** UITGEREKEND AUGUSTUS 2008**

21-12-2007 02:34 4902 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLftdBev.NaamBijz.Lucycat3322/7Kyan1e - 6315 gr - 65 cm caporice3326/7'Smurfje'3e - 5960 grTori23330/7Emma2e - 8210gr - 68,5 cmkimmutje2930/7Mila3e - 5440 gr - 54,5 cmSarah20063031/7Lucas1e - 7312 gr - 69 cm Reness371/8Sten2e - 6350 gr - 62 cm minny2351/8'Timo'2e - 6925 gr - 62 cm ericaatje392/8Roan1e - 8305 gr - 68 cm marEsol273/8Jasmijn2e - 3810 gr - 52 cmBessie852310/8Lucas1e - 8400 gr - 68 cm dametje272812/8'Prada'1e - 4070 grMorrie3214/8'Knorrie2e - 6750 gr - 63 cm _zaza_2715/8?1e - 3510 grNoukD2921/8Lieve1e - 3060 grSummel3424/8Fenna1e - 4460 grpebbles102728/8Eva2e - 5810 gr - 59,5 cmPolleke P2630/8Sofie1e - 7300 gr - 65,3 cmMarjanNH3730/8Marzoon1e - 7930 gr - 72 cm belly304/9'Nicolaas' 2e - 5946 gr - 61 cm nut294/9Jari1e - 7820 gr - 68 cm
Lieve Snok, wat verdrietig. Ik weet hoe het voelt... je verwachting om moeder te worden en voor een kindje te zorgen valt ineens in duigen. Pijnlijk. Veel sterkte en een dikke knuffel!

Liefs, Tori

PS Ik zal je uit het schema halen.
Tori..tis precies zoals je zegt.....Moest echt ff heel hard slikken...Je denkt in augustus voor het eerst mamma te worden...

Dank je....

Nogmaals iedereen heel veel plezier komende tijd....

x
*** sluipt even binnen voor Snok ***

Lieve Snok, wat een verschrikkelijk klote nieuws! Ik weet precies hoe je je voelt. Misschien wil je nu nog niet horen wat ik je ga zeggen, maar straks heb je er echt wat aan. Mij heeft het erg geholpen zo te denken...... Troost je, het gaat niet voor niks fout! De natuur doet haar werk en er heeft iets niet goed gezeten. Je weet nu in ieder geval dat je zwanger KUNT worden, dat is voor velen ook nog wel eens de vraag. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en natuurlijk heel veel succes met opnieuw zwanger worden.

Dikke Nadine

*** en is er weer vantussen ***
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Snok, wat een rot bericht! Hier kan je van alles op zeggen, maar alles is dan teveel... Heeeeel veel sterkte en dikke knuffel!

Caporice, wat een superbericht... een goede uitslag!! Hopelijk gaan er meer volgen.
Dank je Nadine....Ik begrijp helemaal wat je zegt en mijn ratio zegt dit ook maar mijn gevoel laat toch af en toe ff de tranen over me gezicht heen biggelen....

Ericaatje..jjj ook dank....jij genieten he?
Oh Snok, wat vreselijk dat het nu toch echt mis blijkt te zijn. En dan nu de miskraam afwachten, hoop voor je dat alles snel achter de rug zal zijn. Wens je heel veel sterkte toe .

Kwam even kijken of er al bericht was van Snok...

Wat ontzettend k** voor je...Getver! Dromen en verwachtingen die weer (voor even) de koelkast in moeten. Vervelend ook dat je nu moet afwachten wanneer het loskomt, kan me voorstellen dat je het nu allemaal het liefst achter de rug hebt. Sterkte en een hele dikke .
jeetje Snok, ik kan me voorstellen hoe kut je je voelt....ik heb vannacht ook slecht geslapen, maar snap dat het voor jou nogveel (!) erger is...

ik denk aan je...
Marianne dank je en ik denk aan jou! Wanneer moet jij weer voor controle? Hoop dat alles bij jou wel goed einde krijgt en je gewoon ondeugend/eigenwijs kindje krijgt
Ook ik kwam even kijken naar nieuws van Snok. Wat klote!! Heel veel sterkte!

Marianne, ook al geen goed nieuws. Maar toch nog wat hoop.. ik hoop met je mee en duim dat het de volgende keer ineens goed nieuws zal zijn!

Dubbel he.. maar ericaatje en caporice, van harte gefeliciteerd.

Caporice, wat ik niet snap is dat ze nu al kunnen zien wat het wordt. Dacht dat dat pas met minimaal 16 weken te zien was?
Hey zaza, ik had vorige week een vlokkentest ivn erfelijkheid. Ze kijken naar het DNA van het kindje (placentaweefsel), vandaar dat ze konden zien dat het een meisje is, 100% zekerheid. Bij de zwangerschap van de jongste was met 11 weken al wel een piemeltje te zien, maar hij lag dan ook met z'n kont naar achter en benen wijd , meestal zie je niets en ze zullen je dan ook nooit met zekerheid het geslacht zeggen.

Ik kreeg vandaag al het 1e roze shirtje...van m'n moeder, met de post. Ik had haar het maandagavond verteld, dinsdag op de bus en nu dus al binnen! De post hier kan wel snel gaan...
Wat een naar bericht Snok!! Ik had zo gehoopt dat het toch nog positief zou zijn.

Zeker nu je het de afgelopen dagen zelf ook al positiever zag.

Hele dikke knuffel van mij.

Je weet dat er theoritisch best een grote kans is dat je een miskraam krijgt en met zo'n grote groep die we hier hebben zou het dan een wondertje zijn als alles goed gaat maar af en toe mag je best op een wondertje hopen toch?
lieve snok, ik zal inderdaad een eigenwijs kind krijgen.. ach ja, what goes around...:-)

als je me wilt mailen dan mag dat hoor... marianneviva@hotmail.com

ik mag woensdag weer, om 9 uur...

vandaag lang met mijn moeder gepraat.... ze vertelde mij dat zij bij al haar kinderen (3) minder lang zwanger was dan ze dacht.... ze heeft me eigenlijk een schop onder mijn 'tere' billetjes gegeven en me verteld dat ik blij moet zijn... het hartje komt wel, zei ze.... ik heb er goede hoop van gekregen... ik was ook gewoon zo achterlijk vroeg met die echo's.... ik heb al gezegd: dit doe ik nooit weer op deze manier!
@caporice: gefeliciteerd met de goede uitslag van de vlokkentest. Toch spannend. En wat leuk dat je nu al weet wat het gaat worden, er zullen niet veel mensen zijn die dat al zo vroeg in de zwangerschap weten.

<<Big Hug>> voor Snok
Snok ik vind het heel erg voor je. Sterkte voor jou en Snok man.

Met mij gaat het prima, deze week wezen sporten (weer oppakken na de Kerst) maar ik merk dat het toch wel pittig is. Buikspieroefeningen doe ik op advies van het centrum niet meer, opbouw is ook uit mijn programma maar het is toch wel pittig.

Hoe gaat dat bij jullie?
Hee Sarah,

mijn sport tas staat al heel de week naast me om in de lunch of na t werk te gaan. maar ik heb echt geen puf... ben echt helemaal afgebrand na 17.00. Zooo moe, heel mijn lijf is moe. gewoon geen energie. Ik eet wel goed hoor! Ik heb ook heel veel dorst, hebben jullie dat ook? Kan wel blijven drinken! Ben blij als ik maandag alles aan de gyn kan vragen!
Ik heb ook weinig puf om te gaan sporten hoor NoukD maar vriend heeft nu ineens besloten maar eens wat gezonder te gaan leven (na een weegschaal moment, hihi). Ik zei al, ik ga dikker worden en dan ga je nu juist afvallen

Hier ook veel dorst en veel plassen :(
Ja, hier ook heel moe. Het is dat ik nog een dreumes rond heb kruipen anders was ik al lang mijn bed ingedoken. Sporten moet ik al helemaal niet aan denken maar ik probeer wel veel te wandelen met de kinderwagen.

Veel drinken en plassen, check! Vanmorgen ben ik met Floor gaan zwemmen en halverwege de les moest ik zoooo nodig plassen. Na het zwemmen dus heel snel het zwembad uit, douchen, Floor afdrogen en aankleden en toen eindelijk plassen terwijl Floor in de buggy zat. En ik was nog wel speciaal thuis geweest vlak voor ik weg ging.

Mijn borsten beginnen ook weer wat voller te worden nadat ze door een jaar borstvoeding in theezakjes waren veranderd.
OOh gelukkig dat ik niet de enige ben... ik wist niet dat een mens zoveel moeheid in zich kon hebben, ik slaap vaak al om 19.30 uur op de bank. Ik heb een flinke fulltime baan (eigen zaak) en had afgelopen weekend een feestje ivm mijn 5-jarig bestaan, dus deze week werk ik 11 dagen... ik loop inmiddels op het achterste van mijn tandvlees en kan niet wachten dat het morgen 16.00 uuur is en ik eindelijk weer een dagje vrij heb...

Ik sport ook niet meer, heb mijn squash abonnement opgezegd, want dat rennen met al best wel een dikke buik is best heftig.

En drinken en plassen... praat me er niet van.. ik heb er vooral 's nachts last van, moet soms wel 3-5 x mijn bed uit. Zo heb je ook hele gebroken nachten.Hihi, kan dus al wel oefenen als straks die kleine er is.
He Marianne heb je toegevoegd op msn....altijd handig

Dames wil toch even laten weten dat het goed gaat tussen oortjes...ik ben aan het nadenken wat ik ga doen...misschien proces toch versnellen door misschien een week te wachten ipv twee zodat natuur kans krijgt gang te gaan maar anders toch pil te vragen om boel op te wekken...Vind het emotioneel met vlagen vooral met mijn man...Toch eventjes knop om dat er nu in augustus geen kindje komt.

Maar ben wel postief...voel me ok en vandaag gewoon lekker bezig geweest.

Er dwarrelen nog wel vragen door mijn hoofd....maar antwoorden komen vanzelf of zijn anders niet meer nodig

x
Dag allemaal,

Snok, petje af zoals je alles oppakt...klasse! Hou je taai meid, je krijgt vast heel snel een prachtig kindje!

Hier vandaag een wat mindere dag......wat ben ik misselijk! Brrrrrr, gewoon de hele dag loop ik te kokhalzen en diep te zuchten zodat ik niet alles onderspuug. Moet ook zeggen dat mijn dochters vandaag een off-day hadden....wilde dat ik behang had want dan had ik ze daar achter geplakt. Ben door mijn misselijkheid gewoon vergeten om een afspraak te maken voor een echo...nu maandag maar even doen.

Las dat er zoveel meiden zijn met dorst....ik dus niet, moet echt moeite doen om wat te drinken...word er zo beroerd van. Nu weet ik dat het tijdelijk is, van mijn vorige zwangerschappen, maar op dit moment is het wel een belemmering.

Nou, ga even bij mijn mannetje op de bank zitten!

Toedels
Vandaag eerste echo gehad, hartje gezien en gehoord. het ukje, van kop tot kont 3,5 centimeter was wakker en bewoog de armpjes en beentjes. Ik vond het heel bijzonder.
Hoi meiden,

Ik lees stiekem met jullie mee, en wil toch even stiekem inbreken voor Snok.

Snok, ik herkende jouw verhaal vanaf de eerste druppel bloedverlies. Ik heb exact hetzelfde gehad, maar heb niet eerder gereageert omdat mijn verhaal wel een slechte afloop had, en ik je de hoop niet wilde ontnemen. Maar waarom ik nu reageer. Ik zou je willen aanraden om zeker eerder terug te gaan naar de gyn, want ik vindt weer 2 weken afwachten best onmenselijk. Toen ik mijn echo had (met 5eneenhalve week) was er ook alleen een leeg zakje te zien, en mijn gyn was meteen duidelijk, dit is niet goed, je mag een week wachten als je t zelf wilt, maar ik wil moeder natuur ook nu meteen helpen. Ik heb meteen pillen meegekregen, een dag of 3 later weer een echo, en omdat ze hun werk niet helemaal gedaan hadden meteen naar boven voor een (onverwachte) curretage. Het was even heftig, vooral toen ik wakker werd uit de narcose en toen het echt over was, maar achteraf vond ik het fijn. Ten eerste heb je toch weer wat controle over de situatie, ten tweede kun je dan het lichamelijke deel tenminste afsluiten en met een schone lei beginnen. Natuurlijk is het jammer, maar ik had heel sterk zoiets van, moeder natuur heeft het gewoon goed gedaan, het vruchtje was niet in orde. Ik werd 28 dagen na de curretage weer ongesteld, en 3 maanden later was ik weer zwanger (Julian wordt eind van de maand 1!). Mijn advies, trek meneer de dr aan zijn stropdas, laat nog een echo doen voor je eigen gemoedsrust, en dan gewoon aan de medicatie. Dan is het klaar en kun je gaan afsluiten. Sterkte in ieder geval, en het komt na deze tegenslag allemaal goed, let maar op!
Snok, klote allemaal. Veel sterkte!

Caporice, vandaar dat jullie het al weten. FIjn dat de test goed was. Dat zal een hele opluchting geweest zijn.

Ben ook erg moe ´s middags en slaap ook slecht ´s nachts. Irritant soms. Maar ja. Heb trouwens soms ook best wel heftig buikpijn.. Herkennen jullie dat ook? Heb soms wel het idee dat het ook met mn darmen te maken heeft, misschien drukken die dan wel weer tegen de baarmoeder aan die natuurlijk vrij gevoelig is..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven