Trendy kinderpyama's

17-03-2009 10:26 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde jullie even weten dat ik laatst iets leuks heb ontdekt namelijk: Playama. Het is erg leuk om cadeau te geven aan je kinderen of als kraamcadeautje o.i.d. Op ..reclame.. kun je zien wat ik bedoel..allemaal leuke verkleedsetjes/pyama's voor jongens en meisjes! Dus weet je een x niets om cadeau te geven kijk hier dan eens naar. Ik krijg erg veel positieve reacties op de prinsessen-outfit van mijn dochtertje!
Whoehahahahahaha......

Meid je moet nog veel leren om een geloofwaardige advertentietekst te schrijven!
Wat wilde ik nou toch typen?
Dag dag Yvonne. Droom maar lekker verder in je trendy pyama.
Overigens is het een klote site, behoorlijk onbetrouwbaar. Bestelde artikelen komen negen van de tien keer niet aan.
Ehm een pyama dragen ze toch in bed en je houdt toch geen show met je kind in pyama????

Enne reclame mag niet.....
Daar was ik nou mn hele leven naar op zoek! Een trendy kinderpyjama! En als je zo'n site maakt Yvonne mag je eerst wel even opzoeken hoe je het spelt.
Gek woord eigenlijk. Moet je een paar keer achter elkaar uitspreken. Pyjama pyjama pyjama pyjama
Klote woord vind ik het, ik schrijf het al-tijd fout!
Het zijn toch gewoon carnavaloutfits? Of zie ik dat nu verkeerd?
Doe mij maar gewoon lekker Hema.nl voor de kinderpyjama's.
Tjee 20 euries voor een pyama.Koop nog niet eens voor me zelf een pyama van 20 euro en dan voor onze knul die er zo weer uit is nee dank je.Die van de zeeman/wibra zijn prima of in de opruiming bij de prenatal.En dat dat voor 6 euro of zo kan ik er 3 van kopen.
quote:_Sungirl_ schreef op 17 maart 2009 @ 11:01:

Koop nog niet eens voor me zelf een pyama van 20 euro

Echt niet??

Verder is mijn hele dag nu goed, al jaren liep ik wanhopig te zoeken naar een trendy pyjama voor dochter, zodat ze hip en wel onder haar dekbed kan schuiven.....
quote:Yvonne78 schreef op 17 maart 2009 @ 10:26: Ik krijg erg veel positieve reacties op de prinsessen-outfit van mijn dochtertje!Mijn dochter haat prinsessenpakjes.
Deze pyjama's verkopen ze ook bij de Blokker in de aanbieding voor Euro 6,95!
Volg je hart. Dat klopt.
Joh, bij de Zeeman verkopen ze al jaren de verkleedpyama's. Neu, dat is allang geen gat in de markt meer. Reclame maken mag hier overigens niet, wist je dat, want anders heb je de voorwaarden niet gelzen mara ben je er wel mee akkoord gegaan. Pffff. Spammert.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Pauline65 schreef op 17 maart 2009 @ 11:05:

[...]

Echt niet??

Nee ik haal mijn nachtkleding 9 van de 10 keer bij de zeeman.

En bevalt prima.
quote:Yvonne78 schreef op 17 maart 2009 @ 10:26:

Ik krijg erg veel positieve reacties op de prinsessen-outfit van mijn dochtertje!Laat je haar dan in d'r pyjama naar school gaan? Of komt iedereen langs als ze ligt te slapen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven