Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
wat een rust....eet smakelijk allemaal....ga ik zo ook doen
Nu nog eten ik ben al lang klaar hahaha.
euh tja...wij eten eigenlijk altijd laat ..iig nooit voor uurtje of half 7/7 uur

Zo en dan nu avondje chillen...ff opladen voor gesprek morgen op zaak
heb heel weinig in maat 50, bij zoon had ik meeste in 56 en hij kon daar gelijk in. verwacht nu ook geen maatje 50 baby......

en zo wel dan is het zo gekocht, toch?!

aha morgen is het Dday snok? good luck...

ben me toch een partijtje tijd kwijt geweest met die pokke adressen in exel zetten en daarna in word etiketten maken. ik denk dat als ik was gaan schrijven is stukken sneller was geweest. maar goed, het staat klaar om geprint te worden (en voortaan ook handig voor kerst en dat soort geneuzel)

ik krijg volgende week trouwens de kraamzorgladie op visite. es kijken of we dezelfde hulp kunnen scoren als bij zoon, zou wel relaxed zijn.

ga lekker met een tijdschriftje bankhangen. morgen om 8 uur staan er weer bouwvakkers bij de flat dus dat wordt weer vroeg in aktie (heeeee ik had toch VERLOF?????)
Hallo, ook even een teken van mij vandaag....vanmiddag wel even bijgelezen maar ben de helft alweer vergeten...

Dekbed strijken doe ik echt niet hoor....ik heb het grootste formaat en dat zie ik echt niet zitten.

Ik heb er 3 maar ik gooi na het wassen en drogen meestal hetzelfde overtrek er weer op....

Broccoli vind ik alleen lekker met een kaassausje....voor de extra vitaminen eet ik iedere week spruiten....die vinden wij allebei echt heerlijk en die zijn zooooo gezond !

Lekker met een beetje creme fraische en spekkies...

Fien, supernieuws weer voor jou....lijkt wel steeds beter nieuws te krijgen.

Elza, is alles nu opgelost bij jou ?

Hele gave tas trouwens...dat heb ik nou weer wel onthouden

En over vloekende kleertjes....ik heb echt 98% roze/witte kleertjes en een rode Bugaboo kap....tsjaa, vloekt dus ook vreselijk...had die hele roze kap ook mooi gevonden....die heeft Hippie volgens mij...maar vriend vond die kleur roze net ff té !

Snok, heb je verhaal privé gelezen....wat een gezeik....zit je lekker tussen zonder erom gevraagd te hebben.

Zou lekker zijn als je nu al met verlof kon,...dan zie je wel weer verder 3 augustus....

Over maatje 50 gesproken...ik vind dat er heel veel verschil in die maatjes zit....van LIEF bv vind ik maatje 50 heel klein om te zien...terwijl van een ander merk maatje 50 aandoet als maat 62....

Ik heb best wat van maat 50 maar mocht het inderdaad een flink kind worden dan doe je er echt geen 2 mnd mee....

Volgens mijn moeder heb ik dat maatje in ieder geval nooit gepast....(ruim 9 pond).

Verder weet ik het allemaal niet meer.....waar ik op wilde reageren...

Vandaag druk dagje gehad...en wéér slecht geslapen dus het brak me net een beetje op.....harde buiken en steken in mijn buik dus ben op de bank geploft en doe ff niks meer vanavond.

Alle kleuren verf en schoonmaakmiddelen gekocht, boodschappen voor de helpers (snaai en drinken) alvast gehaald... ff wat klapstoelen opgehaald bij mijn ouders...kunnen we vrijdag in ieder geval zitten bij een kop koffie...

Badkamerspullen ingepakt en box beneden helemaal uitgezocht wat alvast meekon....1 auto is al helemaal volgeladen met spullen....allemaal spullen voor de prinses....leuk om alles weer ff te zien...

Morgen doe ik de keukenspullen en schoenen en kleding wat alvast mee kan.....tussendoor nog ff naar Mensendieck....

Alle accessoires in huis laat ik nog even staan....ik had al een voorgevoel en jahoor....de makelaar belde voor een bezichtiging voor as vrijdagochtend....zat er in 1e instantie totaal niet op te wachten maar de spullen worden toch pas zaterdag verhuisd dus ziet het er nog wel redelijk bewoond uit....de verhuisdozen zetten we zolang in de box...die is toch weer half leeg nu...

Vrijdagavond na de bezichtiging pak ik dan de laatste dingetjes in hier...dat is zo gebeurd met z'n 2en.

Moest alleen even het plan een beetje wijzigen....dus hoop dat die kijkers het waard zijn !!

Een jong stel en die hadden al kennissen in de flat hier dus ze weten van de servicekosten en hoe groot het is...duimen dus !
Sanne, laten we hopen dat het wat wordt deze bezichtiging op de valreep! Zou wel leuk zijn zeg.

Ik heb een lekker recept als je zo van spruitjes houdt (wij ook). Het is een soort stamppot met aardappel, appel, spruiten en spekjes. mmmmm het water loopt me al in de mond. Kijk maar http://www.ah.nl/recepten/recept?id=377910&rq=spruitjes

makkelijk en heerlijk!
Dames... het is niet normaal met die Ziggo hoor, maar om 19:15 stond de monteur op de stoep. Moest van 12 tot 18:00 thuis blijven en toen ik over zessen belde werd ook nog eens onbeschoft behandeld, ik boos... maar goed. nieuw modem aangesloten, internet werkt nog. tv beter beeld en nu paar uur wachten tot de telefoon het doet, anders moet ik weer bellen!! Joh!?....

Door al dat gezeik heb borstvoeding avond gemist...

Net nog even naar de AH geraced. belachelijke dag.

Tas is echt gaaf... ;) past denk ik mooi bij de wagen, wordt geleverd in Schotland, dus heb ik m volgende week! Blij mee...

Hihi broccoli met kaassaus, creme fraiche en spekkies... is dat nog steeds gezond? ;)

maar idd, dan is het wel een stuk lekkerder, ben trouwens ook dol op spruiten!!! Vriend niet....

Druk in de weer geweest Sanne... lukt het allemaal een beetje?

Het komt niet zo lekker uit, maar je hebt tenminste weer een bezichtiging! Ik heb niks meer gehoord van de makelaar, hoewel het nu ook niet uitkomt hoor, willen eerst wat mooier maken.

Roze met rood is iets minder vloeken dan roze met oranje denk ik?... ach what the hell, misschien staat roze niet bij pukkie en koop ik allemaal andere kleurtjes... koop nu ook even niks meer, doe ik wel als het meiske er is, kunnen we samen uitzoeken ;)

Wat een dag... ik ga even op prive kijken wat er met Snokkie is gebeurd!!!
Balen Elza, dat je de hele middag thuis blijft en dan s'avonds pas aan de beurt bent. Maar het is in ieder geval klaar!

Fijne avond allemaal!!
Sanne, had je dat recept nog nodig, of werken de pillen nog goed? ;)
Ik heb net het kamertje ingericht! Bedje opgemaakt, mooi! Kast ingeruimd en commode ingeruimd. Wow, ben er helemaal blij mee. Als de rest klaar is, maak ik foto's voor het prive forum. Moeten wel de gordijnen ed er zijn

Nou de baby kan komen hoor. (hoewel blijf nog maar een maand zitten)

Elza, zou je ze niet bij Ziggo!!! Belachelijk zeg!!
Jaaaa die Ziggo, echt heel erg en je bent gewoon machteloos op zo'n moment.. boos worden op zo'n helpdesk lullo die dan doodleuk zegt ; had u nog verdere vragen?... ik zou hem wurgen!

Leuk je kamertje Doggie! ik heb de kleertjes ook nog een keer opgevouwen en per maat een stapeltje gemaakt, moet nog hangertjes kopen zag ik...

Bedje opmaken is nog best moeilijk! heb ook geprobeerd (alles wordt nog gewassen hoor) maar als je het laag opmaakt heb je een enorme flap over! hahah... even oefenen nog.

Ben benieuwd hoor, wanneer komen je gordijnen?

Ik heb krampen bovenaan mijn buik, de boel trekt daar helemaal samen.. pfff pff pfff.....
Morge dames.

Hehe Candy, ben benieuwd in hoeverre je gelijk hebt met je voorspelling (of het omgekeerde ervan ).

Ik heb verschillende kleertjes in maatje 50, heb zelfs een pakje in maatje 48 (zo schattig klein ), maar ik heb maar een paar dingen zelf gekocht, heb de rest van mn broer en schoonzus gekregen. Ik kan nu zeker verder tot het 6 maand is, en als het een jongen is kan ik kleertjes krijgen tot het zeker al 2 of 3 jaar is, is het een meisje dan kan ik kleertjes krijgen tot 1 jaar (van vrienden van mijn schoonouders). Tel daar nog eens bij wat je krijgt aan kleertjes als geschenk... Ik denk dat we voor een tijdje 'save' zitten hehe

Ik heb ook niet helemaal die drang om dingen te kopen zoals velen onder jullie. Heb wel veel gekregen, maar toch. Kleertjes loop ik zo voorbij, speelgoed daarentegen, dat wilt niet zo lukken. Vind dan ook alles zo schattig en leuk.

Ik weet niet of het veel de moeite is dat ik een foto van de babykamer post, bij ons staat er gewoon een babybedje op de logeerkamer. Hebben geen plaats om meer te plaatsen. Een kast stond er al, die hebben we leeggemaakt en gebruiken we voor de babykleertjes. En dat is het zowat.

Rustig aan hoor Elza, straks beval je nog te vroeg door je boos te maken.
Ow, en voor wie het nog niet wist: komend weekend is het zomeruur, dus da's zaterdagnacht een uurtje minder slapen...
Ben ook weer van de partij. Gister even niet online geweest omdat ik bij iemand was om uitgebreid foto's te maken van mijn buikje

Was erg leuk en gezellig, dus ben beniewd naar het resultaat.

Ben beniewd of je voorspelling uitkomt Candy! Gister dacht de fotografe nog aan een jongen, maar uiteindelijk denken ze 50-50 dus ik heb er weinig aan. Wordt gewoon ouderwets afwachten

Vanacht heel slecht geslapen, totaal een uurtje of 5. Heb vooral 's nachts een hele droge mond. Herkennen mensen dat?

Zag een hele mooie luiertas langs komen en Sanne is druk. Doe je wel rustig aan?

Ben de enige denk ik die spruiten echt verschikkelijk vind

Doggie is blij met het kamertje en er zijn meer mensen die nog niks durfen te bestellen voor na de bevalling.

Ben nu 16 kilo aangekomen en begin nu ook echt vocht vast te houden. Vind het eigenlijk iets minder leuk worden nu

Al kan ik nog een hoop en heb eigenlijk nergens pijn, voel me zo zwaar, moe en opgeblazen..
oja, volgens mij is mijn lingerie aangekomen (uit Australie). Had gister een papiertje in de bus dat het bij het postkantoor klaar ligt. Moet wel 36€ betalen, terwijl er al verzendkosten bij zaten.

Hubby denkt dat ze het bij de duane hebben tegen gehouden en dat ik invoerrecht moet betalen. Dat het daardoor ook zo lang duurde...

Vanmiddag maar even langs!
Hier is het hele gezin dol op spruiten, zo erg dat zoon de dag erna groen poept! hahaha

Sorry wilde jullie dit even laten weten, boeiend he!

Ben in gevecht met gemeente, kwam er gister achter dat de nieuwe afvalinzamelingslocatie voor mijn deur is, echt pal voor mijn deur! DUS NIET HE!!!!

Daar gaat de prijs van mijn huis, en ikben enorm allergisch voor wespen dus leuk in de zomer met al dat gezoem bij mijn voordeur! Bezwaar is erui en vanavond ga ik langs de buren! ZO, ze zullen weten met wie ze te maken hebben!

HELL YEAH!!

Maar verder gaat het goed, man verstoorde mijn verder vlekkeloze humeur door even meetedelen dat na een dag werken zat hij zondag de hele dag meegaat voor een uitwedstrijd want ze kunnen kampioen worden! Boeiend, heb 2 kinderen thuis die ook aandacht willen en ik ben niet zo mobiel meeeeeeer, hallooooooo

Jullie begrijpen het, vandaag een nieuwe dag, nieuwe kansen. Laten we vandaag met een glimlach beginnen en ook eindigen!

Had i.i.g. wel twee hele lieve kindertjes vanochtend!

dochter had van oma een polly pocket gekregen en die mocht ik vanochtend aankleden terwijl zij zelf haar kleertjes aandeed, hahahaha ik zat smeltend op mijn hurkjes de polly aan te kleden terwijl zij aan het studderen was met haar boek, shirt en sokken!

gr
* ego- bericht aan *

Morning! Ben er ook weer eens en kan Elza de hand schudden als het gaat om gezeik met Ziggo.... Na een informatief gesprek over een digitaal pakket zat ik er ineens aan vast. En na vele lange telefoontjes met de klanten'service' om het terig te laten draaien had ik helemaal niks meer... Geen telefoon, geen internet en geen tv... Na vele telefoontjes en bijna een week later heb ik dan toch weer verbinding THANK GOD! Alleen wel met een nieuw telefoonnummer, das dan weer jammer...

Verder gaat hier alles goed, heb nog niet echt bij gelezen want ben aan het werk vandaag en met nog 2 weken te gaan, waarin een adviesaanvraag over een reorganisatie behandeld moet worden, ik midden in de organisatie van OR verkiezingen zit en daar bovenop volgende week verhuis naar een andere locatie.... Gisteren niet eens even tijd gehad om te gluren. Vanochtend werk ik thuis om notulen uit te werken maar aangezien dat niet mijn favoriete bezigheid is kom ik even reageren...

Ik kan niet beloven wanneer ik uitgebreid terug kom want er is nog zo veel te doen dat ik bang ben dat computeren er even niet van komt. Probeer bij te lezen en af en toe een teken van leven te geven..

* einde ego-bericht *
Spruiten, bah, nee die eten we hier niet. Net als bloemkool. Was wel grappig, deed man een keer boodschapppen komt ie terug met een bloemkool. Ik keek hem aan en vroeg of hij die wel eens gegeten had in al die jaren dat we samen waren en ik kookte? Nee, nou ik het zei dacht ie van niet nee. Hahahaha dat was niet voor niets, ik vind dat zoo vies en die lucht als je het kookt.......brrr. Verder eten we alles hoor en ook wel gezond. Vanavond nasi.

Elza, heb nu het bedje gewoon normaal opgemaakt. Staat leuker en hij slaapt straks toch eerst in de wieg naast ons bed. De wieg moet nog wel in elkaar, nog steeds niet gebeurd. Zal wel volgende week worden, man is zo druk dit weekend.

Ik heb gisteravond wel 4 keer even gekeken in het kamertje, nu wordt het gewoon echt!

Vw. ik denk ook dat je invoerrechten hebt moeten betalen. Heb je wel pech gehad want ze houden ong 15% tegen bij de douane.
Fien, wat fijn dat het zo goed gaat! Wie had dat nu gedacht een half jaartje geleden?

Strijken, mwah, ik ben niet zo huishoudelijk aangelegd, ik heb weer andere talenten zullen we maar zeggen. Ik zoek mijn kleding zoveel mogelijk uit op strijkvrijheid. Een hoeslaken strijken zou echt niet in mijn hoofd opkomen.

Ik 'werk' vandaag thuis. Toen ik vanochtend wakker werd draaide de hele slaapkamer om me heen, dus fietsen leek me niet zo verstandig. We beginnen wel een stel krakkemikken te worden he...

Komt bij jullie de kraamzorg ook langs voor een intake= Bij mij komt er morgen iemand langs. Ze wil ook het kamertje bekijken, maar ja, dat is dus nog niet zo veel soeps.
quote:Schabolleke schreef op 26 maart 2009 @ 09:35:

Komt bij jullie de kraamzorg ook langs voor een intake= Bij mij komt er morgen iemand langs. Ze wil ook het kamertje bekijken, maar ja, dat is dus nog niet zo veel soeps.

Helaas wel, ik heb dat toen verteld, de intake from hell!!

Ze wilde alles zien, kruik afgekeurd, schreef op dat ze het wiegje niet gezien had want was nog niet in elkaar. (was 32 weken..) Kamertje zien, matras keuren, pakjes zien in maat 50/56. (je moet er genoeg hebben....) Hond moet weg als we een bange kraamverzorgende krijgen. (NOT!) Kon niet toezeggen dat we geen rokende kraamverzorgende krijgen. Dus SUCCES!!!!!

Misschien krijg jij wel een heel lief iemand.
quote:mi ta stima bo schreef op 24 maart 2009 @ 13:54:

He Doggie alles goed bij jou?

Ben je al met verlof, je bent nu op het laatst he?

Spannend zeg!

Hou je ons wel op de hoogte!!!!!!!

Ik wens je erg veel sterkte met de laatste loodjes!

Dikke kus van Mita

------------------------------------------------------------------------------------------------

He doggie had je mijn berichtje gemist????

Maar ik heb net gelezen dat je offiecieel met verlof bent.

Van Harte met je kamertje, lekker gevoel he dat het meeste al klaar staat, beter geregeld dan bij mij toen hahaaha.

Enuhhh ja dat kopen dat is toch verschrikkelijk leuk om te doen, dat vind ik nu nog steeds hoor!

Ik ga aan het eind van de maand (kinderbijslag) ook weer nieuwe kleertjes kopen voor Miliano, zit al weer in maat 92, maar ik ben nu al vast aan het kijken, heerlijk toch!

Hele dikke knuf van Mita
Wahaha Doggie, ik kijk er naar uit! Wij hebben geen hond, dat scheelt.
Sorry, Even egoberichtje......

Auto kopen was weer niet helemaal leuk. Als eerste was beloofd dat we op de snelweg mochten rijden, dus zo gezegd zo gedaan......Blijkt de kilometerteller (dus die de stand aangeeft) het niet te doen. Ja tuurlijk heeft ie weinig op de teller dan. Toch maar overheen gezet...reed prima, alleen de kilometerteller doet het dus niet. Konden ze wel een nieuwe erin zetten maar dat heeft ie opeens 180.000 gereden. Dus wij besloten alleen die andere mee te nemen en dan nog maar eens te kijken. Rij ik naar mijn ouders (moeder was mee) komen we in de file....blijft ie in de eerste versnelling hangen.....@#$$%^$#......

Nou komt het mooiste nog.....wil ik mijn vriend ophalen van het station.....start ie niet......Toen was de maat vol en ik helemaal in de stress die garage weer opgebeld.....Blijken er twee verschillende sleutels bij te zitten waarvan 1 met een soort startonderbreker (jaja...hadden we in 1997 ook al). Garage nog proberen terug te bellen maar waren al weg.

Ik heb zoveel harde buiken gehad die dag dat de bovenkant van mijn buik er gewoon beurs van is.......Ik ga niets meer regelen wat met die auto te maken heeft.....mijn vriend mag het vanaf nu doen. Echt bizar hoe ik me daar normaal overheen kan zetten en het allemaal prima te regelen en hoe overgestressed ik er nu van wordt.

Bellen ze (garage) vanochtend helemaal bezorgd mijn moeder (had met haar telefoon gebeld)...o mevrouw doet de auto het alweer??.....voelden zich helemaal vervelend....en willen alles voor ons maken. Dat is dat wel weer heel fijn, maar ik ga er niet meer heen. Wordt al zenuwachtig bij het idee. Nu gaan mijn vriend en mijn moeder er volgende week vrijdag heen en laten we de hele auto nakijken. Schakelbak.....V-snaar (was ook aan het zingen), toch een nieuwe teller erin en dan maar met bewijzen van de standen en dan in het onderhoudsboekje met de stempel van de garage. De garage waar we hem gehaald hebben is ook anderhalf uur rrijden voor ons dus echt heel erg balen, maar ja we moeten het toch maar even doen.

Aaah......Ik heb vandaag ook overal vrij van genomen.....even niks.......

Sorry......moest het even kwijt.

quote:mi ta stima bo schreef op 26 maart 2009 @ 09:51:

[...]

------------------------------------------------------------------------------------------------

He doggie had je mijn berichtje gemist????

Maar ik heb net gelezen dat je offiecieel met verlof bent.

Van Harte met je kamertje, lekker gevoel he dat het meeste al klaar staat, beter geregeld dan bij mij toen hahaaha.

Enuhhh ja dat kopen dat is toch verschrikkelijk leuk om te doen, dat vind ik nu nog steeds hoor!

Ik ga aan het eind van de maand (kinderbijslag) ook weer nieuwe kleertjes kopen voor Miliano, zit al weer in maat 92, maar ik ben nu al vast aan het kijken, heerlijk toch!

Hele dikke knuf van Mita

Hee Mita, sorry helemaal gemist!!

Heeft ie al maatje 92, wow dan wordt ie echt groot he??

Ja zo lekker dta nu het kamertje klaar is! En ja sinds gister met verlof!! Lekker idee hoor! Ben benieuwd wanneer hij zich aandiend!!
Oei Helemi, dat klinkt helemaal niet goed met die auto. Balen zeg!! Ja gek he dat je nu soms helemaal gestressed raakt van dingen die je normaal niet raken. Neem lekker rust vandaag!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven