uitgerekend juni 2011

03-10-2010 20:33 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er nog meer uitgerekend in juni 2011 en heeft er zin om mee te schrijven?

Als alles goed gaat krijgen wij rond 1 juni ons 2e kindje.

NaamLeeftijdUitgerekende datum/geboren opOpmerkingenEn het wordt!!!!!!dolfijntje2814-02-2011 1e kindje Jasmijn*Annali4015-02-2011 4e kindje Abel Valentijn*pluis3329-05-2011 4-3 gyn 2e kindje?dos3303-06-2011 1e kindjemeisjeEllebelle344-6-2011 2e kindje verrassingNakur3007-06-2011 1e kindjejongetjeBokito2812-06-2011 3e kindjeverrassingLuna2712-06-2011 2e kindjejongetjeSaartje3113-06-2011 1e kindje verrassingColtje3114-06-2011 1e kindje verrassingbello 3017-06-2011 1e kindjemeisjeDionne2819-06-2011 1e kindjeverrassingSosofie2819-06-2011 3e kindje VERLOF! jongenFrenkie2324-06-2011 1e kindje verrassingBeatle3125-06-2011 1e kindje jongenRaarmaarwaar3325-6-2011 1e kindjejongetjezespri3126-06-2011 1e kindje 29-3 vkmeisjeBrechtje3327-06-2011 1e kindje meisjeBlaumeertje3203-07-2011 jongen

18-12 de tabel bijgewerkt. Mocht je eruit zijn gehaald en wil je graag terug, druk je gegevens vetgedrukt en je bent zo weer terug.
Nakur, geen zorgen maken hoor... Ik schijn ook een bescheiden buikje te hebben en mensen vragen ook wel eens aan mij: groeit het wel goed en als ik dan terugzeg: met de 20 wkn echo was ons kindje groter dan gemiddeld staan ze allemaal met hun mond vol tanden...

Sofie: Veel plezier en geniet van je verlof. (klink ik erg jaloers (A))

Bij mij op me werk hadden ze mij per ongeluk een rooster te vroeg verlof gegeven haha! Mag nu zelf kiezen wanneer ik kom werken de laatste 3 weekjes

Gister lag er een briefje bi ons in de deur dat onze babyspullen bij de buren waren afgeleverd... Wisten niet dat het zou komen. Frenkman had zijn mond gehouden tegen mij (ik was aan het werk) en toen ik thuis kwam stond het ledikantje op de slaapkamer van ons. Echt te schattig en te lief gewoon! Nog mooier dan op de foto!! Vanmorgen de rest bekeken: 4 rompertjes (ook echt superleuk!), voedingsbh (in NL nog niet zo'n mooie gezien!), voedingskussen en echt een supermooie slaapzak voor van de winter.

Helemaal blij me met aankopen!!
Frenkie je bedoelt mij! Oh ben dus niet de enige

Vanochtend hebben we hier de kraamcoach over de vloer gehad, die zei ook al geen zorgen te maken, zij heeft net zulke buikjes gehad, en heeft drie kids!

We moeten het maar van de positieve kant bekijken: alles wat er niet aankomt hoeft er ook niet weer af.

Qua kilo's groei ik wel gewoon geleidelijk door, was vanochtend 73! Nu 8,5 gegroeid bij 27 weken. Maar waar het zit?

Sofie wat heeeeerlijk dat je nu al vrij bent! Geniet ervan.......

Tis hier heerlijk weer, zonnetje schijnt, hopelijk bij jou ook!

Net even lekker alle bedden verschoond, ramen open overal, ik vind de lente zo'n heerlijk seizoen.....

Straks even boodschappen doen, vanmiddag bellomandochter uit school halen en dan zijn we vanavond lekker met zijn drietjes thuis. Ben benieuwd wat Bellomandochter van de kamer van haar zusje vindt...

die is namelijk af!! Tis zo mooi geworden, precies zoals ik in gedachten had. Moet nog een beetje opvrolijken met kleur dingen, maar ben zo al heel tevreden.

Zal straks even foto's op hyves zetten!

fijne dag allemaal.
@sosofie, wat fijn, je hebt verlof! Geniet ervan en wees lief voor jezelf! Je vroeg je af hoe het zou gaan bij de vk en of ze kon voelen hoe het lag. Ik voel zelf steeds duidelijk meer weerstand aan de rechterkant (voor mij) van mijn buik. Dat was inderdaad het ruggetje. Hoe het kindje lag kon ze niet helemaal goed voelen. Maar met de doptone moest ze vrij laag, dus hoofdje zat op dat moment waarschijnlijk onder.

@nakur, ik kreeg van de verloskundige een aanvraagformulier mee voor bleodonderzoek. Dit doen ze standaard rond de 30 weken. Als ik dat over twee weken doe is de uitslag binnen voor mijn volgende bezoek aan de vk.

@buikgroote, ik hoor echt zulke wisselende reacties op mijn buik. De een vind hem bescheiden, de ander groot, Of ze vinden mijn gezicht voller, en weer een ander vind dat ik nog steeds een smal kopje heb Gewoon je ongerustheid melden bij de vk bij de je volgende bezoek, niet mee rond blijven lopen en afgaan op wat die zegt en niet wat al die anderen zeggen;-).

@bello, hier ook de kraamcoach gehad woensdag, misschien wel dezelfde Jij zit toch ook bij het Groene Kruis?

En leuk dat het kamertje af is!!!

@coltje, hoe was het bij de vk?

@pluis, doseren!! maar ja je moet ook af en toe een verzetje hebben. Lief van je schoonmoeder trouwens dat ze zoveel voor jullie gekocht heeft!

Ik ga maar weer eens stukje rondlopen want voel buik weer drukken! Heb trouwens de afgelopen twee weken twee sollicitatiegesprekken gehad. Helaas ivm opzegtermijn huidige werkgever van tijdelijke contact en mijn aanstaande verlof per 1 mei, konden ze beide niks voor mij betekenen en andersom. Maar wle met beide de afspraak dat ik rond aug/sept weer contact op kan nemen om te kijken hoe het er voor staat. Mogelijk hebben ze dan de vacatures al opgevuld maar ze waren in elk geval enthousiast over om even uit een mail van gister te citeren, mijn "energie tijdens het gesprek"en "gedegen ervaring". Nou die steek ik maar mooi in mijn zak!
Bello .. mooi kamertje , lekker rustig..
Nou kom ik gisteren aan op de bv cursus, vriendlief rijdt net weg, wil ik naar binnen gaan, deur op slot...

Staat daar een andere vrouw buiten, die vraagt mij of ik kom voor de bv cursus, dus ik zeg "ja".

Blijkt dat ie was afgelast ivm een virusuitbraak en daardoor konden ze de vergaderruimte niet gebruiken.

Ik heb niets gehoord, geen telefoontje, geen mail... helemaal niets.

Dus ik meteen vriendlief weer gebeld en die is me weer komen halen...

Erg apart vond ik het. Thuis nog een keer mail gecheckt, maar helemaal niets. Baal ervan. Zal zo eens bellen met die instantie..

ZO, gebeld, ivm het virus was het een week uitgesteld, maar helaas hebben ze dus vergeten dat aan mij en die andere vrouw te melden...

Dus volgende week weet ik meer haha.

Vriendje komt zo thuis, heeft lekker vrij vanmiddag.

Moeten nieuw paspoort aanvragen vanmiddag, en dus op de foto.

Sta ik de komende 5 jaar met een dikke kop op mijn paspoort... echt balen....
Pluis en Sosofie, bedankt voor jullie adviezen en ideeen. Jullie hebben ook zeker gelijk dat mensen altijd wat vinden maar als verschillende mensen dat al weken zeggen... En sosofie wist niet dat buikgrootte afhankelijk kon zijn van zoveel factoren zeg. Vorige week aan VK nog gevraagd grootte buik en toename gewicht, en die zei dat het er wel goed uitzag. Maar gemeten ben ik nog nooit. Ze drukken wel op buik en zeggen dan hoe ver de baarmoeder is, lijkt mij hetzelfde? Ik ga vk niet speciaal bellen, zo’n zorgen maak ik me dan ook niet hoor, moet over 1,5 week weer, dan vraag ik het nogmaals.

Sosofie, wat heerlijk dat je schoenen goed lopen! Lijkt me een hele verademing. Hier heb ik al nooit hakken ivm complexe enkelbreuk vroeger (dan kan ik wachten op het vocht en pijn).

Ai, dat klinkt trouwens niet lekker voor je borsten die benadering maar als het helpt... wordt een lactatiedeskundige trouwens vergoed door de zorgverzekering mocht je die nodig hebben?

En hoe was je laatste werkdag? Nog niet in het spreekwoordelijke gat gevallen?

Vanmorgen wezen zwemmen, ik word echt een attractie. Zie mensen gewoon staren (loop in bikini aangezien ik het zonde vind een nieuw badpak te kopen). Mensen proberen niet te kijken maar je merkt het toch. Ik dacht al: als je iets anders hebt (litteken, 1 borst, 150 kilo oid) zullen mensen dat ook doen. Nu vind ik dat met mijn ‘bewust’ dikke buik niet zo erg maar wat moeten die andere typen mensen wel niet voelen... ga ik in de toekomst toch eens wat meer rekening mee proberen te houden.

Gleed trouwens ook uit in het omkleedhokje met 1 voet, kon me nog net vastgrijpen aan de deurknop maar wel behoorlijk geschokken.

Hmm Bello jij dus het tegenovergestelde. Lijkt me dan ook weer vervelend inderdaad. He bah, al die mensen ook! Jij was toch ook al begonnen met een zw-cursus? (of was dat iemand anders?) Hoe zijn de buiken van die dames? Bij mij zit ik in het middel qua uitgerekende datum en er zijn mensen met grotere en kleinere buiken, stelt me wel een beetje gerust.

Haha ik lees nu dat je 8,5 kilo bent aangekomen met 27 weken. Ik zit op 8,5 kilo met 28 weken. Zal het bij mij dan allemaal in mijn buik zitten? Ik heb ook geen idee waar het zit eerlijk gezegd, mensen zien aan de achterkant niet dat ik zwanger ben (alhoewel ik wel het idee van een dikkere kont heb) en ik heb ook een dikker gezicht (maar daar hangen dan ook weer geen 8 pakken suiker aan haha).

Hier trouwens geen zonnetje te zien, zwaar bewolkt : (

Oh kijk morgen even op hyves naar je kamertje, ben benieuwd.

Saartje, bloedonderzoek bij 30 weken schijnt bij de ene vk wel standaard te zijn, bij de andere niet. Evenals een groeiecho met 30 weken. Grappig dat je zelf kan voelen waar het ruggetje ligt, wilde dat vanmorgen ook doen maar lukte niet echt. Voel ook steeds ergens anders de schopjes, zal hij gewoon nog veel draaien of is daar al te weinig ruimte voor met 28,5 weken?

En fijn dat je een leuke mail hebt gehad over je houding, hopelijk levert het straks ook nog wat op.

Dos, wat stom zeg dat je jullie 2 niet hebben ingelicht. Maar goed dat die vrouw al wist wat er aan de hand was en lang leve het tijdperk van de mobieltjes!

Whaha met je dikke kop op het paspoort! Nou je kunt er dan altijd wel een verhaal bij vertellen dat je dan zwanger was. Ik krijg ook zo’n dikke kop, lijkt met de dag erger te worden. Was vorige week bij de kapper en die heeft kapsel al een beetje anders geknipt om hoofd minder dik te laten lijken. Helaas lijk ik per definitie dikker als ik net van de kapper kom haha!

Coltje, hoe was het bij de vk?

Frenkie, klinkt goed, zelf je werktijd indelen de laatste 3 weken! Wanneer zijn die? En leuke verassing hoor van dat bedje!
Bello, Saartje, ik heb OOK de kraamcoach thuis gehad woensdag! Lachen!

Saartje, wel fijn dat je positieve reacties kreeg op je solli's.. wel jammer dat er nu even niks uitkomt..

Frenkie, wat een leuke verrassing!

Dos, wat slordig zeg...sta je daar voor niks..

Zespri, hoest met het hondje?

Vouwgordijn komt pas volgende week, jammer..

Bij de VK was alles goed. Bloeddruk nog steeds in orde, hartslag goed van het kindje, baarmoeder goed gegroeid. Kindje ligt (als ik naar beneden kijk) rechts, links zit nu even niets. Had al zo'n idee, echt grappig! Heb een formulier voor bloed- en glucoseprikken meegekregen, is idd normaal bij 30 weken (ik zit morgen op 28 en moet sowieso nog even wachten op de uitslag van mijn andere bloedtest, dus ik wacht nog 2 weken).

Is jullie buik soms ook gemeengoed? Ik denk dat ik maar ga terugvoelen bij de mensen die mij ineens betasten .

Nu hele middag wachten op monteur voor de ketel, bleegh...
Nakur, kindje heeft nog zat ruimte om te draaien, zei vk net nog tegen me (ik dacht dat dat ook al anders zou zijn, maar ik ben dus aan een zijde "leeg" in mijn baarmoeder hahaha). Wat schrikken in het badhokje! Voorzichtig aan!

Voor wat betreft buikje: ik vind het mijne best groot als ik naar beneden kijk, maar ik hoor van anderen dat het bescheiden is (toch groei ik naar voren). Ik zie zelf ook wel als ik op de hyves naar foto's kijk, dat anderen toch wel groter zijn. Mijn heupen vind ik vooral huge hahahaha. Ben in twee maanden 4 kilo aangekomen, gelukkig niet zoveel. Totaal is best al wat namelijk nu - kilo of 14... grrr eerste trimester met vreetkicks..
Nakur: sommige vk's meten met een meetlint, de mijne doet het altijd met de handen. Ze voelen en weten of dat wel of niet goed is voor de termijn. Komt goed joh. Zwarte gat? Voorjaarsgat met glitters door een roze bril, zul je bedoelen! Ik ben normaal iemand die haar werk echt nodig heeft (uitdaging, afwisseling etc) maar als ik zwanger ben, zit ik toch het liefst in mijn nestje...;)

Over mensen die aan je buik voelen: het ligt eraan hoe ze het doen en wie het doet. Vriendinnen en familie die even een klopje op mijn buik geven vind ik een ander verhaal dan een wildvreemde of een collega die zich even een vk waant die de ligging van de baby wil weten. (echt porren, zeg maar...)

Ik doe dan gewoon een stap achteruit.

Dos, hopelijk gaat de cursus volgende week door!

Frenkie, fijn dat de spullen mooi zijn!Had je iets in een webshop gekocht? Of mp?

Legendarisch moment: ik ben aangekomen. 1kg. Hopelijk gaat het nu gestaag en ga ik niet nu nog heel erg groeien...

Mijn shopsessie was zeer geslaagd. Ben even naar een positie-outlet geweest. Allemaal zomershirts en een hemdje, alles van Queen Mum en Vida Vita, voor 5 euro per stuk.... Daarna nog naar de outlet van Miss Etam (had ik al verteld dat ik een koopjesjager ben? maar daar was niets knaps te vinden.

Wat nog het mooiste was: ik heb flink gelopen, gewinkeld en gefietst. Normaal zou ik nu niets meer kunnen door pijn in mijn bekken. Maar mijn nieuwe schoenen zijn dus echt wonderschoenen: geen gewaggel en nagenoeg geen pijn... Hoera!
Wat grappig Coltje en Saartje, dat we alledrie deze week de kraamcoach over de vloer hadden. Die van mij haar achternaam is 'een kleine kip' (en ja Groene Kruis). Dat zegt genoeg. Ze was heel aardig en helemaal lirisch van het kamertje. Ze heeft overigens niets gezegd over het vloerkleed behalve dat ze hem heel mooi vond. Ik had ook al es gehoord dat dat niet zou mogen ivm vallen (weet niet meer wie dat zei op hyves).

Ik denk dat het wel mee gaat vallen hij ligt heel plat, en we gaan de hoeken nog even vastplakken met iets...

Nakur ook op de zwangerschapscurus heb ik de kleinste buik..

Maar ik maak me er maar niet druk om, zolang ze nog lekker iedere dag beweegt in mijn buik en ik wel kilo's aankom zal het wel goed zitten. ga volgende keer bij de vk wel even zeggen....

Die kilo's zitten bij mij niet in mijn gezicht/kont/benen e.d.

dus moet echtin mijn buik zitten.

Wbt beschadigd bedje; we krijgen binnenkort een nieuwe voor en achterkant, omdat diebeschadigd zijn, wordt gemonteerd voor ons, dus helemaal prima!

Bedankt voor al die leuke lieve reacties op ons kamertje trouwens!!!

Dos wat vervelend dat je voor niets bij de cursus was!

Coltje balen van je rolgordijn.....

Vraagje; wij hebben zo'n muursticker met een tekst....maar we krijgen niet eens de achterkant van de tekst af, dus aan plakken komen we niet eens toe....kan op internet nergens tips vinden....voordat ik het bedrijf ga bellen waar we het besteld hebben dacht vraag ik jullie even.

Heeft iemand toevallig ook zoiets en lukte dat wel?

Tips?

Lfs
@bello, geloof dat wij niet dezelfde kraamcoach hebben. Bij mij begint de achternaam niet met achter maar v... en er komt woordje moeder voor maar dan anders;-)

Sorry, ik kan je niet helpen met tips voor de sticker....

@kiloos, ik ben nu 9 kilo aangekomen in 27 weken. Vraag mij inderdaad ook af waar het is gaan zitten. Met name buik. Beetje bij mijn borsten en op mijn heupen, maar verder zou ik niet weten.

Weet iemand dat: Kom je nou in de laatste maanden juist nog goed aan of juist niet?

Vriendlief was deze week beetje chagrijnig, hij heeft het erg druk met werken en met reizen naar werk..en doet ook nog eens veel voor mij. Ik wil hem ergens mee verrassen. Hij is morgenochtend vrij (normaal nooit op zaterdag) dus heb al lekkere ontbijtspullen in huis gehaald. Maar hij kan mij altijd zo verrassen en ik baal er een beetje van dat ik niks creatievers kan bedenken...
Saartje, Bello, de mijne was weer een ander . Wel een professionele dame.

Bello, gelukkig dat het met het bedje zo goed wordt opgelost. Altijd zo balen als je met plezier iets in elkaar wilt zetten en dat het dan om een of andere reden tegenvalt! Sticker kan ook ik je niet mee helpen...

Saartje, volgens mij verschilt het per persoon. Mijn moeder kwam alleen pas flink aan in het derde trimester, daarvoor niet. Ik hoop dat het bij mij andersom is ;).

Misschien kun je voor je vriend nog een leuk uitje verzinnen (groninger uitburo kan daarbij helpen..).

Sosofie - outlet voor positiekleding? Dat is relaxt! Fijn dat je goed geslaagd bent en vooral dat je alles goed hebt volgehouden!
sosofie klinkt lekker je shop sessie!

En koopjes jagen niets mis mee, kan ook altijd blij thuiskomen met wat ik heel leuk vind voor weinig (keerzijde kan ook heel blij zijn met iets ook al was het duur)

Bello helaas geen ervaring met stickers.

Nakur ik heb op mijn buik wel een litteken van de keizersnede en nog een andere operatie en in de sauna dan dus weleens bekijks. Moet zeggen dat ik het zelf niet eens altijd door heb en denk wat zien ze dan

Wel schrikken zeg bijna vallen in het zwembad.

Hier blijven ze mooi van mijn buik af. Heb omgeving denk ik al opgevoed bij 1e zwangerschap want nu op pluisman en zoon na niemand die eraan zit.

Hier wordt buik opgemeten en gevoeld bij de gyn.

Omgeving meld vooral dat mijn buik nu kleiner is dan bij pluiszoon en dat ik anders draag ( toen rond nu naar voren).

Bello wordt netjes opgelost door de winkel het kapotte bedje.

coltje jammer dat je gordijn er nog niet is.

Dos zit je niet mee deze week met al je afspraken.

Wel slordig dat ze zijn vergeten het te melden.

Saartje ontbijt op bed is toch al heel leuk!?

Misschien nog iets ondernemen, samen naar de bios.

Wij gaan morgen samen uiteten nog voor mijn verjaardag.

Daar we nooit zo goed weten wat we aan elkaar moeten vragen met een verjaardag doe nwe altijd een avondje uit met zijn tweeen. Vaak ook met theater of bios maar vond nu uiteten genoeg, heb er zin in.

Had gister een draagdoek besteld werd die vanochtend al geleverd, dus ik kan gaan oefenen
Fijn! Uit eten Pluis! Daar kan ik altijd zo van genieten....

Welke draagdoek heb je besteld? Ik denk dat ik er straks misschien ook een aan ga schaffen, omdat je toch minder tijd hebt om te troosten e.d. als je drie kinderen hebt. Dan lijkt zo'n doek me wel handig als je een huilende baby hebt. Maar ik wacht gewoon tot de baby er is. Wie weet is het weer zo'n relaxte ikslaapalleenalsikingebakerdinmijneigenbedjelig baby.

Over aankomen: dat verschilt volgens mij idd per persoon. In de laatste maand ga ik altijd een beetje vocht vasthouden, dat zie je dan in mijn gezicht. Zo'n bolle plofkop... ;) Wat wel fijn is: na een week ben je dat ook weer kwijt....
Bello kan je niet helpen met de sticker , maar zit er niet ergens een klein beginnetje ? Of een lijntje die je amper ziet ?

oohhh ik moet morgen terug naar de Xenos.. Witte lampenstandaards en hele leuke lampenkapjes .. Rood met witte stippen , rood , roze geblokt roze met witte stipjes met roosjes ooh drama drama drama...

Ze zullen zoooo leuk staan op de vensterbank in de babykamer... Geld uitgeven morgen .. of toch nog maar even wachten ?

Van mijn vader & moeder een roze positie t shirt gekregen..
ja het beginnetje hebben we wel maar bij de tweede letter wil ie niet verder...en dan volgen we alle aanwijzingen op wat je dan moet doen, maar niets helpt..zucht...toch maandag maar even bellen met dat bedrijfje.....bedankt voor het meedenken!

moeilijk he zespri om je in te houden...ik denk dat we daar allemaal op zijn tijd last van hebben.....vandaag liep ik ook weer even door de hema, voor iets anders, en ikkan het niet laten om over de babyafdeling te lopen...en alles lijkt ook nuttig te zijn he
Bello . jah zo gek allles maar dan ook alles wat je aan babykleding e.d tegenkomt lijkt super nuttig te zijn.

Een roze legging, ach altijd handig kan in de winter ook wel gedragen worden. Aaaaah dat witte jurkje met roze sliertjes.. korte mouwen alleen voor de zomer.. neeee mam als je er een longsleeve shirtje of rompertje onderdoet kan je t ook aan in de winter. Ik lijk dan zooo verrekte slim bezig te zijn , maar ondertussen wetende dat je heel veel krijgt en dat zegt mijn moeder dan ook meerdere keren. Bijkopen kan altijd nog wel in juli/augustus.. jaaa maaaam jaaaa maaam ...

Maar ja nu met als gevolgdat ik tot dat mijn salaris komt nog 14 euro te besteden hebt... Daar gaat zo een paar euro af om mijn auto te wassen. Dus dan denk ik dat ik rond de 6 a 8 euro overhoud tot de 25e van deze maand.. (oooh wat ben ikw eer verrekte slim NOT) hahaha
Toen ik dat vanmorgen tegen vriend zei dat ik nog 14 euro heb voor de rest van de week , bood hij gelijk aan om geld te geven. Neeeee ik ben zelfstandig , ik red mij wel met die 14 euro deze week.. Ik hoef je geld niet ..

Nu denk ik hmmm mischien had ik toch beter die 20 euro aan kunnen nemen *lol*
Wij gaan vandaag ook nog even naar de Hema..... maar het geldgebeuren herken ik wel... soms denk ik, hoe moet die kinderopvang straks nog betaald worden? Maar ja, dan zal de shopzucht wel weer een beetje over zijn denk ik, dan hebben we ook alle grote dingen wel in huis .

Saartje, is het gelukt met het verrassingsontbijt?

Pluis, lekker genieten vanavond!
Heeft iemand zijn (haar..) Viva al binnen? Volgens mij wil de bezorger mijn dvd confisqueren ghehehe
Oh wat is er weer lekker veel geschreven.

Heb nu even geen tijd om overal op te reageren, gaan zo ledikantje ophalen.

haha... dat geld komt me ook vaag bekend voor haha...

Vanavond meer
Coltje, ja ontbijt was geslaagd! Ik was al op, maar wilde hem eerst laten uitslapen, stond hij ineens al in de kamer. Toen heb ik hem maar weer terug gestuurd en ben begonnen aan het ontbijtje. Mijn moeder had het idee omdat hij van chocolade houdt er een paashaas bij te doen. Had ik dus ook gedaan, kregen hier om de een of andere manier de slappe lach om. Hij was erg verrast en blij met het ontbijtje en mijn lieve woorden er bij Het blijven toch de kleine dingen die het doen!

Enneh, veel plezier met die dvd, ben wel benieuwd en hoop voor je dat de postbode hem niet heeft ingepikt. Daar gaat je gezellige avondje ;-)! (Ben zelf niet lied van de VIva, wel van een tijdelijk abonnement op de Viva mama. )
Grmbl.. ben ik bij mijn ouders wil ik mijn oude schoenen/klompen (soort van crocs maar zijn t niet, dit waren de wat duurdere modellen van een ander merk) aantrekken.Oke ze waren stuk maar voor klusjes als verven , in de tuin bezig zijn , kleed met hoge druk spuit bewerken waren ze nog prima voor te gebruiken.

Had tegen mijn moeder gezegd 2 weken geleden toen ik ze daar had laten staan per ongeluk dat ze ze even apart moest zetten zodat ik ze mee zou nemen.

Maar ja paar keer vergeten mee te nemen , wil ik vandaag hier bij mijn ouders ana de slag met de hoge drukspuit.. wat denk je .. klompschoenen pleite .. Mijn moeder gevraagd.. ooh die heeft je vader weggegooid gisteren en naar de vuilstort gebracht met de rest van de spullen..*vloekkwartiertjegehouden*

Damn daaar baal ik nou echt van , klotezooi.. Zal wel aan mijn hormonen liggen maar tjezus zoiets flikker je toch niet direct zomaar weg.. Die dingen hebben mij 1,5 jaar geleden 120 euro gekost.

En nu zit ik heel boos te zijn en telkens over die schoenen te miepen.. Oke erg kinderachtig maar vind t stom dat ze zoiets gewoon wegpleuren..
Zespri ben je al weer uit je boze bui?

Wel onhandig van je vader zeg om ze weg te gooien, terwijl je nog maar twee weken geleden gezegd hebt dat ze je op komt halen......als het nou een half jaar geleden was...maar dan nog..iets weggooien van een ander is nooit slim!

En door je hormonen is het noooog veeeel erger......

En voor die 14 euro die je nog over hebt tot aan je salaris koop je ook geen nieuwe

Saartje was leuk dat je vriend zo blij was met je ontbijtje....en inderdaad..it's the thought that counts! Hopelijk verder nog een leuke dag gehad....met dit mooie weer vast wel gelukt!

Dos, en? hoe is het ledikantje??? Blij?

Coltje de Hema in Groningen leegggekocht??

Hier vandaag weer lekker in de tuin bezig geweest, best gevaarlijke dingen gedaan, althans ik niet, maar belloman..met ladder tegen een boom aan en de toppen eruit halen..ik stond eronder voor het geval dat haha....maar tis gelukt.

verder beetje aanrommelen in de tuin.....tafel en stoelen weer het terras op....heerlijk..vanmiddag nog even spelletjes gedaan met bellomandochter, in het zonnetje...belloman lag in de hangmat! Oh, wordt hier toch zo happy van.....

Nu even naar buiten loeren, schijnt dat we vanavond een SUPERmaan hebben, die extra groot lijkt doordat ie dichter bij de aarde staat vandaag........................

see ya
Ik heb ook ff een groot baal moment.

We zouden dus het ledikantje voor hier op gaan halen bij mijn vriendin. Ik heb een grotere auto dan mijn vriend, dus hij zou met mijn auto rijden.

Helemaal klaar, staan bij de auto, ik wil de autosleutel pakken...

WEG... geen autosleutel te vinden. Terug naar binnen.. 45 minuten het huis ondersteboven gehaald, maar geen autosleutel. En het allerergste, ik heb dus geen reserve.

Toen zijn we uiteindelijk maar met vriendlief zijn auto gaan rijden, waren dik 1,5 uur te laat, maar gelukkig past alles erin.

En nu voel ik me ook klote. Waar is die sleutel, waarom doen hormonen dit met mij? Ben ik dat ding verloren? Ligt ie gewoon ergens op een debiele plek... grrrrrrr

Alsof dat er ook nog wel bij kon.....

Klote van je schoenen Zespri, daar zou ik ook heel boos over worden. Heb ook de telefoon erop gegooid bij mijn ouders toen die meteen zeiden (toen ik vroeg of zij heel toevallig een reservesleutel zouden hebben) dat het wel heel dom was om de enige sleutel te verliezen en dat dat weer heel veel geld ging kosten... grrrrrr

@Bello, ja heerlijk weer was het he? Fijn dat je lekker hebt genoten vandaag.

Ik heb overigens op een website een hele uitgebreide uitleg gezien over hoe je dat moet doen met die sticker.

Toen dacht ik nog... als het zo moeilijk is, dan laat maar zitten hehe... Helaas weet ik echt niet meer waar.

@Saartje, wat lief, ontbijtje op bed. Dat waarderen ze toch altijd? Hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad.

@Pluis, ik kan ook zo blij worden van koopjes. hoop dat het uit eten gesmaakt heeft. En ben ook benieuwd naar je draagdoek, ik wil er denk ik ook eentje, maar nog geen idee wat.

@Sosofie, 1 kg, proficiat dat is echt niets zeg!

@Nakur, kijken mensen echt raar naar een zwangere vrouw?

Zal toch wel meevallen? Lijkt me toch niet echt een heel raar gezicht wel? Gelukkig ben je niet gevallen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven