uitgerekend juni 2011

03-10-2010 20:33 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er nog meer uitgerekend in juni 2011 en heeft er zin om mee te schrijven?

Als alles goed gaat krijgen wij rond 1 juni ons 2e kindje.

NaamLeeftijdUitgerekende datum/geboren opOpmerkingenEn het wordt!!!!!!dolfijntje2814-02-2011 1e kindje Jasmijn*Annali4015-02-2011 4e kindje Abel Valentijn*pluis3329-05-2011 4-3 gyn 2e kindje?dos3303-06-2011 1e kindjemeisjeEllebelle344-6-2011 2e kindje verrassingNakur3007-06-2011 1e kindjejongetjeBokito2812-06-2011 3e kindjeverrassingLuna2712-06-2011 2e kindjejongetjeSaartje3113-06-2011 1e kindje verrassingColtje3114-06-2011 1e kindje verrassingbello 3017-06-2011 1e kindjemeisjeDionne2819-06-2011 1e kindjeverrassingSosofie2819-06-2011 3e kindje VERLOF! jongenFrenkie2324-06-2011 1e kindje verrassingBeatle3125-06-2011 1e kindje jongenRaarmaarwaar3325-6-2011 1e kindjejongetjezespri3126-06-2011 1e kindje 29-3 vkmeisjeBrechtje3327-06-2011 1e kindje meisjeBlaumeertje3203-07-2011 jongen

18-12 de tabel bijgewerkt. Mocht je eruit zijn gehaald en wil je graag terug, druk je gegevens vetgedrukt en je bent zo weer terug.
Ha allen, dank voor reacties op ziek/verlof. Ik hoop vooralsnog dat het gewoon tijdelijk is (heb heel veel klachten tijdelijk gehad) en dat ik gewoon door kan werken. Het zijn nog 2 fulltime weken, 3 van 4 werkdagen en 2 van 3 werkdagen en die van 3 dagen zijn dan mijn laatste weken dus ik bouw wel lekker af. Doordat ik nog wat vrij heb ben ik met 35 weken en 1 dag met verlof.

30 weken echo: bij sommige vk’s doen ze dat wel, bij anderen niet. De van mij doet het niet, wel liggingsecho bij 36 weken. Maar ik denk dat Pluis standaard echo’s heeft omdat ze bij de gyn loopt. Pluis, ik hoop dat je morgen het geslacht kunt zien, zal voor je duimen!

Dos, wat fijn dat je de sleutel gevonden hebt!! Gelukkig dus niet ergens verloren ofzo.

Ik heb echt een uberactieve baby vandaag, ga er haast iets van denken (tja het is ook nooit goed want bij te rustig denk ik ook vanalles). Zoals iemand laatst tegen me zei: we willen altijd anders zijn dan anderen, maar als we zwanger zijn willen we zoveel mogelijk normaal zijn en hetzelfde. Wat een wijsheid.
Hier een echo door de bloeddruk. De kans bestaat dat door de verhoogde bloeddruk de placenta niet goed of voldoende werkt en het kindje niet voldoende groeit. Dat gaan ze nu dus opmeten en kijken hoe de placenta ervoor staat en of er nog voldoende vruchtwater is.

Verwacht er eigenlijk nog 1 zo een echo (was bij pluiszoon ook 1 bij 30 en 1 bij 35 weken).

Daarnaast doet de gyn zelf altijd nog even standaard een echo,om vruchtwater en alles te controleren. Maar ze laat dan ook altijd wel de baby goed zien.

Dos lekker je sleutel weer terecht!

Voor de draagdoek heb ik een moby wrap, ziet er erg leuk uit, nu nog de praktijk.

o pluisman komt thuis dus we gaan pluiszoon halen, later meer!
Goedemorgen!
Mogguh... Beatle ook gelijk met de kippen van stok ?

Rare is dat toen ik werkte ik zoooo graag wilde uitslapen en nu hoefi k niet te werken ben ik elke ochtend rond de klok van 8wakker...

Hier wel iemand die nog 2 echo's krijgt. Met 30 weken ongeveer de groeiecho en dan met 36 weken ongeveer de liggingsecho.. T klopt dat er nogal verschil in zit per verloskundigepraktijk.

Vanmiddag naar de bekkentherapeut.. Zolang ik niets doe valt de pijn mee. Gisteren even door vriend de tuinstoelen op t balkon laten zetten. Ik zou ze dan wel schoonmaken , dus met emmertje met sop in de weer , bukken , dingen verschuiven.. En tadaa kon de rest van de uurtjes op een stoel gaan zitten ivm de pijn.
Zespri, waarschijnlijk leer je ergens in de komende weken om er een krukje bij de te pakken. Emmer naast je, jij op een kruk. Niet teveel bewegen en poetsen maar. Ik had het er laatst nog met een vriendin over: dat er bij ons allebei sinds de eerste zwangerschap (met bekkenklachten) overal krukjes en handige hulpmiddelen opduiken, dat je niets meer bukkend doet, maar het makkelijker maakt voor jezelf. Loop je al op platte schoenen?

Voor alle meiden met klachten, bekkenpijn en meer kilo's dan ze zouden willen: sterkte! Nog een paar maandjes, dan weten we waar we het allemaal voor over gehad hebben!

Ik krijg de komende tijd nog minimaal twee echo's om de groei in de gaten te houden. Ben heel erg benieuwd hoe groot deze baby wordt. Mijn moeder kreeg na twee negenponders nog een zevenpondertje. Het lijkt me bizar als wij deze keer een gemiddeld kindje krijgen!

Onze zoon gaat toch geen Abel heten. Net als de andere jongens switchen we toch weer... Ik vroeg gisteren aan mijn zusje wat ze van de naam vond. Ze deed meteen de deur van de auto open en dicht (we stonden voor een stoplicht)... m.a.w.: "ik doe de deur dicht", de eerste regel van 1 van de 'hits' van de band Abel. Man en ik zijn muzikant en muziekliefhebber en haten Abel... Iedereen legt toch de link met dat vervelende bandje. Toen mijn zusje gisteren wist te vertellen dat er deze zomer een nieuwe cd uitkomt wist ik het zeker: voor ons geen Abel. Niet als roepnaam in elk geval.

Man doet hevig zijn best om te wennen aan Mats en dat lijkt te gaan lukken...Mats is al heel lang mijn favoriete naam...

Is het weer bij jullie ook zo lekker? Heb net een uur in de zon gezeten en ben eruit gegaan omdat ik mijn wangen voelde prikken van de zon... maar weer eens zonnebrand in huis halen, zeker ivm kans op een zwangerschapsmasker...
@ sosofie, ik had mijn vorige zwangerschap een gigantische snor door de zon. Is uiteindelijk wel weggegaan, maar viel niet te camoufleren.. Ik voelde me net een vrouw van meditereane afkomst..

Ik vind Mats persoonlijk ook leuker dan Abel.

@ zespri, balen dat je vroeg wakker bent, misschien omdat het nu ook weer vroeg licht is? Ik heb hetzelfde, maar mijn dochtertje laat me altijd wel tot 8 30 doezelen.

Vervelend van je bekkenpijn, het is ook zo moeilijk om er aan toe te geven hé... (je moet wel). al helemaal als je in de zorg werkt. (was je nou ook verpleegkundige)

Pff ik ben al benauwd zodra ik een patient zijn schoenen aan moet trekken..

Als je ooit een keer goed je grenzen van je lichaam leert kennen is het wel wanneer je zwanger bent..

@ Dos, ik droom ook vervelend, veel over mijn vader en zijn sterfbed. Mijn eerste zwangerschap had ik ook nare dromen over vriend, deze keer niet.. Hij heeft zich natuurlijk nu al 1 keer superpappa bewezen...

@ werk; ik werk 6 uur per dienst, loopt vaak wel iets uit. Maar ik moet zeggen dat het me zo goed bevalt, ik ben nog zo moe van de afgelopen periode met mijn vader, slaap slecht en ben middenin de rouw, wat energie vreet lijkt wel...

@ echo; ik weet niet of ik er nog 1 krijg, lijkt me wel, gezien bij de 20 weken echo mijn placenta erg laag achter lag en er een kans was dat die voor de baarmoedermond zou schuiven. (wat een keizersnede zou betekenen...)

@ Blaumeertje; www.baby-cards.nl kun je je eigen kaartjes ontwikkelen ook met foto. Wij gaan weer voor type Glossy, hebben we bij Lunadochter ook gedaan. Erg leuk.

@ yoga. Mijn vorige zwangerschap had ik een hele leuke cursus met allemaal meiden die rond dezelfde tijd waren uitgerekend, nu schuiven er steeds meer mensen in tijdens de cursus. Dus sommige zie je maar 2 keer en ze bevallen dan al.

Ik vind het geen leuke en leerzame cursus dit keer, helaas, want hij was best duur..

@ naam, wij zijn er uit en ik kan me helemaal niet druk maken over wat anderen er van zouden vinden, omdat het voor mezelf echt 100% klopt.

@ uitgerekende datum; ik hoop net als bij Luna dochter weer heerlijk een paar weken voor de uitgerekende datum te bevallen. Luna dochter kwam 3 weken te vroeg en ik vond het echt helemaal prima. Laatste loodjes wegen het zwaarst, kindjes spekken toch alleen nog maar de laatste weken in je buik en ze kunnen prima geboren worden vanaf 36 weken.

Verder hier een voorhoofdholte ontsteking, ik hoop dat ik er vanaf kom zonder anti biotica. Paracetamol helpt gelukkig wel wat, maar het ene moment voel ik me aardig, het volgende moment wil ik alleen op de wereld zijn om even lekker te tukken. Hopen dat het gauw over is...

Genietse van het weer allemaal!
Hihi Nakur, wat grappig ja, graag wil ik nu "normaal" zijn, maar dat gaat mij denk ik nooit lukken :-)

@Zespri, dat heb ik nou ook. Ik word gewoon standaard om 6:30 wakker... kan ik eindelijk uitslapen lukt het niet...

Echt om gek van te worden. Meestal blijf ik toch wel even liggen lekker tv kijken ofzo. Hoe was het bij de bekkentherapeut?

@Sosofie, Ik vind Abel veel leuker dan Mats haha...

Onze dochter haar naam heeft een hele makkelijke referentie, maar ik zit er niet mee.

Tuurlijk zou het geweldig zijn als iedereen onze naam voor onze dochter prachtig gaat vinden, maar dat gaat niet zo zijn.. en dat vind ik helemaal niet erg.

Je moet je kind noemen zoals jullie dat willen (zonder dat het natuurlijk vervelend is voor het kind). Ik hoop dat je man kan wennen aan Mats

@Luna, balen van je cursus, vooral als je er een hoop geld voor betaald hebt en het niet is wat je had verwacht.

Hier ook voorhoofdsholte ontsteking gehad een weekje of 8 geleden(?). Veel gestoomd en zoutoplossing neusspray gebruikt. Veel zakdoekje erdoorheen gewerkt. Maar gelukkig vanzelf opgelost na een weekje of 2.

Beterschap!

@Echo... ik heb geen idee of ik er nog meer krijgt.

Ga er eigenlijk van uit van niet. Donderdag weer naar de vk, dan 30 weken.

Hoop natuurlijk de kleine nog een keer te zien, maar als het niet zo is vind ik het ook prima.

Laatste keer lag ze in stuit, dus ze heeft nog 5 weken om te draaien haha.

Gisteren weer 2 kaartjes besteld op proefdruk. Zelf gemaakt, maar het blijft moeilijk hoor.

Ze zullen morgen wel in de bus vallen.

Ben erg moe verder, ondanks dat ik weinig doe.

Ik ben zo klaar voor die kleine in mijn hoofd.. Nog 10 weken!
@sosofie, ben het niet met je eens, Abel is echt de leukste )))))) Stom bandje of niet. grappig is dat mijn dochters me steeds vragen wat nu onze tweede keus was (en wat de naam voor een meisje was geweest), en dat wij dat niet willen zeggen, ivm een eventueel brusje voor Abel. maar jullie weten misschien nog wel dat onze tweede keuze Mats was, zit nog steeds erg op een lijn met Sofie.

verder is alles wel weer goed hier, gisteren had ik even erg veel bloedverlies waar ik me erg zorgen om maakte, maar het blijkt vandaag toch wel weer mee te vallen, dus wsl toch de eerste menstruatie na de bevalling.
Haha, Annali, dat wist ik niet, van jullie tweede keuze!

Gaat het, naast dat het lichamelijk wel goed gaat, verder ook naar omstandigheden goed met jou?
Die bekkentherapeut kan de rambam krijgen *lol*

Gisteren heb ik voor de zekerheid nog gebeld of t nou om 14.15 was of om 14.45. Mw Zespri u wordt om 14.15 verwacht. Prima ziet u mij dan althans tegen de telefoniste.

Kom ik daar om 14.10meld mij netjes bij de balie zegt dat stomme wief dat ik om 13.15 werd verwacht. Nou tssss toen ze ook nog zo autoritair overkwam met u bent zeker in de war.. Heb ik haar even heel duidelijk gemaakt dat ik haar gisteren aan de telefoon had en nog heb nagevraagd hoe laat t nou precies was. Dat zij dan een verkeerd tijdstip doorgeeft is niet mijn schuld. Ze bond toen in en bood haar excuus aan. Kan nu pas donderdag terecht want tja om 14.14 hadden ze al iemand anders ingepland.
Oh wat een slechte zaak....

Kan me helemaal voorstellen dat je daar nu ook niet op zit te wachten, receptionistes die verkeerde tijden doorgeven...

Wat een doos. Nou, donderdag herkansing, heb je wel de goede tijd
Even een . Ik lees soms nog mee met jullie, niet al te vaak want ik vind het toch wel confronterend, maar denk veel aan jullie.

Hier gaat het naar omstandigheden redelijk goed. We zitten al sterk te denken aan een broertje of zusje voor Jasmijn, dus we zijn vandaag weer naar de IVF-poli geweest. We hebben groen licht gekregen, dus zodra we er echt weer aan toe zijn mogen we bellen. Waarschijnlijk wachten we nog 1 cyclus af en dan gaan we er voor. Zal behoorlijk spannend zijn en worden.

Jullie succes met alles en geniet van het prachtige getrappel (wow, wat mis ik dat...)
Dos.. idd wat een doos.. donderdag 13.45 dan weten jullie ook van de tijd haha

Dolfijntje: dapper van je dat je hier wat van je laat horen. . We (ik mag wel namens de rest spreken) vinden het nl al super dapper en positief verbaasd dat Annali blijft mee schrijven. Kan mij heel goed indenken dat t erg confronterend is onze schrijfsels over getrap , babykamers etc.

Fijn dat je groen licht heb gekregen en dat jullie weer open staan voor een broertje of zusje voor Jasmijn.

Annali. las op t andere topic iets dat niet goed was met t vele bloedverlies ?? Of is dat nu de menstruatie waar je t over hebt ?
Heb besloten om vanavond met 1 hond te gaan trainen. Beetje beweging zal mij wel goed doen , plus dat ik mij stierlijk verveel. Vriend blijft vandaag langer doorwerken in zijn winkel dusse ga ik maar wat leuks doen. Ik wordt enorm gemist bij de hondenclub. Als t niet meer gaat stop ik gewoon zo heb ik t overlegd met mijn instructrice
Onze spruit is overigens MEGA actief vandaag, zit geen 1 seconde stil, wat een genot

..... edit

En ik lees pas nu wat dolfijntje schreef... beetje knullig van me...

Vind het ook heel dapper, en ik snap helemaal dat je onze verhalen op dit moment helemaal niet kunt of wilt aanhoren.

Hopelijk gaat het allemaal goed met het IVF en krijgt Jasmijn snel een broertje of zusje erbij en mag jij ook weer genieten van dat heerlijke getrappel in je buik.

Ik duim voor jullie.

@Zespri, succes op de hondenschool!
zespri altijd fijn zo een receptioniste.

Hopelijk donderdag beter.

Dolfijntje wat goed van je te horen. En wat goed dat jullie groen licht hebben gekregen voor een broertje of zusje voor Jasmijn.

Oef verder alweer alles kwijt, ben een zeef vandaag.

Dinsdag is kdv dag voor pluiszoon. Werd rond 11.00 gebeld, hij was gevallen en had een nare plek bij zijn oogje. Dus ik er naar toe. idd dik en een soort krasje op de binnenkant van onderste ooglid. Huisarts natuurlijk niet bereikbaar alleen voor spoed. Maar goed hij lijkt er weinig last van te hebben. Zwelling trekt weg al traant het soms wel iets. Dus even aankijken en anders morgen wel naar de ha. Dus pluiszoon mee naar de echo en de gyn.

Baby kijken vond die leuk, maar al die mensen aan mama moest hij toch niets van hebben.

Baby ligt nog mooi op schema, zelfs een paar dagen voor. Dus kleine lijkt nog weinig last te hebben van mijn bloeddruk, gelukkig! Nu ik nog

Ben verder vooral moe. Slaap 's avonds super in, maar wordt halverwege de nacht wakker omdat ik moet plassen en slaap daarna gewoon niet meer of pas na 2 uurtjes weer.
Dames in de ziektewet, succes met het lijf en de dagen doorkomen!

Dolfijntje, wat fijn om van je te horen. Hoop dat jullie droom snel waarheid wordt!
Dolfijn, wat onwijs fijn dat jullie groen licht hebben. Ik hoop voor jullie dat er snel een broer of zus voor Jasmijn komt en dat alles goed gaat.... sterkte de komende tijd, zo'n behandeling schijnt superzwaar te zijn.

Zespri, veel plezier met de hond! Platte schoenen, knieën niet op slot en bekken kantelen.... dan komt het vast goed...;)
@sosofie ik heb het idee dat het naast het lichamelijke ook wel goed met me gaat. Natuurlijk zijn er momenten waarop je ineens erg verdrietig bent/wordt, maar de meestal gaat het goed. begin meer energie te krijgen, en de liefde maakt veel goed.

@zespri volgens de gyn is de bloeding idd een eerste menstruatie. Was even heel erg eng gisteren (zit te bellen met mn moeder en er komt ineens zo'n golf bloed dat ik een vlek van 20 bij 20 in mijn broek heb en de hele stoel onder het bloed zit, echt een plasje...ondanks maandverband...) Maar goed er was niets aan de hand. Morgen een inwendige echo en donderdag gaan we naar de gyn in het WKZ, nacontrole.

oh, ik zie dat ik moet haasten, half negen koor....eens proberen f ik al weer kan zingen.....
oh, dolfijntje, wat goed om je hier ook nog even te zien!
Wat een lieve reacties allemaal! Ik hoef gelukkig niet een hele IVF-behandeling te ondergaan. Voor de zwangerschap van jasmijn wel en daarvan zijn er 6 embryo's ontstaan. De sterkste is terugeplaatst (jasmijn) en de andere 5 zijn ingevroren. Die worden in mijn natuurlijke cyclus teruggeplaatst, dus dat scheelt een heleboel hormonen spuiten.

Pluis, ik las net over je slechte slapen; ik had dat tijdens de IVF ook. Klaarwakker rond 3.00 en dan pas weer om 6.00 in slaap vallen, bij mij hielp acupunctuur toen erg goed. Misschien een idee? Sterkte in ieder geval!

Annali, succes met het koor!
Ha Luna, ja als je zwanger bent leer je idd je grenzen kennen, ben ik het helemaal mee eens. Hoop dat we dan later allemaal verstandige vrouwen worden die altijd hun grenzen kennen (maar dat zal wel niet hihi). Hier ook iemand die vreselijk benauwd is bij aantrekken eigen schoenen. Dat doe ik ook na het ontbijt met een enorme mok thee (niet zo slim eigenlijk). Vanmorgen schoenen met rits, ging toch beter. Misschien morgen schoenen met veter dan maar voor ontbijt aantrekken.

En nogal logisch dat je veel over je vader droomt en al heelmaal dat dat veel energie kost. Het zou gek zijn als je dat allemaal niet zou hebben vind ik. Op deze manier kun je het hopelijk goed verwerken.

Dos, jij dus ook al moe zonder dat je veel doet, begint hier ook weer. Ben in mijn hoofd nog niet helemaal klaar voor de baby hoor, maar aan de andere kant al wel wat klaar met zwanger zijn.

Annali, weer leuk dat je wat schrijft. En wat fijn dat je waarschijnlijk je eerste menstruatie gehad hebt! Normaal kan dat toch ook nog wel even duren toch? Dus dan kunnen jullie weer aan de slag : ) Of moeten jullie daar juist nog niet aan denken? Ha, het zou toch wat zijn, in de tabel de februari-kindjes, juni-kindjes en dan nog een nakomertje rond de kerst ofzo haha! Ik hoop het van harte voor jullie. Misschien een persoonlijke vraag hoor (hoop niet te persoonlijk, anders geen antwoord geven), maar heeft het bij jullie lang gekost om van Abel zwanger te raken?

En wat kom jij toch altijd superpositief over, ik zou dat niet kunnen hoor... petje af!

Tjonge Zespri, om echt kwaad van te worden! Je klinkt nog redelijk vrolijk, ik weet niet wat ik allemaal voor stamppei wel niet gemaakt had.

Dolfijntje, wat leuk dat je nog meeleest! En ik kan me zoooo voorstellen dat het ongelooflijk moeilijk is in jouw situatie. Wel fijn dat jullie weer aan ivf denken, hopelijk lukt dat de eerste poging. Het klinkt in igg goed met dat terugplaatsen ivm minder hormonen. Als je zin hebt, hou ons dan heel graag op de hoogte! En ook nog heel veel sterkte hoor, dat heb je vast nog wel nodig

Pluis, wat fijn dat de controle goed was! En kindje voor op schema, toe maar. Wordt het dan ook vrijwel zeker een mei-kindje of kun je dat dan weer niet zeggen? En.... het geslacht kunnen zien?

Buikomvang: hier niet toegenomen, stond er versteld van, maar ik meet omtrek bij navel en heb ontdekt dat ik deze week enorm groei daar zo net onder ribben, heb er weer jeuk op die plek van, erg vervelend.

Zwangerschapscursus: ik zou het leuk vinden om er 1 goed contact aan over te houden, maar tot nu toe zie ik dat nog niet zo zitten. Wel jammer maar aan de andere kant: kennissen/ vrienden genoeg.

Collega is vandaag bevallen van een zoon Laurent. Ze spreken het z’n nederlands uit. Dus voor wie nog inspiratie nodig heeft...

Zon: hier al 2x verbrand in januari (echt waar!) dus zondag 2 uurtjes in de zon en me 3x ingesmeerd met factor 15 en niet verbrand gelukkig. Heb ook geen zin in zwangerschapsmasker dus ga me rot smeren totdat de baby er is. Ook ik hoop ergens tussen week 38-40 ofzo, maar ja, wie niet? Maar probeer me toch een beetje in te stellen op 42 weken, kan het alleen maar meevallen.

Uitslapen: lukt hier ook niet. Meestal wakker rond 4-5 uur van de baby (belooft nog wat...). Daarna wakker rond 730-8 uur en dan moet ik er ook wel uit: plassen, zere rug, beenkramp. Het lijkt me heerlijk om eens tot 10 uur te slapen en dan uitgerust wakker te worden, maar dat zal er voorlopig wel niet in zitten.
Dolfijn, wat fijn dat je niet het hele traject weer hoeft te doen. Ik hoop echt van harte dat het snel mag lukken!

Annali, nog een overeenkomst: je zingt! Op wat voor koor zit je?

Wij hebben afgelopen zondag met ons koor (10 zeer muzikale vrienden, deels conservatorium) opgetreden. Het was even zoeken naar een goede techniek, omdat mijn buikspieren nu aan de zijkant van mijn buik zitten ipv middenvoor... Maar het ging allemaal goed, op 1 pianofoutje van manlief na....

We zijn gefilmd, als we binnenkort op youtube staan zet ik het linkje wel even op hyves...
Grappig trouwens, dat jullie slapen tot 8 uur GEEN uitslapen vinden... hier zijn de mannen regelmatig om half zes wakker, meestal om kwart over zes... Om 8 uur 's ochtends zit oudste op de fiets/in de auto onderweg naar school....
sosofie... vergeleken met mijn werktijden er om 5.15 uit smorgens is 8uur uitslapen.. Maar tja ben al tijdje thuis en je gaat er zo aanwennen he haha

Ik draag al sinds mijn 10e week platte schoenen , kan niet eens meer op hakken lopen. Een klein hakje heb ik geprobeerd toen ik 20weken was ongeveer nou t voelde alsof ik zowat mijn benen brak.. Sinds die tijd alleen maar platte schoenen gedragen..

Het ging best wel goed vanavond , doggie is helemaal gesloopt. We waren ongeveer 4 maanden niet geweest. En hij deed t zoooo super goed. Ben bere trots op hem , hij gaat zo keurig af en blijf en ik kan gerust 15min uit zicht zijn hij blijft keurig liggen wachten op mij. Netjes volgen , los , volgde alle commando's op. Super doggie en hij was zo blij om al zijn speelvriendjes weer te zien.

Nakur.. buikomvang... dat moet ik ook nog eens even meten , heb alleen een rolmaat zo'n ijzeren dat meet vast niet zo goed.

Ik heb t zelfde idee over de zw.cursus , zou leuk zijn om 1 a 2 *vriendinnen* er aan over te houden. Naja vriendinnen is een groot woord , maar zou leuk zijn om er contact mee te houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven