Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
Ik heb zelfs maar 1 overtrek. Bij mij gaat het 's ochtends in de was, 's middags in de droger en 's avonds weer op mijn bed.

Heb het nu met een uitroepteken op mijn "nog te doen" lijstje gezet.
Fien, fijn om te horen dat het allemaal zo goed gaat.

Wie had dat verwacht!

Echt super
jaa, jij bent idd nog 3 dagen na mij uitgerekend julia. Nadeel is ook dat wij dan straks al die bevallingsvehalen moeten aanhoren als we zelf nog moeten.... weet niet of we daar blij van worden...

Maar misschien ook juist wel. Wij hebben de becvallingsverhalen van t forum van mijn zoon nog online staan op een besloten hyve. ik lees ze nog regelmatig door, en is echt mooi er ontroerend om te lezen.

kraamzorg verschoonde bij mij idd elke dag. En wij hebben geen droger, dus tenzij t heel werm is heb je dan wel 3 setjes nodig ja. Maar goed, je kunt natuurlijk ook altijd aangeven dat je elke dag verschonen niet nodig vind, dan doet ze dat niet.
Fien, dat klinkt allemaal super bij jou!! Wie had dat nou verwacht???

Candy, elke ochtend denk ik nu: eerst even kijken of er al wat aan de gang is, hihihi!! We wachten op jou eerste tekenen hoor!!

Helemi, fijn een auto voor de deur. Geniet van het ophaal moment.

Net bij vk geweest, bloedruk: 105/60, beeb lag met koppie klein stukje in bekken, maar goed dat zegt niets bij een vierde, beeb heeft nog alle ruimte om te draaien en volgens mij gebeurt dat vrij regelmatig. Vk voelde ook nog genoeg ruimte.

Snok, 6 april volgende afspr.

Ze wilde wel over 3 weken maar zelf vind ik twee beter i.v.m. terugdraaien, dan zijn we nog mooi op tijd om evt. uitwendig te draaien mocht dat nodig zijn. Je moet tenslotte overla rekening mee houden niet??

Verder heb ik twee boeken bij de drukker teruggebracht en weer drie meegenomen, nu heb ik er 5 liggen. Toen ik zat te wachten bij vk, was ik in het boek met kaartjes aan het bladeren en zag daar toch een mooie!!! Heb hem een beetje los gepeuterd om te zien welk merk het was en er stond ook nog een nummer op. Heb op internet gekeken en ja hoor, gevonden!!!! Hopelijk vindt manlief het ook wat, dan wordt de keuze nog moeilijk.

Wordt vervolgd dus!!!
Zullen we candy maar n meldplicht opleggen vanaf nu???
Ja, vorige week zat ik er nog over te denken. Als veel meiden van dit forum al een kleintje hebben (of twee) van een aantal weken, dan moet ik\moeten wij nog bevallen! Lijkt me wel een hele vreemde gewaarwording. Of misschien juist heel handig. Ach ik zie het allemaal wel.

Ik ben voor meldplicht voor Candy
Kamertje is mooi geworden!!!! Helemaal zonder beschadigingen in elkaar gezet!!! Yes! En hij stinkt ook helemaal niet naar lijm zoals de vorige. Heb vannacht het raam open gehad en vandaag ook. Kan ik vanmiddag inruimen toch???

Alle knuffels staan al op zijn plek, gister geschoven en gedaan zodat we de ideale opstelling hebben. Gingen daardoor pas om 0.30 uur naar bed. Ik had al zo'n drukke dag gehad gister dat ik vandaag pas om 11.00 wakker werd en nu nog in pyjama loop.

Maar het is toch rotweer en ik neem een rustdag. Straks nog lekker in bad.

Idd meldplicht voor Candy!!

Fien, wat super dat je zelfs gewoon kan bevallen!!!
Fien, top dat het zo goed gaat!! We hebben het allemaal gehoopt voor je, zou het geholpen hebben?

Midejo, lekker joh. doen!! heerlijk met een boek in bad, ik heb het gisteravond gedaan en het is zo ontspannend!

Doggie, hoera voor je kamertje! zet je een foto op prive?

Spannend hoor, Candy krijgt meldplicht ;)

Janets, ik had de laatste keer precies dezelfde bloeddruk.. VK vond het keurig hoor, vond het zelf erg laag..

net bij de pedicure geweest, lekker weer zachte voetjes. Ben onderweg nog vreselijk geschoffeerd door een agent in burger (!!) echt erg.. zal de details besparen, maar ik ga wel even kijken of dit uberhaupt mag!

Nu wachten op de monteur van Ziggo.. huisarrest dus eigenlijk ;)
Inderdaad, meldplicht voor Candy!!!

Doggie, leuk hoor het kamertje lekker inrichten. Je kan nu wel inruimen hoor, een paar zwitsal geurbuiltjes erbij en whola!!!

Heb je al verlof Doggie??

Midejo, lekker zo'n middag rust en tijd voor jezelf.

Elza, jij geniet er ook lekker van hé, maar dit is zeker gewoon een vrije dag???!!! Of heb je al verlof?? Ben elke keer in de war met sanne en jij.

Ik ga straks met 3! kids weer naar het zwembad, daarna dump ik ze lekker bij schoonzusje en ga ik met een paar buurtjes naar een receptie/verjaardagsfeestje van een buurvrouw die is 80 jaar geworden.

Niemand heeft echt contact met "miss 1 tand", (zo noemen we haar omdat ze er maar 1 heeft) maar volgens mij is zowat het hele dorp uitgenodigd, hahaha!! Ze heeft een zaaltje afgehuurd, want bij haar thuis komt er niemand in, echt niemand!!! Gaan verhalen de ronde dat ze erg krenterig is en geen gas en water ect. heeft. Dat weet ik dus niet helemaal zeker maar alle kamers staan tot plafond hoogte vol met oud papier!!! Echt een bende daar!!!

Nou ja in ieder geval is iedereen benieuwd naar het feestje, het is van half 5 tot half 8, dus misschien zit er wel een buffetje bij , (zou lekker zijn, hihihihi).

Om een lang verhaal niet langer te maken, DAT wordt mijn rust en geniet moment van de dag, hahaha!
Janets, op woensdag ben ik altijd vrij, maar je zit er niet ver naast hoor.... nog 2 dagen werken en ik heb ook verlof. Vind het zo'n raar idee... en het is dat mijn ribben zo'n pijn doen, anders had ik het nog een weekje uitgesteld.

Mar goed, het is maar 5 weken voor D-day, en ik heb nog wel een en ander te doen dus ik maak mijn tijd wel vol..

Oh jakkes, wees maar blij dat dat feestje niet bij haar thuis is dan ;) heb ooit in een flat gewoon en beneden woonde een bejaard stel, het stonk gewoon al in de hal!! bah.. was ook altijd bang dat ze een keer het gas zouden aanlaten of zo, want echt helder leken ze niet meer.
gek verhaal, Janet, dat er dan wel zoveelmensen uitgenodigd zijn!

Vraagje: voelt iedereen geschop onder zijn ribben? Ik niet namelijk. Ditkindje komt niet zo hoog, ik voel helemaal geen getrappel onder of in de buurt van mijn ribben. heb t idee dat baarmoeder ook ergens onder mijn ribben eindigt. Misschien komt t nog.

Neem vandaag 2 uurtjes vrij op om wat eerder naar hui te gaan. Zit echt niet lekkker hier vandaag, en doe ook niet veel. Nog 6 werkdagen te gaan. Wat kunnen 6 dagen lang lijken zeg!
Inderdaad Twinkel, ze doet heeeel veeeel vrijwilligers werk, dus daar heeft ze wel kunde van.

Ik voel ook geen geschop in de buurt van mijn ribben hoor!

Bij die anderen ook niet gehad.

Je hebt gelijk om even eerder weg te gaan, twinkel. Wel lekker aftellen dus!!

Ben soms wel eens jaloers hoor, voor mij verandert er weinig de laatste weken, het blijft heen en weer geren met scholen enz.. En zelfs mijn werk gaat door tot de laatste dag. Moet wel zeggen dat ik steeds minder doe, maar dan op avond eens ga zitten, maar dus niet echt vrij. Dan heeft het toch veel nadelen een bedrijf aan huis!!

Voordeel is dat ik ons kindje heeeeeel lnag thuis kan houden terwijl de groten dan wel naar de oppas zijn. Meestal gingen ze met 5 maanden ook mee. Wel lekker makkelijk met voedingen. Verder kan ik natuurlijk veel zelf bepalen, gelukkig.

Maar ik vergeet nooit meer met de oudste (werkte toen 36 uur als tandartsass.)mijn verlof moment, ik zie me nog in de auto zitten op de terugreis en hoor mezelf zeggen tegen beeb in de buik: zo nu lekker wij tweeen en alle tijd!!!. Wat was dat een heerlijk moment!!! Heb toen ook echt genoten van alle vrije tijd!!

Wel heel speciaal hoor.
Ik voel ook geen geschop bij mijn ribben, het is duidelijk haar ruggetje en billetjes die daar tegenaan drukken, de schopjes zijn meer links en in het midden of zo.. en laag voel ik haar handjes denk ik. O ja en af en toe schuift ze met haar koppie over mijn blaas denk ik Oefff...

Twinkel, moet je daar vrij voor nemen? Ik heb op een gegeven moment afgesproken (vorige week ;)) dat ik eerder wegga als ik het niet meer trek.. beter zo dan dat ik helemaal veel eerder thuis kom te zitten denk ik...

Ben ook heel benieuwd hoe ik me voel als ik vrijdag vanaf mijn werk wegrijd... voelt altijd heel lekker als ik vakantie heb, maar dat is nooit langer dan 2 weken! hahahah..
tja, zoiets is misschien wel te regelen Elza. maar geeft hier n heel gedoe met bedrijfsarts en zo. heb ik niet zon zin in. En ik kom om in de vakantiedagen, die krijg ik van mn leven niet meer op. Dus ik regel t liever gewoon zo. Voor die 6 dagen die nog resten.
heb de vorige keer ook enorm genoten van verlof. Nu zal t wel anders zijn. Maar zoon is 3 dagen per week op kdv, dus die dagen zijn sowieso voor mezelf. En papadag blijft voor papa vind ik. Dus dat zijn dan toch 4 dagen per week waarin ik lekkr kan relaxen en de laatste dingen regelen.
Chicaa, bedoel echt voor het jaar. Zelf was ik met 11 maanden dag en nacht droog en manlief met 11 maanden overdag. 's nachts duurde bij hem wat langer. Ik ben er echt helemaal voor dat de kleine dat na gaat doen haha.
Zal foto's zetten op prive als het echt klaar is, maar moeten nog een aantal dingen doen. (klussen) En de gordijnen zijn ook nog niet binnen.

Heb sinds vandaag verlof!! Geen ziektewet meer dus.

Voel wel geschop tegen mijn ribben met 1 voet en met 1 voet in mijn zij. Was net voor man wat zakelijks aan het doen, maar na een uur achter de comp had ik erg veel pijn aan ribben en ben in bad gegaan.
vroeger waren kindjes veel sneller zindelijk dan tegenwoordig. Komt door de pampers. Met katoenen luiers voel je t veel beter als t nat is, dus toen hadden kindjes t eerder door. met pampers blijft t comfortabel voelen, dus waarom zouden ze...

Maar vóór 1 jaar blijft wel vrij vroeg geloof ik
Oh iTwinkel dat geval is het inderdaad een gedoe, ik heb het gewoon met leidinggevende geregeld en daar heeft de bedrijfsarts niks mee te maken, wel makkelijk als ik het zo van jou lees..

Pfff Doggie, herkenbaar... ik heb zondag wat dingetjes voor lief gedaan en dat deed ik half liggen op de bank, met laptop op mijn buik!

Over gordijnen... zouden die van mij nu eindelijk eens klaar zijn?

ff sjekke...
Kan me voorstellen Twinkel dat je het liever zo regelt!

Heerlijk die 3 dagen voor jezelf en gezellig met papa thuis een dag.

Suzzel, jij als kind al droog met 11 maanden!! Kon je toen al lopen??? Hoe deden je ouders je dan op de wc??? Op vaste tijden ofzo, een kind van 11 maanden kan toch niet aangeven of hij moet plassen??

Ben ergbenieuwd hoe dat in zijn werk ging.

Doggie, zo voelt het lekkerder hé dan in de ziektewet. Voelt wat vrijer!
Janets, ik vroeg me dat ook al af hoe mam dat deed, maar blijkbaar zette ze me gewoon regelmatig op de pot en hield ik het netjes op totdat ik op de pot zat. Hele slimme baby natuurlijk he haha. Het was inderdaad wel met katoenen luiers. Dat schijnt wel sneller te gaan dan. maar goed, het lijkt me zo'n gedoe dat ik toch de voorkeur geef aan de pampers hoor.

Doggie, fijn dat het nu officieel verlof ik. Bij mij ook bijna. Vind ik ook wel een prettiger gevoel. Weet eigenlijk niet zo goed waarom maar toch.
je kúnt zelfs hele kleine babys vanaf 6 mnd zindelijk maken. in india doen ze dat. maar dat is wel heel intensief.

ik zag daar laatst een boek over. Maar dat gaat niet werken als je kind ook naar n kdv gaat.

De methode is afgeleid van technieken die gebruikt worden in delen van Azië en Afrika. De ideale tijd noemt Boucke de periode vanaf de geboorte tot het kind mobiel wordt (ongeveer met 6 maanden).

Eerst moet de ouder ontdekken wanneer het kind zijn behoefte doet. Vervolgens moet het kind boven het potje of de wastafel gehouden worden, terwijl de ouders steeds hetzelfde watergeluid maken. Op die manier legt het kind een verband tussen het doen van de behoefte en het geluid.

Boucke noemt als voordelen onder andere de hechte band die ontstaat tussen ouder en kind, en het voorkómen van luieruitslag en bedplassen. Daarnaast bespaart het geld en is het goed voor het milieu.
Lees allemaal ..of voornamelijk leuke dingen...

Doggie klaar met kamertje...en verlof!!! Heerlijk...ben net overigens heerlijk tekeer gegaan op site van little label. Zelfs al setjes met zon sjaaltje wat je om kan knopen besteld voor tegen tijd dat het kouder gaat worden.....zo cute hahahahah

Army kleur is trouwens alles 40% dus scheelt...had echt berg voor 80 euro.....altijd goed zeg ik...

Ook nog jurkje voor mezelf....http://www.welikefashion.com/nl/women/p ... ude_Crepe/

mooi met een hak ...en heb ook nog van deze winter rozige/nude kleur laarzen van fred de la bretoniere met hak....dus ook leuk combi-en....

Fien wat een fantastisch nieuws!!!

EN Candy jij vandaag VK toch? Meldplicht heb je uberhaupt vanaf nu

Elza jij hebt dus week eerder verlof als ik...ga je dus met 5 weken ervoor? IK moet volgende week nog....weliswaar 3 dagen maar toch. Ik ben dan vrij van 3 april t/m 3 augustus zeg maar.....

BEn nu overigens ziek thuis....ziek is niet juiste benaming maar heb een hoop gezeur en stress op zaak dus wilde dat mezelf maar niet aan doen.....zit hier stukken rustiger

Zet ik prive nog wel wat over....

Kaatje fijn dat alles weer goed ook was..nog nieuwe afspraak? Verder nog afspraken....?

Ben benieuwd hoe ventje bij mij ligt...vandaag weer hoog heb ik idee...soms denk ik echt dat hij ook nog draait hoor...nou ja zien we volgende week wel weer....
OH ja...sprak me moeder net nog die ff langs kwam...ik ging ook al op potje net iets ouder dan jaar???? Me moeder vertelde me dat ik mega snel met alles was....nogal ondernemend en verkennend zeg maar
balen van t gezeur en gestress op je werk Snok! aar verstandig dat je thuis bent gebleven! Neemt t er maar ff van!

let trouwens op, die broekjes van little label zijn voor de winter te koud. ze zijn nogal dun. bahalve die van de joggingpakjes, die zijn dikker. je kunt er natuurlijk ook n maillotje onder doen.

ik ga er vandoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven