** UITGEREKEND AUGUSTUS 2008**

21-12-2007 02:34 4902 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLftdBev.NaamBijz.Lucycat3322/7Kyan1e - 6315 gr - 65 cm caporice3326/7'Smurfje'3e - 5960 grTori23330/7Emma2e - 8210gr - 68,5 cmkimmutje2930/7Mila3e - 5440 gr - 54,5 cmSarah20063031/7Lucas1e - 7312 gr - 69 cm Reness371/8Sten2e - 6350 gr - 62 cm minny2351/8'Timo'2e - 6925 gr - 62 cm ericaatje392/8Roan1e - 8305 gr - 68 cm marEsol273/8Jasmijn2e - 3810 gr - 52 cmBessie852310/8Lucas1e - 8400 gr - 68 cm dametje272812/8'Prada'1e - 4070 grMorrie3214/8'Knorrie2e - 6750 gr - 63 cm _zaza_2715/8?1e - 3510 grNoukD2921/8Lieve1e - 3060 grSummel3424/8Fenna1e - 4460 grpebbles102728/8Eva2e - 5810 gr - 59,5 cmPolleke P2630/8Sofie1e - 7300 gr - 65,3 cmMarjanNH3730/8Marzoon1e - 7930 gr - 72 cm belly304/9'Nicolaas' 2e - 5946 gr - 61 cm nut294/9Jari1e - 7820 gr - 68 cm
@vitaminen: ik was van plan om de gravitamon pillen gewoon te blijven slikken na de 10 weken omdat er ook veel ijzer in zit waar ik vorige zwangerschap nogal wat tekort van had. Ik vergeet het alleen steeds maar ben het nog steeds van plan.

@roken en drinken: er zijn ondertussen een heleboel onderzoeken waaruit blijkt dat roken en drinken (ook in hele kleine mate) erg schadelijk is voor het kind. Ik ga me daar dan ook echt niet aan wagen maar dat moet ieder voor zich weten.

Wat ik veel meer mis is Carpaccio. Na mijn vorige bevalling kreeg ik dezelfde avond nog carpaccio, dat had ik met manlief afgesproken. Ook nu staat dat weer op het kraammenu.

@hormonen: check, volop aanwezig. Vorige zwangerschap nauwelijks last van gehad maar mijn lontje is op het moment erg kort. Vooral manlief is daar natuurlijk de dupe van.

@ericaatje: wat balen zeg dat je nu nog steeds zo misselijk bent. Ik herken dat eigenlijk helemaal niet maar ik ben zowiezo niet misselijk geweest.

@nut: ook ik mag aanstaande woensdag op controle, bij de VK dan. Zelfs nu het mijn tweede zwangerschap is vind ik het nog steeds wel spannend, echt even een momentje met de baby bezig.

Verder weinig bijzonders hier, mijn buik begint nu langzaam wat te groeien en de vermoeidheid wordt nu echt al minder.
Hallo Ladies,

Ben net terug uit het ziekenhuis voor de 20 wkn echo. Alles is gelukkig goed Ook de placenta ligt niet (meer?) voor de baarmoedermond, dit ligt op 1 cm afstand. Dus de gynaecoloog en ik hebben afscheid genomen, ik ga nu verder bij de verloskundige. Het geslacht willen wij niet weten dus dat kan ik niet melden.

2 april naar de VK
He allemaal, ben ik ook weer even. Zit even weer in de ziektewet, erg pijnlijke harde buiken. Zo erg afgelopen nacht dat ik een tand heb afgebroken van het bijten op mijn tanden. Dus lekker bij tukken en niks doen (alhoewel dat moeilijk is met een leeg huis en geen hummeltje die in de weg loop dus lekker veel kunnen doen!).

@Vitaminen, ben ik weer mee begonnen, die voor zwangere vrouwen omdat ik verkoudheid na verkoudheid kreeg van hummel en heel moe was had de dokter ze voorgeschreven. Het helpt met vermoeidheid vind ik!

@ Roken en drinken, rook zowiezo niet en vind het nu niet prettig om in rokerige ruimtes te zijn. Heb ook het effect op babietjes gezien waar moeders veel roken en dat is niet geweldig, lager geboortegewicht en vaak krijgen die kindjes in de toekomst ook leerproblemen.

Drinken, nu ook geen behoefte aan, bij zoon pas gedaan toen alles in de aanleg er was en hij vet aan het kweken was (dus in de laatste twee maanden) en dan nog maar een heel klein beetje (bodempje wijn bij het kerstdiner), maar eigenlijk vond ik het niet lekker. Kan me nu wel voorstellen dat ik in de zomer een lekker koel glaasje rose wil!!

@ Buik, is gigantisch en wordt ook geregeld gevraagd hoeveel weken nog. En dan van die medelijdende blikken als ik zeg dat ik nog wel een paar maanden te gaan heb. Maar ik geniet van mijn lekkere buik!!

@ Hormonen: all over the place. Meestal vrolijk maar zet een zielig tv programma aan (of iets over kinderen) en de tranen biggelen over mijn wangen.

@ Gewicht, nu zeven kilo aangekomen. Bij vorige zwangerschap net als Pebbles 20 kilo aangekomen (en dat was gewogen een paar weken voor de bevalling, dus daar is al het gewicht van het water vasthouden nog niet bijgeteld, ik was te depressief tegen die tijd met mijn olifanten enkels ha ha)

@ Kleren, ik heb ontzettend leuke t-shirts en hemdjes van H&M. Ze zijn aan de zijnaden min of meer elastiek en dat staat dus heel mooi hoe groter je buik wordt. Leuke broeken heb ik hier nog niet echt kunnen vinden.
hier ook alles goed. Ondanks de drukte van de laatste dagen door omstandigheden heb ik toch wel teveel van mezelf gevergd en heb ik voor het eerst een harde buik gehad. Vorige zwangerschap niet meegemaakt. Maar ik voel de uk nu ook regelmatig. Afgelopen maandag naar de VK geweest en hartje weer gehoord en alles verder oke. Wel 4 kilo aangekomen de laatste maand maar dat zijn vast ook de taartjes van mijn dochters tweede verjaardag. Verder niet veel bijzonders. Volgende week voor de 20 weken echo in het ziekenhuis maar we twijfelen nog of we het geslacht willen weten. Onze dochter was ook een grote verrassing. nog maar even verder dubben voordat het zover is...

iedereen succes met zijn komende 20 weken echo.
Hallo,

vandaag de eerste grote babyaankoop gedaan:

jawel de urban jungle!!!!

We hebben hem in t mosgroen genomen met een paar accesoires, maar tsjonge daar gooi je even een zak met geld op de toonbank!

Verder ook de eerste positiekleding gekocht, had mn vriend al op zn kop gegeven dat ie mn broeken niet zo heet moest wassen, worden nu toch echt te klein.

Zijn die maten van broeken anders dan normaal?

Heb normaal maat 38-40 en deze broek is 36 met nog ruimte genoeg bij benen en kont om wat kilo's bij te komen.

Ach streelt mn ego weer, aankomen en toch een kleiner maatje, welke vrouw wil dat nu niet??
Hoi meiden,

Tabel is bijgewerkt. Sorry, duurde even. Neff, welkom terug.

Sarah, gefeliciteerd met je 20 wkn echo! Ericaatje en Zaza, hoe ging het bij jullie?

Mijn ouders zijn hier en blijven ook slapen. Gezellig, dus ik hou het verder kort!

Groetjes!
Hi allemaal,

Tijdje niet geweest omdat het werken in dagdiensten me zwaarder valt als ik had gedacht. Sta elke dag tussen 5 en 6 op en help man lief de deur uit, rommel dan wat aan en vertrek zelf om half 8 om vervolgens tegen 6 uur thuis te komen. Gelukkig woensdags vrij.

maar....vandaag de eerste echt gehad. Ik had verwacht 20 weken en 3 dagen te zijn maar volgens het ziekenhuis zit 22 weken en 6 dagen meer in de buurt. Zomaar een dikke week cadeau!! Maar wat ga je dan aanhouden? Kan natuurlijk ook gewoon een flink kindje zijn toch? Verder was alles perfect goed.
Oh ja....weken lang wilde Johan weten wat het werd, jongen of meisje maar begon de laatste week te twijfelen. Ik wilde het niet weten maar als hij het aan niemand zou vertellen ging ik akkoord. Hij vertrouwd zichzelf er niet in dat hij zijn mond niet kan houden en besloot dus dat het beter was als we het allebei niet weten. Spannend dus. Wist het vorige zwangerschappen ook niet.
Goedemorgen,

Gisterenavond mijn 20 weken echo gehad. Alles is goed gegaan, geen afwijkingen of een open ruggetje. En ik krijg een jongetje! Was wel even in shock omdat ik zelf in de volle overtuiging was dat het een meisje zou worden, maar de kleine lag zo genant met zijn benen wijd, kan er niet om heen dat het echt een jongetje is. Heb er ook een hele mooie echofoto van gekregen. Ga dus vandaag maar eens een dagje op www.jongensnamen.nl spitten.

@ roken en drinken. Ik doe allebei niet en zoek ook geen rokerige ruimtes op. Vind de gezondheid van mijn kleine toch wel heel belangrijk, daar ik zelf de pech heb dat ik veel gezondheidsproblemen heb.

@ ik heb mijn hele uitzet al, maar wel alles tweedehands gekocht. Ik schrik ook wel als ik zie hoeveel geld je over de balk heen kan smijten. Qua kinderwagen heb ik een Mutsy Jungle, erg mooi, ben er erg blij mee.

@ Misselijkheid gaat nu weer goed. Heb de huisarts gebeld en heb weer medicijnen gehad. Het is ook prompt weer weg.. pak van mijn hart, want je word er wel heel slap van, van al dat gespuug.

@ hormonen. Ik heb geen last van opvliegerigheid, ben wel sneller emotioneel, zeker als ik mensen zie huilen, dan ben ik wel geneigd om ook tranen in mijn ogen te krijgen, terwijl ik dat normaal niet heb.
Hoi Meiden,

net terug uit het ziekenhuis en alles was weer goed.

De datum is wel 4 dagen opgeschoven, nu op 29 augustus gezet.

Ericaatje; gefeliciteerd met een jongetje. Wat goed dat je alles al hebt, hier nog lang niet. Alles wat ik nu heb is allemaal gekregen. Maar volgende week ga ik eens lekker de stad in om spulletjes te kopen.
Ericaatje, dat had ik bij mijn zoon ook. Ik zei zelfs bij de echo tegen mijn man: Maar ik weet helemaal niet wat je met een jongetje doet. Maaaaaarrrrrr, jongetjes zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk en errug knuffelig!!!! (En piesen in het begin in mooie boogjes over je heen!)
Ericaatje en supermuts,

Fijn dat de echo's goed waren. Wij gaan het geslacht toch weer niet vragen hebben we besloten. Vooral bellyman wil het niet weten. He maar supermuts, dat klinkt wel zwaar, hoor, die werkweek van jou, petje af.

Rokerige ruimtes mijd ik niet bewust, maar met een kind van 1 was ik sowieso al niet zo'n cafe-ganger...Wel rookte ik voor de zwangerschap, zijn er nog meer van jullie die gestopt zijn? Ik had er de eerste week wel moeite mee, maar toen werd ik misselijk en hoefde ik niet meer. Nu mis ik het niet. Alcohol kan ik heel makkelijk laten staan, gelukkig geen moeite mee.

Voor de shoppende dames: mijn tip: vrijmarkt op Koninginnedag!!! Voor mijn dochter heb ik daar veel mooie kleren gekocht. Je moet er wel van houden, maar ik ben wel van tweedehands.

Neff en MarEsol: veel plezier/succes met jullie echo's deze week.
Hey Dames,

Ericaatje en Supermuts wat fijn dat de echo's goed waren. Vandaag in NRC Next een heel artikel over de consequenties van zo'n echo als het niet goed is. Dit in het kader van een debat vandaag in de tweede kamer over de termijn waarop nog abortus mag worden verricht. Zo'n artikel lezen is wel raar als je zelf die echo binnenkort moet ondergaan...hmmm. Niet te veel over nadenken dus haha.

Roken en alcohol. Daar ben ik echt wel serieus mee. Roken deed ik niet maar mijn vriend wel. Rookt nu alleen nog op zijn eigen werkkamertje en niet meer bij mij in de buurt. Ben ik natuurlijk blij mee, maar aan de andere kant...mensen vinden de longen van baby's en kinderen altijd belangrijker dan mijn longen...ik wil zelf ook gezond blijven! Een wijntje mis ik wel op bepaalde momenten, zoals bij uit eten gaan.

Hormonen zijn wel merkbaar ja. Ben makkelijker in tranen. Opvliegendheid valt wel mee gelukkig. De spiegels van de hormonen stijgen echter gestaag door gedurende de zwangerschap, dus misschien komt dat nog?

@ Nut fijn dat alles weer goed was! Wij hebben ook de Urban Jungle besteld, maar de oranje versie. Voor mijn vriend is die net mosgroen, want hij is kleurenblind haha.

Mijn gewicht is nog niet veel toegenomen. Ik was de eerste weken iets afgevallen en zit nu weer op mijn eigen gewicht. Buik is wel al duidelijk te zien, ook voor anderen. De baby beweegt steeds wat krachtiger en zowaar heeft mijn vriend het gisteren ook gevoeld toen hij toevallig zijn hand op mijn buik had en er 2 keer na elkaar iets te voelen was. Dat vond ik echt super!

Bye, Lucycat
Goeiemorgen

Lucycat, leuk is dat het als je de baby voelt, en voor de mannen is het helemaal leuk als ze het kunnen voelen.

Het maakt het voor veel echter volgens mij!

Ericaatje, gefeliciteerd met je goeie en mooie echo!

En wat ontzettend leuk dat je een jochie krijgt!

Want jongens zijn ècht zò leuk!!

En tegenwoordig kun je ook hele leuke jongens kleren krijgen, dat is ook wel eens anders geweest.

Supermuts, jij ook gefeliciteerd met je echo.

Fijn dat alles goed was!

Had jij niet al 2 jongens, of waren het nou meiden?

Pffff verder weet ik het niet meer.

Ik vind het erg lastig teruglezen op dit forum

En dan heb ik ook nog 2 vensters open staan...

Roken en drinken: Drinken deed ik al niet dus geen probleem.

Roken, daar ben ik mee gestopt toen ik wist dat ik zwanger was en heb er eigenlijk niet echt moeite mee, dus dat gaat ook prima!

ik vermijd verder geen rokerige ruimtes ofzo.

Man rookt in het hok en dat vind ik wel prima.

gewicht: ik ben nu 6 kilo aangekomen.

Bij de eerste zwangerschap ben ik totaal 7,5 kilo aangekomen, dus het gaat deze keer iets sneller

Heb mijn zwangerschapsbroeken dan ook allang aan, al waren ze eerst wel wat te groot, maar ja, eigen zat niet lekker meer.

Nu zitten ze prima!

Uitzet: tsja, ik heb alles al in huis omdat het de tweede is he.

Heb alleen wat kleertjes gekocht, dat kon ik echt niet laten, zo schattig!

Echo: morgenvroeg de 20 weken echo, heel spannend.

Ik twijfel wel of ik het wil weten, maar man wil het perse wèl weten.

En ik denk niet dat hij zich stil kan houden wat dat aangaat.

En ik ben ook wel errug nieuwschierig hoor!!

Maar we zien het morgen wel dus...kan het dan nog wel beslissen...

Meiden, fijne dag daar!

Hoop dat bij jullie het weer beter is dan hier...

Doeiii

marEsol!
Supermuts & Ericaatje - gefeliciteerd met jullie echo's.

MarEsol, succes morgen met je echo!

Ik rook niet, vriend is gestopt vanaf het moment dat hij wist dat ik zwanger was. Daar ben ik heel blij mee!

Ben wel een rokerige-ruimtes-type, maar heb de puf niet zo om uit te gaan, dus het mijden van de ruimtes gaat vanzelf.

Ben nog niets aangekomen. Was wat afgevallen de eerste weken en zit bijna weer op mn oude gewicht. Maar niets zwaarder vandaag bij de vk dan 4 weken geleden.

Had de afspraak verzet van dinsdag naar vandaag ivm cursus op het werk. Volgende afspraak vk 17/4
hee meiden,

Had al 2 dagen wat kramp maar nu regelmatiger. Kan dan telkens een paar seconden echt niet bewegen. Begin me toch wat ongerust te maken. Heb niets tegen Johan gezegd omdat ik hem niet ongerust wilde maken maar toen ik hem net aan de lijn had toch maar gezegd. Ga zometeen de dokter bellen (kan pas om 08.00 uur). Hoop maar dat het niets ernstigs is. Voel me wel schuldig dat ik vandaag niet (of later) op mijn werk kom. Is al de 2e keer van de week, maandag was mijn zoontje ziek. Even afwachten maar. Ik doe misschien wel gewoon teveel en neem te weinig rust.
Bij de dokter geweest en ja hoor....blaasontsteking! Had het in de eerste 3 maanden ook al gehad en toen er zo lang mee doorgelopen dat het nierbekkenontsteking werd. Wat stom dat ik de signalen niet herkende! Ik wilde geen antibiotica omdat ik die toen ook al heb gehad en later nog een keer voor voorhoofdholteontsteking. Heb nu iets anders gehad wat je stipt om de 6 uur in moet nemen met eten (dus ook om 24.00 en 06.00 ofzo). Nou ja...alles beter dan dat er iets mis zou zijn. Heb gelijk gevraagd welke datum ik nu aan moet houden en had de formulieren van het ziekenhuis bij me. De uitgerekende datum is nu dus bijgesteld naar 23 juli. Mag ik nog wel bij deze groep blijven???? Vond al dat ik mijn kindje zo snel voelde (18 weken) maar dat waren er dus al bijna 20! Zit nu dus in de 23e week. Iedereen vind dat ik zo'n beschaafd buikje heb maar voel me verder wel een dikke olifant. Snoep me helemaal suf....moet er echt wat aan gaan doen. Zucht!
He Supermuts, snel beter worden hoor! Zeker als je eerder nierbekkenontsteking hebt gehad. Wel gek dat je datum nu weer is veranderd, ik dacht dat de datum van de 12-weken echo altijd de juiste was. Nou ja. Tuurlijk blijf je gewoon meeschrijven hier, toch dames?

Iets heel anders: wanneer gaan jullie met verlof? Ik op 12 juli.

Fijn weekend en succes met eieren zoeken (in de sneeuw haha)
@ supermuts

Beterschap!

@ belly

Mijn uitgerekende datum is 3 augustus op basis van mijn laatste menstruatie, op basis van de termijn echo is het 31 juli maar dit vond de verloskundige niet nodig om aan te passen. Dus de uitgerekende datum blijft 3 augustus. Vreemd dat iedere regio zo anders werkt.

Mijn zus mocht bijvoorbeeld na de thuisbevalling van haar eerste kindje absoluut niet douchen, dat mag geen enkele vrouw in die regio. Een vriendin van mij mocht dat echt meteen na de bevalling, ze werd gehecht en stond tien tellen later onder de douche.

Ik heb mij deze week opgegeven voor zwangerschapsyoga, dat gaat binnenkort starten, ben benieuwd!
Supermuts, beterschap!! Wat mij betreft mag je hier ook mee blijven schrijven.. we hebben al zoveel met je gedeeld, alleen maar leuk als we dat met je mogen blijven delen! Op basis van mijn laatste menstruatie zou ik ook op 23 juli uitgerekend zijn, maar omdat dat een miskraam is geweest na een inseminatie en mijn hormonenhuishouding helemaal in de war was, hebben ze de datum van 29 juli nu vastgesteld op basis van de datum mijn tweede inseminatie. De 12 weken echo was ook wel meer gericht op 29 juli. Het is toch maar een indicatie. Voor hetzelfde geval beval je wel in augustus, toch?

@Belly, ik ga 2 juli met verlof. haha, dan kan ik mooi op 1 juli nog mijn BTW-aangifte 2de kwartaal zelf doen... :-)

@Sarah, wanneer begint je cursus? Leuk!!

@Maresol en Neff, hoe is jullie echo gegaan?

Ik ben afgelopen donderdagavond voor het eerst naar zwangerschapszwemmen geweest. Heerlijk. Lekker warm water, best wel zware oefeningen, maar erg gezellig om zo met een stelletje zwangeren te kletsen en te bewegen. Het gaf een voldaan gevoel. Ben nu ook erg benieuwd naar de zwangerschapsyoga. Die begint voor mij op 9 april.
Even voor de duidelijkheid...ik heb geen 12 weken echo gehad. Dit was de 1e (en laatste) echo. Datum van 2 aug was gebaseerd op datum laatste menstruatie. Kan ook zijn dat het gewoon een heel groot kind is maar omdat de eerste 2 ook niet zo extreem waren (3010 en 3400 gram) gaan ze daar niet vanuit.
Supermuts, waarom heb je geen termijnecho gehad eerder?

Is je blaasontsteking al beter?
@supermuts: vervelend dat je weer blaasontsteking hebt. Schijnt een veel voorkomende kwaal te zijn bij zwangerschap.

Super dat de echo goed was en voor die ene week eerder hoef je echt niet naar een ander topic hoor. Volgens mij is Bloempje zelfs begin juli uitgerekend omdat ze een maand langer zwanger is dan ze dacht en die schrijft ook nog gewoon mee.

@ericaatje: zwangerschapszwemmen heb ik vorige keer ook gedaan maar we waren vaak maar met z'n tweeen. Nu ga ik al babyzwemmen met Floor dus ik sla het deze keer maar over.

@sarah: volgens mij wordt de datum aangepast als er meer dan 6 dagen verschil zit tussen de data.

Douchen mocht ik inderdaad ook meteen na de bevalling. Erg prettig om alles van je af te spoelen. Het plassen moest de eerste dagen ook onder de douche zodat alle bacterieen meteen wegspoelden. Gek dat dat niet overal mag.

@belly: ik ga ook 12 juli met verlof (dat is zaterdag toch). Eigenlijk 11 juli al want ik werk vrijdag nooit. Ik heb er al wel zin in ook al duurt het nog wel even.

@maresol: hoe was je echo?

Gisteren een nieuwe positie spijkerbroek gekocht. Die van mijn vorige zwangerschap was echt veel te groot en mijn gewone spijkerbroeken zaten nu toch echt te strak. Wel gek om met zo'n stuk elastiek om je buik te lopen als er nog maar weinig buik is.

Vrolijk Pasen allemaal!

@Supermuts Beterschap! Vervelend zo'n blaasontsteking. Ik zou niet te terughoudend zijn met antibiotica in deze situatie, een opstijgende blaasontsteking (nierbekontsteking zoals je vorige keer had) is niet geheel ongevaarlijk in de zwangerschap en je kan er echt hondsziek van worden...

@ Sarah Wat raar ja, van dat niet mogen douchen...tijdens mijn co-schappen heb ik 31 bevallingen gezien...behalve de keizersnedes mocht iedereen die zich goed genoeg voelde direct douchen. En dat was in het ziekenhuis, al 8 jaar geleden.

Heb me opgegeven voor een cursus fit rond de bevalling, maar dat begint pas eind mei. Ga komende donderdag ook zwangerschapszwemmen proberen. Ik ben gek op zwemmen, maar in een groepje lijkt me inderdaad veel leuker dan alleen baantjes trekken.

11 juli is mijn laatste werkdag. Echter fulltime werken vind ik voor de laatste maand een beetje zwaar, dus dan neem ik 4 snipperdagen op om een maand lang een dagje minder te werken. Heb deze week nog wat avonddiensten gewerkt van 16.30-23.00u Heb wel in de middag wat geslapen voor mijn werk, dat ging heel goed. Volgende week nog 3 nachtdiensten en dan heb ik geen diensten meer tot november...lekker!

Take care all!

Lucycat
@ Bloempje: Hoe gaat het nu met je? Hopelijk helpt rust tegen de harde buiken.

Hier ook een behoorlijk zwangere buik, maar voor mij gevoel groeit die de laatste wel wat langzamer. Maar zit toch af en toe al behoorlijk in de weg.

Qua gewicht ben ik nu 1,5 kilo aangekomen. Dus dat valt best wel mee. Vorige zwangerschap in totaal 8 kilo zwaarder geworden. Mag van mij nu wel weer zo gaan.

@ Ericaatje: al gewent aan het idee dat het een jongetje is?

Herken je gevoel wel hoor, was er bij mijn vorige zwangerschap ook van overtuigd dat het een meisje zou zijn totdat het net als bij jouw bij de 20 weken een jongetje bleek te zijn.

Gevoel heeft bij mij maar kort geduurd, was meer even wennen aan het idee (een echte voorkeur had ik niet). Maar weet nu uit ervaring dat een zoontje echt superleuk is.

Heb nu totaal geen idee, laat me volgende week gewoon verrassen.

@ Maresol en Neff: hoe waren bij jullie de 20-weken echo's?

@ Supermuts: balen zeg van die blaasontsteking. Maar wel gelukkig dat de krampen niets met de baby te maken hadden.

Gaat het nu al weer wat beter?

Hier is het de bedoeling om 10 juli met verlof te gaan. wil dus proberen door te werken tot 4 weken voor de bevalling.

Werk nu nog maar 15 uur per week en heb wel eens het idee dat ik het werken nu minder vermoeiend vind dan de dagen die ik thuis ben. Wat kunnen die peutertjes je bezig houden!

Maar we zien wel tegen die tijd of het ook echt haalbaar blijkt te zijn.

Hier gisteren een leuke en rustige 1e paasdag gehad. 's Ochtends op bezoek geweeest bij mijn schoonvader en 's avonds hebben we lekker met zijn 3-tjes gegourmet.

Manlief is nu naar de motorzaak op jacht naar een nieuwe liefde. Ben benieuwd of de onderhandelingen gaan slagen.

En ik heb zojuist via internet nog wat kleertjes besteld voor mijn zoontje. Leuke zomerjas van Jeep en nog een vest en shirtje van Bad Boys. Waren flink afgeprijsd want ¤ 110,- voor een jas voor die kleintjes vind ik anders echt niet normaal.

En dadelijk gaan we naar mijn ouders en eten daar dan ook.

Fijne pasen nog!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven