traktatie kdv

10-04-2012 08:49 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Mijn zoontje word volgende maand alweer 1

Heeft iemand tips wat te trakteren op het kdv?

En is het normaal om alleen de eigen groep te doen?

Of ook de buur groep? En voor de leidsters ook iets?

Alvast bedankt vool jullie reacties!
Traktaties die we hier tot nu toe op het kdv hebben gedaan:

- vingerpoppetjes op soepstengel

- vingerpoppetjes op zakje knijpfruit

- mandarijntjes met gezichtjes getekend en een parapluutje erin

- doosje rozijntjes met een paaskuikentje erop geplakt

- doosje rozijntje met een bootje eromheen geplakt

Voor de juffen neem ik meestal een doosje bonbons mee, kunnen ze die met z'n allen delen. Mijn kinderen trakteren ook alleen maar in hun eigen groep van die dag. Soms zie ik in het bakje ook wel eens traktaties liggen van kinderen die op hele andere dagen komen en die we niet eens kennen. Dat vind ik wel een beetje vreemd, er zitten in totaal misschien wel 40 kinderen in zijn groep, verspreid over 5 dagen, die krijgen echt niet allemaal een traktatie.
..
Ik heb een pak Snack-a-Jacks meegegeven. Ook voor de leidsters. Ik vind het echt onzin om voor een baby meer te doen. Belandt alleen maar in de prullenbak en dochter heeft het zelf helemaal nog niet door.
Hoor je de leidsters ook iets te geven? Dat heb ik bij de verjaardagen van mijn dochter helemaal niet gedaan!

Op haar eerste verjaardag heeft ze getrakteerd op een doosje rozijntjes met een roltoeter erbij. Op haar tweede verjaardag een pakje knijpfruit en een doosje rozijntjes verpakt als dier (kijk bij de Hema)

Ik ben absoluut niet creatief en ik ben ook niet van plan om voor tientallen euro's iets te geven. Dit was beide keren een paar euro in totaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven