** UITGEREKEND AUGUSTUS 2008**

21-12-2007 02:34 4902 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLftdBev.NaamBijz.Lucycat3322/7Kyan1e - 6315 gr - 65 cm caporice3326/7'Smurfje'3e - 5960 grTori23330/7Emma2e - 8210gr - 68,5 cmkimmutje2930/7Mila3e - 5440 gr - 54,5 cmSarah20063031/7Lucas1e - 7312 gr - 69 cm Reness371/8Sten2e - 6350 gr - 62 cm minny2351/8'Timo'2e - 6925 gr - 62 cm ericaatje392/8Roan1e - 8305 gr - 68 cm marEsol273/8Jasmijn2e - 3810 gr - 52 cmBessie852310/8Lucas1e - 8400 gr - 68 cm dametje272812/8'Prada'1e - 4070 grMorrie3214/8'Knorrie2e - 6750 gr - 63 cm _zaza_2715/8?1e - 3510 grNoukD2921/8Lieve1e - 3060 grSummel3424/8Fenna1e - 4460 grpebbles102728/8Eva2e - 5810 gr - 59,5 cmPolleke P2630/8Sofie1e - 7300 gr - 65,3 cmMarjanNH3730/8Marzoon1e - 7930 gr - 72 cm belly304/9'Nicolaas' 2e - 5946 gr - 61 cm nut294/9Jari1e - 7820 gr - 68 cm
Iedereen een beetje bijgekomen van de paasdagen?

Ik ben al druk bezig op de babykamer.. tenminste met leeghalen van alle "troep" die er nu staat.

@ Minny, ik ben er zeker al aan gewend hoor, het was gewoon even de schrik en de gewenning. Heb afgelopen donderdag heerlijk mannenkleren lopen shoppen, heerlijk.

Nu achteraf denk ik ook dat ik veel meer een jongensmoeder ben dan een meisjesmoeder. Vind de jongensnaam nog wel heel moeilijk, maar loop nu toch al een paar dagen met een leuke jongensnaam in mijn hoofd. En ik krijg van iedereen zulke leuke reacties, vertel het maar gewoon, kan mijn mond toch niet houden. En iedereen is het er over eens... jongens trekken (over het algemeen) veel meer naar hun moeder dan meisjes.... komt in mijn situatie dus goed uit!!

Heb vandaag een mooie reiswieg gekocht (Mutsy Urban Rider), ga ik zo ophalen. Ben er zo happy mee. Past helemaal bij de kinderwagen die ik al heb (ook een Mutsy Urban Rider).
@pebbles, huh plassen onder de douche? Toch niet iedere x als je moet? Dan kan ik wel onder de douche blijven staan!

@supermuts, beterschap!

@minny, haha leuk, jij spulletjes voor de kleine en manlief n motor. Rijd je zelf ook?

@ verlof, hier ga je niet van te voren met verlof maar geeft de dokter aan wanneer je minder moet gaan werken. Zo blijft de 16 wk verlof na de bevalling gewoon staan. Waarschijnlijk ga ik 2 maanden van te voren 50% werken en een maand voor de uitgerekende datum met verlof. Tenzij ik me dus goed voel en wel graag wil werken.

Wij hebben nog geen grote aankopen gedaan voor de baby. Wel heel veel kleren en rompers, zoo schattig. Kan me haast niet voorstellen dat mijn kindje dat straks aanheeft!
Hoooi

De 20-weken echo vorige week was super!

Alles zit er op en eraan en alles doet het, dus het ziet er allemaal hartstikke goed en gezond uit!

Het geslacht weten we wel, maar niet zeker.

Het kindje had de beentjes tegen elkaar.

En omdat ik nu dubbel nieuwschierig geworden ben heb ik maar een afspraak gemaakt voor een prectecho.

Die krijg ik op 15 april!

(ik zeg niet wat het word hoor )

Vanmorgen naar de VK geweest en alles was ook daar weer goed.

Ik voel me verder ook goed, behalve (nog steeds) de moeheid.

Hebben jullie al nagedacht over thuisbevallen en of in het ziekenhuis bevallen?

Ik heb eigenlijk geen idee wat ik ga doen, st enorm te twijfelen.

Waar gaat jullie voorkeur naar uit?

NEFF, hoe was jou echo?

Ericaatje, je kan best leuke dingen kopen voor jongens he?

de babykamer, die moeten wij ook nog leeghalen, weinig zin in...

(naja, babykamer in orde maken wel, maar de rommel opruimen niet )

Nouk, wat apart zeg dat je dokter aangeeft wanneer je minder gaat werken.

Ik vond juist die weken vòòr de baby er ws heerlijk.

druk met de nesteldrang enzo hihi

En deze keer is het hartje zomer, dan lijkt het me helemaal lekker om op tijd vrij te zijn, lekker rustig aan doen en met mijn dikke pens in het zwembad hangen!!

ik zal mijn zoon even op bed brengen.

Doei Doeiii
Hoi,

zo hier weer aan het bijkomen van de paasdagen, niet gevierd moest beide dagen werken, maar mensen zijn met deze dagen toch net even wat "gezelliger" dan anders.

Fijn Maresol dat je echo goed was, kan me voorstellen dat je nu helemaal nieuwschierig bent geworden naar het geslacht.

Ooh Ericaatje, wat goed dat je al begonnen bent met opruimen, hier nog niet, ben iemand van het uitstellen dus dat zal ook nog wel even duren.

Minny, leuk dat je kleertjes heb besteld, wat is een leuke site voor kleertjes?

@Verlof; nog geen idee, denk tot zolang ik het vol hou, alle uurtjes die ik zelf werk zijn toch weer mooi meegenomen. Maar heb wel met vriend afgesproken dat ik wel minder ga werken, dan ben ik er alleen als er geopend wordt en afgesloten en dan nog als het echt druk is.

@bevallen; moet in het ziekenhuis, had geen voorkeur en denk nu maar dat het wel fijn is dat ik de bende dan thuis niet heb... Mijn zus is wel 2 keer thuis bevallen en dan ben je wel lekker in je eigen omgeving. Dus denk dat beide voor en nadelen hebben.

Even voor de tabel;

13 mei pretecho

29 april gyn
Jeetje, ik ben echt al een hele tijd niet meer op 't forum geweest... . De tijd gaat snel...ben nu al weer 23 weken, alles gaat goed weinig nieuws. Helaas niet veel tijd om te reageren, moet nog even wat brieven afmaken, die moeten straks op de bus, niet mijn favoriete klusje, vandaar dat ik een beetje aan 't surfen ben, erg...
Hallo,

Hier ook aan het bijkomen van de paasdagen ! Heerlijk dat het weer een 'gewone' dag is !

Wij zijn ook nog niet bezig met de babykamer.. Krijgen volgende week de sleutel van ons huis en dan kijk ik verder !

Ik moet in het ziekenhuis bevallen, weinig keus.

Bij de andere 2 wilde ik ook thuis bevallen, maar moest bij beide uiteindelijk naar het ziekenhuis ! Dat was echt een grote domper voor mij !

Mijn zoon had een arm langs zijn hoofd en moest met de verlostang worden verlost, ik was toen ook al ruim 33 uur bezig ! Ben met de ambulance naar het ziekenhuis vervoerd. En bij mijn dochter werd er een onregelmatige hartslag ontdekt dus moest ik aan de ECG in het ziekenhuis. Uiteindelijk bleek ze stress van de bevalling te hebben( zo klein en dan al stress haha) bij haar ben ik 2,3 liter bloed verloren omdat de placenta niet losliet ! En daarom mag ik niet thuis bevallen maar moet ik onder begeleiding van de gyn bevallen !

Ik hoop op een vlekkeloze bevalling ! Bevallen is niet echt mijn ding !!

Ik ga zoon helpen bij een spelletje dat hij niet snapt !

Tot later,

Gr. Kim
Kimmetje, zo he, dat is behoorlijk heftig geweest dus, die bevallingen van jou!

Mijn bevalling was wel 'pittig' en 'zwaar' maar gewoon thuis.

Het ging wel heel snel op zich, hij was er binnen 5 uren vanaf het moment dat de vliezen braken.

Ik heb wel 2 uur persweeen gehad, maar de kleine wilde er niet uit.

De ambulance werd gebelt , maar toen die er was kwam de kleine ook al.

Ik moets echter wel mee naar het ziekenhuis want de placenta liet niet los en ik ben bijna helemaal uitgescheurd (sub-totaal ruptuur) en een knip.

Dus ik moest onder narcose gehecht worden.

Ik vond het ook een enorme domper dat ik alsnog naar het ziekenhuis moest, zo direct na de geboorte.

Echt heel jammer, maar helaas noodzakelijk.

Vandaar eigenlijk mijn twijfels...

Ik wil het liefst thuis, maar aan de andere kant, in het

ziekenhuis ben ik maar meteen te plek.

Moeilijk beslissen hoor...
Maresol, tjaa ik wil ook echt van te voren vrij zijn. Wij hebben zo'n groot opblaasbad en n buitenzwembad in het dorp en ben echt van plan daar de laatste maand van mijn zwangerschap door te brengen. ik ga er dan ook maar vanuit dat als ik aangeef niet meer te kunnen werken dat in orde is. mijn bazin die zelf ook zwanger is zei dat ze wel verwacht dat ik eerder ga stoppen, vooral omdat het hoogzomer is.

@bevallen, in een kliniek /ziekenhuis, thuis bevallen is hier geen optie.

Jeetje Maresol en Kim, lijkt me inderdaad tegenvallen als je dan alsnog naar het ziekenhuis moet, je stelt je er toch wel op in dat het lekker thuis kan.

hier verder alles OK. Volgens mij krijg ik keelontsteking. Mooi balen, drink nu maar liters thee met honing in de hoop dat het gauw weg is! Fijne dag allemaal!
Hi,

Hier alles oké. Heb een paar dagen griep gehad, maar da's nu weer over.

Iedereen gefeliciteerd met de goede echo's!

We hebben al wel ideeën voor de kamertjes van de kids, maar zijn nog niet begonnen. Zoon krijgt mooie muurstickers en dochter een zuurstokroze wand, mmm, heerlijk om daar wat moois van te maken!

Ik ga 19 juni met verlof, zes weken van tevoren. Na het verlof neem ik nog wat ouderschapsverlof en vakantie op, zodat ik 1 november weer ga starten.

Het is de bedoeling dat ik in het ziekenhuis ga bevallen. Zoon was er in 3 uur 45 min en ze zeggen wel dat het met een tweede sneller gaat, dus bij de eerste tekenen sta ik in de startblokken! Eerder wilde ik altijd thuis bevallen, maar ik vind het nu een veel relaxter idee dat ze meteen kunnen handelen, mocht er iets loos zijn. En inmiddels zijn de verloskamers in het ziekenhuis heel mooi ingericht met gekleurde banken (voor manlief, vanzelfsprekend), tv en stereo. Dus dat gaat vast helemaal oké.

Meiden, ik ga weer wat doen!

Tot later,

Tori
Hallo dames!

Nou ik heb de Paasdagen van mijn leven gehad. Ik had jullie toch verteld dat ik het eerst wel een beetje moeilijk vond om mijn ouders te vertellen dat ik zwanger was? (niet getrouwd, bijna 3 jaar een relatie).

Nou mijn broertje van 25, in april heeft hij 1 jaar een relatie met zijn vriendin, beiden studeren nog en hebben geen inkomen handen met de Pasen een mededeling. Zijn vriendin is 12 weken zwanger. Wie mijn ouders kent weet dat dat invalt als een bom en dat het eigenlijk wat hun betreft totaal niet gepast is om dat vlak voor de familie gourmet even te droppen.

