** UITGEREKEND AUGUSTUS 2008**

21-12-2007 02:34 4902 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLftdBev.NaamBijz.Lucycat3322/7Kyan1e - 6315 gr - 65 cm caporice3326/7'Smurfje'3e - 5960 grTori23330/7Emma2e - 8210gr - 68,5 cmkimmutje2930/7Mila3e - 5440 gr - 54,5 cmSarah20063031/7Lucas1e - 7312 gr - 69 cm Reness371/8Sten2e - 6350 gr - 62 cm minny2351/8'Timo'2e - 6925 gr - 62 cm ericaatje392/8Roan1e - 8305 gr - 68 cm marEsol273/8Jasmijn2e - 3810 gr - 52 cmBessie852310/8Lucas1e - 8400 gr - 68 cm dametje272812/8'Prada'1e - 4070 grMorrie3214/8'Knorrie2e - 6750 gr - 63 cm _zaza_2715/8?1e - 3510 grNoukD2921/8Lieve1e - 3060 grSummel3424/8Fenna1e - 4460 grpebbles102728/8Eva2e - 5810 gr - 59,5 cmPolleke P2630/8Sofie1e - 7300 gr - 65,3 cmMarjanNH3730/8Marzoon1e - 7930 gr - 72 cm belly304/9'Nicolaas' 2e - 5946 gr - 61 cm nut294/9Jari1e - 7820 gr - 68 cm
Gedver Tori, sterkte met Emma.

Hier nog steeds veel snot en tranen, maar hij drinkt nog goed en is ook nog vrolijk dus hopelijk blijft het daarbij.

Hij rolt nu zo veel dat we hem ook met slaapzak en al omgekeerd terug vinden in bed ... kan er weinig aan doen geloof ik.

Pokke weer hier vandaag. Verveel me rot de hele dag binnen. Wat doe je met zo'n ukkie.
Snifff...ik ben uit de tabel gehaald....snifff (vast per ongeluk Tori, of met opzet nu je me hebt leren kennen op de meeting :P)

Kyan weegt nu 6315 gram 65 cm lang, geboren op 22/7 1e jongetje en ik ben inmiddels 33 jaar...haha

@ Ericaatje Was erg gezellig afgelopen zondag! Ga zo de foto's bekijken! Heb je nog mijn suikerbroodje geproefd? Nu niet meer doen hoor, na 1 dag wordt het taai!

Bij mijn zus was het gezellig. Ze vond de kraamcadeautjes erg leuk (vooral de naamstickers en de silly billyz slab). Het gaat erg goed met haar zoontje (prematuur 33 wkn) en weegt nu 3 kilo. Oefff wat is hij klein!

Ik moet weer aan 't werk! Doei
Even snel op het werk:

@Tori: ter verlichting van waterpokken schijnt een badje met havermoutvlokken goed te werken. Een washandje ermee vullen en daarmee de huid tijdens het badderen zachtjes inwrijven.
Goeiemorgen!

Jeetje wat vervelend voor Emma, die waterpokken. Zoals jij het beschrijft lijkt het me echt geen pretje! Hopelijk is het snel weer over. (Hoe lang duurt dat gemiddeld eigenlijk?)

Balen, Sarah, dat je werk niet doorgaat. Als je idd op Hyves zet wat voor iets je zoekt, dan kan ik ook mijn ogen en oren open houden. (aangezien wij in dezelfde plaats wonen...)

En, wat de tabel betreft... Ik ben inmiddels 26 jaar.

Vandaag lekker mamadag. Ik ga straks eens kijken voor een zwembroekje / zwemluier. Het zwembad heeft gebeld dat ik vanaf volgende week kan komen om te babyzwemmen. Iemand nog tips waar ik op moet letten? En heb je die dingen gewoon bij de Hema? Of moet ik naar de prenatal?
Zie in de tabel ook leeftijd staan: ik ben de jongste hier denk ik... 23 jaar.

@ Pebbles10 hij is zeker lekker aan het gewicht! Daar hoeven wij ons niet druk om te maken gelukkig!

@Sarah2006 wat leuk op jouw verjaardag. Mijn moeder is ook 10 aug. jarig, dus het was een super verjaardagscadeau voor oma haha!

Afgelopen vrijdag naar het consultatiebureau geweest. Zijn beentjes waren bij het meten niet helemaal even lang. Voor de zekerheid moet er een echo gemaakt worden.

Arts zei dat het misschien niets erg is (er mag wel 2 cm lengteverschil zitten in de benen ) maar om het helemaal uit te sluiten en/of om er optijd bij te zijn mocht er wel wat aan de hand zijn.

Ook kijken ze naar zijn rechteroor. Er zit al een maand wat gele korstjes in zijn oorschelp en het leek de arts wat ontstoken dus dat kijken ze ook meteen even na.

Vanmiddag dus een afspraak bij het ziekenhuis... vindt het wel spannend maar het zal allemaal wel meevallen!

Hij heeft verder helemaal geen problemen gehad o.i.d. dus dit is voor ons al heel wat. Wel last van eczeem gehad, heeft hij van mij. Ik zit (zeker na de bevalling, hormonen) helemaal onder het eczeem en volg nu lichttherapie. Heb 5,5 maanden bv gegeven maar hij kreeg steeds op dezelfde plaatsen eczeem als ik. Dus uiteindelijk toch besloten om eerder te stoppen met bv. Hij krijgt nu hypo-allergene flesvoeding en hij heeft helemaal geen eczeem meer. Alsof het door de bv doorgegeven werd...

Met mijn eczeem gaat het sinds ik gestopt ben ook stukken beter dus hopelijk verdwijnt het na een tijdje weer helemaal.

Een heel verhaal even, maar dan weten jullie weer even wat meer!
@polleke: bij ons in het zwembad raden ze zwemluiers af, gewoon een zwembroekje is prima. Die hebben ze gewoon bij de Hema of bij een kinderkleding winkel.

@sarah: balen van die baan zeg. Zeker als je alles al geregeld hebt. Had je je oude baan ervoor opgezegd? Ik moet zeggen dat ik ook wel blij ben als ik over 1,5 week door mijn proeftijd heen ben.

@bessie: dan ben je de jongste ja. Succes bij het ziekenhuis. Mijn oudste dochter heeft een spreidbroek gehad omdat haar heupjes niet helemaal goed waren. Hopelijk is er bij jullie niks aan de hand.

Gek dat dat eczeem van jou zo doorwerkte via de BV. Maar 5,5 maand is hartstikke goed hoor.

Maatje 74 voor sommigen!!!! Hier doet langzaam maatje 68 zijn intrede en dat vind ik al zo groot.

Mijn oudste heeft vorige week nog een broek maat 74 aangehad die weliswaar ietsje hoogwater was.
Joehoe! Ik ben niet meet de benjamin van dit forum! Ik geef het stokkie door aan Bessie. Heb jij overigens veel reacties gehad over je leeftijd? In mijn omgeving zijn er best wel wat mensen die 25 jaar jong vinden om moeder te worden. (Ik was ook de jongste op de yoga) En hoe was dat ij jou Pebbles, want jij was bij de eerste ongeveer net zo oud als ik toch?

Hier voorlopig ook nog geen maatje 74 hoor. Ik zit nog steeds op 62 / 68 (ligt er een beetje aan hoe het uitvalt)

Pebbles, weet je ook waarom ze zwemluiers afraden?

Bessie, succes in het ziekenhuis
Polleke ik heb jari zn zwembroekje bij de V&D gekocht. Hier ok geen zwemluiers, een broekje volstond. Schijnt dat baby's niet poepen in het water, en plassen ach dat spoelt wel weg.

Was laatst wat vroeg met zwemmen dus zat ff met hem op schoot te wachten en ja hoor....het werd wat warm bij mn benen...stond niet echt charmant zo'n nat badpak bij mn kruis

Bessie, welkom hier. Hoop dat je het net zo leuk en gezellig vindt hier als wij!

Jari gaat weer een stuk beter mee. Hij slaapt de nachten weer als nooit tevoren...lees van 20.00 tot 8.00. Hij zal er dan toch meer last van hebben gehad dan ik dacht. Morgen moeten we weer naar het CB dus dan kunnen ze gelijk kijken of zn oortjes en keel weer rustig zijn. Ben erg benieuwd hoe zwaar ie nu is, hij begint echt wel zwaar te worden om lang te dragen.

Wat een drama he nu met die kinderdagverblijven die bedreigd worden, en dan niets tegen de ouders vertellen. Ik zou woest zijn als ik dat hoorde.

Weer verder werken nu en dan vanavond ook nog tot sluit, dus laat. En morgen gaat Jari logeren bij mn ouders op het schip. 4 nachten lang...pfff hoe kom ik die dagen door

ps Tori ik ben ook weer een jaartje ouder geworden, de teller staat hier al weer op 29
Hoi Bessie, wat mij betreft ook prima hoor! Jij kent ons dus al....grappig.

@zwembad: op zwemles met dochter hoefden ze ook geen zwemluier aan, maar dat is per bad verschillend. Ik vind het ondingen, daar niet van hoor.

@Nut, dat zijn de betere nachten zeg! Hier heb ik ook niet te klagen, geef rond 23u nog wel de borst, maar verder slaapt ie meestal als een roosje. Hoe laat ben je thuis als je tot sluit moet werken? Vast heeeel erg laat. Succes! Is het minder "erg" als het je eigen zaak is? Trouwens: nog gefeliciteerd met je verjaardag!

@Ericaatje: wat goed van de positieve reisvibes: iedereen is dus lekker vakantie aan het boeken! Wij zijn nog steeds aan het nadenken. Maar zoals ik op de meeting al zei: bellyman is niet de makkelijkste als het over vakantie gaat....

@Tori: dat van die zemelen heb ik eerder gehoord. Wellicht het proberen waard. Zo zielig, zo klein en dan zoveel last. Gaat het inmiddels al wat beter?

@Sarah, wat erg zeg, van je baan. Ben je net helemaal klaar ervoor, moet je weer gaan zoeken.....Ben je erg van de kaart? In mijn vak is gelukkig genoeg werk, maar ik hoor nu ook steeds vaker in mijn omgeving dat mensen moeilijk werk vinden en/of ontslagen worden. Succes!

@Pebbles: we hadden het nog over kleertjes tijdens de meeting. Nou ik ben net helemaal los gegaan bij de Hennes. Er hing net nieuwe collectie en vooral voor Nicolaas hadden ze zoveel leuks...Voor mijn dochter niet zoveel (gelukkig) Nu dus maar weer even hand op de knip. Met Koninginnedag hier in Amsterdam ga ik weer op jacht naar merkkleding.

Ik ga morgen met kinderen 4 dagen naar mijn moeder. Gezellig logeren. Hoop op mooi weer, gaan we lekker wandelen. Ben benieuwd hoe mijn dochter daar slaapt. Het gaat wel beter met haar nachtelijke spookpartijen, maar vannacht was ze wel weer onrustig. Ze heeft bij oma een bedje waar ze niet uit kan stappen, dus misschien heeft dat een goede invloed.
Pfff, ben bek af...

Sofie heeft vandaag een ik-wil-niks-en-ik-vind-ook-niks-goed-dag. Ze ligt de hele tijd te mopperen. Ik heb al gekeken of ze koorts heeft, of er tandjes aankomen of dat ik iets aan haar merk dat aangeeft of ze ergens last van heeft, maar volgens mij is er niks. Ze wil alleen aandacht, maar als ze dan bij mij op schoot zit, vind ze het na 5 minuten ook wel weer welletjes en samen op het kleed op de grond houdt ze ook niet lang vol. Nu zit ze bij mij op schoot, lekker samen forummen...

Ze heeft wel een heel blitse roze zwembroek! Maar ook daar vrolijkt ze niet van op... Dan lijkt ze dus niet op haar mama, want die voelt zich altijd weer prima als ze iets voor zichzelf geshopt heeft !!

We hopen morgen weer op een betere bui.
Nou vanmiddag naar het ziekenhuis geweest. Was gelukkig allemaal goed en hij hoeft geen spreidbroekje! We gingen er al wel vanuit dat het vast niets zou zijn maar ben nu wel opgelucht dat het echt niets is!!

@Pebbles ja ben ook erg blij dat ik het tot bijna 6 maanden heb kunnen volhouden! Had ook alweer een griep voor de 2e keer en mijn lichaam moest zo hard werken om de bv weer op pijl te krijgen én dan ook nog het eczeem onder controle krijgen dus dat verergerd het ook wel! Bv neemt toch veel voedingsstoffen weg uit je lichaam. Maar hij heeft igg een goede start gehad!

@Polleke ja ik was ook de jongste op yoga maar hoefde me gelukkig niet echt te verantwoorden. Ik zat tijdens het begin van de zwangerschap nog wel op school bij meiden van 18/19 in de klas die net een vriendje hadden en ik was net getrouwd dus ze vonden het alleen maar spannend en erg interessant dat ze een zwangere klasgenoot hadden haha. Heb het nooit echt hoeven uit te leggen. Alle nichten van mij zijn ook onder de 25 jaar voor het eerst moeder geworden, zit in de fam. zullen we maar zeggen

@ kvd, hier ben ik erg tevreden over het kinderdagverblijf. We hebben een leuke, pittige leidster als contactpersoon en binnenkort ons eerste oudergesprek haha. Lucas heeft het er erg naar zijn zin. Hij zit in een "verticale" groep, leeftijd 0-4 jaar. Dus de oudste zijn helemaal weg van hem en andersom ook!

@ logeren, hier wordt al wel af en toe gelogeerd of niet? Hier durf ik het nog niet aan, zelfs niet bij mijn eigen ouders haha erg toch!!

Morgen nog even de HA bellen voor Lucas zijn oortje. Zo blijf je bezig in het medische circuit.
@Nut, mijn eerste reactie, wat vreselijk, 4 nachten zonder kind. Roan is nog nooit een nacht uit logeren geweest of dat we gescheiden van elkaar zijn geweest. Varen je ouders op het moment niet in de buurt dat hij zo lang weg is? In ieder geval heeel veel sterkte!

Mijn oud-collega is dus ook gaan varen, maar die hebben ook last van de kredietcrisis, liggen nu al weer een paar dagen stil kunnen a.s. maandag pas weer laden.

@Bessie, je bent er inderdaad vroeg bij, maar als het voor jou goed voelt, dan is het toch prima?

@Tori, dametje komt nog wel op het forum. Summel is ook al een tijd niet meer geweest. Die reageert ook niet op hyves.

@Sarah, wat erg zeg van je baan. Wat grappig dat jij bij de Rabo hebt gewerkt, ik heb daar ook 10 jaar gewerkt voordat ik met mijn eigen reisbureau begon.

Ik heb helaas geen vacature, zit nog steeds midden in mijn ontslagprocedure voor mijn personeel. Dat is niet makkelijk zeg, het CWI vraagt echt het hem van je lijf en keert je helemaal binnenste buiten, dus zo'n ontslagvergunning krijg je niet zomaar. Heb vandaag wel 2 gesprekken gehad met een stagiaire.

@Lucycat, je suikerbrood is heerlijk. Heb er zondagavond nog een stukje van geprobeerd en hem daarna ingevroren. Is hij dan ook niet lekker meer als je hem dan ontdooit?

@Belly, veel plezier bij je moeder!

Hier weinig nieuws, alles gaat nog steeds lekker. Roan heeft regelmatig een soort van slappe lach, is nog steeds een lekkere smikkelaar, slaapt werkelijk waar binnen 2 minuten als je hem in bed legt, komt ook nog steeds strak om 05.26 uur, maar sinds zondag krijgt hij geen laatste fles meer, hij kan nu doorslapen van 19.30 tot 05.26 uur. Heb lichte hoop dat ook die ontwaaktijd later gaat worden, ooit, voordat hij 16 is..
@ Polleke, wat leuk dat je volgende week ook komt zwemmen! De zwemjuf zei al dat ze gisteravond een heleboel nieuwe babies gebeld hebben, de afgelopen weken waren wij met 5 a 6 babies in totaal maar als het dus goed is vanaf volgende week een heleboel erbij. Bij ons in het zwembad doet de een een zwemluier, de ander een zwemluier + zwempakje en ik doe gewoon alleen een zwembroekje. Ik heb ook wel eens gehoord dat ze toch niet poepen in het water en die kleine plasjes worden toch snel afgebroken door het chloor. Tot volgende week!

@ Tori, ik ben inmiddels ook 30 dus als je toch de tabel aanpast :-)

@ Bessie, fijn dat Lucas geen spreibroekje hoeft! Wij kregen die uitslag eind december en dat was toch wel fijn. Inmiddels is de osteopaat ook helemaal klaar dus wij zijn erg blij.

@ helaas geen nieuwe baan voor mij

Ik heb er gelukkig geen job voor opgezegd (zat al tijdens mijn zwangerschap lekker thuis) maar wel creche geregeld per 1-3. Gelukkig is er niet die financiele noodzaak maar desondanks komt de crisis ineens wel een stuk dichterbij. Gek gevoel.

Morgenavond naar de 9 maandenbeurs met mijn zus, wij gaan lekker met de trein, wel zo relaxt. Ik heb er best zin in maar ben wel blij dat wij alleen 's avonds gaan, zo'n hele dag, moet er niet aan denken.

@ verse groentehap

Manlief heeft vandaag tijden in de keuken gestaan om allerlei potjes voor de diepvries te maken want je weet tenslotte maar nooit wat er in die kant-en-klare potjes zit (aldus manlief). Echt zo lief om te zien! Ons eigen avondeten gooi ik eigenijk nog niet door de blender, ik werk graag met kruiden en dat lijkt mij nog niet zo goed? Wie geeft er trouwens al vlees of vis? In vrijwel alle potjes in de winkel zit het al vanaf 6 maanden maar het lijkt mij zo vroeg of ben ik aan het mutsen?
hi,

ff snel, want ik was vreselijk in slaap gevallen maar moest nog iets voor mn werk afmaken en nu ook nog even hier langs waaien.

tabel is aangepast en lucycat je staat er weer in. niets persoonlijks...

pebbles/ belly, ik ken de zemelen ook. sinds gisteren knapt ze gelukkig op en op aanraden van de huisarts smeren we haar billen nu eerst in met daktarin en daarna zinkzalf. in bad heb ik balneum hermal gedaan en dat lijkt haar wel goed te doen. fijn om te zien dat ze weer lacht!

pollekepiekhaar, jij vroeg nog hoe lang het duurt. het kan tien dagen duren voor de blaasjes zijn ingedroogd. de vervelende dagen duurden voor emma van vrijdagavond tot gisteren. het is ook duidelijk te zien dat de blaasjes nu bijna allemaal beginnen in te drogen en de koorts is weg (hoera!)

ericaatje, summel had toch onlangs een foto op hyves gezet? en zaza, komt zij nog langs?

sarah, ik geef nog geen vlees. we zijn nog steeds een beetje aan het opstarten. met die w-pokken stond het ook even stil, maar vandaag heeft ze weer een fruithap gehad (bij gebrek aan een banaan in huis, olvarit bio 4 mndn peer-perzik gegeven, bleh wat is dat vies! ik proefde alleen maar zetmeel en suiker. emma was er ook niet van gecharmeerd) en ze eet mee van de groente 's avonds als dat voor haar geschikt is.

fijn bessie dat lucas een spreidbroek bespaard is gebleven.

nu heel snel mn bed in!!!
Heej wat een rabo-ers hier zeg. Ik ook, ex, 12 jaar lang!

Die balmed hermal heb ik ook gekregen voor de exceem van marzoon. Is goed spul want het heeft echt geholpen. Hij heeft nog wel een droge huid maar geen rode plekken meer.

Hier wordt ht inslapen overdag een heel stuk moeilijk want hij keert zioch continu om. Met of zonder slaapzak of voedingskussen eromheen, maakt niet uit, dus duurt zo een helf uur vooradt hij slaapt maar ik laat hem maar een beetje aanrommelen totdat hij echt begint te huilen.

Verkoudheid lijkt ook weer wat beter te gaan en dit keer heeft hij gewoon goed gedronken.
Oh trouwens, pebbles jij was het volgens mij die vroeg over aardappelen. Voor zover ik weet zijn aardappelen geen gluten, brood wel en daarom wacht je met brood totdat de baby wat ouder is. (maar kan het mis hebben hoor).
Brood bevat idd gluten en aardappels niet.

Wat grappig dat er hier zoveel rabo-ers zijn, ikke niet hoor heb allen rekeningen en hypotheken lopen daar, mij kost het alleen maar geld Mn zus heeft er trouwens ook gewerkt bedenk ik me net.

Ben net pas thuis, heb heel de dag in de auto gezeten, ben zo duf als een konijn ervan. Jari bij mn ouders gebracht, voor 3 nachtjes (had me verteld). En om eerlijk te zijn, zie ik er helemaal niet tegenop. Integendeel heb leuke dingen gepland en vindt t ook wel even lekker om niet te moederen.

Oja vanochtend met Jari op het cb geweest. 68 cm bij 7820 gram....een flink kereltje dus. jammergenoeg nog steeds 1 oor wat onrustig is, dus nu maar neusspray en in de gaten houden. Hij is er gelukkig niet meer ziek van en dat vindt ik t belangrijkste.

Ericaatje mn ouders zijn nu in A'dam met het schip. En ze vinden het leuk om de kleinkinderen te logeren te hebben. Mn nichtje van 1,5 is er nu ook dus mn moeder heeft het druk Gelukkig hebben hun ook nog geen last van de crisis. En jij dan, merk je dat er minder reizen worden geboekt of kun je dat pas op jaarbasis zeggen?

Pebbles veel plezier met wie is de mol vanavond, ik ga nog steeds voor Anniek.....
@Marjan: Gaan we ellkaar dan in real life ontmoeten woensdag op de zwemles??

@Tori: Fijn dat de blaasjes beginnen in te drogen. De foto op hyves zag er echt zielig uit...

@Logeren: Sofie heeft 1x gelogeerd bij opa en oma, omdat wij toen naar een bruiloft moesten. Ze was toen pas een week of 6 oud. Komende zaterdag gaat ze weer naar opa en oma, want dan willen papa en mama carnaval gaan vieren. Ik vind het ook wel moeilijk als ze weg is hoor, maar ik vind ook dat dat er een beetje bij hoort. Volgens mij is het zowel voor Sofie als voor ons wel eens goed. Maar 4 dagen achter elkaar... Ik weetniet of ik ze zo lang zou kunnen missen.
@nut... ik denk Jon...
Ha ik prijk nu bovenin! Cool

@ Ericaatje Invriezen heb ik nog nooit geprobeerd...heb mijn broodbakmachine pas sinds sinterklaas!

@ Kleding Hier nog 62 en begin van 68.

@Bessie Wat fijn voor je dat alles goed was! Een hele opluchting!

@Polleke Waardeloos zo'n dag. Soms wil Kyan ook niet meer in de box, maar dan zetten we hem wel eens even in de wipper voor de TV...zo aan het eind van de dag als je net moet koken bijvoorbeeld...
@Nut, ik merk absoluut dat er minder reizen worden geboekt, heb een achterstand van 48 %, al loop ik die deze week een klein beetje in, heb echt heeeerlijk geboekt deze week. Op basis van deze cijfers zit ik dan ook in de ontslagprocedure met mijn collega.

Leuk dat jouw ouders varen. Ik zal op hyves de naam van het schip van mijn oud-collega zetten, misschien kennen ze die wel. Zij vervoeren vnl. veevoer.

@Lucycat, hihi, jij bovenin, Roan gelukkig niet meer de zwaarste met zijn 68 cm. Bessie neemt nu het stokkie over

Enne, het kan prima invriezen. Heb vanmiddag nog een stukje genomen, smaakte prima!

@Kleding, hier voornamelijk 74, maar kleertjes van maat 68 die groot uitvallen ook nog wel redelijk veel.

Zo, en nu met kleine oogjes naar bed. Ben het zat, moe, gewoon ff bleehhh. Trusten allemaal!
@ ericaatje, ik zal Lucas het stokje geven haha!

@ kleding, ik heb ook al de maat 74 in gebruik. Het is soms nog wat ruim maar dat staat in ieder geval niet zo armoedig als te korte mouwen of een blote buik haha!

Verder gaat hier alles zijn gangetje! Sinds 3 dagen heeft hij een heus ritme gevonden. Dit had hij eigenlijk nog steeds niet en nu hij wat fruit en groente krijgt probeer ik steeds een vast ritme aan te houden qua tijd. Het werpt zijn vruchten af gelukkig!

@ doorslapen, gelukkig slaapt hij al heerlijk lang door. 's Avonds leg ik hem na de laatste fles om 18.30-19.00 uur in bed en rond 7 uur wordt hij zelf wakker! Heb ik lekker een lange avond en 's morgens moet ik toch vaak vroeg op dus dit is helemaal goed! Hij wordt ook niet wakker 's nachts om een speen. De speen is hier maar een maand of 2/3 gebruikt. Dus hij is heerlijk makkelijk!
Oooh, ik moet even zuchten.. mijn collega heeft onverwachts een weekje vrij genomen. Gewoon heerlijk om even het rijk alleen te hebben, kan ik lekker forummen

@Bessie, jaloers!!! maar ik bijf hopen dat Roan ook ooit zo'n nacht door gaat slapen. Van de week heeft ie het 1 x gedaan, maar dat was maar 1x. Nu weer twee nachten niet wakker te krijen voor de laatste fles, en dan lekker om 03.30 uur komen en gaan liggen krijsen Wel weer even wennen die gebroken nachten. Mijn moeder zegt altijd: "de aanhouder wint".
Nut, ik denk ook dat het Jon is hoor!
Hier zijn we lekker begonnen aan een weekje carnavalsvakantie. (lang leve het onderwijs) Zit nu lekker met laptop in de bank, Sofie speelt in de box, manlief is carnaval vieren... Lekker relaxed. Zometeen Wie is de mol kijken bij uitzending gemist.

@Ericaatje en Bessie: inderdaad lekker stevige mannen hebben jullie. Van Lucas heb ik nog geen foto;s gezien, maar Roan vind ik er toch gewoon "in verhouding" uitzien hoor. Ik ben benieuwd wat sofie weegt en hoe lang ze is. Ik ga maandag wegen, maar ze heeft wel heel stevige billen bovenbenen vid ik. (Tja, dat heeft ze (helaas) van haar moeder meegekregen. )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven