinkel trek. Krijg nu spontaan heftige jeuk. Het klinkt bovendien erg eng. Voor je 't weet kom je de winkel niet meer uit zonder geboortesoof, borstvoedingscoach, pijnisfijn-goeroe. Kom je wel eens bij de Griek? Ik hang ook graag rond op de kinderboerderij. Net zoals de 5-jarige dochter v.e. vriendin van mij. Vriend en ik pasten 1 dag op en hadden 't plan met haar naar de dierentuin te gaan. Madame prefereerde echter de speeltuin boven de dierentuin. We hebben 4! uur daar doorgebracht. Volgende keer nemen we een thermoskan koffie mee etc. Het kind was er niet weg te slaan...
Ik ben trouwens ook een grote fan van de boekhandel, afgelopen week daar nog m'n slag geslagen
anoniem_20062 wijzigde dit bericht op 27-03-2009 15:08
Reden: sorry privacy
Reden: sorry privacy
% gewijzigd
donderdag 26 maart 2009 om 22:32
Alice, kan niet anders of we hebben elkaar weleens ergens zien lopen 
Ik ben dol op die kinderboerderij, baal dan ook echt dat ie dicht is.
Te Ouzeri ben ik nooit geweest, wel vaak langs gekomen. Volgens mij kwam Tilalia daar wel, is ook stiekem een oud-wester.
Met de goede begeleiding trek je de Geboortewinkel wel, Summer is het ook gelukt. En das knap, want Summer is heel gevoelig met dit soort dingen en stond al op het punt met een gehele borstvoedingsset, perineumolie en het boek "praten met je ongeboren vrucht' naar buiten te gaan, he Summer?
Ik ben dol op die kinderboerderij, baal dan ook echt dat ie dicht is.
Te Ouzeri ben ik nooit geweest, wel vaak langs gekomen. Volgens mij kwam Tilalia daar wel, is ook stiekem een oud-wester.
Met de goede begeleiding trek je de Geboortewinkel wel, Summer is het ook gelukt. En das knap, want Summer is heel gevoelig met dit soort dingen en stond al op het punt met een gehele borstvoedingsset, perineumolie en het boek "praten met je ongeboren vrucht' naar buiten te gaan, he Summer?
vrijdag 27 maart 2009 om 15:04
Fleur!
BTW haal ffe wat privacygevoelige info van jezelf weg, helaas hangen hie ook laffe schurkjes rond die forummers gaan bedreigen als ze niet willen meewerken aan bepaalde zaken. Zie Overige, topic Verantwoordelijkheid Viva...
Ik haal ffe de bekende straatnamen weg, wij weten elkaar wel te vinden!
BTW haal ffe wat privacygevoelige info van jezelf weg, helaas hangen hie ook laffe schurkjes rond die forummers gaan bedreigen als ze niet willen meewerken aan bepaalde zaken. Zie Overige, topic Verantwoordelijkheid Viva...
Ik haal ffe de bekende straatnamen weg, wij weten elkaar wel te vinden!
vrijdag 27 maart 2009 om 15:16
Fleurtje en ik waren daar en zij had zich bijna een 'Hoe leg ik contact met mijn eicellen' boek aan laten smeren. Ze stond serieus al bij de kassa he? Ik had haar net optijd vast en heb haar huilend en gillend naar buiten moeten trekken. Ze wilde zó graag.
Kijk ze doet wel alsof ik het zo moeilijk heb allemaal en ja dat is soms ook zo. Soms ben ik ook wat zwakker dan andere dagen en dat van die borstvoedingsset is ook waar...Dat geef ik toe. Maar Fleurtje.. die komt daar elke dag.
Gister heeft ze nog 'Sperma in de dop' gekocht. Tsja..je houdt het niet tegen he.
Kijk ze doet wel alsof ik het zo moeilijk heb allemaal en ja dat is soms ook zo. Soms ben ik ook wat zwakker dan andere dagen en dat van die borstvoedingsset is ook waar...Dat geef ik toe. Maar Fleurtje.. die komt daar elke dag.
Gister heeft ze nog 'Sperma in de dop' gekocht. Tsja..je houdt het niet tegen he.
vrijdag 27 maart 2009 om 15:21
Maar als we nou eens met zijn allen tegelijk naar de Geboortewinkel gaan? Ik ben erbij hoor. Zonder Mini, dat dan weer wel, want die neem ik niet helemaal mee van de east side naar mijn werk in the west side. Op loopafstand natuurlijk van de Geboortehel. Of als we nou eens met zijn allen tegelijk bij Alverna gaan zeuren over zogenaamd harde avocado? (Tsja, nogmaals, boterzacht heerlijk...)
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
vrijdag 27 maart 2009 om 15:23
Dan moeten we een rolverdeling maken.
Ik zoek spulletjes voor een afscheidsritueel voor mijn placenta, Smollie is er langzaamaan aan toe om therapeutisch begeleid de navelstreng met haar peuter door te laten knippen, summer was dus in contact met haar embryo maar hij praat zo onduidelijk dus heeft prenatale logopedie nodig en fleur, iets met bachbloesems bij de bevalling tegen aardstralen?
Ik zoek spulletjes voor een afscheidsritueel voor mijn placenta, Smollie is er langzaamaan aan toe om therapeutisch begeleid de navelstreng met haar peuter door te laten knippen, summer was dus in contact met haar embryo maar hij praat zo onduidelijk dus heeft prenatale logopedie nodig en fleur, iets met bachbloesems bij de bevalling tegen aardstralen?
vrijdag 27 maart 2009 om 15:27
Summer, Je gaat me toch niet vertellen dat Fleur ook met een ergonomische antroposofische houten borstpomp rondloopt of hemel en aarde heeft bewogen om in het bezit te komen van een blije doos?
Het is toch niet besmettelijk he?! Ik ben wel geinteresseerd in het uitbroeden van m'n eieren; verkopen ze bijvoorbeeld een broedlamp waar ik onder moet liggen of hebben ze een boek over Natuurlijke Nestbouw? Ik waarschuw jullie: ik ben onder invloed van hormonen...
Kan niet voorspellen hoe een bezoek aan de geboortewinkel verloopt. Ik krijg of last van acute nesteldrang in de winkel wat kan leiden tot genante situaties of Beatrijs moet op bezoek bij dr Schoemacher voor behandeling in het achterkamertje.
Het is toch niet besmettelijk he?! Ik ben wel geinteresseerd in het uitbroeden van m'n eieren; verkopen ze bijvoorbeeld een broedlamp waar ik onder moet liggen of hebben ze een boek over Natuurlijke Nestbouw? Ik waarschuw jullie: ik ben onder invloed van hormonen...
Kan niet voorspellen hoe een bezoek aan de geboortewinkel verloopt. Ik krijg of last van acute nesteldrang in de winkel wat kan leiden tot genante situaties of Beatrijs moet op bezoek bij dr Schoemacher voor behandeling in het achterkamertje.
vrijdag 27 maart 2009 om 15:34
Ik vrees dat je na een bezoekje aan het geboortekanaal, die ivf wel op je buik kunt schrijven. Die gaan zich echt niet meer nestelen. Tenzij je een hele dikke grote buikband omknoopt, ter bescherming van de negatieve vibraties van het personeel. Kun je 'm gelijk omhouden als je naar de Dirk en Alverna gaat, das dan welw eer handig.
vrijdag 27 maart 2009 om 15:35
vrijdag 27 maart 2009 om 15:37
Ik ben er helemaal voor om gezamenlijk een bezoek te brengen aan de geboortewinkel. Ik wil eigenlijk wel in relatietherapie met m'n eieren. Ik ben namelijk erg teleurgesteld over hun prestaties tot dusver. Uiteraard ben ik niet te beroerd om mijn eigen rol hierin te onderzoeken. Wellicht dat een open gesprek en een groepsknuffel de lucht klaart zodat e.e.a. uiteindelijk leidt tot een unieke groepsprestatie. Wat denken jullie?
vrijdag 27 maart 2009 om 15:39
Ik denk dat het zinvol is, Alice, serieus. Maar misschien moet je je eieren eerst een brief laten schrijven waarin ze hun spijt betuigen van hun gedrag tot zover. Dan kunnen we misschien na het therapeutische bezoek aan de geboortehel meteen door naar het vondelpark om daar die brief ritueel te begraven. Dan móet het werken lijkt me.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
vrijdag 27 maart 2009 om 15:42
pas wel op, als je eieren TE positief benadert dan gaan ze van blijdschap springen. En een simultane eisprong middenin de geboortewinkel, echt, ik kan het niemand aanraden.
Ik had het ook en beatrijs zag het en die dwong me meteen mijn baan op te zeggen om de gesprongen eieren te begeleiden en te koesteren.
Ik had het ook en beatrijs zag het en die dwong me meteen mijn baan op te zeggen om de gesprongen eieren te begeleiden en te koesteren.