tractatie groep 6
zondag 5 september 2010 om 16:15
quote:miet schreef op 05 september 2010 @ 16:14:
Bij mij in de groep werd vorig jaar op "bierglazen"getrakteerd.
Doorzichtige plasticbeker met onder in Chipito's en boven op een randje zoute popcorn.
Ze vonden het allemaal helemaal geweldig. Is geen snoep maar wel een zeer geslaagde traktatie.Dit vind ik ook een leuke traktatie!
Doorzichtige plasticbeker met onder in Chipito's en boven op een randje zoute popcorn.
Ze vonden het allemaal helemaal geweldig. Is geen snoep maar wel een zeer geslaagde traktatie.Dit vind ik ook een leuke traktatie!
zondag 5 september 2010 om 16:16
quote:miet schreef op 05 september 2010 @ 16:14:
Ze vonden het allemaal helemaal geweldig. Is geen snoep maar wel een zeer geslaagde traktatie.Deze heb ik net ook gezien op internet. Ik vroeg me juist af of dat geen ranzige combinatie was. Die chips met popcorn?
Ze vonden het allemaal helemaal geweldig. Is geen snoep maar wel een zeer geslaagde traktatie.Deze heb ik net ook gezien op internet. Ik vroeg me juist af of dat geen ranzige combinatie was. Die chips met popcorn?
zondag 5 september 2010 om 16:20
Joh, ik weet niet of jij graag chips om 10 uur eet, maar er is geen kind dat zegt"juf dit hoef ik niet hoor het is nog geen tijd"en over ranzige combinaties gesproken: Ja ik zou het ook niet kiezen, maar ze gingen er allemaal glad voor. Een kind lustte geen popcorn en dat werd gewoon geruild voor Chipito's.
Ze vonden het allemaal wel "stoer" en snappen echt wel dat dit de enige soort bier is die ze mogen. Het gaat om kinderen van 9 a10 jaar.
Ze vonden het allemaal wel "stoer" en snappen echt wel dat dit de enige soort bier is die ze mogen. Het gaat om kinderen van 9 a10 jaar.
anoniem_81853 wijzigde dit bericht op 05-09-2010 16:22
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
zondag 5 september 2010 om 16:25
Mijn kinderen (5, 9, 11, en zelfs die van 13)vinden traktaties waar wat meer aandacht aan is besteed juist wel leuk. Van gekleurde puntzakjes met snoepjes, cakejes met gekleurd glazuur (en spuitbussen slagroom mee om iedereen zelf te laten spuiten) tot een appel met zo'n grote gummi-worm. De leerkrachten krijgen hetzelfde en soms een bonbon. We hebben het ook wel eens andersom gedaan, de kinderen een bonbon en de leerkrachten een gezonde traktatie
zondag 5 september 2010 om 16:25
zondag 5 september 2010 om 16:41
quote:lavendelbloem schreef op 05 september 2010 @ 16:14:
[...]
Heel gek, met snoep heb ik helemaal geen moeite. Maar om 10.00 uur 's ochtends aan de chips, ik weet niet.
Bij ons werd het meestal later uitgedeeld, rond een uur of 11 En soms ook 's middags.
Maar ik heb het wel over een jaar of 15 geleden.
[...]
Heel gek, met snoep heb ik helemaal geen moeite. Maar om 10.00 uur 's ochtends aan de chips, ik weet niet.
Bij ons werd het meestal later uitgedeeld, rond een uur of 11 En soms ook 's middags.
Maar ik heb het wel over een jaar of 15 geleden.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
zondag 5 september 2010 om 16:45
quote:elninjoo schreef op 05 september 2010 @ 16:02:
vraag aan je kind waar ze zelf graag op getrakteerd zouden willen worden, kans is groot dat ze ook niet op die goedbedoelde knutsels zitten te wachten
voor wie maak je dat? om indruk te maken op de juf/mede ouders? om mede-ouders de loef af te willen steken?Als ik soms de traktaties zie die mijn zoon op de creche in zijn bakje heeft liggen compleet met fotootjes van het jarige kind dan schud ik mijn hoofd ook wel eens en denk ik: WAAROM?
vraag aan je kind waar ze zelf graag op getrakteerd zouden willen worden, kans is groot dat ze ook niet op die goedbedoelde knutsels zitten te wachten
voor wie maak je dat? om indruk te maken op de juf/mede ouders? om mede-ouders de loef af te willen steken?Als ik soms de traktaties zie die mijn zoon op de creche in zijn bakje heeft liggen compleet met fotootjes van het jarige kind dan schud ik mijn hoofd ook wel eens en denk ik: WAAROM?
zondag 5 september 2010 om 16:49
quote:superstar_2 schreef op 05 september 2010 @ 16:47:
Toen ik op de lagere school zat mocht je nog gewoon op bitterballen en minifrikandellen trakteren
Oh dat mocht op de basisschool van mijn kinderen ook nog hoor.
Ook wel eens warme worstenbroodjes gedaan.
En na de citotoets heb ik de klas altijd getrakteerd op tompoezen
Toen ik op de lagere school zat mocht je nog gewoon op bitterballen en minifrikandellen trakteren
En na de citotoets heb ik de klas altijd getrakteerd op tompoezen
zondag 5 september 2010 om 16:51
quote:Kipstra schreef op 05 september 2010 @ 16:49:
[...]
En na de citotoets heb ik de klas altijd getrakteerd op tompoezen Wow dat mocht op de basisschool van mijn dochter absoluut niet hoor,hooguit een zakje chips maar verder alleen maar gezond.
[...]
En na de citotoets heb ik de klas altijd getrakteerd op tompoezen Wow dat mocht op de basisschool van mijn dochter absoluut niet hoor,hooguit een zakje chips maar verder alleen maar gezond.
zondag 5 september 2010 om 16:51
quote:superstar_2 schreef op 05 september 2010 @ 16:47:
Toen ik op de lagere school zat mocht je nog gewoon op bitterballen en minifrikandellen trakteren Grappig. Ik weet niet hoe lang het geleden is, maar nu het niet meer mag, zijn er veel kinderen met overgewicht. Dus die ene keer een lekkere traktatie op school mogen we niet meer de schuld geven.
Toen ik op de lagere school zat mocht je nog gewoon op bitterballen en minifrikandellen trakteren Grappig. Ik weet niet hoe lang het geleden is, maar nu het niet meer mag, zijn er veel kinderen met overgewicht. Dus die ene keer een lekkere traktatie op school mogen we niet meer de schuld geven.