Mijn moeder vroeg op een gegeven moment of het gepland was. Toen bleef het stil, te lang stil en toen zei mijn broertje van wel. Alleen jammer dat hij +- 1 maand geleden tegen mijn moeder had gezegd dat hij de komende 10 jaar nog geen kinderen wilde.

Misschien dat ik mij dit nieuws zo aantrek omdat ik zelf zwanger ben en hem eerst nog een paar jaar freewheelen gegund had, hij wilde gaan reizen, beetje freelancen en wordt nu in een keurslijf "gedwongen".

Gisteren hadden mijn ouders en hij een kort gesprek, ik ben op redelijk snel de hond gaan uitlaten want ik kon het niet meer aanhoren. Mijn moeder vroeg wat hij het kindje te bieden heeft, nou zegt hij mijzelf. (hij werkt mijn nichtje en neefje altijd met raket snelheid uit zijn buurt en dat moet nu een kind opvoeden?).

Ik heb geen idee meer wat ik er van moet denken, zelf heb ik het (slechte idee) dat zij hem er een beetje ingeluisd heeft. Zij gaan nu maar samenwonen in de schuur van haar ouders (ze wonen nu allebei nog thuis), haar vader is bezig daar een kleine studio van te maken maar dit doen ze zonder bouwvergunning dus mijn broer kan daar officieel niet eens ingeschreven worden op het adres.

Ik vind het vreselijk en heb al 2 nachten slecht geslapen :(
He Sarah, onverwacht is natuurlijk niet altijd slecht nieuws. En ik vind 25 zelf ook niet zo belachelijk jong. Kan me voorstellen dat je je broer liever eerst had zien willen genieten van het leven, maar een kindje is ook zwaar genieten. En misschien zei hij dat van dat nooit kinderen willen hebben maar om zichzelf in te dekken. Hebben man en ik namelijk ook altijd gedaan. Alleen toen we echt wilden hebben we het maar tegen de familie gezegd omdat we niet wilden dat zij dachten dat onze zoon ongewenst was, of dat ik man erin geluist had.

Misschien helpt het als je eens lekker met je broer uit gaat eten en er met hem over praat? Dan kan je het misschien van zijn kant zien. Zoals het nu is is zijn vriendin zwanger, dat kan nu toch niet veranderen en hebben ze waarschijnlijk meer aan meeleven en positiviteit? Succes hoor, weet dat het niet meevalt, vooral niet met kleine broertjes/zusjes...
Hier is alles verder goed, zit weer een week thuis. We hadden in het weekend bijna een ongeluk (een auto schoot op de weg zonder voor ons te stoppen en wij waren op een voorrangsweg) Man moest heel hard remmen en uitwijken en de riem schoot strak in mijn buik. Nu is mijn rechterkant van de buik gekneusd en heb ik pijnlijke steken in mijn ks litteken. Dus moet ik een week rust houden en niet tillen om te zorgen dat als het litteken van binnen gescheurd is, dat het dan kan helen. Even schrikken en hier wordt voortaan met een kussen onder de veiligheidsriem gereden!! Met ons kindje was trouwens alles goed. Zoon sliep in zijn kinderstoel en was helemaal slap wat altijd beter is bij zo'n incident en friemeltje in de buik was vrolijk op en neer aan het stuiteren en is volgens mij gisteren de hele dag sterretjes aan het jagen geweest nadat ik nogal zware pijnstiller had gekregen (en mama was ook zo high als iets..)
@Nouk, Hoe is het nu met je keel ? Helpt de honing?

Ik dacht ook mijn portie wel gehad te hebben een paar weken terug, helaas, ben weer snotverkouden en weer een zere keel.

Ga ook maar eens aan de thee met honing.

@Tori, leuk idee die muurstickers, bestel je die via internet ? Ik wil nl. op het baby-kamertje het versje van 'naar bed, naar bed zei duimelot' !

@sarah, kan me voorstellen dat je bent geschrokken, maar Ik wil je wel feliciteren met je as. tanteschap!

Waarom denk je dat zijn vriendin hem erin heeft geluisd?

@bloempje, wat schrikken zeg!! Gelukkig sliep je zoontje ! Voel je je al iets beter? Werken de medicijnen ? (en had je een goede trip ) haha ?
Hey Dames,

@Sarah Wat een nieuws! Wat me wel opvalt is dat ouders (bij mijn vader heeft dat ook wat lang geduurd bij mij) steeds langer hun kinderen als kinderen blijven zien. Op je 25e ben je in principe toch in staat zelf keuzes te maken en verantwoording te nemen? Misschien is het niet de makkelijkste weg, maar als je broer en zijn vriendin hiervoor kiezen is dat aan hen.

@Bloempje schrikken zeg! Blij dat het goed is afgelopen.

@ Caporice Fijn om te horen dat het goed met je gaat.

Gisteren de 20 weken echo gehad. Baby zag er goed uit, goed op schema qua groei en alle orgaantjes in orde. Echoscopiste vertelde dat de navelstreng slechts 1 slagader bevat in plaats van twee. Dit geeft een grotere kans op groeivertraging, vroeggeboorte en afwijkingen aan nieren of hart. We krijgen daarom over twee weken een extra echo bij de gynaecoloog om te kijken of de groei goed blijft en of het hartje, wat nu niet helemaal goed te beoordelen was, in orde is. Hoewel ze zei dat we ons geen zorgen moesten maken deden we dat natuurlijk wel. Thuis het e.e.a. opgezocht en ik had toch nog wat vragen. Ik heb gevraagd of de gynaecoloog ons wilde terugbellen na haar spreekuur en dat heeft ze gedaan, heel netjes. Na uitleg waren we iets geruster, met name omdat alle overige dingen (mooie uitslag combitest en verder goede 20w echo nu) goed waren. Bij een ontbrekende slagader is er in 80% van de gevallen verder niets aan de hand. Enfin...afwachten maar. We weten wat het wordt, maar willen dat geheim houden. Zijn er wel heel blij mee. Gezond kind is echter het allerbelangrijkste.

Voor de tabel: 8 april echo gyn, 16 april VK
Tjee Bloempje, dat was schrikken! Gelukkig hebben jullie er weinig aan over gehouden. Tijdens m'n vorige zwangerschap heb ik op een gegeven moment de veiligheidsriem in de gesp gelaten. Dan instappen en het deel wat over je borst kruist, over je hoofd heen trekken. Had dat misschien kunnen helpen, tijdens jullie bijna-ongeluk?

En Lucycat, spannend voor jullie zeg, die echo... Op zich heel goede kansen met 80%, maar ik kan me voorstellen dat je toch wel zorgen maakt. Ik hoop met jullie op een goede echo op 8 april!

Kimmutje, kijk eens op www.debijzaak.com Volgens mij kan je daar dat rijmpje vinden. Ik vind www.kleinezebra.com ook mooie muurstickers hebben (maar daar vind je volgens mij geen teksten).

Grtjs, Tori
Zo Sarah dat zijn idd Pasen die je niet snel zult vergeten.

Hoop dat iedereen het snel kan accepteren en dat zij je broer er niet in heeft geluist. Heb je nu ook een beetje het idee dat jouw zwangerschap wordt overschaduwt door die van je schoonzusje? Succes ermee.

Lucycat; succes op 8 april met de echo, Wat goed dat jullie de gyn hebben gebeld, zo zijn toch je eerste vragen beantwoordt.

Kimmutje; je kunt ook kijken bij www.fraaifraai.com voor de muurstickers.

Bloempje; brr dat is schrikken zeg, gelukkig is het goed afgelopen en hebben jullie er niets aan overgehouden.

Maar zo'n gordel die kun/moet je toch op de normale manier blijven dragen?

Hier alles oke, voel de kleien steeds een beetje meer en dan met name s avonds als ik uitgeteld op de bank lig. Vermoeidheid is overdag nu wel minder geworden maar als ik een bed zie dan ben ik toch echt wel vertrokken hoor!

Voor iedereen een fijne dag,

X Nut
Hallo allemaal!

Echo is prima gegaan vorige week, wat een wonder dat je alles zo kunt bekijken, vond alles geweldig om te zien. De botten, de organen en alles zag er goed uit. Toch weer een opluchting. En het wordt (bijna zeker) een jongen. Toch leuk om te weten.

Sarah, wat een schok moet dat geweest zijn! Mijn zus studeerde ook nog toen ze zwanger was van de eerste (volgens mij ook niet echt gepland) maar ze wilden wel beide kinderen toen. Mijn ouders waren echter vooral blij.

Bloempje, zo, das niet leuk, maar het lijkt gelukig mee te vallen. Beterschap!

Lucycat, dat was wel even schrikken, toch wel fijn dat het ontdekt is, voordeel van die screening bij de 20 weken echo. Succes met de andere alvast.

Deze week het kamertje ontruimd en geverfd en behang geplakt met hulp van onze beide moeders, das echt geweldig!

Kamer wordt wit met een bahangstrook met boerderijdieren. Heb ook nog stickers van de boerderijdieren, die gaan we opplakken als de meubels staan. Zaterdag komen de meubels (via marktplaats gekocht).

Jeetje Sarah dat is idd wel sneu. 25 vindt ik ook wel jong voor n jongen hoor om vader te worden. Maar goed, ga idd lekker met hem eten ofzo om zijn verhaal te horen.

Jeetje Bloempje daar ben je ook mooi klaar mee, omdat iemand anders niet op zit te letten! Ik moest vanochtend ook hard op de rem, lekker irritant van die slaapkoppen achter t stuur!

@ Lucycat, jeetje dat ze dat allemaal kunnen zien op n echo, fijn dat je nu extra in de gaten wordt gehouden. En je zit vast bij die 80%

Neff schattig die boerderijstrook.

Over het kamertje, afgelopen zaterdag bij het tv programma Ik hou van Holland stond er achter Linda een grote afbeelding van tulpen met molens. het lijkt me gaaf om dat op de muur te maken. Weet iemand misschien of dat n soort behang is of n foto paneel wat je ergens kan kopen. lijkt me leuk om n echt Hollands kamertje te maken aangezien we in Zwisterland wonen.
Hooi

Lucycat, jeetje, dat is wel even schrikken zeg.

Dat verwacht je niet bij een 20-weken echo.

Ook al weet je wel dat er altijd iets kan zijn, je gaat toch van het goed uit toch?

Ik kan me je zorgen heel goed voorstellen hoor!

Maar wel een fijne gedachte dat ze je goed onder controle houden!!!

Het komt goed meid,met je kindje, echt waar!

Sarah, ja dat is idd jong, al is het niet vreselijk jong natuurlijk.

Je zult je redenen wel hebben om te denken dat ze je broer erin luist, maar als dat wel het geval is, dan toch een dikke pluim voor je broer hoor!

Want ze zijn er die heel hard weg lopen als ze horen dat de vriendin zwanger zijn.

Bloempje, jeeee wat een schrik.

Dat wil je ook echt niet meemaken als je zwanger bent, vreselijk lijkt me dat!

Ik zou meteen in doodangsten zitten om mijn kindje :(

Ben je wel naar het ziekenhuis geweest voor een check up, of vond je het niet zo nodig? (voor een echo)

wat een geluk dat je zoon lag te slapen!

Neff ziet er hartstikke leuk uit joh, je babykamertje!

En wat fijn dat je ook een goeie echo hebt gehad, en natuurlijk gefeliciteerd met je zoon!

Ik zal mijn zoon van bed halen en dan lekker naar buiten, het mooie weer in!

Doeiii
Nouk, wat een leuk idee, je brengt mij weer op een idee. Heb hier nog een stencil liggen van een molen en een boertje en boerinnetje die elkaar kussen. Misschien kan ik dat vergroten!We willen deze keer ook een ooievaar of zo hebben, hadden we bij zoonlief niet en mijn man vond het zo jammer (doen ze hier gewoon niet.)

MarEsol, hummeltje bleef vrolijk schoppen. Zij heeft waarschijnlijk 's nachts tegen de blauwe plekken geschopt. We zijn dinsdag de hele morgen in het ziekenhuis geweest en daar constateerde ze dus dat op de plaats waar de riem zat de boel gekneusd is. Kleintje zit kennelijk zo veilig in de buik, hartje klonk goed, maar we moeten alleen voorzichtig zijn dat de placenta niet loslaat. Heb gisteravond nog veel pijn gehad (dacht dat het een goed idee was om twee uur te strijken ha ha), dus vandaag maar weer een dagje op bed!
Nouk, als je nog leuke dingen op internet ziet, wil je het mij dan laten weten? Geloof dat Prenatal een tijd geleden Delfts blauwe beertjes had!
Bloempje (en andere) deze site is echt geweldig:

http://www.flavourites.nl/ allemaal leuke online shops.

http://www.hiphollandhip.nl/

lief lifestyle is ook leuk http://www.lieflifestyle.nl/

En bij n abbonement op Ouders van nu heb ik gekozen voor n Hollands boxkleed, ook super schattig.

Nut dat fraaifraai is idd heel erg leuk zeg!
NoukD heb wel iets gevonden met tulpen (decoratiestickers) op

www.kleurmijninteriuer.nl

Je kan ook zelf een sjabloon maken en dan op de muur verven.
Wij hebben een behangbeest van Inke, superleuk. Alleen zijn we zo laks dat we m nog niet hebben opgehangen (dochter is 17 maanden echt vreselijk)

Verder weinig puf om te schrijven. Dit weekend gelukkig vrij (afgelopen weekend gewerkt en door de week ook balen) Maar krijg morgen meteen 8 vriendinnen te eten (ik ben echt gek haha)

Jullie allemaal ook een heel relaxed weekend gewenst!!
@ Marisol

Ja dat vind ik idd wel netjes van mijn broer dat hij niet gillend weg rent. Ach misschien is het zo allemaal wel beter, mijn broer is net 2 weken op vakantie geweest en in die 2 weken heeft ze samen met haar moeder alles al geregeld (kleertjes etc). Ik dacht dat is ook niet leuk dat je partner daar niet eens een keuze in heeft maar ik mailde hem van de week dat een vriendin van mij een kinderwagen te koop heeft (wij willen zelf een nieuwe) en daar heb ik totaal geen reactie op gekregen. Ik had zelf wat kleertjes gekocht en mijn moeder zei laat het maar eens aan je broer zien, nou dat boeide hem dus echt voor geen meter. Dus hij zal een ander soort vader worden dan mijn partner, dat moet ik maar accepteren! De reden dat ik denk dat het voor hem een foutje is en voor haar gepland is dat haar jongere zus inmiddels ook al een kind heeft, waar de moeder ook fulltime voor zorgt dus dat zal met het volgende kleinkind ook wel gaan gebeuren. Nou ja, hun keuze, niet de mijne.

@ Belly

Jeetje, krijg je 8 vriendinnen te eten ?!? Dat trek ik niet meer, had gisteren een verjaardag 's ochtends op een uurtje rijden, toen thuis de auto schoongemaakt en 's middags/'s avonds een afscheidsreceptie van mijn schoonmoeder. Zij (schoonouders) wilden met ons meerijden waardoor wat tot het laatst moesten blijven, nou ik had mij toch buikpijn, uiteindelijk ging om 12 uur de laatste gast weg, toen nog 3 kwartier naar hun huis rijden en toen zelf naar huis. Vandaag rustig aan gedaan, buikpijn is minder maar nog niet weg.

Vorige week zaterdag had ik hetzelfde na een verjaardag, vriend denkt dat ik teveel doen maar ik heb op 't moment niet eens een baan & ben zwanger van mijn eerste kindje dus dat kan het toch niet zijn ?!?! Volgende week maar eens met de VK bespreken.

@ bloempje

Dat is wel eng van de placenta, ik zou achter ieder pijntje nu wat zoeken. Rustig aan doen hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven