tips voor fijne verloskundige in Amsterdam
vrijdag 27 maart 2009 om 15:45
Tja een dergelijke brief schrijven moet natuurlijk wel onder deskundige psychologishe, spirituele begeleiding. In deze situatie laat ik m'n eieren niet ''schrikken''. Het blijft een precaire zaak. Gaan we nadat de brief is begraven/verbrand naar het blauwe theehuis. Er moet natuurlijk getoost worden met eigenhandig geplukte groene baringsthee.
vrijdag 27 maart 2009 om 15:53
Fleur: Sterker vanaf nu bid ik 3x per dag tot de paashaas. Dat ie maar een mandvol goede eieren aflevert. Dr Phil, ''I tell it like it is'', laat ik maar even voorbij gaan ivm ongewenst schrikken vd eieren.
Rosiero: een spontane eisprong kan ik me beslist niet permitteren. Daar zijn die hormoonprikken - die alles tijdelijk even plat moeten leggen zodat Dokter B. straks eieren kan gaan rapen - veel te kostbaar voor. Bovendien ben ik bang dat Beatrijs mijn eieren inpikt of opvreet. De natuur is wreed, dat weet je.
Ben dat verhaal van Fleur(?) over die gebakken eieren met spek in de geboortewinkel nog niet vergeten.
Rosiero: een spontane eisprong kan ik me beslist niet permitteren. Daar zijn die hormoonprikken - die alles tijdelijk even plat moeten leggen zodat Dokter B. straks eieren kan gaan rapen - veel te kostbaar voor. Bovendien ben ik bang dat Beatrijs mijn eieren inpikt of opvreet. De natuur is wreed, dat weet je.
Ben dat verhaal van Fleur(?) over die gebakken eieren met spek in de geboortewinkel nog niet vergeten.
vrijdag 27 maart 2009 om 15:57